nedeľa 31. marca 2013

eautiful Dreams 31


Zayn:


-Lili je už hore, tak sa pripravte. Naraňajkuje sa a idete.
-Rozkaz šéfe!
Harry sa dal do pozoru
-Pohov vojak
Zrazu veľký dupot a do kuchyne vletela moja divoká strela. Mala na sebe úzke rifle, žlte tričko a v predu gombičky, čierne vansy a žltú čiapku. Proste bola krásna ako vždy. No nie sme my dokonala dvojica? A nie nie som samoľúby :P 
(Tie gladiatorky si nevsimajte proste tam maju byt vansy :Dno som leniva to vystrihnut a dat ich tam no co uz so mnou :D)

Sadla si za stôl a skôr ako sa nadýchla pred ňou stal tanier z lievancami. No čo mali sme všetko pripravene. Čas sú peniaze :D :D čudne si nás premerala
-Louis? 
-Áno mrkvička?
-Čo si do toho dal? Že si do toho napľul?!
Zhrozený vyraz a chytenie sa za srdce
-Ja? Nikdy! To by som si nedovolil aj keď nie je to zlý nápad...a nie nenapľul som ale vyžmýkal som tam Harryho ponožky !
-Louis! A ja som ich hľadal!
To sú debili, nemám na nich iný prívlastok. Len som si s rukou prešiel po tvári a sadol si na stoličku a sledoval to divadielko. Cela kuchyňa sa proste smiala aj som si myslel že tie panvice sa smejú. Nie nič som nemal vôbec...Len gram bieleho prášku.....Ale nie čo ste :D nie som predsa Louis! Ticho Zayn junior vrav to tam tej veveričke.....Akej? kde veverička pod k maminke!....Maminke? To vážne? Nie skôr k tatinkovi?....Pch fajnovka...Ale...NIE! Stop chod preč...No dobre papa....Opäť som sa sústredil na situáciu.
-Liam? Neotrávili to Harryho ponožkami?
Lili na nas podozrivo pozrela 
-Nie neboj dozeral som na nich. A mal som v ruke metličku na šľahanie takže si to nedovolili. Aj keď par krát schytali a Harrymu sa zamotala do vlasov ale to je nepodstatne
-Dobre teda budem ti veriť Liam 
Konečne sa do toho pustila aj keď to chvíľu hypnotizovala ale nakoniec to do seba začala hádzať. Ja som zatiaľ vytiahol mobil a El napísal správu
Ja: El potom keď ju sem doveziete nedala by si jej šaty?
El: Vieš, že už mam vybraté? Je jasne že ju sem v rifliach nepustím. Za čo ma máš? A je mi jasne že chceš mat rýchlejší prístup ;) 
Ja: To posledne nejdem komentovať....a si poklad
El: Ja viem :DDDD
Cez stôl som sa na ňu usmial a prevrátil oči a ona na mňa žmurkla. Zacítil som kopanec do nohy.
-Jau!
Ticho som zasyčal a pozrel som vedľa nej. Louis niečo horlivo písal do mobilu ako nejaký ďateľ. Ďateľ Tommo to teda znie :D Hneď nato mi zavibroval mobil.
King of carrots(Áno je to Louis, povedal mi že ak to zmením nebude sa so mnou baviť(Skova mi všetky laky na vlasy)vydieranie! :D):Nebaľ mi dievča! Máš svoju!
Ja: Ja ju nebalím! A ako si povedal mam Lili a El som len o niečom informoval
King of carrots: Veď zato Zrkadielko :*
To je hovädo. On sa len na mňa široko usmial.
-Liam! Aj ja chcem aby mi niekto poslal sms-ku!(
Pozreli sme na Nialla ako hádže psi pohľad na Liama. Ten si len povzdychol vytiahol svoj mobil. O chvíľu na to Niallovi zapípal..Ehm teda zakikiríkal(Áno zakikiríkal tiež stále tomu nechápem) mobil. Ocka sa mu rozžiarili ako dve baterky keď zbadá Nando´s. Našiel mobil a pozrel sa na správu so slovami
-Kto to len môže byt?
No nezačnite sa smiať. To je trúba. Ale naša. Liam sa len spokojne usmial, že potešil ratolesť zatiaľ čo Niall tancoval tance šťastia(Ale aj tak to boli írske tance ale on by sa aj pobil alebo skôr rozplakal keby sme povedali že to nie je tance šťastia, tak nech ma chlapec radosť).

http://www.youtube.com/watch?v=DCSED4IJJ7g

Keď sme sa dosmiali Liam nahádzal riad do umývačky. Nenapadne som naznačil Louisovi a Harrymu aby začali. Ty sa na seba sprisahanecky usmiali. Postavili sa a zamierili si to k nič netušiacej Lili. Každý sa postavil z jednej strany, chytili ju pod pazuchy, zdvihli a začali ťahať preč.
-Nie! Čo to robíte? Pustite ma!
-Nie! Ideme do mesta.
Zavelil Harry
-A ostatní?
-My ti nestačíme? 
Ďalej som nepočul lebo vyšli pred chatu. El išla hneď za nimi. Len sme čakali kedy budeme počuť ako ochodza auto lebo Lili by bola schopná vyskočiť von. 

O 10 minút:


-Tak...
Pomädlil som si ruky a diabolsky sa usmial. Ostatní na mňa hodili vystrašený pohľad
-Ach nie! Zayn sa ide hrať na generála Malika!
Dan sa na mna osocila ale nepocuval som ju radsej 
-Ticho vojíne! Teraz vojak Payne a vojak Horan pôjdete na záhradu vesat lampióny. Odchod!
Zasalutovali a odišli.
-Vojačka Torresova(Vicky) a vojačka Peazer vy choďte pomôcť vojakom a záhradu a pripravte stôl lupene a sviečky. Odchod a vy vojačka Stuartova(Marry) zabezpečte hudbu a upracte dom potom keď budete mat všetko hotové prídete za mnou. Rozchod!
Zavelil som. Kto by povedal že hrať sa na generála môže byt také super? No dosť dojmov. Ja mam na starosti jedlo. Rozhodol som sa pre bolonské špagety asi preto lebo iba to viem pripraviť....Dal som variť špagety a zatiaľ sa pustil do prípravy omáčky.

Neskôr:


Všetko nachystane. Dobre. Ešte som to schoval keby náhodou teda určíte Niall hľadal jest. Aj keď on je ako stopovací pes ale dúfam že pochopí že to nemá zjesť. Teraz ich treba isť skontrolovať. Vyšiel som na záhradu a nevedel nájsť slova. Na menšiom kopčeku kde bol krásny výhľad na jazero rástli 2 stromy. Teraz boli ovešané lampiónmi. Pod nimi stal stôl prestretý pre dvoch. Dookola boli samé sviečky a lupene rúži. Sem tam niekde aj svetielka(tie na vianočný stromček). Bolo to krásne. Všimol som si aj rádio ktoré bolo za stromom. Dobre. Cestička k domu bola vysvietená sviečkami ale ešte nezapálenými. O.K.
-To je generál čo na to poviete?
Otočil som sa na bok a hľadel im do vysmiatych tvári
-Je to nádherné. Ďakujem decka...
Všetci si uľahčené vydýchli a dali si päť.
-Ideš teraz na izbu?
Vicky ma zastavila
-Hej...
-Tak tu máš
Marry mi Do rúk mi natrepali lupene rúži, sviečky, biele plachty, vonne tyčinky a svetielka. No dobre teda idem na to. Pomaly som sa dostal na izbu a pustil sa do toho. Prezliekol som obliečky, poviem vám to bol teda boj. Po celej izbe som poukladal sviečky a porozhadzoval lupene rúži, na poličky pripevnil svetielka a zapálil jednu tyčinku. Hmm...je to pekne. Ešte par sviečok ostalo tak som ich dal na každý jeden schod. Keď romantika tak poriadna. Spokojne som si vydýchol. Pozrel som na hodiny. Čože? Už 18:00? Ale však o druhej išli...to ušlo tak rýchlo? Prepána Jána musím zavolať El
-El? Už pomaly môžete ísť
-No konečne Malik! Už sme nevedeli čo s ňou mame robiť! teda ja s nimi!  Poviem ti ona ma mooooc veľa energie a keď sa spoji s Louisom a Harrym....Po celom námestí naháňali holuby! A vykrikovali Kevin!(Som to predpovedal ha :D som veštica) Vieš aký trapas? Konečne ideme. Hééj decka odchod!
-Ďakujem
-Hej hej pá
Išiel som za ostatnými
-Decka už sú na ceste.
-No Malik mal by si sa ísť prezliecť.
-Čo?
Neodpovedali lebo Vicky, Dan a Marry ma schmatli a ťahali hore. Posadili ma na posteľ zo slovami ani sa nehni. Normálne som sa ich bal. Začali sa mi hrabať v skrini. Hodili po mne čierne rifle, bielu košeľu, motýlika a čierne conversy.
-Toto si obleč a žiadne námietky. Vlasy si len postrapať alebo ich nechaj spadnute. Ideme zapaľovať sviečky.
Nič som nestihol povedať a už boli preč. Obliekol som si to teda. Ale košeľu som si vrchne gombíky nechal rozopnuté a rukávy vyhrnul a motýlika dal len okolo krku ako doplnok. Vlasy som si len prehrabol ako mi poradili. Nastriekal som na seba voňavku a tiež začal zapaľovať sviečky. Počul som auto. Liam mi do ruky strčil ružu a vyhodil ma von. Postavil som sa k stromu a čakal. Zrazu som ju uvidel ako ladne ku mne kráča. Úplné som onemel od úžasu....

Takto si ho predstavujem obleceneho, richle a conversy domyslite :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára