nedeľa 31. marca 2013

Beautiful Dreams 10


Otvorila som oči. Stále bolo svetlo. Momentálne mi svietilo do oči. A moje myšlienky mi prídu divne. Pomrvila som sa, Zayn stále vedľa mňa spal. Tak som ho nechala, nechcela som ho budiť vyzeral tak krásne. Kukla som na hodiny 12:30. Čože?! O tretej mm isť von! Sakra, sakra. Vystrelila som s postele a začala pobehovať po izbe. Rýchlo som si natiahla rifle a obula tenisky. V kúpeľni som si opláchla tvar. Snažila som sa nájsť kabelku ale neúspešné. Kde je? Začala som panikáriť.
-Hľadáš toto?

Pozrela som smerom k lôžku. Zayn sedel a v rukách sa mu hompáľala moja kapsička. S úsmevom som k nemu prišla. Môj hrdina. Natiahla som sa po ňu ale strhol ma na posteľ, teda seba.  A už ma bozkával. Bolo to krásne cítila som v bruchu samé motýliky. Telom mi prechádzala elektrina. Po chvíli prestal. Zadíval sa mi do oči. Neuhla som. Neviem prečo nevydržím sa ľuďom dívať dlho do oči...ale pri ňom je to o inom

-Kam si sa vybrala?

-Ja už musím ísť. O tretej idem von s Vicky a Marry aby si boli iste, že som v poriadku.

Smutne sa na mňa pozrel. Zabolelo ma to. Už som išla povedať: Kašlem na ne ostávam s tebou...ale nemohla som. Musím ísť. Zaťala som sa.

-Neboj to vydržíš

Milo som sa naňho usmiala. Úsmev mi opätoval a prikývol. Ruka v ruke sme zišli dole

-No čo už od nás utekáš?

Zavtipkoval si Harry keď nás stretol po ceste.

-Nie prepáč Hazza ale tak ľahko sa ma  teraz nezbavíte

Vyplazila som naňho jazyk

-To ani nechceme

A odišiel ani nepočkal na odpoveď. Rozlúčila som sa s ostatnými ty ma uväznili v medveďom objatí. Louis mi na cestu napchal mrkvu do úst (a to doslovne), že aby som nehladovala. Ešte sme sa pozdravili a už sme išli.  V aute sme doslova debatovali o banalitách, nejdem ich rozoberať. Zastavil pred naším domom. Predtým ako som vystúpila nahol na ku mne a dal mi vééľmi dlhy a pomaly bozk. Malatná ako želatína som vystúpila a pobrala sa k domu. Zamierila som si to do kuchyne.

-Ahoj mami už som tu

Pobozkala som ju na líce. Sadla si a už predo mňa postavila tanier

-Lili?

-Áno?

Odpovedala som jej s ústami plných špagiet

-Ocko bude mat teraz cely mesiac voľna a chceli by sme ísť na Hawai. Chceš ísť alebo ostávaš a necháme ti to tu na starosti?

Odkedy som mala 16 mohla som si vyberať či pôjdem alebo nepôjdem na dovolenku. Hawai ma lákal ale cely mesiac bez Zayna? 

-Nie mami. Ostanem doma ak ti to neprekáža a dozriem tu na to

Milo som sa na ňu usmiala. Bolo mi jasne že je rada. Keď budú mat mňa s krku tak bude im ta hej, raj na zemi. Lisa je nenáročná. Tej dajú dajakú činnosť a neuvidia ju cely deň

-Nie nevadí

Postavila som sa na odchod

-A Lili? 

-Áno?

-To más koho tričko? Nie je len tak náhodou chlapčenské? 

Pozrela som na seba. O-ou stále som mala na sebe Zaynovo tričko

-Vieš čo? Radšej mi to nevysvetľuj, ostanem radšej v blaženej nevedomosti.

No nemilovali by ste takú matku? Ja ju proste zbožňujem. Pomaly som sa vytrepala do svojej izby. Hneď som si to zamierila do kúpeľne kde som si dala rýchlu sprchu. O tretej mam ísť s Vicky a Marry. Vlasy som si nechala rozpustene nech sa mi rýchlo vysušia. Natrela som sa mojim milovaným jahodovým mliekom. Len v spodnom pradle som vošla do šatníka.

-Hmm....čo teraz?

Stala som pred kopou šiat a nevedel sa rozhodnúť. Nechám to na náhodu. Keďže beriem aj Luku, tak niečo športové..Vytiahla som rifľové kratasy, biele tielko, slabo modrú bassebalovu mikinu, sivé podkolienky a ružové convery. Bola som spokojná so svojim výberom. Ha! Môj módny guru nesklamal. Rýchlo som sa ešte namaľovala. Hlavne som venovala veľký doraz tomu monoklu. (teraz sa pýtate ako si to moja mama nevšimla. No tak u chalanov sme vyhrabali nejaký make-up asi Eleanorin alebo Dannielin). Zhrabla som voditko pre Luku. Ako ma s nim Luka videla už čakala pred dverami. 

-Mamíííí idem von s Vicky a Marry neviem kedy prídem. Maj sa!

Bolo prijemne teplo. Pomaly som postupovala do parku. Zbadala som blondatu a ryšavú hlavu. Luka ich tiež zbadala. Vedela som že keď ju pustím pôjde rovno k nim. Aj som to spravila. Cela šťastná sa k nim rozbehla. Baby s ňou začali hneď šantiť. Vicky mala na sebe šede tričko s nejakou žlťou postavičkou, biele kratasy, žlte vansy, žlte hodinky a čierne štylovky. Jednoduché ale aj tak krásne. Marry mala sede tielko, zelene nohavice, také slabunko hnedé vysoké tenisky a šede hodinky. Jej vlasy v tomto autfite úplné vynikli. Keď ma zbadali hneď sa ku mne rozbehli a začali ma obímat. Potom sme si sadli do trávy a pozerali na Luku ako šantí. Dosť ich to napínalo že som nič nevravela

-No tak začni už

Vicky to nevydržala ako inak.

-Áno Lil nenapínaj už toľko

To bola Marry úplné som sa v tom vyžívala

-No tak dobre...ale odkiaľ mam začať?

-Čo tak od toho ako si mi povedala, že ideš preč a zmizla si? 

-Marry ty si to pamätáš?

Bola som úplné v šoku. Myslela som si, že ma nepočula. Ta sa len uškrnula a prikývla

-Áno pamätám moja. Až taká zliata som nebola ako tuna kolegyňa blondína. Ale zase som bola v tom, že si uťahuješ  so mňa tak som ta nebrala väzné. Ale keď za mnou došla Vick , že ta nemôže nájsť úplne ma to prebralo a začali sme ta hľadať, vyvolávali sme ti a ty nič. Nakoniec si zavolala až na druhy deň. Vieš ako sme sa o teba báli? No a teraz začni

-No tak nejaký chalan ma tam začal bozkávať. Ale nemohla som ďalej. Viete prečo. Tak som ušla zadným vchodom a tam.....

V rýchlosti som im povedala čo sa stalo o tom Hankovi, Zaynovi ako ma zachránil. Že sme spolu a čo sa mi u nich stalo. Len gúľali ocami. Ústa mali dokorán.  Verili mi. Lebo vedeli čo som prezívala. Keď som skončila už začali na mňa chrliť otázky

-Tak to preto más make-up? Zdalo sa mi to divne

-A to väzné ste spolu? Krása, objavil sa tam ako princ na bielom koni

-Kedy nás zoznámiš?

-Čo urobíš s tým Hankom,?

Zasmiala som sa nad nimi. Ruky som zdvihla pred seba v obrannom geste.

-Áno áno preto ho mam...som veľmi rada že si si ho vtedy u mňa zabudla. Áno sme spolu opýtal sa ma to. A zoznámim? Hmmm...opýtam sa chalanov.

O Hankovi som sa nechcela vyjadrovať. Chápali to. Potom mali ešte nejaké pripomienky ale potom som začala výsluch ja

-A inak Marry to s kým si tam tancovala? A ty Vicky s kým si to tam popíjala? Tak začnite...

Pozreli sa na seba a začervenali sa

-No ja čakám...

-Tak začnem ja...

Povedala Marry.

-No ani sama neviem kto to bol. Mala som toho dosť v sebe. Ale pamätám si na jeho krásne modré oči. Ostala by som s nim dlhšie len že niekto musel pre mňa prísť a ísť ta hľadať a pre neho prišiel kamoš že už musia ísť.

-Vážne? A s Markom ako ? 

-Ale škrípe to, asi sa rozídeme...neviem....ale myslím si ,že ma podvádza...už ma náhradu...

Povedala to so slzami v očiach. Objala som ju. Marka mala rasa a veľmi už od šiestej triedy. Chodiť začali spolu keď sme skončili deviaty ročník teda od leta. Bola veľmi šťastná, vtedy sme aj oslavovali. Skoro nám nedala ani spať. A teraz toto...

-Neboj sa

-Čo mam robiť?

-Ja by som sa s nim rozišla prvá aby to tak nebolelo. Budeš menej sklamaná....

-Marry, Lil ma pravda....Ako inak

Marry na nás pozrela už trocha s úsmevom. Silno nás objala. Svoj pohľad som uprela na Vick

-Táák, ja som akurát išla do boxu keď do mňa niekto vrazil a vylial mi drink. Tak  ma pozval na ďalší. Potom si len pamätám jeho mega krásny úsmev. Lenže potom musel ísť. Tak ja som sa vybrala hľadať teba lenže ty niekde tak hneď som šla za Vick a ostatne už vieš. Len škoda že nemám jeho číslo. A teraz sa ma chceš opýtať ako s Lucasom no proste zobrala som si tvoju radu a porozprávala som sa s nim. Zobral to a odvtedy sa sprava už normálne a je ku mne pozorný. Tak uvidím ako to pôjde ďalej.

-Tak baby...škoda že nemáte čísla..inak by to bolo super ale aspoň ste sa odreagovali..to je dobre...

-No hej je...LILI! LUKAAAA!!!

-Čože? 

Vicky len ukázala na vzďaľujúci sa bod.

-A do riti....

Rozbehla som sa za ňou a baby za mnou. Zaostávali, preto lebo nemali dobru kondičku. Som rada, že ráno chodievam behať

-Lili!!!

-Luka!! K nohe!!

Kričali sme jedna cez druhu. Videla som ako Luka smeruje k nejakej skupinke. Nevedela som ich identifikovať lebo mali slnečné okuliare a šiltovky. Ta sa pri nich zastavila a ty ju začali hladkať. Stále som bežala. Myslela som , že to pred nimi ubrzdím lenže nejaké dieťa mi vošlo do cesty a ako som sa mu vyhýbala potkla som sa o nohu (áno vlastnú) začala som sa kotúľať. Nakoniec som skončila na chrbte. Pomaly som skúšali či dokážem všetkým hýbať. Luka hneď ku mne pribehla a začala ma oňuchávať. Keď som otvorila oči a uistila ju že som v poriadku začala ma pusinkovat na Lacka (lízať). Mňa to ako inak šteklilo tak som sa začala smiať. Začula som Vickine lapanie po dychu a Marryn zvonivý smiech. Jasne toto mi budú ešte dlho predhadzovať. Muselo to byt dosť komické vlastne keď si to predstavím tak....spustila som ďalší smiech. Konečne som sa posadila a dosmiala. Všimla som si tie neidifikovatelne osoby stojace par krokov vedľa mňa. Smiali sa aj oni. Keď som začula ten smiech...Srdce sa mi rozbúchalo. V mihu som sa mu hodila okolo krku. Keďže to nečakal skončili sme znova na zemi. A zase sa začalo ďalšie kolo smiechu. Dvaja to nevydržali a popadali na zem. Zayn ma tam vášnivo pobozkal. Luka začala žiarliť a tak sa vopchala medzi nás a vytlačila ho odo mňa. Zayn sa rýchlo postavil a mne pomohol na nohy. Ruku si dal okolo môjho pása. Pozrela som na Vick a Marry tie tam stali s otvorenými ústami a vypúlenými ocami. Potom mi došlo že cez to maskovanie aj keď chabé, nespoznali chalanov. Bez opýtanie som Zaynovi dala dole kapucňu zo šiltovky, jeho slnečné brile som mu tiež zobrala a nasadila si ich. Baby zhíkli a potom sa začali smiať na plne kolo. Ja som sa taktiež pridala k nim. Keďže náš smiech bol nákazlivý pridali sa aj oni. Ľudia ktorí išli okolo nás si asi museli myslieť že sme ušli s nejakého ústavu. Podľa mňa aj hej. Keď sa tak zamyslím ani sme si nepovedali to hlúpe ahoj a už sme sa tu smiali minimálne tých 15 minút. 

-Ty si iná mrkva

-Ja? Prečo?

-Ani ahoj nepovieš.

Vyčítal mi Louis. On mi snáď číta myšlienky? 

-Odpusťte mi vaše veličensto.  Inak ahoj mrkva :D

Vyplazila som mu jazyk. Navzájom sme sa pozdravili a potom som im predstavila baby

-Tak chalani ta blondína je Vicky a červenovláska Marry. A toto sú Harry, Louis, Niall, Liam a Zayn

Navzájom sa pozdravili a chalani ich vyobimali. Liamovi zazvonil mobil

-Ahoj zlato...

Volala mu Dan, neviem ako to môžu vydržať ten vzťah na diaľku, nepochopím to...

-Inak nejdete s nami do Nandos? 

-Čože Nandos?! Lili ak povieš nie tak uvidíš nebudem sa s tebou baviť dva dni!

Povedala Vick. Áno milovala to tam. Všimla som si ako Niallovi zažiarili očka. Zbožne pozrel na Vicky ty si budú rozumieť.

-Och no dobre však čo by som ja robila keby si sa so mnou nerozprávala? asi by som umrela...Ale najprv musím ísť zaniesť Luku domov.

Všetci prikývli a išli so mnou. Videla som ako Harry pristúpil k Vick a začal s ňou o niečom debatovať. Tak isto aj Niall k Marry. Obidvom žiarili oči (teda Vik  a Marry, akože aj chalanom ale im najviac). Louis sa zatiaľ kučkoval s Lukou. Liam telefonoval s Dan. Pozrela som na Zayna a ten sa na mňa krásne usmial. 

-V tých okuliaroch si sexy

Ani som si neuvedomila že ich stále mam

-Ou sweety ďakujem

Vlepila som mu pusu. Ten si ma pritiahol bližšie a predlžil ju.

Otvorila som dvere od domu. Vicky a Marry nečakali na pozvanie tie hneď vošli však ako doma no nie? Pozrela som na chalanov ty sa pred dverami stále ošívali

-No poďte.

S radosťou sa nahrnuli do obývačky. Hneď si zapli telku. Luku som pustila na záhradu. Do misky jej dala granule a čerstvú vodu. Vrátila som sa do obývačky. Niall mi tu chýbal. Zamierila som do kuchyne kde som ho aj našla ako mi vyjedať zásoby. 

-Lil nejaký papier tu je. 

Povedal a následne mi ho aj podal. Bolo v ňom........


Zaynov pohľad:

-Večer ti zavolám

Iba prikývla. Chvíľu som ešte hľadel ako sa tacká smerom k domu. Naštartoval som a už sa rútil domov

-Akosika rýchlo. Ste sa s tým moc nehrali

-Harry! Tieto svoje úchylné rečičky si nechaj pre seba a  tie tvoje babičky!

Po tejto vete všetci vybuchli smiechom. Mali ste vydier jeho vyraz....no coment

-Bože vy to nenecháte!

-Nie!

Zaznela zborová odpoveď a ďalšia salva smiechu. Potom sme sa spolu pobrali do kuchyne na príkaz Blondiačika pretože bol hladný. Rozhodli sme sa pre špagety. Na počudovanie boli celkom jedle a chutne. Riad sme nahádzali do umývačky (nie doslovne :D) a pobrali sa hrať x-box kde som to natrel Louisovi

-To nie je fér!

-Ale je!

-Nie, nie je! Ja chcem odvetu!

-A ja hodinky s vodotriskom!

-Stop vy dvaja! Vonku je pekne takže ideme na menšiu prechadku. A nie, nie je odpoveď je to povinne!

Zapojil sa do toho Liam a následné vydal príkazy. Citil som sa ako na vojne. Všetci sme poslušne vybehli do izieb(vôbec sme ho nechceli naštvať. A menšia rada nechcite ho naštvať lebo potom je zle) kde sme zobrali šiltovky, okuliare, mobily, kľúče a peňaženky.

-Kam teraz? (Niall)

-Hmm....Park?(Ja)

Po ceste sme rozoberali blížiace sa turné po Amerike. Malo by trvať 3 mesiace. Už by som to mal povedať Lili. Viem ešte 2 mesiace budeme doma. Ale čím skôr jej to poviem tým lepšie. Uz sme boli v parku keď Louis prišiel k Niallovi

-Máš to! Utekajteeee!!

Niall sa naňho nechápavo díval ale to sme sa už všetci rozpŕchli. Keď pochopil už upaľoval za nami. Skočil Harrymu na chrbát, ten neudržal rovnováhu a spolu spadli na zem. Louis sa na nich díval s naklonenou hlavou

-Hej Horan! Ruky preč od Kučierky, ten je môj!

To sa už hádzal na nich a začali sa "bit" o Hazzu. My sme sa s Liamom mohli aj došťat od smiechu. Keď skončili posadili sme sa do kruhu a zaspomínali si na naše začiatky. Neskôr sme začuli krik. Otočili sme sa za nim a videli ako sa k nám rúti nejaká čierna guľa. Neskôr keď bol blízko zistili sme že to bol pes. Skočil k nám a začal sa nám líškať. Od laku sme všetci vyskočili na nohy. Ale keď sme videli že nič neurobí začali sme ju/ho hladkať. Z diaľky niekto kričal. Asi majiteľ. Keď sme sa pozreli rútilo sa k nám nejaké dievča a za ňou ďalšie dve. Bolo to komické predstavte si niekoho kto kričí meno psa a za ňou ďalšie dve osoby a kričia jej meno a všetci na nich hladia ako na bláznov. Avšak bola mi nejako povedomá ale s diaľky som ju dobre nerozoznal. Keď videla ,že jej pes zastal trocha sa usmiala. ako bežala do cesty jej vošlo nejaké dieťa. Zastal mi dych. Čo urobí teraz? Prekvapila ma jej pohotová reakcia. Nejako sa mu vyhla lenže neudržala rovnováhu a začala sa kotúľať naším smerom. Zostala ležať na chrbte. To už zaujalo jej psa. Pribehol k nej a začal jej olizovať tvar. To sa už začala smiať. Ten smiech by som spoznal hocikde. Prišli sme bližšie. Ja s prihlúpym úsmevom na tvarí a chalani s veselými úškrnmi. Jasne bola to Lil. Mala úplný záchvat. Aj chalani ju spoznali a začali sa na nej smiať. Prišli k nám ešte 2 dievčaťa. Tie čo za ňou utekali a kričali na ňu. Jedna mala ryšavé vlasy a druha niečo medzi blond a špinavý blond. Keď sa Lil dosmiala sadla si a začala sa obzerať. Skúmavo sa na nás zahľadela. Ako to že ma nespoznala?..............Aha už mi to docvaklo...však nám nie je vidno poriadne ani tvar keďže sme zamaskovaní. Stále sme sa smiali, pokým jej pohľad nezastal na mne. Po chvíli sa jej rozšírili oči od zistenie. V očiach som jej videl iskričky radosti. Neviem kedy ani ako ale skočila mi do náručia a keďže som to nečakal už sme ležali na zemi. Chalanom to prišlo také vtipne že sa začali na novo smiať. Ale bolo to milé. Také impluzivne. Proste nebrala ohľad na obecenstvo a ani na nikoho. Taký detsky prejav lásky. Pery priložila na moje a vášnivo ma pobozkala. Keď sme sa konečne zdvihli jej kamarátky na nás cudne hľadeli. Otočila sa ku mne dala mi dole kapucňu a aj čiapku. Okuliare si nasadila na tvar. Veľmi jej pristali. S našpúlenými perami sa k nim otočila. Na tvárach sa im usadil prekvapený ale chápavý vyraz. A z ničoho nič sa začali smiať. Lil sa k nim pridala. Vôbec som nechápal čo sa tu dialo. Ale neriešil som to lebo to bol veľmi chytľavý smiech tak sme sa k nim pridali. Neskôr sa tam Lil zase začala slovne naťahovať s Louisom. Ako inak. Potom nám konečne predstavila tie dve. Ryšavka bola Marry a Blondína bola Vicky. Ako som si všimol po Vicky pokukoval Harry. Zapol svoje lovecké inštinkty. Viem vyznelo to blbo až teraz som si uvedomil čo som povedal. Som divný.  A Niall pre zmenu pokukoval po Marry. Som zvedavý či s toho niečo bude.....




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára