pondelok 1. apríla 2013

American dream



Moj spontalny napad :D Mata toto je hlavne pre teba :D a ja viem je to uplne odveci ale napadlo ma to vcera o tretej rano :D tak to je tym a teraz som to rychlo napisala :D baby dufam ze sa vam to bude pacit :D je to take od srdca :D a opisujem tam aj moju osobnost teda aka som takze sialeny clovek :D a aj fotky dam nebojte :D tak tu ju mate a uprimny komentar ma potesi dakujem :D Natalxx




Moje zoznámenie s nim bolo ako so zlého Amerického filmu. Niekto si povie že waw prežíva svoj sen ale ja nie. Išlo o moju lásku! Proste sme sa zrazili a vylial na mňa moju milovanú čokoládu. A viete kto do mňa narazil? Ten slávny Niall Horan z One Direction ale v tej chvíli mi to bolo jedno. No ani nie ale viac ma zaujímala moja čokoláda!
-Idiot! Debil! Moja čokoláda! Nieeee
-Prepáč, prepáč nechcel som!
Zrazu sme stíchli a pozreli sa na seba. Ja som si vtedy uvedomila že mu nadávam po Slovensky a on sa mi ospravedlňuje po Anglicky s menším Írskym prízvukom. On nechápal a mne chvíľu trvalo kým som prepla do Anglického režimu. Musela som nájsť tu správnu zložku. Stále sme na seba nechápavo hľadeli. A samozrejme mne to prišlo veľmi vtipne a vybuchla som do toho svojho neslávne slávneho smiechu. Niall bol najprv zarazený ale nakoniec sa ku mne pripojil. Cítila som sa oko ten najväčší debil pod slnkom. Ale čo aj pre takých to slnko svieti. Alebo ako by povedal Kura(Maťo): Aj takým zastaví autobus. Potešujúce. No späť k tomu.
-Ešte raz prepáč(Niall)
-Nejako to musím predýchať vieš, mi sme sa veľmi ľúbili a teraz je to fuč
Samozrejme už som rozprávala po Anglicky. Troska sa zasmial a okúzlil ma jedným tým úžasným úsmevom až som skoro spadla na zem. Toto mi nerob! Ja chcem ešte prísť domov!
-Ty nie si odtiaľto že? 
-Ako vieš?
-Prezradil ta tvoj rozkošný prízvuk a nepoznám žiadnu osobu z Anglicka ktorá by bola vo vzťahu s čokoládou. Ale je mi to ľúto
Rozkošný? Počujem dobre? OMG,OMG!! Povedal rozkošný ja odpadnem
-Tak buď poctený pravé si niekoho takého spoznal :D a no nejako ten náš rozchod musím prežiť asi pôjdem pre Oreo
-Oreo? Ja som lepší ako Oreo?
-Čo tým myslíš? 
-Pozívam? 
-Čokoláda?
-Presne treba obnoviť váš vzťah
-Dobre poďme teda.
-Počkaj ešte!
-Hm?
Podal mi svoju mikinu. Zmetene som naňho pozrela
-Chceš aby tvoja ďalšia videla že si mala pred ňou iného?
-Hm...máš pravdu.
Vtedy som si uvedomila že na tričku mi svieti veľký fľak po mojej bývalej láske. Zobrala som si ponúkanú mikinu. Zatiaľ čo on objednával vbehla som na wecká. Vyzliekla som si tričko a navliekla na seba jeho mikinu. O môj bože! Ta vôňa! Ach! Krása mohla by som ju fetovať od rana do večera. Bože Natália kľud! Pokoj dýchaj! S čistou hlavou som sa vrátila späť. Nialla som videla sedieť v rohu tak som si k nemu prisadla
-Ta mikina ti pristane a inak zabudol som sa opýtať na tvoje meno
-Ďakujem a ďakujem za jej požičanie a Nataly
Obdaril ma krásnym úsmevom ktorý odhalil strojček. Tuto krásnu chvíľu prerušila čašníčka ktorá doniesla objednávku. Predo mňa polozila čokoládu
-Láska!
Neuvedomila som si že nie som sama a hneď sa na ňu vrhla. Niallovi to prišlo také vtipne že sa rozosmial na cely obchod a ja sním. Bože za chvíľu zavolajú pánov v bielom :D No čo už s nami. Potom keď som vypila a obnovila vzťah s mojou láskou vybrali sme sa na prechádzku. Sadli sme si v parku. Našli sme si krásne miesto pri jednej fontáne.
-Nataly? 
-Áno?
-Nerozmýšľala si že nahradíš tvoju lásku niečím iným?
-Myslíš Oreom? Popravde aj hej
-Nie nie asi som sa mal skôr opýtať  niekým
-Ak sa niekto nájde tak hej. Dovtedy budem verná čokoláde, oreu,skittles...
Nestihla som vymenovať všetky moje lásky lebo sa jeho pery objavili na mojich. Bozky som mu z radosťou opätovala. Ruky som vplietla do jeho vlasou a on si ma za boky pritiahol bližšie k sebe
-Myslím že už sa našiel čo povieš Nataly?
-Uvedomuješ si že teraz podvádzam svoju lásku s tvojou pomocou?
-Ona to prežije čo na to vravíš?
-Hm...Ty alebo Oreo....To je dilema
-Netráp ma! Lebo prestanem jest Oreo keď mi ta preberie
-.A to nechceme že?
-Nie 
-Tak teda....budem ta musieť sklamať....ale bohužiaľ si to Ty!
Zasmial sa. Bol to smiech úľavy a šťastia. Opäť ma pobozkal. Kto by si pomyslel že prežijem niečo také gýčové ako nahrávajú ? Ako by moja mama povedal Americky sen. Ale pekný Americky sen. Ale keď nad tým teraz uväzujem je to šialené! Opustila som svoju lásku čokoládu za veľmi sladkého Íra. 
A teraz je to už mesiac čo sme sa zoznámili. Keď sme to vraveli chalanom len sa smiali a Louis hneď odbehol a vrátil sa s mojou bývalou láskou a vylial ju na mňa
-Pomsta od bývalého
-Ale sladká
Bola to taká láska na prvý pohľad s Niallom a s Louisom šialenstvo na prvý pohľad. Ale nesmiem zabudnúť na moju parťáčku ktorá sa sem som mnou presťahovala. Ona bola tajne zblaznená do Harryho a myslela si že to neviem. Muhahah ale ja viem všetko :D Tak som jej povedala aby prišla do parku. Keď tam prišla mala ústa do korán a pohľadmi ma vraždila. Popravde hneď mi začala nadávať ale po Slovensky
-Ty ty ty trubka! Prečo si nepovedala že ich poznáš? A že ma s nimi zoznámiš? Dala by som sa do poriadku! Teraz som bola pri koňoch a smrdím od nich ty trúba ja ta zabijem Pekarovááá
pomaly som začala cúvať
-To neurobíš! Tvoja láska ku mne ti to nedovolí
Zastavila sa a zamyslela
-Máš pravdu tak sem pod
-Nejdem 
-Ale hej!
-Nie!
-Natália!
A skočila na mňa tak že sme sa začali guľať po zemi a smiať sa na cely park. Všetci sa na nás pozerali a chalani sa tak kosili od smiechu.
-Niall tvoja frajerka je šialená!(Zayn)
-Mne sa náhodou páči!(Louis)
-Hej Louis ja som ju našiel skôr!(Niall)
Nejako sme sa pozviechali s so smiechom sme prišli k nim.
-Tak este raz chalani toto je Maťa Korgo moja best friendka ktorá sem so mnou prišla a Maťa však ty ich poznáš
-Ako to vieš?
-Myslíš že si nepamätám ako sme sa zoznámili my dve? 
-Jaj máš pravdu :D 
-Ako ste sa zoznámili čo?(Liam)
S Maťou sme pozreli na seba.
-Máš ešte retiazku? 
-Hej a ty?
-Samozrejme
Naraz sme s pod trička vytiahli retiazku na ktorej bolo Directioner
-Takte vy ste fanúšičky! Waw(Harry)
-Niall to si nevedel povedať?(Liam )
-Ja to teraz prvý krát počujem :D 
-Aspoň sa ti splnil sen a chodíš s fanúšičkou (Zayn)
-Máš pravdu pod sem
Pritiahol si ma k sebe a venoval mi bozk. Maťa na nás prekvapene pozerala
-Vy ste spolu?
-Hej
-To si nevedela povedať?
-Nie 
-Ty mala mrkva
-Mrkvaa!(Louis)
-Ale čiči :D
-čiči kde?(Harry)
To by sme neboli my dve s Maťou keby sme sa nezačali smiať
-Neriešte to radšej dobre? 
Všetci súhlasné prikývli. Ja som len bola prekvapená že Maťa hneď neskočila na Harryho a na mieste ho nepretiahla. Nič v zlom. Ale ďalší americky sen. Harry sa dal s ňou do reči. Prekvapovalo ma že bola schopná odpovedať od toľkého úžasu. Ale boli spolu zlatý. A ako je to teraz? Už prešli 3 mesiace ja som stále s Niallom mojim krásnym írskym chlapcom. A Maťa? Ta sa dala do kopy s Harrym nehorázne im to spolu pristalo. A tie zvuky čo išli z ich izby :D No čo Harry našiel takú istú úchylnú dušu ako je on sám. Ale poviem vám ešte jedno. Pred mesiacom prišla za nami moja bestka Baja Barčíková. Meno sme upravili aby znelo Anglicky tak sme ju začali volať Barbor. Ona milovala MotoCross. A vlastne ho aj jazdila a bola veľmi dobra v svojej skupine. A viete medzi kým to začalo iskriť? Medzi ňou a Zaynom. Ju vždy priťahovali ty zlý chlapci. Hnedooký a tmavovlasý. A tak čakáme kedy potvrdia že sú oficiálny par. A to je asi všetko čo by som chcela poznamenať. Že sny sa môžu stať skutočnými len treba veriť. A dokonca aj tie gýčové čo vidíme v Amerických filmoch :)


Toto som ja :D


Moja sialenka Baja :D

A moja uchylna dusicka Maťa ktoru som spoznala vdaka blogu a vdaka chalanom :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára