pondelok 1. apríla 2013

Dark Side 28


Niall:

Ešte dlho po tom ako mi zaspala na hrudi som len nehybne sedel. Pozorne som si ju obzeral z blízka aj keď som na nej poznal každý detail. Každú líniu, vrásku okolo očí od toho ako sa smeje, linku jej pier, jamky v lícach, ladný krk. Žasol som nad jej dokonalosťou. Alebo je to tým že je dokonala pre mňa? Neviem či by som tvrdil že ju milujem. Ja len viem že mu na nej záleží a priťahuje ma. Zavrel som oči a noc zaboril do jej hebkých vlasov ktoré voňali po jahodách. Pousmial som sa. Zahmýrila sa a spokojne zamľaskala. V spánku mi príde ako prerastene bábo. Ale aj tak ju s radosťou sledujem. Moje zmysli mi vraveli že už sú tri hodiny ráno. Už by som mal isť. Aj s ňou v náručí som vstal. Prešiel som do jej izby a uložil ju na posteľ. Poriadne som ju prikryl a na celo jej venoval rýchli bozk.
A už som uháňal ulicami. Potreboval som sa nasýtiť. A čo je lepšie ako opitý mladý ľudia ktorý o sebe nevedia? Vo vzduchu som zacítil mladú ženu. Pousmial som sa. Prepáč Kraska. Mala si proste smolu. Zavrel som oči a nechal svoju upirsku podstatu vyjsť na povrch. Našiel som ju ľavou zadnou. Pritlačil som ju o múr ani sa nespamätala a už som pil ten nektár ktorý nás udržiaval pri živote a pri sile.  Nasýtený som jej vymazal pamäť a uháňal domov. Cítil som že všetci už boli dnu. Všetci nasýtení. Vzdychol som si. Otvoril som dvere a už pomalým krokom prechádzal okolo obývačky
-Kde si bol!
Zavrčal na mňa Zayn. Pohŕdavo som sa naňho otočil. Môj pohľad ho zmrazil
-A teba je čo do toho? Myslel som si že sme tuto tému už uzavreli.
Odfrkol som si a odišiel do svojej pracovne. Cítil som s neho zlosť, nenávisť a podozrenie. Vzdychol som si a rukou pretrel tvar. Do pohára som si nalial whisky a sadol si ku kozubu. Moje myšlienky lietali rôznymi smermi ale vždy sa vracali k nej. K Ely...

Ely:

Zobudila som sa v svojej posteli. Ako vždy. Pomyslela som si a zvalila sa späť. Hľadela som na svoj biely strop a rozmýšľala nad tým čo sa včera udialo. Na tvári mi to vyčarovalo úsmev. Ale miešal sa aj so smutným pri myšlienke na moju "rodinu".  Pomaly som sa vytrepala s postele a vošla do kúpeľne. Dnes som ale nespravila chybu ako včera. Zobrala som si pradlo a župan. Predsa len. Poriadne som sa umyla a už v spomínaných veciach vošla do izby. So šatníka som si vybrala obyčajné tepláky a rozťahané tričko. Vlasy som nechala nech mi padajú na chrbát ako sa vysušili. Upratala som izbu a šla do kuchyne. Spravila som si ľahké raňajky a klbku dala konzervu. Taktiež som po sebe upratala a vyvalila sa na gauč. Na stolíku som zbadala mobil. Vzala som ho a všimla si že mi ta m svieti jedna sprava a dva neprijate. Najprv som pozrela neprijate. Volala mi Edie a  babka. Najprv zavolám Edie. Lenže ta mi to nezdvíhala. Asi mala ťažkú noc. Sama pre seba som sa usmiala. Druha bola babka. Ta mi to na rozdiel od tej alkoholicky zdvihla
-No ahoj srdiečko
-Ahoj babi
-Ako sa mi máš v tom veľkom svete?
-Úplné úžasné! Včera mi volali a som prijatá!
Zvýskla som a babka sa zasmiala
-o vidíš. Srdiečko? Neprišla by si ma dnes pozrieť? Bude tu aj Teddy.
-Jasne! Len sa prezlečiem a bežím na nejaký spoj. 
Usmiala som sa do steny oproti.
-Juj! Idem teda vyvárať. Teším sa na teba. Pa!
-Maj sa!
Zlozila som. Cela natešená som zabudla na tu smsku a bežala do izby. Najprv som si prečesala vlasy a zopla ich do strapatého drdolu. Jemne som sa namaľovala a bežala ku skrini. Z nej som si vytiahla biele tričko s potlačou hviezdy a svetle rifle.

Vlasy som si rozpustila a tentoraz upravila do drdolu ktorý by mal vydržať dlhšiu trasu. Do kabelky som nahádzala potrebne veci. Ako slúchadla a peňaženku a iné somarinky. Mobil som strčila do vrecka. Pozrela som spoje a zistila že za pol hodinu mi ide vlak. Akurát. Obliekla som si kabát a na nohy dala čižmy. Zavrela som byt a prebehla k milej susede oproti.
-Dobrý deň pani Bentss odchádzam za babkou a prídem asi zajtra. Nemohli by ste večer dať Klbku jest? A aj ráno?
Usmiala som sa na tu milú starenku a čakala.
-Samozrejme dievčatko
Usmiala sa a ja som jej dala kľúče. Ešte raz som poďakovala a utekala dole schodmi. Na ulici som si stopla taxík ktorý ma priviezol pred stanicu. Zaplatila som a utekala si kúpiť lístok. Akurát tam bolo malo ľudí. Pod pre mňa. Po piatich minútach som našla svoj vlak. Vošla som dnu a obsadila si prázdne kupé. Posadila som sa k oknu a vytiahla mobil so slúchadlami. Strčila som ich do uši a nechala sa unášať hlasom Eda. Spať som nespala keďže som sa cez noc vyspala. Keď chodil revízor ukázala som mu lístok. Polovicu cesty som tam sedela sama. Neskôr si ku mne prisadol nejaký chalan. Cítila som na sebe jeho pohľad. Raz sa nám dokonca stretol pohľad ale rýchlo som ho odvrátila. Vystupovali sme spolu na tej istej stanici. Ale ako sme vyšli už som ho nevidela. Našťastie. S úsmevom som kráčala tými známymi ulicami smerom k domu mojej starej mamy. Zastala som pred dobre známym bielim plotom. Zhlboka som sa nadýchla a otvorila ho. Slabo žltá fasáda domu mi pripomínala detstvo strávené tu. Usmiala som sa a pomalým krokom prešla až k dverám. Zaklopala som a čakala. Otvorila mi babka v zástere. Hneď ako ma zbadala do očí sa jej nahrnuli slzy. Ja som sa zasmiala a nechala sa ňou uväzniť objatím. Vtiahla ma dnu a poriadne si ma začala obzerať.
-Ako si mi len vyrástla. A nie si nejaká chúďa? Bože si stále krajšia a krajšia dievčatko moje.
Utreli si slzy cez úsmev a jej smiech
-Ale baby nepreháňaj. 
Žmurkla som  na ňu.
-Ja? Nikdy veď sa na seba pozri dievča okolo teba musia ty chalani krúžiť ako muchy!
Povedala s vystrčeným ukazovákom a ja som sa musela zasmiať
-To čo za hurhaj tu je? Čo nás vykrádajú!
Počula som chlapčenský hlas ktorý sa ozýval s hora a následné za nim dupot nôh. Môj brat Teddy. Zastal až dole. Zdvihol hlavu a nám sa stretli pohľady. Len tak sme tam stali a obzerali si toho druhého. Ja som sa usmievala nad tým čo som videla. Na to že mu ťahalo na 13 bol dosť vysoký. Nie on ma už o par centimetrov prerástol. Deprimujúce. Pozorne som skúmala jeho tvar. No. Mal výrazné lícne kosti. Ale to sa ešte vyplní. Veľké hnedé oči s hustými mihalnicami a jeho hnedé strapaté vlasy mal dlhšie . Bol rozkošný. Okolo neho musia lietať baby. Všimla som si že už naberá nejaké to svalstvo


-No braček nevedela som že je s teba ofinkar. 
Zaškerila som sa. Na jeho tvári som čítala nadurdený vyraz ktorý sa hneď zmenil. Široko sa usmial a hodil sa mi okolo krku
-Óha aj posilňuješ...
Zasmiala som sa a poriadne ho vystískala
-Chýbala si mi
-Aj ty mne krpec
Zašepkala som mu do ucha. Zavrela som oči a vychutnávala si jeho silne objatie. Keď sme sa nakoniec od seba odtrhli babka tam už nebola. Zatiahol ma do obývačky a sadli sme si na gauč.
-Teddy na to že budeš mat 13 vyzeráš na takých 15.
Zaškerila som sa. On vypäl tu svoju hrúd a namyslene sa usmial
-Ale zas nenamýšľaj si
Vyplazila som mu jazyk a on ma stuchol pod rebra
-No dobre vrav ako sa máš? Čo máš nove? Máš dievča? Ako v škole? Ako futbal?
Začala som naňho sypať otázky. On len na mňa pulil oči. Nakoniec sa usmial.
-Segra stop! Nadýchni sa.
Zaškeril sa a tentoraz som ho stuchla ja.
-Mam sa dobre momentálne keďže si tu pri mne. Nove nie je nič. Všetko po starom. V škole je to fajn. Prechádzam na dvojky a darí sa mi. Futbal ma baví. Posledný zápas sme vyhrali a ja som najviac skóroval.
Pyšne sa usmial. Postrapatila som mu vlasy. Nakoniec som sa zákerne usmiala
-A máš dievča?
Stuchla som ho. Videla som ako mu do líc začína prúdiť červeň
-Ty sa červenáš!
Zasmial som sa
-Nie!
-Ale áno!
Strčila som dlho a začala ho štekliť. Začal sa tam zvíjať ale keď mu doplo že je silnejší šteklil on mňa!
-Dobre stop vzdávam sa! Už nie si také tintitko ako si bol!
Zvolala som. Pustil ma a pohodlne sme sa opreli. Zahľadela som sa mu do oči a čakala
-Vola sa Annie. Je so mnou v triede a páči sa mi
-A povedal si jej to?
-Zbláznila si sa? Ona by ma nechcela. 
Zachmúril sa a zvesil plecia. Vzdychla som si a s jemným úsmevom ho objala okolo ramien a pritiahla si ho bližšie.
-Teraz ma dobre počúvaj mladý pán. Ty si ten najkrajší, najmilší chlapec akého poznám. Prečo by ta nemala rada? Teba aby niekto nemal rad? Si spadol z jahody? Hneď teraz pôjdeš za ňou a povieš jej to jasne? Veď tým nič nestratíš! Risk je zisk! Neboj sa aj keby ta odmietla príde iná! Lepšia! Tak sa neboj. A teraz makaj sa prezliecť a keď večer prídeš povieš mi že ste spolu a zalaskovany jasne?
Prekvapene ku mne otocil hlavu. A silno ma objal
-Ja ta milujem
-A ja teba Krpec
Zasmiala som sa. Vyletel hore schodmi a o par minút na to už oblečený bežal preč. Zavrtela som nad nim hlavu a prešla za babkou do kuchyne. Ta dávala pozor na koláč
-Už som len tvoja baby
Žmurkla som na ňu. Ona sa usmiala. Sadla som si za stôl a čakala
-Srdiečko a povieš mi čo máš nove? Ale všetko!
Žmurkla. Uvarila čaj a sadla si oproti mňa. Zhlboka som sa nadýchla. Poviem jej všetko? Nepoviem?....
-Tak teda......

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára