nedeľa 31. marca 2013

Moments 17


Alex:

-Waw! Ty máš tetovanie?
Preľaknuto som sa otočila. Všetci sedeli na posteli a vyvaľovali na mňa oči. A jasne ja len v krátkom uteráku ktorý som mala obmotany okolo seba.
-Čo tu chcete?
-Nevedeli sme kde más mopy a handry atd. Chceli sme sa ta to opýtať ale umývala si sa
Liam to zachraňoval ako vždy
-Ja som chcel isť do vnútra ale nepustili ma tam
Smutne povedal Harry
-Harold!
Zvolali všetci naraz.
-Ďakujem za záchranu pred týmto sexuálnym maniakom, indivíduom. A mopy sú hneď pod schodiskom tam sú dvere a teraz ak ma ospravedlníte je mi zima a chcem sa obliecť
Hodila som rukou aby som im jasne povedala že majú isť
-A ďalšie!
Zvýskol Zayn. Zdvihla som obočie. Ten chlapec asi na niečom fičí. On určíte doma fetuje tie spreje alebo šnupe granko.
-Čo??
Nechápavo na nich hľadím a neviem čo myslia.
-No že máš 2 tetovania. Nevyzeráš, ale je to cool. Čo znamenajú?
Chcel vedieť Zayn.
-Áno povedz
žobronil Niall
-Please 
Harry hodil svoj pohlad. Vzdychla som si. Čo je na tom také super? Mam na tele niečo čo už v živote nezmyjem a bude mi pripomínať nejakú situáciu.
-Tak na chrbte mam forever young. Prečo som si ho dala? Páčilo sa mi čo to znamená. Navždy mladý. Lebo mladými sme až do smrti podľa mňa ma pre mňa veľa významov. Ale tento asi najviac a proste mi aj udrel do oči popravde. Na pravom zápästí mam husľový kľuč. Preto lebo pre mňa hudba veľa znamená už len pre to že som tancovala a vždy sa pri hudbe ukludnim. A moje tretie......
-Ty máš 3?
Prerusil ma Louis
-Hej, hej
-A kde? 
Zayn dychtivo na mňa pozrel 
-To by si chcel vedieť čo? 
-Počujte nechajme ju aspoň obliecť sa. A my to ideme upratať
-Ďakujem Liam
Len sa usmial mojim smerom
-Ale to tretie nám teraz ukážeš
-Jasne Zayn a potom ukážeš ty tie svoje
-Platí
Konečne vyšli. Radšej som zamkla. Nikdy neviete čo sa stane keď je Styles v dome. So skrine som vytiahla biele rifle, biele tričko na to takú červenú mikinu, fialové vansy, koženú bundu a doladila som to slabo pieskovou čiapkou s brmbolcom a ešte nejaký náhrdelník. Vyšla som s izby. Dole všetci upratovali. Až na Louisa a Harryho ktorý sa bili s mopmy ako s mečmi. Deti.  Už by to aj mali keby neblbli
-Ejha kam sa chystáš? Na rande, na rande? 
-Ty tupec, však povedala že ide do prace
Bachol Harryho  Liam po hlave. Vďačne som sa usmiala. Bola som rada že kaviareň je len 10 minút od bytu.
-Liam môžeš na minútu? 
Prišiel.
-Nechám vás tu lebo musím ísť. A potom keď pôjdete zamkol by si a kľuč hodil do schránky? Ja si ho potom vyberiem
-Jasne.
-Ďakujem....Chalani ja idem. čaute! 
-čau!!

                                    ***************************************************

V práci sa opakoval stály kolobeh. Usmievať sa na zákazníkov, prijať objednávku, nachystať, odniesť a účet. Dnes som našťastie robila len do obeda. Par ľudí, teda chalanov malo Bibe narážky ale úspešné som ich slovne odrazila tak že boli cely červený a nevedeli čo povedať. Vďaka bohu za moju nevymachanu hubu. O 12:00 ma vystriedala Sam. Mala som ju rada, v pohode a šialená baba. Cestou domov som sa zastavila v Starbucku na vanilkové latté a mufinku. Keď som prišla domov všade bolo ticho. Taký nezvyk od kedy ich poznám. Ale aj tak treba si to užiť. Ticho lieči. Pekná kravina :D Ale keď si pomyslím že už od budúceho týždňa idem do školy a o mesiac maturujem. No uf ešte si treba užiť. Ako ma Blacky zaregistrovala šťastne ma privítala
-Ahoj kočka. Ako sa máš? Počkaj urobím si jest a pôjdeme na prechádzku.
Nič ťažké len šalát. Mohli sme ísť. Zobrala som aj foťák aby som sa nenudila kým bude krpatá šalieť. Práve som sedela na lavičke fotila Blacky a okolie. Začala som sa zabávať na tom ako Blacky začala naháňať veveričku a pri tom narazila do stromu. Niekto mi zakryl oči
-Kto som? 
-Santa Clause?
-Nie skús znova
-Hmmm......Johny Deeb?
-Nie
-Tak to je potom Taylor
-Aký Taylor? 
Využila som zaváhanie a otočila sa. Bol to Harry.
-Ahoj čo ty tu? 
-Ale na prechádzke a ty? 
-S Blacky
Ticho.....
-Kto je Taylor? 
Zasmiala som sa. 
-Nikto len som ta naťahovala
-Vazne?
-Hej
-Aspoň že tak
Boli sme ticho. Obloha sa zatiahla. Začalo snežiť a ja len v teniskách. No skvele. Vločky padali na nás. Par mi ich spadlo aj za krk. Striaslo ma. Harry sa ku mne pritiahol a objal okolo ramien. Čo to robí? Jemne mi prechádzal rukou hore a dole akoby ma chcel zahriať.
-Alex?
Otočila som tvar smerom k nemu. Upieral na mňa tie svoje zelene oči. O čo mu ide? Pomaly sa približoval. Prerušila alebo zachránila ma Blecky, ktorá na mňa skočila. Odtiahla som sa a striasla jeho ruky.
-Už budem musieť ísť.
-Dobre
 Ostal tam sedieť. Mal sklonenú hlavu a zvesene plecia. Cítila som jeho pohľad ale neotočila som sa. Zakázala som si to. Rýchlo som vytiahla cigarety a zapálila si. Potrebovala som sa upokojiť. Čo to malo znamenať? Včera Zayn a teraz skoro aj Harry? A od toho od ktorého chcem konečne bozk nič? Čo je toto za spravodlivosť! Počkať čo som práve povedala? Ja chcem od neho bozk? Jasne ty hlúpa že chceš páči sa ti.....Nie nepáči to je výplod mojej fantázie....prestaň si už klamať...a aj keby nikdy ho mat nebudem....uzavrela som tuto šialenú diskusiu ktorú som viedla sama so sebou. Áno som divná. Ale mala som pravdu. Ani o mňa nezakopne. A dnes s nim idem von o šiestej do prdele koľko je? Doma som dala Blacky jest. Bolo 17:00 Sakra! Rýchlo som sa umyla. Vyfúkala a nechala moje vlasy prirodzene zvlnene. Len v spodnom pradle som vbehla do izby pred skriňu. Teraz treba niečo vymyslieť. Ideme na večeru. Vytiahla som biele šaty ale vrch malý čierny, boli na ramienka. Obyčajné silonky, čierny svetrík a kapsičku. Dobre to sa bude dať. Rýchlo som to na seba hodila. Ešte mam čas stihla som to všetko za 15 minút a čo teraz? Rozhodla som si že si niečo pozriem. Vybrala som si rozprávku na Vlásku. Áno mala som rada kreslene rozprávky a v tejto sa mi najviac páčil Pascal a Maximus. Usadila som sa a zapozerala. :D


 1 tatoo
2tatoo
 V tomto isla do prace :D

Na veceru 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára