pondelok 1. apríla 2013

Luxury Companions 10


Na druhy deň som vstala s divnou náladou. Nevedela som čo ju spôsobilo ale bola som podráždená, Vymotala som sa z perín a zaliezla do kúpeľne. Dnes som na nič nemala náladu. Umyla som si zuby, vlasy zopla do drdola a vyšla von. Natiahla som na nohy pyžamové nohavice s pandami a na ruky si hodila veľkú mikinu. Pomalým a šuchtavým krokom som zišla dole.
-Dobre...
Zamrmlala som keď som videla ako Liam a Niall sedia za stolom a raňajkujú.
-Dobre ráno 
Povedali naraz a ja som sa pousmiala. Vždy ma zaujímalo ako to niekto dokáže. Ja som to nikdy nevedela. Do misky som si dala cerealie a sadla si k stolu. Pomaly som začala jest. Liam ďalej niečo rozprával a veľmi gestikuloval rukami. Vnímala som iba ako otváral ústa a menil výraze tvare. Nič viac. Môj systém bol vypnutý a ja som nevnímala. Myslela som že mi hlava za chvíľu spadne do taniere a ja sa udusím vlastnými raňajkami. Fakt dôstojná smrť.
-Ťažká noc?
Zrazu sa vedľa môjho ucha objavil divný hlas. Prudko som sebou otočila a narazila do Louisovho nosu
-Do riti co si pri mne tak blízko?
Odskočila som od neho a dopadla na zadok. Rozosmial sa na cele kolo. Liam sa zľutoval a pomedzi smiech mi pomohol na nohy. Rukami som si začala šuchať zadok
-Veľmi pekne ďakujem
Zavrčala som a opäť si sadla
-Nie je zač aj na budúce
Žmurkol na mňa a sadol si vedľa Nialla a pustil sa do svojho taniere. Nie nemal tam mrkvu. 
-Neodpovedala si na otázku
Zamrmlal s plnými ústami
-Na akú?
Zamrmlala som a ďalej spala
-Zopakujem ju ešte raz: ťažká noc?
-Prečo by mala byt?
-Vyzeráš akoby sa prešiel parný valec
Zaškeril sa a ja som prevrátila očami.
-Nie parný valec ale tvoje vzdychy do mobilu keď si mal sex s Eleanor cez mobil
Odvrkla som mu. Chudák. Tak ho to dostalo že mu zabehlo a začal sa dušiť. Niall pustil veľký výbuch a jeho hlava dopadla s veľkým treskom na stôl. Liam nevedel koho ma ratovať skôr. Ale no na škodu vybral si Louisa a riadne mu buchol po chrbte. Louis sa trhane nadýchol a hodil na mňa vražedný pohľad
-Toto si vrátim
-Ok teším sa
Zamrmlala som a sledovala Liama ako Niallovi podáva sáčok s ladom. Bože toto majú byt chlapi. Odfrkla som si a rukou si podoprela hlavu
-Do riti urob si niečo s tým mobilom stále vyzváňa a ta pesnička ma irituje!
Do kuchyne vrazil nasraty Malik a mobil hodil na stôl. 
-Jemne! Každý nemá prachy aby si každý deň kupoval novy mobil!
Vyštekla som naňho a pozrela na svietiaci displey. Svietilo tam Olly. Čo chce? Vzdychla som si s stlačila prijať
-Tu pohrebný ústav čo si prajete?
Zaševelila som so zavretými očami. Počula som ako Niall chytil ďalší záchvat a kašeľ tentoraz nepripravený Harry.
-Pohreb na budúci týždeň a neje ku peknú truhlu.
-Truhla ma byt bielej, hnedej alebo čiernej farby?
-Ružovej! A s poníkmi!
Skríkol ako malé dieťa že ho museli počuť aj chalani. Prevrátila som očami
-Dobre čo chceš?
-Akasika si hnusná! Si sa zle vyspala?
-Čo si moja mama?
-Nie tato!!!!
-No dobre tak čo chceš?
-Že už sme pristali
-Mal si napišať a nie volať a zobudiť našu princezničku Malika.
Provokačne som povedala a pozrela na Malika ktorý na mňa vražedne zazeral.
-Jaj tááák. Na budúce budem vedieť. Maj sa a pozdravuj
-Jasne pá.
Zložila som
-Olly pozdravuje
Odkázala som a ďalej rátala ovečky na Louisovich nohaviciach.
-Decka vola Paul mam to dať nahlas tak ticho!
Do izby vtrhol Liam a na stôl položil mobil
-Počúvame!
Povedali chalani a ja som si hlavu zložila na stôl
-Tak zajtra večer v štúdiu to po prvé. A po druhé. Novinári a ľudia začínajú pochybovať o vás. Myslím Zayna a Angie. Takže poprosím ak by ste sa pofotili a dnes šli von jasne?
-Nie!
-S nim nikdy!
Skríkli sme s Malikom naraz a vražedné na seba pozreli
-Nezaujíma ma to. Proste pôjdete a bodka! Majte sa!
Posledne slova zaševelil a zlozil. Škaredo som pozrela na ten mobil akoby za to mohol.
Tak vy dvaja k sebe!
Zakričal Louis a hádzal ma k Malikovi
-Čo ti šibe?
Skríkla som podráždene naňho. Pozrel na mňa ako na blbca
-Liam vás ide odfotiť tak k sebe, zamilovaný pohľad a poprosil by som pusu!
Rozkazoval.
-Nikdy!
Skríkla som opäť naraz s Malikom
-To ma nezaujíma počuli ste Paula!
Odpovedal Louis. 
-Myslíš to vážne?
Zavrčala som
-Áno!
Nahnevane som sa otočila k Malikovi ktorý tiež nebol dva krát nadšený.
-Rýchlo!
Zavrčal chytil moju bradu a pritiahol si ma k sebe. Svoje drsne a mäkké pery prisal na moje a začal ma bozkávať. Bolo ti nechutne. Ako bozkávať žabu. Ale.....Odtrhla som sa od neho a utrela si ústa
-Stačí! Fotku mate a teraz si idem vydenzifikovat ústa
Zavrčala som a vstala. Louis s chalanmi sa usmievali ako slniečko a Malik vyzeral akoby šiel na mňa od hnevu skočiť.
-Nezabudni sa obliecť lebo idete von
-Fajn!
Zakričala som a tresla dverami. Zhodila som so seba veci a začala sa hrabať v skrini. Vonku svietilo slniečko. Zamyslela som sa a vybrala si  kvetovane šaty bez ramienok na to som si dala rifľovú košeľu a zaviazala si ju. Na nohy som si obula topánky na plnom opätku a doladila to doplnkami.


V kúpeľni som si rozčesala vlasy a jemne ich natočila. Namaľovala som sa len jemne a strekla si voňavku na krk. Schmatla som čiernu kabelku a hodila tam nejaké veci. Pomaly som zišla dole a vyvalila sa na gauč. Nohy som si vyložila na opierku a kukala do stropu.
-Zayn padaj sa obliecť. Už zišla tak zmizni!
Vyhnal ho Liam von a on nadurdene dupal po schodoch. 
-Decko
Zamrmlala som si pre seba a čakala a čakala
-Boha Malik dávaj veď zostarnem!
Zakričala som naňho a o chvíľu sa objavil dole. Mal potrhane rifle, čierne conversy, biele tričko s potlačou a na tom košeľu. Premerala som si ho. Musela som uznať že vyzeral k svetu. Postavila som sa a hľadela naňho
-Myslím že to už ani nejde
Odpovedal na moju sťažnosť s posmeškom. S kabelkou som ho z celej sily udrela
-Idiot
-Krava!
Možno by sme pokračovali ďalej keby tam nevbehol Liam
-Von a nevracajte sa skôr ako o dve hodiny! Chceme aby cele noviny a spraví boli vami zaplnene.
-Ako si želáš
Malik odfrkol. Doslova nás vyhodili na ulicu. Malik si so mnou preplietol prsty. Bola som radšej ticho. Pomaly sme kráčali dole ulicou a tvárili sa ako najšťastnejší párik na svete. Hľadela som na všetkých tých ľudí ktorý si bezstarostne vykračovali a smiali sa. Keby som aj ja taká mohla byt. Šťastne zaľúbená, študujúca a bez žiadnych problémov. Vzdychla som si a zachytila Malikov pohľad. Rýchlo ho odvrátil. Zrazu si ma k sebe pritiahol viac a ruku dal okolo môjho pasu
-Čo to robíš?
Zavrčala som cez úsmev
-Novinári zlatko
Povedal podráždene ale jeho frajersky úsmev mu neschádzal z tvare. Naklonil sa mu mne a na pery mi vtisol rýchli bozk. A takto pokračoval náš deň. Sama pretvárka, naše škriepky a falošné úsmevy a bozky. Už som toho mala dosť. A všetkých tých novinárov za našimi zadkami.
-Malik poďme už
Pošepla som tak aby to počul len on
-Máš pravdu. Divadielka na dnes už stačilo
Posmešne poznamenal. Stopol taxík a my sme sa v tichosti viezli domov. Ruka v ruke sme vyšli schodíky a ako sa zabuchli dvere cela ta maska spadla. Opäť sme na seba vražedne zazerali.
-No už ste tu! Každý jeden kanál je plný vašich fotiek. Musím povedať že to vyzerá úžasne!
Z izby vyšiel vysmiaty Paul
-Čo tu robíš?
-Aj ja ta rad vidím Zayn. Len som kontroloval či ste poslúchli. Tak teda ja idem. zajtra chlapci. Majte sa!
Zakričal od dverí a zmizol. Odfikla som si a prišla za chalanmi. Topánky som zkopla z nôh a hodila sa na gauč. Pozerala som na fotky ktoré sa objavovali na obrazovke a bolo mi so seba zle.
-Preboha veď to vypnite! Nedá sa na to pozerať!
Oborila som sa na nich. Nechcela som tam byt. Vzala som topánky a vyšla hore. Prezliekla som sa opäť do pyžama a sadla si na posteľ aj s notebookom. Zapla som si twitter a videla ako moji Followers pribudli v rapídnom množstve. Pozerala som nástenku plnú hnusoch sprav a vyhrážok. Ale objavilo sa tam aj niečo pekne. Ale toho škaredého bolo viac. Pozrela som na fotku ktorú pridal Liam. Vyzerala vierohodne. Moje líca boli červené. Nie od rozpakov ale zlosti. Vlasy strapaté akoby sme vstali. Obidvaja pyžama. Ja k tomu nenamaľovaná. No super. Bolo mi z toho zle. Zatvorila som ju a šla na môj profil. Mala som chuť spraviť niečo čo by možno spravila každá baba na mojom mieste keby Zayna milovala. Lenže ja som ho nemilovala ale očakávalo sa že sa budem tak správať na verejnosti a internete. Zhnusene som si odfrkla keď som si uvedomovala čo robím. Zobrala som mobil a odfotila sa so širokým úsmevom na perách. Myslela som na moju sestričku a na všetky krásne chvíle tak aby ten úsmev vyzeral pravdivo. Dala som to tam a k tomu napišala: 
Do not judge me unless you do not know. Respect my relationship with Zayn. By doing this it only reinforces broken. And I will not cry as I was threaten me I will smile because it's stupid. Just a fan of us wishes to Liam with Dan and Louis with El. Why should we be different? By this, I want to tell me they hate the administration decide and thanks to those who support me. Zayn I love you and you will Learn how to respect.
(nesúďte ma pokiaľ na nepoznáte. Rešpektujte môj a Zaynov vzťah. Týmto ho nerozbijete len posilnite. A ja nebudem plakať ako sa mi vyhrážate ja sa budem usmievať lebo je to hlúpe. Pravé fanúšičky nám to prajú ako aj Liamovi s Dan a Louisovi s El. Prečo by sme mali byt iný? Týmto vám chcem povedať že mňa tie nenávistné správy nerozhodia a ďakujem tým ktorý ma podporujú. Zayn milujem ta a vy sa to naučte rešpektovať.)
Ešte som tam označila Malika a dala odoslať. Odhlásila som a zaklapla notebook. Odložila som ho a zaľahla. Bolo malo hodín ale ja som bola z toho všetkého unavená. Zaspala som ako nemluvňa.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára