nedeľa 31. marca 2013

Beautiful Dreams časť 1


-Do prdele!!
Zahlásila som ked  začal fúkať silný vietor(dobre,že ma skoro neodfúklo ako niakeho šarkana kks).Načo som sa tam len trepala? Sakra, sakra som blbá...Išla som po poľnej ceste ,po ktorej skoro nešlo žiadne auto, smerom k Londýnu. Bola som na úžasnom festivale so svojimi dvoma najlepšími priateľkami teda Vicky a Marry a s nimi išli ich priatelia Mark(Vickin)a Lucas(Marrin). Mamu som presvedčila a uprosila, pustila ma len preto lebo som jej povedala, že mam odvoz tam aj späť...tam som mala ale späť? hm...bola som v tom,že aj ten.Ale ked som sa ráno zobudila dolámaná a s veľkou bolesťou hlavy,veľa som toho vypila priznám sa a už nikdy viac! ak ma niekto uvidí raz takto veľmi piť poviem mu nech mi jednu streli. Keď som si uvedomila, že nikde nie su skoro ma vystrelo ako ma tu len mohli nechať? Toto im nedarujem. Mala som možnosť sa zviesť ale keď som uvidela tu partiu hneď so pokrútila hlavou a vybrala sa po dlhej, veľmi dlhej ceste. Auto by trvala iba hodinu ale keďže idem peši plus moje tempo tak za dve hodiny som doma...ale keď tak rozmýšľam tak mama mi medzi dverami strčí kufre do ruk a vyhodí ma z domu už dosť dlho si o to koledujem. Wrrr!! Čo sa ešte nestane?! ako som dopovedala(áno rozprávala som nahlas do prázdneho priestoru kde nikto nebol....ANO viem aj ja si niekedy pripadám ako by som od niekiaľ ušla ale nie nie som úplné normálna :D). Spustil sa veľký lejak.
-To vážne?!
zakričala som do prázdna a môj výkrik zanikol v ďalšom hrome. Keď som zacítila ako mi voda steká po šatách moc ma to nepotešilo určite nachladnem lebo vôbec nie som dobre oblečená, popravde veľmi ľahko. Tmavé kraťasy červené tielko a červene conversky. Z ruksaka som vytiahla čiernu mikinu...asi mi nepomôže ale aj tak...na hlavu som narazila kapucňu. A pomaly kráčala po mokrej ceste. Keď o pár minút vedľa mňa zastavilo auto...Kto to je? Čo urobím? Čo teraz? Čo keď na mňa teraz vybehne niaky uchylak? Rozmýšľala som keď z auta vykukla hlava vysmiateho....moment počkať čo?! LOUIS TOMLINSON?!!!! Mala som chuť otvoriť ústa do korán a hľadieť naňho ako na zjavenie. Ale ovládla som sa, za čo som bola na seba hrdá.  A  tak som naňho pozrela že čo chce
-Nechceš zviesť?
milo sa ma opýtal a usmial od ucha k uchu
-Ak máte namierene do Londýna...
-Tak to máš šťastie
a zmizol v aute. Brala som to ako súhlas. Zmoknutá ako kostolná myš som nastúpila do vyhriateho auta. A  tam ma čakal menší šok..čo menší ale OBROVSKY v podobe tých najkrajších hnedých očí aké som kedy videla....

Zaynov pohľad:

Vracali sme sa s autogramiády. Veľa šialených fanúšičiek. Boli sme tam od siedmej a teraz sú už štyri a konečne ideme domov. Nasadli sme do auta. Liam šoféroval, Harry sedel vedľa neho a niečom debatovali. Niall sedel pri okne a pchal sa čipsami (ako inak), Louis bol v strede a šermoval tam so svojou plyšovou mrkvou(áno plyšovou mrkvou viem znie to absurdne, a vláči ju všade). Ja som bol rozvalený na dvoch sedačkách. A počúval ich absurdne rozhovory. Už sme boli asi hodinu od Londýna, keď Louis vykríkol
-STOJ!
-CO? Prečo? 
spýtal sa Liam, Louis mu iba ukázal dopredu na nejakú osobu, ktorá bola premočená do nitky. Keď sme sa blížili všimol som si, že je to dievča, bola veľmi letne oblečená mala kratasi, všimol som si že ma neskutočne krásne nohy štíhle a dlhé..aj keď nevyzerala vysoko. Liam zastavil, Louis cezo mňa preliezol a vykukol von
-Ahoj, nechceš zviesť?
chvíľu bola ticho, asi váhala, po chvíli
-Ak mate namierene do Londýna...
-Tak to máš šťastie
povedal a začal sa pchať na svoje miesto, ešte stihol do mňa drgnúť aby som sa uhol. Vôbec som nechcel, otrávené som sa posunul a čakal, čo ak je to nejaká šialená fanúšička? Ale keď nekričala pri Louisovi tak asi nie, ale čo ak....Moje myšlienky sa rozpŕchli keď nastúpila do auta, bola krásna, tmavohnedé vlasy s ktorých jej kvapkala voda. Bola jemne opálená. Dolnú peru mala plnšiu ako hornú a tie oči...nemám slov boli prenádherné krásnej zelenej farby úplné som sa v nich strácal boli ešte svetlejšie ako Harryho. Keď ma zbadala chvíľu sa mi dívala do oči nevedel som čo robiť tak som sa len jemne usmial, nesmelo mi to opätovala, ten úsmev..ach taký nádherný bol.
-Ahoj teší nás
pozdravil ju Liam otočil sa a podal jej ruku
-Ahoj 
ticho mu odpovedala, mala jemný hlas úplné lahodil mojim ušiam, a ta jej vôňa jemne citrusovo-kvetinová ale najviac som cítil jahody
-Ja som Liam a toto sú....
začal ale nedokončil lebo ho prerušila
-Viem kto ste a verte mi žili mi to netrhá a ani nie som z vás na mäkko
To ma zaskočilo, na prvý pohľad vyzerala ako nejaká nevinná víla. Ale naopak, bola drzá a arogantná, to ma zaujalo najviac. Vznášal sa okolo nej taký nádych tajomstva a záhadnosti
-Hmmm....
Zahmkal som, Harry na mňa pozrel s otázkou v očiach, jemne som mu na ňu prikývol.
-Čo? Nie ale škoda, som si myslel, že ta tu budeme oživovať, keď skolabuješ, ale asi nie si ma sklamala.
Povedal Louis a nahodil vyraz sklamaného šteniatka. Keď naňho pozrela a zbadala ho začala sa smiať. Jej smiech bol zvonivý a príjemný, ako hlas. A hlavne veľmi chytľavý. Liam sa začal smiať s ňou a potom sme sa pridali aj my ostatný. Dokonca aj urazený Louis to nevydržal a spustil.
-No princezná a teraz nám povedz ako sa voláš.
Povedal som, trosku na mňa šokovane pozrela asi ju zaskočilo to oslovenie potom sa pousmiala. V očiach som jej zbadal šibalskú iskričku
Hmm....Mala by som, keďže ma veziete :D ale načo by vám bolo?
naťahovala nás...Slova sa ujal Louis
-Ale véééď mrkvička, musíš nám to povedať... I am King of carrots takže musíš! :D
Ta sa len zasmiala
-A  čo keď neposlúchnem kráľa? 
Louis sa zákerné usmial, natiahol sa cezo mňa...a začal ju štekliť. Bola prekvapená a začala sebou metať, dokonca bola viac šteklivá ako Harry.
-Harry myslím, že odvolám, že si najviac šteklivý...pravé ta predbehla.
Povedal som mu ten sa len usmial
-Konečne!
-Dobre,dobre len už prestaň!!
Louis sa stiahol späť a čakal kedy chytí dych.
-No začni už!
bol veľmi netrpezlivý
-Dobre....volám sa Lili
-A ďalej?
-Black... Lili Black.....


Lilin pohľad:
Nastúpila som do auta tam ma čakal šok!! Sedeli ta všetci od Louisa až po Harryho.Liam sedel pri volante vedľa neho Harry. Vzadu pri okne Niall, v strede Louis aj s plyšovou mrkvou...nekomentujem....a ja som mala sedieť vedľa...Pozrela som tým smerom. Díval sa na mňa svojimi hnedými proste nádhernými očami. Chvíľu sme sa obzerali, bolo mi jedno, že som bola v aute plných chalanov ktory nas sledovali. Teraz ma zaujímal ON. Teraz som ho videla naživo a nie len na plagátoch mojej malej sestry(áno je do nich zblaznená úplné). Ale tam mal nagelované vlasy, teraz ich mal spadnuté a mal ofinku,proste to mal užasne. Oblečené mal tmavé rifle, biele tričko a na tom bassebalovu mikinu. A ta náušnica...Wrrr. Rýchlo som si sadla. Ešte predtým sa na mňa krásne usmial(áno na mňa)úplne som zmäkla. Keď som sedela vyzliekla som si úplne, ale úplné mokru mikinu a rupsak nechala pri nohach. Chalani ma pozdravili. Stále sa na mna díval, citila som to, ten jeho pohľad. Liam chcel všetkých predstaviť ale drzo som mu odpovedala
-Ja viem kto ste a ver mi žili mi to netrhá a ani nebudem s toho namäkko.
No čo nech vedia, že so mnou sa netreba zahrávať a ani ma oblbovať.
-Hmm....
Povedal Zayn, stále sa na mňa díval a prepaľoval ma pohľadom ako by chcel vidieť skrz mňa. Potom sa pozrel na Harryho a na niečo mu prikývol. Vôbec som to nechápala, chcela som sa ho na to spýtať ale vyrušil ma Louis, ktorý začal mlieť pántom. Vôbec som nepočúvala, teda nepochopila čo mysli, ale niečo v tom zmysle že je sklamaný, že nie a že ma  nebude oživovať. Potom sa ofučal, prekrížil ruky na hrudy a nasadil vyraz sklamaného šteniatka, ktorého nezobrali na prechádzku. Ten vyraz ma dostal. Začala som sa smiať, proste ten vyraz a ešte keď zvieral v objatí tu plyšovú mrkvu(áno plyšovú, stále nechápem odkiaľ ju ma). Proste som to nevydržala. K môjmu smiechu sa pridali všetci ale postupne, neviem prečo možno zbadali Louisov vyraz. Nakoniec sa pridal aj Louis :D nevydrzal to.
-No, princezná a teraz nám povedz ako sa voláš.
To ma zaskočilo...Prekvapene som naňho pozerala, princezná?...čo? to prečo?
-Hmm...Mala by som keďže ma veziete :D ale načo by vám bolo? Keď sa už asi ani neuvidíme?
Chcela som ich troska ponaťahovať aby si nemysleli že len preto že sú známy a majú pekne tváričky hneď všetko dostanú nech si zvykajú :D Ale aj tak niečo na tom pravdy aj je troska...
-Ale véééď mrkvička musíš nam to povedať I am King of carrots, takže musíš!! :D
Na tom prehlásení som sa zasmiala...takže King :D
-A čo keď neposlúchnem kráľa?
Louis sa na mňa zákerne pozrel. V očiach mu tancovali iskričky šibalstva. Natiahol sa cez Zayna a začal ma štekliť. Nieee!!! Ja som veľmi šteklivá
-Louis NIE,NIE,NIE, prestaň! Dosť...Louis opováž sa áááá...Pomoooc!!!!
Ani mi nepomohli cs, sa na mne len smiali
-Harry myslím že odvolám, že si najviac šteklivý..pravé ta predbehla.
Povedal Zayn a uchechtol sa, Harry sa otočil a nadšene sa usmial
-Konečne!! Už mi dáte pokoj!
-Si veľmi naivný chlapče :D Hahaha.....
Povedal mu Louis pomedzi to ako ma šteklil
-Louis prestaň, dosť! Vyhral si poviem vám to len už konečne prestaň!!
Pustil ma s víťazoslávnym úsmevom na perách. Presunul sa späť na miesto a čakal kým chytím dych.
-No, začni už!
Povedal veľmi netrpezlivo, pripomínal mi malé deti, aj oni sú také netrpezlivé.
-Dobre....volám sa Lili
-A ďalej?
-Black, Lili Black.
Milo som sa usmiala a na Louisa vyplazila jazyk a ten zas na mňa, keby sme sedeli vedľa seba tas sa asi ...no nie asi ale určíte pobijeme.
-Black,Black,Black,...nieco mi to vraví hmm...
Zamýšľal sa nahlas Liam, žeby vedel? Nie určite nie.
-Aha! No jasne, Blackovci však vy ste od nás asi 3-4 ulice ďalej sa mi zdá. Tvoj otec sa pozná s Johnom...niečo nám aj vybavoval ale už neviem čo. A tvoja mama nám zariaďovala dom, to bolo kriku...
-Tak to teda hej
pritakali všetci chalani. Niall sa tam zasmial ten chlapec mal krásne oči ale na jedny ktoré boli vedľa mňa nemal(Zaynove). Celu cestu kecali a kecali, že ich ešte ústa neboleli. Potom si Harry otvoril okno asi mu bolo teplo, asi si neuvedomil, že som cela premoknutá a letne oblečená. Začala som sa nekontrolovane triasť na celom tele, dobre že som si nevybila zuby. Snažila som sa moc nedrkotať ale nešlo mi to. Zavrela som oči a oprela sa o okno, snažila som si nijako načerpať alebo udržať teplo....Zacítila som ako mi niekto niečo polozil na plecia, otvorila som oči a pozrela sa. Zayn sa vyzliekol mikinu a prehodil mi ju cez plecia. Keď videl, že sa naňho dívam usmial sa
-Ďakujem
-V poriadku
Otočila som hlavu späť k oknu. Zabambušila sa do nej. Bola mi veľká, nevadí aspoň mi je teplo. Cítila som ako mi oťažievajú viečka. Tak som sa nechala unášať do ríše snov...


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára