pondelok 1. apríla 2013

Luxury Companions 3


-Olly!
Skríkla som šťastne. Úsmev mi opätoval a už som stala na nohách v jeho medveďom objatí.
Odtiahli sme sa od seba a začali sa navzájom premeriavať. Nevideli sme sa už pol roka. To je teda doba. Ale stále je rovnaký len viac zmužnel. Na hlave mal stále ten svoj klobuk. Biele tričko, na tom čierna vesta a čierne rifle. Poriadne som sa usmiala
-Stále rovnaký len krajší
Žmurkla som naňho. Usmial sa ako malý chlapec a zatočil ma okolo vlastnej osi. Šťastne som sa zasmiala
-To ja môžem povedať že stále a stále krajšia.
Cítila som ako mi do líc vstupuje červeň
-Prestaň 
Buchla som ho päsťou do ramena. Zasmial sa a pošuchal si ho
-A silnejšia
Vyplazila som mu jazyk.
-No drobec chýbala si mi a veľmi. Pod na moju hruď
-Zas?
-Aj milión krát!
Zasmial sa a ja som si vychutnávala jeho vôňu Hugo Boss. Jeho silne ramena v ktorých som vždy našla útechu a aj radosť.
-Ja som vedel že odniekiaľ ta poznám!
S Ollym sme sa od seba odtiahli a hľadeli na Nialla ktorý teraz stal a ukazoval na mňa prstom. Ostatní behali pohľadom so mňa na seba. Nik nechápal. Ale Zayn vyzeral divne. Hahaha. Tak mu treba. Zákerne som sa usmiala. Pozrela som opäť na Nialla
-Niall prstom sa neukazuje. To ťa mama nenaučila?
Hneď ho daj dole a stále na nás čumel
-Dobre Niall čo máš za problém?
To už ho oslovil Louis ktorý sa na tom asi jediný náramne bavil. Veď Tomlinson.
-Veď neviete? Olly pred pol rokom alebo aj viac mal dievča keď sme boli v Amerike!
 Videla som ako všetkým pracujú kolieska. Potom prekvapene na seba pozreli a na mňa
-Áno Angie chodila s Ollym!
Vyťazoslávne povedal a opäť si sadol
-Keď to teraz tak vravíš hej máš pravdu
Zamyslel sa Liam a potom sa na nás usmial. My s Ollym sme na seba hodili pohľad a rozosmiali sa.
-To nie je vtipne!
Zasmiala sa El a buchla do mňa
-Hej!
Oborila som sa na ňu ale ona len na mňa žmurkla. Odula som peru a stále bola v Ollyho bezpečnom objatí. Chalani ho posadili k nám a začala sa debata ktorú som ja viedla.
-No čo Olly počula som že s Caroline vám to klape
Zaškerila som sa. On sa zaľúbené usmial. Pichol ma osteň žiarlivosti ale hneď aj zmizol. Bola som šťastná že on je šťastný
-Hej veľmi ju ľúbim. Sadli sme si a to je hlavne
Vravel zasnívané. Ja som sa zasmiala a kopla ho pod stolom
-Asi budem žiarliť
Hravo som odula spodnú peru. Teraz sa zasmial zas on
-Ale joj. Angela! Prestaň! 
Postrapatil mi vlasy a ja som naňho škaredo pozrela
-Stále to nemáš rada
-A ty stále nemáš rad keď ti niekto kradne klobúky?
Ako som dopovedala strhla som mu ho a nasadila si ho na hlavu
-Heeej!
Zakričal čo pri stole vyvolalo skoro u všetkých smiech. Len som sa naňho usmiala.
-Ako sa ma mala Em?
Zrazu trafil moju citlivú strunu. Úsmev sa mi pokrivil. Sklonila som hlavu a opäť sa naňho pozrela. Natiahol sa ponad stôl a chytil ma za ruku. Nadýchla som sa a prestala vnímať ostatných kôry na nás upierali zrak
-Dnes som tam bola. Stav je čím ďalej horší. Ak chceme začať liečbu musím to zaplatiť. Dúfam že to bude čoskoro lebo neviem
Striaslo ma. On mi pevnejšie stisol ruku. Nie ako Zayn. Panovačne a arogantne. Ale jemne a citlivo
-Neboj sa ona je silná. Ona počká. Ale musíš mi sľúbiť že potom keď bude zdravá a ty dokončíš prví ročník vysokej že prídete ku mne do Ameriky. Jasne?
Musela som sa pousmiať
-Em s poteší. Vždy tam chcela ísť
-Veď práve
Zasmial sa a vtedy sa mi nálada opäť vrátila. Pohodlne som sa oprela.
-Inak čo tu robíš?
Záhadne sa na mňa zahľadel. Otočila som hlavu a stretla sa so Zaynovym chladným pohľadom. Môj bol taký istý. Dlho sme sa prepaľovali
-Aha takže manažment?
Opýtal sa Olly a pozrel na Liama
-No hej. Potreboval striasť všetky tie reči keď sa s Perrie rozišli tak mu našli Angie lenže oni sú na nože
Doplnil. Olly sa k nám otočil a skenoval nás
-Nezávidím toto budete mat ešte veselá.
Zasmial sa a potom pohltil do rozhovoru s Niallom. So Zaynom sme stále na seba hľadeli
-Čo máš za problém?
Opýtala som sa ho hnusne a čakala čo povie. Jeho oči stmavli
-Môj problém je že zisťujem že si ešte väčšia zlatokopka ako si. Najprv si využila Ollyho pre peniaze a teraz mňa? Kto bude ďalší!
Výsmešne a provokačné vravel. Náš stôl stíchol lebo to všetko počuli. Musela som tuho zovrieť päste aby som mu nerozbila ciferník
-Ja nie som žiadna zlatokopka. Ollyho som ľúbila a nepotrebovala som jeho peniaze. Ale poviem ti tých par káv, jedna dve večere a jeden náhrdelník to teda so mňa robí zlatokopku. Podľa mňa len závidíš. Áno Malik závidíš že Ollyho som dokázala milovať ale teba nenávidím!
Bola som na ňom nalepená a každé jedno slovo som mu pľula do tvare. Začal prerývané dýchať. Zdvihol jednu ruku a silno mi v nej zovrel bradu
-Hej? Podľa mňa si len obyčajná vyuzivačna....
Každé jedno slovo sa mi zarezávala pod kozu. Nič o mne nevie a ide ma súdiť. Nech sa dá vypchať.
-Zayn pusti ju!
On otočil hlavou. Ja som kukla očkom a videla ako Ollymu tvar stvrdla. Už tam nemal ten radostný úsmev.
-Prečo by som mal teraz je moja priateľka
Vypľul so seba a ešte viac mi drvil bradu
-Možno je tvoja priateľka. Ale pre mňa je ako sestra. Myslíš že keby bola zlatokopka chodil by som s ňou vyše roka? A potom ostal s ňou v kontakte? Nič  o nej nevieš tak si neser do huby. A teraz ju pusť kým sa ovládam. Si kamarát a dobrý. Ale ona je ako moja rodina a tu si chránim
Jeho slova ma hriali pri srdci. Ľúbila som ho. Nie ako partnera ale ako brata. Zayn naňho uprene hľadel. Potom ma pustil s hlasným odfrknutím. Pošuchala som si bradu a hodila ďakovný pohľad na Ollyho on mi ho opätoval a už opäť vtipkoval. Zrazu Dj pustil pesničku od Davida Guettu


Začala som vrtieť hlavou. Poobzerala som sa a môj pohľad sa zrazil s El a Dan. Naraz sme sa na seba usmiali a už sme spolu smerovali na parket. Začali sme sa tam vlniť a užívať si celu pesničku. Na Guettu sa dalo parádne tancovať ako aj na tuto. Zavrela som oči a nechala sa unášať rytmom
-Nevedela som že tancuješ!
Prekričala Dan hudbu. Zasmiala som sa
-Nie netancujem ale s El keď sme boli malé sme chodili na tanečnú
Súhlasné prikývla
-Ale jej to na rozdiel odo mňa išlo
Zasmiala sa El
-Áno lebo ty si drevo
Vyplazila som na ňu jazyk. Zasmiali sme sa a ďalej vlnili v rytme.

Zayn:

Sledoval som ju. Tancovala spolu s El aj Dan. Mala úžasnú postavu o som musel uznať. Jej zaoblene boky sa krásne vlnili v rytme a prsia sa jej jemne vlnili. V ruke som silno zvieral pohár. Nechcel som ale musel som si pripustiť že ta krpaňa ma vzrušovala. A pociťoval som to aj v nohaviciach. Napil som sa z pohára a ďalej ju  prepaľoval ocami
-Je to kus že?
Ozval sa vedľa mňa podgurážený Harry. Pozrel som naňho a videl ako ju vyzlieka pohľadom. Trochu som sa nahneval. Veď ona je moja! Nie nie je. Musel som sa opraviť.
-A to je asi všetko
Odvrkol som a ďalej ju sledoval
-Neviem ako ty ale na tvojom mieste by som si s ňou aspoň užil v posteli. Nevidíš tie jej boky? Zadok? A prsia? Jedna radosť! A ako sa vlni! V posteli musí byť hotová dračica! Zayn mat ju na izbe tak ju odtiaľ ani nepustím!
Zabŕdal so mňa a zabŕdal
-Sklapni Styles! Keď ju tak veľmi chceš nech sa páči!
Zavrčal som a hodil rukou. On sa len zasmial
-Nie nie kamarát! Ty potrebuješ priateľku nie ja. Ja ti len vravím že na tvojom mieste by som neváhal a aspoň si užil.
Povedal a zmizol niekde pri bare. Jeho slova sa mi zarezávali do uši. Niečo na tom bolo. Postavil som sa a mieril k nej.....


Angela:

Pesnička skončila. Nahradila ju pomalá od Bruna Marsa. Chcela som sa vrátiť späť keď som na svojich bokoch pocítila drsný dotyk. Prudko som sa otočila a hľadela do jeho chladných oči. Teraz tam mal aj niečo iné. Ale než som stihla preskúmať čo to je pritiahol si ma k sebe
-Spolupracuj fotia nás
Zavrčal mi do ucha. Neochotne som mu ruky otočila okolo krku a viac sa k nemu pritiahla. Bruno začínal pomaly spievať a ja som si uvedomovala o čom ta pesnička je. Hodila som rýchli pohľad na Zayna. On sa len usmial a naklonil sák môjmu uchu a pomaly začal pievat slova pesničky Natalie



Namiesto Natalie spieval Angeli. Tie slova boleli aj keď to nebolo na mňa myslene ale on to spieval len a len pre mňa.


Natalie(Angeli!), she ran away with all my money
And she did it fun
Natalie, she's probably out there thinking it's funny
While I'm digging a ditch for this gold-digging bitch 
Watch out she's quick
Look out for a pretty little thing named
Natalie, if you see her tell her I'm coming
She better run


A stále dookola. Mala som pocit že mi slzy idú do oči. Ale zahnala som ich aj keď to bolelo. Ja nie som zlatokopka. Nebola to pesnička na pomalé tancovanie skôr na taký slabší odvar Tanga. A viete o čom je tango. O vášni. A tak nejaký to vyzeralo aj u nás ale bolo tam viac hnevu. Ale vždy keď si ma pritiahol do náruče spieval tie slova a spieval. A stále dookola pokiaľ pesnička nezačala pomaly končiť
-Výstižné pre teba nemyslíš? Len v tom že ja ta nemilujem!
Tvrdo zašepkal. Potom sa na mna pozrel a drsne sa prisal na moje pery. Z boku som videla svetla fotoaparátov. Keď sa konečne odo mňa odtiahol mala som chuť si pretrieť ústa ale vydržala som. Hodila som naňho vražedný pohľad. Opätoval mi ho. Vtedy ma niekto poklopkal po ramene. Otočila som sa videla vysmiateho Ollyho
-Ukradnem ti partnerku Malik môžem?
-Pokojne!
Hodil rukou a odkráčal preč. Olly ma chytil do náruče. Usmiala som sa naňho. Z reprakov sa začali ozývať prvé slová od Christini Perri



Pesnička s Twilightu. Musela som sa usmiať. Pamätám si na naše upirske maratóny. Ruky polozil okolo mojich bokov a začal sa so mnou pomaly točiť do rytmu. Potichu sme sa rozprávali a smiali na našich spomienkach keď sme boli spolu. Šťastne som sa usmievala a smiala spolu s Ollym. Točil ma okolo mojej osi a ja som to milovala. Vlasy lietali okolo mojej hlavy a ja som si pripadala ako normálne dievča a nie niekto kto ma problémy. Lenže to som netušila že niekto z rohu ma sleduje a prepaľuje pohľadom. Keď pesnička sklonila Olly sa mi hlboko uklonil. Tak isto som sa mu uklonila a spolu sme sa vrátili späť. Sadli sme si a rozprávali sa o rôznych veciach. Z reprakoch sa ozývali rôzne známe a aj neznáme pesničky. Nálada gradovala a aj sme si spievali a ja som sa zabávala nebyť človeka vedľa mňa ktorého som ignorovala a aj on mňa. Zdvihli sme sa až okolo druhej ráno. Rozlúčili sme sa s Ollym a on povedal že sa mi ozve. Prikývla som. V objatí so Zaynom sme nastúpili do auta kde som si odsadla veľmi ďaleko. Celu cestu som bola ticho a rozmýšľala nad tým všetkým. Na čo som sa to len dala? Odpoveď som avšak nenašla. Zastali sme pred domom. Pomaly sme všetci vystúpili. Zamierila som k nám do izby zatiaľ čo ostatní si ešte sadli. Chcela som sa umyť a ľahnúť si. Vzala som si pyžamo. Umyla sa odmaľovala a navliekla si tričko cez hlavu a kratasy na nohy. Vysla som von a videla že Zayn leží s rukami za hlavou. Mal rozopnutú košeľu takže som videla jeho vypracovanú hruď a tetovania ktoré tam mal. Šaty som prevesila cez stoličku a poskladala si veci. Vystrela som sa keď som na svojich bokoch pocítila dotyk. Otočil ma a pritlačil k stene
-O čo ti ide Malik!
Vyštekla som naňho a snažila sa ho od seba odtrhnúť. Diabolsky až chlipne sa usmial
-Čo tak sa trocha zabaviť? Nevrav mi že ta nevzrušujem! Čo tak si to spríjemniť?
Zašepkal. Nie žiadostivo ale výsmešné. Smial sa mi a dával najavo čo preňho som. Svojimi perami začal blúdiť po mojom krku.....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára