pondelok 1. apríla 2013

Luxury Companions 2


Zobudila som sa ako každé ráno o siedmej. Nikdy som dlhšie nespala. A tak sa stalo aj dnes. Bola som stočená do mojej ulity. Posadila som sa a videla ako Zayn bol na mne natisnutý. Odfrkla som si a pomaly sa vyhrabala von. Z kufra som si vybrala rifle, tričko a svetrík. Zbehla som do kúpeľne kde som sa dala do poriadku a spravila rannú hygienu. Ešte som si obula baleríny a zišla dole. Chcela som sa najesť ale nič som nenašla. Tak teda som si zobrala peniaze a kľúče čo som dostala. Pomalým krokom som mierila k malému obchodu čo bol neďaleko. Nakúpila som toho veľmi veľa až sa predavačka na mňa divne pozerala ale neriešila som to. Zobrala som tašky a vracala sa späť. Pred branou som si polozila tašky a vytiahla kľúče aby som sa dostala dnu. Stále  dole nik nebol. Povykladala som veci. Do oka mi padli vajíčka a slanina. Mykla som ramenami a povedala si prečo nie. Celkom mam na to aj chuť. Našla som panvicu a začala som robiť tu kalorickú ale chutnú bombu. Zapla som si rádio a pustila sa do toho.
-Hm čo to tu ak krásne vonia?
Obzrela som sa a videla ako sem napochodovali takmer všetci. Teda až na nášho krásavca. Počujete tu iróniu?
-Vajíčka a slanina
Odpovedala som a ďalej sa venovala panvici.
-Že robíš aj nám?
Zakňučal Niall a oprel  sa vedľa mňa. Neodolala som jeho krásnym kukadlam a prosiacemu výrazu
-Jasne
Odpovedala som. Nadšene podskočil a sadol si k debatujúcim chalanom. Postrehla som že sa bavia o dnešku. Veď jasne ide sa na tu akciu. Som zvedavá. Na tie ich priateľky....
-Tu to je.
Polozila som pred nich taniere. Hneď sa do toho pustili. Ja som si taktiež sadla a začala pomaly jest
-Dobre
Ozvalo sa za mnou ospalý idiot. Jemne som sa natočila. Hľadel na mňa
-No tak už asi nie
Zabručal a šiel k panvici. Ostalo tam. Predsa len nie som sviňa. Naložil si a sadol si k nám. Potichu sme jedli. Ja som nezniesla byt s nim a on so mnou. A chalani nevedeli čo majú robiť. Keď som dojedla opláchla som tanier a vložila ho do umývačky.  Ani som na nich nepozrela a vybehla hore do izby. Prezula som si topánky na menšej platforme a na svetrík hodila koženku. Vlasy som si roztrapatila a navoňala sa. Zbehla som dole. Lenže musela som prejsť cez obývačku. Nadýchla som sa a rýchlo sa snažila vyhnúť ich pohľadom
-Kam sa chystáš?
Vybehol na mňa Zayn. Arogantne som naňho pozrela
-Čo teba je do toho? Staraj sa o seba
Odvrkla som mu a odvrátila pohľad od červenajúcej sa tvare
-Do piatej som doma nebojte sa majte sa
Rozlúčila som sa s nimi a na ulici si stopla taxík.

Zastali sme pred nemocnicou. Zaplatila som mu a pomaly sa vydala na oddelenie kde ležala moja mala sestrička. Nebolo to vždy tak. Bola zdravá a šťastná. Lenže po maminej smrti spred roka a pol jej určili leukémiu. Nutne potrebovala operáciu a neboli peniaze. Preto robím to čo robím.....Zastala som pred dverami jej izbičky. Nadýchla som sa a vstúpila dnu. Ležala nehybne na posteli. Najprv som sa zľakla ale keď som videla ako sa jej mala hruď zdvíha trocha som sa upokojila. Prisunula som si k nej stoličku a sledovala jej nehybnú tvar. Mala ešte len 7 rokov. Jej krásne dlhé hnedé vlasy sa rozprestierali po vankúši ako nejaký závoj. Jemne a krehké detské líčka zdobili ružové farby. Dlhé mihalnice jej vytvárali tieň. Z malej rúčky jej šli infúzie. Okolo nej bolo veľmi veľa strojov ktoré zaznamenávali jej stav.


Bolo mi to všetko ľúto. Radšej by som sa s ňou vymenila. Ležala na jej mieste. Lenže potom by skončila v detskom domove a to som ja nemohla dopustiť. Strávili sme tam pol roka pokiaľ som nedosiahla 18 a nevzala si ju na starostlivosť.
-A dobrý Angela môžem na chvíľu?
Vo dverách sa objavila doktorova tvar. Zdvihla som sa a šla k nemu. Sadli sme si do jeho kancelárie. Vravel mi že Emmin stav sa pomaly zhoršuje a operáciu bude potrebovať čím skôr. Dobre vedela ako sme na tom finančne. Áno poisťovňa preplatila liečbu ale iba polovicu ďalšiu som musela platiť ja.....Po hodinke som od neho odišla a vošla dnu. Videla som ako Em sedí  a očka ma otvorene. Ta istá farba ako mam ja mam prepaľovala. Svietili v nej iskričky a tak isto aj jej široký úsmev
-Ahoj princezná
-Angi! Konečne!
Zvýskla a poriadne sme sa poobjímali. Začala mi rozprávať čo všetko včera robila. S deťmi pozerala rozprávku, potom sa hrala, boli na ňu milý a aj sestričky. Počúvala som jej veselé štebotanie mala som radosť ale zároveň ma ťažil smútok. Okolo tretej som od nej odišla. Potrebovala som isť ešte domov zobrať jedny šaty na dnešok. Zotrvala som tam dlhšie takže tam som prišla presne o piatej. Otvorila som dvere a aj ich zabuchla. Prešla som okolo chalanov a vybehla hore. Potrebne veci som zobrala do kúpeľne a zamkla sa v nej. Najprv som sa poriadne umyla a natrela mliekom z ruži. Zayn sa chce hrať tak prosím.  Navliekla som na seba čierne čipkované pradlo. Aj keď podprsenka bola zabudovaná do šiat lebo sa tam nehodila ale to zatiaľ. Vlasy som si vysušila a natočila do jemných vĺn ktoré mi dopadali na chrbát. Použila som jemne líčenie a zvýraznila oči. Pery  som pretrela červeným rúžom ako som mala vo zvyku. Z vešiaka som vzala šaty. Zhodila podprsenku a navliekla sa do nich. Pozrela som sa na seba  do jedného so Zaynovich zrkadiel. Čierne šaty do pol stehien zvýrazňovali každú jednu krivku ktorú mam. Boli s jemného čierneho materiálu s trblietkami. Rukávy boli dlhé ale ja som si ich dala skrátiť tak že končili v lakťoch. Výstrih bol loďkový takže zvýrazňoval moje prednosti. A najkrajšie na nich bol chrbát. Cely bol akoby vystrihnutý a potiahnutý jemnou čipkou s pavučinového materiálu. Boli dokonale. Ešte som si nalakovala nechty na červeno. Do uši som si zapla náušnice s jednou perlou a na krk tak isto. Okolo zápästia jednoduchú retiazku a na nohu tak isto a s malou roľníčkou takže ma bude počuť. Hotová som vyšla von. Do rúk som vzala lodičky na menšej platforme a obula si ich




-Hej ty tam hore! Zlez už konečne!
Zvrieskol na mňa Zayn. Urcote bol podráždení keď som ho nepustila  do kúpeľne. Tak viete kto prv príde prv melie. Do listovej kabelky som hodila mobil, rúž, zrkadielko a nejaké drobné. Pripla som k nej retiazku a zavesila som si ju na rameno. Ešte som sa navoňala a pomaly šla dole. Všetci boli pod schodmi a ja som sa cítila dôležito. Postupne a hlavne opatrne som schádzala po schodoch a cítila som na sebe pohľady všetkých aj tých dievčat. Nezdvihla som pohľad radšej som sa dívala pod nohy. Par schodov pred koncom som zdvihla zrak a stretla sa s ohúrenými ocami. Dokonca aj Zayn kukal na mňa ako na zjavenie. Hahaha toto si ešte užijem. Preletela som pohľadmi po ich priateľkách. Jedna bola vysoká s krásnymi kučeravými vlasmi a mulatka mi prišla podľa pleti. A ta druha. Vyvalila som na nu oči
-Angie?
-El?
Povedali sme naraz. Potom sa El zasmiala a silno ma objala ako aj ja ju
-Pane bože to je ako dlho čo sme sa naposledy videli? Angie! Ja ta nespoznávam! Počula som o tvojej mame je mi to ľúto a aj o malej Em.
Stále ma drvila v náručí. Poctila som slzy. El bola moja najlepšia priateľka. Áno bývali sme v jednom meste chodili do tej istej školy a aj triedy. Lenže potom sme sa presťahovali a stratili sme kontakt. Doteraz neviem prečo
-To je v poriadku
Usmiala som sa na ňu a tiež si ju obzrela
-No El. Vidím že stále rovnako pekná ako predtým
-Trúba
Buchla ma do ramena a ja som sa zaškerila. Konečne som sa cítila šťastná a mala som nesmiernu radosť
-Stop! Stop, stop!
Skríkol Louis a pozrel na nás
-Vy sa poznáte?
Taká debilná otázka Tomlinson
-No tuto s Angie sa poznáme už od plienok. Najlepšie priateľky. Lenže potom sa presťahovala a ja som začala cestovať a stratili sme kontakt.  Že?
-Ako inak
Pritakala som keď sa na mňa skúmavo zahľadela
-Čo tu robíš?
Musela som sa zasmiať
-Milé od teba. Ale som nútená robiť fake priateľku tuná tomu pandrlakov
Ukázala som na Zayna. Hodil na mňa škaredý pohľad a ja zas naňho. El behala medzi mnou a nim
-To ste sa ešte nepozabíjali?
Zakrútila som hlavou
-To bude ešte sranda. 
Skonštatovala a predstavila mi Dan. Bola veľmi milá. Celkom sme si sadli. Potom som sa dozvedela že El chodí s Louisom. Neprekvapuje ma to a Dan s Liamom. S El sme sa hlavne rozprávali o posledných rokoch ako sme spolu neboli a zistili sme že stále sme také aké sme boli. 
O ôsmej nás chalani vyhnali lebo sme už museli ísť. Nasadli sme do auta
-Takže vy dvaja hneď ako vystúpime...
Začal Liam ale Zayn ho prerušil
-Áno vieme mame sa cukríkovať neboj to zvládnem
Odfrkol
-Dávaj si bacha na hubu Malik
Hrubo som ho oslovila a stále sa dívala von oknom.
-Ty tak isto
Zavrčal.  Ďalej sme sa už nerozprávali. Nemala som potrebu sa baviť s takým chrapuňom. Zastali sme pred vchodom kde bolo množstvo novinárov. Zhlboka som sa nadýchla. So Zaynom sme mali vystúpiť ako posledný. Nenávistne sme na seba pozreli. 
-Nepokaz to
Povedal a zmizol vonku. Do vnútra sa natiahla jeho svalnatá a potetovaná ruka. Prijala som ju. Pomaly som vystúpila a vtedy ma oslepila žiara blesku. Zayn si ma hneď k sebe pritiahol s falošným úsmevom. Úsmev som mu opätovala a viac sa k nemu pritúlila. Pomaly sme smerovali k vchodu keď nás zastavila jedna sympatická novinárka
-Dobrý Zayn. Toto je vaše nove dievča? Od kedy ste spolu? 
Začala sypať horu otázok. Ani som nestíhala. Zayn ma viac stisol. Musela som zaťať zuby aby som naňho nevyštekla
-Áno sme spolu. Poznáme sa už dlhšiu dobu a chápete. Zamiloval som sa do nej na prvý pohľad. Zamilovane na mňa pozrel a svoje drsne a horúce pery pritlačil na tie moje. Bol to rýchli bozk bez emócii. Odtiahol sa odo mňa. Na perách mu ostalo trocha môjho rúžu. Šťastne som sa zasmiala. A natiahla k nemu ruku. V jeho očiach sa mihol strach že mu idem jednu streliť. Kiež by Malik
-Más tu môj rúž zlato
Ukazovákom som ho zotrela a jemne sa naňho usmiala. Úsmev mi opätoval. Prekĺzli sme okolo tej reportérky a vošli konečne dnu. Zhlboka som si vydýchla.
-Daj tie úchylne paprče preč!
Zavrčala som potichu keď jeho ruka stále objímala môj pas. Hodil na mňa škaredý pohľad ale pustil ma. Chcela som už ujsť lenže ma chytil za ruku a preplietol si so mnou ruky
-Čo to robíš?
Osopila som sa naňho a snažila sa ruku vyvliecť. Lenže on mi ju stlačil veľmi silno. Zakňučala som od bolesti a vtedy trocha povolil stisk
-Musíme to hrať tak na to nezabúdaj
Odvrkol mi a začal ma ťahať k vysmiatym chalanom. Pozrela som na El a videla ako si s Louisom zamilovane hladia do oči. Závidela som jej o áno. Tu lásku ktorú mali opätovanú. Ako dlho som nemala vzťah? Už to bude nejaká doba. Nebol ani čas. A každý ma bral len ako rychlovku a zabúdal na moje city. Možno som ich nedávala najavo ale mala som ich. Zavrtela som hlavou a falošne sa usmiala. Posadali sme si do rohu k nášmu stolu a objednali si drink. Zayn musel samozrejme sedieť vedľa mňa. Boli sme od seba najviac ako sa dalo ale sem tam keď sme zbadali nejakého človeka s fotakom Zayn musel mat teda ruku prehodenú okolo mňa + museli sme mat falošný a zamilovaný úsmev. Sedela som na kraji. Chalani sa rozprávali o najbližšom koncerte. Znudene som hľadela do pohára na tu červenú tekutinu. Keď som začula známi hlas
-Angie?
Otočila som hlavu a neverila vlastným očiam. Pery sa mi pomaly začali rozširovať do veľkého úsmevu.  Nie hraného ale prirodzeného. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára