pondelok 1. apríla 2013

Luxury Companions 18


Žiarovka sa rozsvietila a ja som stala oproti nemu. Bol tam. Hľadel mi do tvare tými svojimi hnedými očami ktoré boli nádherne. Prečo som si to doteraz nechcela priznať? Jeho plne pery boli stisnuté v rovnej čiare  nič neprezrádzali. Vlasy mal strapaté a náušnice vymenil na krúžky. Bol krásny. Išiel s neho také čaro ktorému podľahla každá. Prečo som si to nevšimla skôr? To som bola až tak zaslepená hnevom? 
Trhane som sa nadýchla a pozrela na neho
-Čo chceš Malik?
Tvrdo som naňho pozrela. Nechcela som aby niečo vedel aby sa mi ešte vysmial. Vzdychol si a oprel sa o stenu
-Chcem sa s tebou porozprávať...
-Nech sa páči
Posmešne som povedala. Ta maska ktorú som držala bolela. Lámala mi srdce a drvila moje srdce. Radšej budem takáto akoby mi mal ublížiť. 
-Angela ja....chýbaš mi.....
Zašepkal a mňa tým dorazil. Prekvapene som naňho pozrela a čakala. Zvesil ramena a utrápené sa na mňa pozrel
-O čo ti ide Malik? Čo tým chceš dosiahnuť? 
Skríkla som naňho. Niekto iný by sa mu vrhol okolo krku a ďakoval...prečo ja reagujem agresivne? Prečo som taká? Moja tvar sa skrivila od bolesti a hľadela na Malikove smutne oči.
-Nedívaj sa tak na mňa...
Zašepkala som a odvrátila pohľad. Preglgla som.
-Angie prosím......
Čože? Prvýkrát mi povedal Angie? Prekvapene som naňho pozrela. Ruky som zaťala v päste a vykročila smerovala som k dverám. Chcela som ísť von. Zachytil ma za rameno a otočil k sebe
-Angie...
-Nerob to ešte ťažšie ako to je...
Zašepkala som a prvé slzy si našli cestu von. Obarene stal na mieste. Otvorila som dvere a utekala preč. Cez slzy som nevidela pred seba......


Zayn:

Nerob to ťažšie ako to je....Jej slova sa mi ozývali v hlave a slzy ktoré sa jej spustili z tvare. Prečo tu len tak stojíš Malik! Skríkol som na seba a moje ja sa rozbehlo za ňou
-Angela!
Skríkol som na ňu ale ona utekala ďalej. Dobehol som ju schmatol za ruku a strhol k sebe. Narazila mi do hrude a zdvihla svoju tvar. Zarazil ma pohľad na ňu. Cela uslzená na mňa hľadela. Bolesť v jej očiach bola tak hmatateľná až to bolelo. Neviditeľná ruka mi stlačila srdce. Svojimi malými pastami mi udierala do hrude a nadávala mi. Chytil som ju za ne a zahľadel sa jej do oči
-Angie ja ta milujem!
-Ty idiot! Debil! Kreten! Prečo to robíš? Baví ta ubližovať mi? Zmizni! Chod niekam do prdele! Daj sa vypchať alebo ja neviem čo! Idiot namyslený arogantný!
Zasypávala ma spŕškou nadávok a mňa to trocha nahnevalo. Ruky ktoré si vytrhla som jej opäť chytil a donútil ju aby sa mi zahľadela do tvare
-Akože ja ti tu poviem že ma miluješ a ty mi nadávaš? Ďakujem
Zatváril som sa urazene. Jej skry vena tvar sa zrazu vyjasnila. Otvorila tie svoje dokonale oči a zahľadela sa na mňa
-Čo si to povedal?
Zašepkala takmer nečujne
-Angie....Keď si odišla myslel som si že bude všetko fajn. Bol som šťastný ale potom som si začal uvedomovať tu samotu ktorá nastala keď si odišla. Nikto mi už nenadával a nehádal sa so mnou. Chýbala mi tvoja prítomnosť ako aj v mojej izbe tak aj v dome. Tvoje veľké oči tvoja postava tvoja vôňa. Nechcel som si to pripustiť ale zamiloval som sa do teba. Moja nenávisť sa zmenila na niečo silnejšie. Aj keď si ta najdrzejšia, najarogantnejšia, najnamyslenejšia osoba na celom svete ktorá mi pije krv aj cez to všetko Angie ja ta milujem....
Vylieval som si svoje srdce a čakal kedy mi jednu streli. Utrápené som na ňu pozrel. Z jej tvare som nevedel nič vyčítať.
-Malik ty si ten najhnusnejší, najnamyslenejší idiot akého poznám ale aj ja ta milujem Zayn.....
Zašepkala a ja som prekvapene na nu pozrel
-Ty si mi povedala Zayn?
Zatváril som sa šťastné a ona sa zasmiala
-Už to tak bude...
Odvrkla mi hravo. Svojimi rukami som objal jej tvar a pritiahol si ju k sebe
-Už žiaden falošný bozk..
Zašepkal som do jej pier a konečne ju pobozkal. Cítil som motýle v bruchu a ohňostroj okolo nás ktorý vybuchoval. Svoje ruky obmotala okolo môjho krku a prsty zaplietla do mojich upravených vlasov ale nevadilo mi to. Ona môže. Objal som ju okolo pása a vyzdvihol ju a spolu s ňou sa zatočil. Jemne som ju pokúšal do pery a ona ich pootvorila. Svojim jazykom som preplával do jej úst a nežné som ich spoznával. Zadýchané som sa od nej odtiahol a oprel sa o jej celo. Konečne skutočný bozk.... 

-Ľúbim ta Angie
-Aj ja teba Zayn
-Nezvyk počuť s tvojich úst Zayn a nie Malik
Zaškeril som sa a ona ma hravo kusla do spodnej pery. Zavrčal som a ona ma objala
-No konečne!!!!!!!
Otočili sme sa a videli chalanov aj s babami ako sa úprimné tešia
-Už sme si mysleli že sa to nikdy nestane!
Skríkol Louis a hodil sa na nás a vyobjímal nás. Prišli aj ostatný. Angie sa otočila k Ollymu a dala mu päsť do ramena
-Au to bolo za čo!
Zakvílil a šuchal si ho
-Za to že si mi o ničom nepovedal a teraz...
Pritiahla si ho k sebe a dala mu pusu na líce
-Ďakujem
-Hej!
Povedal som a pritiahol si ju k sebe
-Akože teraz budeš žiarlivý Malik?
-Prestaň Angela!
Zavrčal som. Pri pohľade na zmätene tvare chalanov sme sa museli zasmiať. Cmukli sme si na pery a vtedy sa k nám niečo hodilo. Bola to Em
-Konečne!
Zapišťala a my ostatní sme spustili veľký smiech
-Konečne je všetko tak ako ma byt...
Zašepkal som Angie do ucha a ona sa striasla. Krásne sa na mňa usmiala a ruka v ruke sme šli k Ollymu oslavovať.....


Pohľad tretej osoby:

Nestihol som to. Zayn tam vošiel skôr a ja som sa musel s tým zmieriť. Za chvíľu prišli aj ostatný a čakali sme čo sa bude diať. Dvere sa zrazu otvorili a vybehla s nich uslzená Angie. Chcel som sa rozbehnúť ale Zayn vybehol von a strhol ju k sebe. Niečo jej tam vravel a ona mu nadávala. Zrazu sa zastavila a prekvapene naňho pozrela. A už sme len videli ako sa bozkávajú. Pri srdci ma pichol osteň žiarlivosti. Zavrtel som hlavou. Sú šťastný tak muším byt šťastný aj ja. Pousmial som sa. Tesil ma pohľad na Angie ako sa usmieva a smeje. Tak isto aj na Zayna ktorý sa už nebude trápiť. Spravil som dobre....Otočil som sa k nej a chytil ju za ruku
-Pod Dan ideme k nim....
Jemne sa na mňa usmiala a dala mi bozk na pery. Zmieril som sa s tým že Angie s nim bude šťastnejšia ako so mnou a ja mam svoju Dan......

                             The End


2 komentáre: