pondelok 1. apríla 2013

Dark Side 30


Lisa:

 Zobudila som sa na divne škrabanie. Zamrnčala som a pretočila sa na brucho. Ruky som strčila pod vankúš a ďalej snívala o modrých očiach. Pery som jemne pootvorila a vzdychla si. Či už to bolo nad snom alebo pocitom bezpečia to už nevie nik. Na svojej tvary som zacítila niečo studené. Skrčila som nos. Kto nechal otvorene to okno? Nemala som vôbec chuť vstať a zavrel ho. Preto som si perinu vytiahla až po uši a prijímala to prijemne teplo. Zdalo sa mi že som niečo počula ale mohol to byt iba sen. Po mojej tvary opäť niečo prešlo. Zahundrala som a lenivo otvorila oči. A vtedy som zbadala niekoho ako leží vedľa mňa. Prekvapene som naňho pozrela. Skríkla a spadla na zem. Nohy viseli vo vzduchu. Hlava mi nepríjemné buchla o podlahu a ja som sykla od bolesti. Niekto zasvietil malú lampičku a tvarou sa vystrčil von. A vtedy som zbadala jeho drzý úsmev a jeho chladne oči
-Niall chceš ma zabiť!
Rozhorčené som naňho vyštekla. Jeho úsmev sa prehĺbil. Natiahol ku mne ruky ktoré sa dotkli mojich bokov. Aj cez tričko som cítila chlad a mnou prešla triaška. Rýchlim pohybom ma vytiahol na posteľ a ja som zrazu sedela oproti nemu tak blízko ako nikdy. Naše nosy sa jemne dotýkali, pery boli od seba len par centimetrov, očami sme sa navzájom vpíjali do pohľadu toho druhého. Jeho veľké dlane ma pálili na bokoch. Nevedela som či sa mam od neho odtrhnúť alebo prisať na tie dokonale krojene pery ktoré ma tak lákali. Vyriešil to za nás oboch. Jemne sa usmial a silno ma objal. Tak že tvarou som sa zaborila do jeho hrude. Rukami som mu stisla jeho tričko a užívala som si jeho mocný dotyk a dotyk bezpečia. Rukami ma opatrne hladil od hlavy až k pasu. Pripadala som si ako maca. Spokojne som zapriadla.
-Vieš ako som sa o teba bal?
Prehovoril zrazu a ja som otvorila oči. Pootočila som hlavou.
-Prečo?
Zašepkala som tak ticho ale vedela som že on to počul. 
-Keď som prišiel k tebe do bytu nikde si nebola. Myslel som že sa ti niečo stalo a mňa zmocňoval strach. Vieš ako dlho som ho nepocítil? Až pri tebe. 
-Prepáč...
Zašepkala som ľútostivo a zahanbene.
-Nie, nie nevyčítaj si to. Nie je to tvoja chyba. Skôr môj majetnícky postoj. Moc si ta privlastňujem. Som sebec pretože ta chcem len pre seba a nikomu t nechcem dať. Najradšej by som ta uniesol a niekam zamkol a bola by si len moja...
Musela som sa usmiať nad tou predstavou
-Si blázon
Mykol ramenami
-Nie si prvá kto to tvrdí
Cítila som jeho úsmev. Odtiahla som sa od neho a zahľadela sa do jeho oči ktoré na mňa majetnícky hľadeli. Zrazu spravil niečo nečakané čo vyviedlo možno nie len jeho ale hlavne mňa. Sklonil hlavu a položil si ju na moje rameno. Zavrel oči a len tak sa o mňa opieral. O vykoľajené dievča ktoré nevedelo čo teraz. Chvíľu som len tak sedela bez pohnutia. Nevediac čo ďalej. Niečo mi našepkávalo aby som niečo spravila. Trhane som sa nadýchla a zdvihla svoje roztrasene ruky. Polozila som mu ich na chrbát a pomaly ho hladila ako matka malé dieťa. Privárala som oči a pomaly ho hladila po jeho širokom chrbte ktorý pokry valy jeho tvrdé a vypracovane svaly. Ako sa nečakané pritúlil tak sa aj odtiahol. Moje ruky padli do môjho lona a ja som naňho hľadela. Jeho prsty ma chytili za bradu a zdvihli ju tak že sme na seba hľadeli. Sklonil sa a na čelo mi daroval ľahký bozk. Cere mi vošla do líc a ja som sklopila zrak. Zbadala som jeho ľahký úsmev. Nahol sa a zhasol tu malú lampičku. 
-Je neskoro už by sme mali isť spať
Zašepkal a ja som len prikývla. Zdvihla som perinu a ľahla si. Poriadne som sa zakryla. Niall si ľahol vedľa mňa a pritiahol si ma k sebe. Hlavu som zaborila do jeho hrude a nasávala jeho omamnú vôňu. Zaspala som ako malé nemluvňa.

Ráno:

Keď som precitla rukou som si pretrela oči a posadila sa. Ponaťahovala som sa a pozrela smerom k oknu. Zarazilo ma že som tam videla stať postavu. A nie len hocijakú ale Niallovu. 
-Takže to nebol len sen?
Zamrmlala som si pre seba a stále naňho hľadela. Otočil sa ku mne a venoval mi jemný úsmev
-Dobre ráno
-Bre!
Zamrmlala som a odokryla sa. Zliezla som z postele a zamierila si to do kúpeľne vykonať rannú hygienu. Ale ešte predtým som schmatla tašku s vecami. Nebudem tu predsa behať len v spodnom pradle. Poriadne som sa umyla a ľahko namaľovala. Obliekla som si slabunko hnedé nohavice a tyrkysové tričko. 

  Vlasy som si prečesala a nechala splývať na chrbte. Veci som nahádzala do tašky a vošla späť do izby. Prekvapilo ma že bola uprataná a Niall ležal vyvalený na posteli a hľadel na jednu fotku na nočnom stolíku. Sadla som si k nemu a tiež sa na ňu zadívala. Bola som na nej ja, mama, otec, malý Teddy a babka. Vtedy sme boli na rodinnom výlete. Boli sme šťastný. Pousmiala som sa. Ale bol to smútok zmiešaný s radosťou. Nevšimla som si ako Niall na mňa uprene hľadí. A aj moje zaslzene oči. Jedna ta slaná kvapka si našla cestu von a putovala po mojom líci. Niallova ruka vystrelila k mojej tvary a jedným pohybom ju zotrel
-Neplač. Úsmev ti pristane viac
Ľahko som sa usmiala. Postavila som sa a natiahla k nemu ruku. Zvedavo zdvihol obočie a prijal moju ruku. Postavil sa a ja som ho ťahala dole. Zrazu ma niečo trhlo a ja som pristala na jeho hrudi.
-Ja dole nejdem
-Neboj sa a pod
-Nie tvoja stará mama
-O všetko vie
Šokovane na mňa pozrel. Sok sa menil na hnev a ja som sa trocha zľakla. Prehltla som a hľadela naňho. Zrazu po hneve nebolo ani vidu ani slychu. Len si vzdychol
-Tak pod
Prekvapene som naňho pozrela ale poslúchla ho. Prešli sme na chodbu a pomaly zišli dole. Vošli sme do kuchyne kde sa skrúcala moja babka a ja som sa usmiala
-Dobre ráno
-Dobre...
Otočila sa a keď zbadala Nialla vedľa mňa prekvapene naňho pozrela a on hľadel na ňu. Navzájom sa premerali až Niall nakoniec vyprskol
-Vy! 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára