pondelok 1. apríla 2013

Luxury Companions 4


Zarazene som zostala stáť na mieste. Neverila som že by niečo také dokázal spraviť. V mojich očiach sa zhnusil ešte viac. Ostala som ako v tranze. Nemo som hľadela pred seba zatiaľ čo jeho pery putovali po mojom krku. Keby to bol niekto iný možno by som mu aj podľahla. Ale bol to on! Jeho ruky začali pomaly smerovať dole. Cítila som jeho veľké a horúce dlane na mojich holých stehnách. Naskočila mi husina. Nie vzrušenia ale znechutenia. Začali pomaly smerovať hore. Vtedy som sa prebrala a začala s nim bojovať. Chcela som ho odtiahnuť ale nešlo to, bol moc silný
-Daj mi pokoj Malik! Zmizni odo mňa!
Kričala som a bolo mi jedno kto to môže počuť.
-Sklapni!
Srkol na mňa a svoje prsty zaboril do mojich bokov. Do oči mi vbehli slzy. Rukami som mu búšila do hrude ale on nič. Stále sa snažil a snažil
-Nevrav že sa ti to nepáči ty mala kurvička...
Sepkal mi do ucha rôzne nadávky a urážky na moju adresu. Zaslzenými očami som sa metala a metala. Bolelo to a veľmi všetko čo vravel.
-Nie nepáči sa mi to vypadni odo mňa!
Skríkla som a silno doňho sotila. Ľahko ho hodilo dozadu ale nie moc ďaleko aby som ušla. Ešte viac ho to naštartovalo. V jeho očiach žiaril hnev a túžba ktorá ma tak desila.....
Nebezpečné sa ku mne natisol. Jednou rukou ma chytil pod krk. Nie zas moc ale aj tak to bolelo. Snažila som sa niečo nahmatať čím by som ho udrela. Pomaly som od bolesti a nedostatku kyslíka začala vidieť hmlisto. Vtedy moje prsty nahmatali  niečo chladne. Neváhala som. Schytila som to a s celou silou som tým tresla Zaynovi po hlave. Šokovane na mňa pozrel. Skríkol a odskočil. Rukami si chytil spánok. Na zemi sa váľali črepy z vázy. Nečakala som na to kým jeho hnev začne opäť hnev. Zvrtla som sa na päte a vbehla do kúpeľne. Buchla som dverami a zamkla ich na dva krát. Zošuchla som sa po nich na studené kachličky.


 Horké slzy mi začali máčať tvar. Schúlila som sa do klbka a tlmila svoje vzlyky. Bála som sa ho ale zároveň som k nemu cítila nesmierny hnev. Najradšej by som ho vykastrovala!
O chvíľu na dvere začali dopadať jeho päste
-No tak Angela! Otvor dvere!
Kričal
-Vypadni!
Skríkla som vysokým a rozcitliveným hlasom. Nechcela som ho vidieť a ani počuť
-Nerob scény a vylez! Inak vyrazím dvere!
-Aby si mi niečo spravil? Nie ďakujem! A pokojne! Sú tvoje!
Od kričala som mu a zúrivo si zotierala slzy z tvare. Slzy boli prejav slabosti a ja nechcem byt slaboch!
-Tak tam pokojne zostaň!
Posledný krát zvrieskol a potom som počula prudké tresnutie dverí. Neverila som mu že odišiel. Ostala som tam sedieť. Z vrecka na mikine ktorú som tu mala som si vytiahla ipod a polozila ho vedľa seba. Zavrela som oči a začala zhlboka dýchať...Hajzel

Zayn:

Ta mala suka! Kričal som si v mysli. Najprv ma vyprovokuje a potom mi nedá? A rozbije mi vázu o hlavu? Veď ta ešte uvidí! Vravel som si v hlave a sľuboval veľkú pomstu. Odmietala otvoriť kúpeľňu. Sral som na to. Vyšiel som z izby. Ale ako som ich otvoril pred nimi som sa zrazil so zvyškom domácnosti
-Čo tu chcete?
Vyštekol som na nich. Bolo mi jedno ako sa k nim správam. Bol som podráždený, nadržaný a zúrivý.
-Prečo ste po sebe kričali?
Slova sa ujal náš daddy Payne. Veď ako inak? Pan zodpovedný
-To nie je naša vec. Ta mala pizda si o to koledovala
Penil som ako nejaký býk. Bola ako červená latka ktorá ma provokovala.
-Tak o nej nevrav!
Napomenula ma jemne vytočená El
-Moja vec ako o nej vravím
Odvrkol som a chystal sa na odchod.
-Kde je? Čo si jej spravil Malik?
El ďalej pokračovala. A tým ma dosť srala
-Nič! Práveže nič! Chcela som si len užiť ale ona nie! To mi je teda kurva! A kde sa skovala? V kúpeľni! Veď ona odtiaľ raz vide!
Vravel som a nazúrené zmizol z domu. Vrazil som to do prvého baru kde som sa ožral a v doprovode jednej slečny. Ochotnej. Podotkynam sa vrátil späť.

Angela:

Na dvere sa ozvalo jemne klopanie.
-Zmizni!
Zúfalo som zakričala a tvar si skovala do dlani
-Angie, to som ja El otvor prosím
Ozval sa jej jemný hlas. Nechcela som aby ma videla v tomto stave
-Nie nechaj ma
Odsekala som
-Bojím sa o teba
-Neboj nič si nespravím. Potrebujem sa upokojiť a hlavne byt sama
Doplnila som po tichu
-Vážne si nič nespravíš?
Neveselo som sa zasmiala
-Také ľahké to mat nebude!
Odvrkla som
-Dobre ale keby niečo príď k nám na izbu
Na to som jej nič nepovedala. Moje mlčanie brala ako súhlas. Odišla a ja som sa oprela o studené kachličky. Potrebovala som pokoj. Moje viečka začali klesať a ja som zaspala.


Prudké tresknutie dverí ma prebralo s ľahkého spánku. Stále som ležala v kúpeľni. Postavila som sa a chcela výsť lenže zarazili ma hlasy s nasej izby. Ale prečo hlasy? Stíchla som a pozorne počúvala
-Ale no tak zlatko pomaly...
Zasmiala sa nejaká žena vzrušeným hlasom
-Ale keď ja ta tak veľmi chcem
Ozval sa Malikov vzrušený a hlboký hlas. Takého som ho ešte nezažila. Zhasla som žiarovku. Veľmi ma lakota otvoriť dvere. Jemne som odchýlila dvere a naskytol sa mi pohľad pri ktorom sa zamrazí aj to najtvrdšie srdce. Malik hádzal nejakú brunetu na posteľ. Obaja boli nahý. Keď jej začal rozťahovať nohy potichu som zavrela a so slzami sa zošuchla na zem. Schmatla som ipod a pustila si pesničky aby prehlušili hluk z izby. Schúlila som sa do klbka a pomaly zaspávala. Idiot.....


Zayn:

Zobudil som sa a okolo mňa sa vznášala nepríjemná vôňa. Otvoril som oči. Na mňa sa lepila nejaká bruneta. Vôbec som ju nepoznal. Pretrel som si oči a začal spomínať na včerajšok. Moje telo zamrazilo pri obrazoch ktoré sa mi mihali v hlave. Odtiahol som prikrývku a hľadel na svoje nahé telo
-No do riti
Zašepkal som a Vyskočil na rovne nohy. Hodil som na seba čisté veci. Môj pohľad zastal pri kúpeľňových dverách. Nahlas som preglgol a šiel k nim. Stlačil som kľučku. Nič. Zamknuté. Do riti. Vtedy som sa cítil pod psa. Dobre nenávidím ju. Niečo ma na nej priťahuje ale že som spravil toto......Moje svedomie sa začalo prebúdzať....Cítil som sa hrozne. Zavrtel som hlavou. Opäť som nasadil kamennú masku. Podišiel som k posteli a zatriasol tým dievčaťom. Nenechal som jej čas na nejaké rečičky. Povedal som jej nech sa oblečie a nech vypadne. Ona na mňa zmetene hľadela. Asi tiež bola mimo ako aj ja. Otvorila dvere a už tu nebola. Jej ťažká voňavka sa tu vznášala a mne bolo s nej na grc. Podišiel som k oknu a prudko ho otvoril. Bal som sa čo si niečo neurobila. Obliali ma studené poty. Aj cez tu nenávisť som sa strachoval. Začal som jej tam klopať
-Angela otvor.
Nič len ticho. Už som si začal myslieť to najhoršie
-No tak!
Zakričal som a prudko do nič tresol. Nič. Vybehol som z izby a zamieril si to dole do kuchyne kde boli ostatní
-Zayn to čo bolo za dievča?
Oboril sa na mňa Liam. Nepozrel som naňho.
-Čo ti je? Akysika si bledý. Angela ti spravila výplach?
Zasmial sa Louis. Mne do smiechu nebolo
-O-ona je stále zavretá v kúpeľni a asi asi...
-To nemyslíš vážne Malik!
Zvrieskli na mňa viacerí ľudia naraz. Hodili na mňa neveriaci pohľad a ja na nich zmätený. El Vyskočila na nohy a utekala hneď hore a ostatný za ňou
-Toto si si posral
Zašepkal Louis a mieril za nimi. Pomaly som sa postavil a vyvliekol sa hore. Zastal som na prahu a videl ako sa všetci prekrikujú
-Angie! Otvor inak ich vyrazím!
Kričal Liam. Žiadna odpoveď.
-Nabok!
Zakričal. Všetci ustúpili a Liam odstúpil od dverí. Rozbehol sa a prudko ramenom narazil na dverí. Tie sa od nárazu zachveli ale držali. Odstúpil opäť. Rozbehol sa ale vtedy šťukla zámka. Lois ho strhol na bok tak že narazili do steny
-Čo tu tak hulákate!
Angela sa objavila vo dverách. Strapatá ale s nahnevaným hlasom. Pohľadom som zbehol po jej tele. Nič si nespravila. Vydýchol som si.
-Panebože Angie! Toto už nerob vieš ako som sa bála?
El sa jej hodila okolo krku. Ona prevrátila očami.
-Asi som spala nie? Celu noc tu bol hluk lebo niekto tu vzdychal ako nejaký nadržaný býk a stále vykrikoval. O Holly výdrž ešte. Krič moje meno! Myslite že sa tu dalo spať? A potom tu vy začnete trieskať?
Oborila sa na nich. Pretrela si tvar a na mňa hodila opovrhujúci pohľad
-No čo Malik užil si si? Už nie si nadržaný ako nejaký zajac? Už sa nemusím báť o vlastne telo?
Arogantne a výsmešné sa na mňa usmiala. Moja ľútosť a strach razom zmizli
-Ty mala...
-Dávaj si pozor na hubu!
Vyštekla na mňa a ja som mal nutkanie byt ticho inak by to skončilo zle. Zaškrípal som zubami.

Angela:
Stala som tam a okolo mňa boli ľudia a hľadeli na mňa ako na zjavenie. Asi čakali že im otvorí nejaká uplakaná troska. Ale taká ja nie som. Prečo? Veď ho nemilujem! Malik radšej držal hubu. Možno konečne dostal rozum. No nie beriem späť on ho nikdy nedostane
-Ak dovolíte chcem sa obliecť tak ak dovolíte
Zavrčala som cez stisnuté zuby. Všetkých otočilo a radšej vyšli. El na mňa pozrela. Chápala moje nálady tak radšej odišla.
-To platí aj pre teba ty egoista!
Vyštekla som naňho zatiaľ čo sa opieral o dvere
-Tato izba je aj moja
Zavrčal späť. Zavrel dvere a stal pri dverách.
-Ako chceš.
Odfrkla som a z kufra si vybrala čierne nohavice. Zhodila som so seba kraťasy na spanie. Teda Malik videl moje čipkované bedráče. Navliekla som na seba nohavice a zapla si ich. Ďalej som vylovila kapučinove tielko. Polozila som ho na stoličku. Stále chrbtom k nemu som si tričko na spanie prevliekla cez hlavu tak som tam stále len v podprsenke. Tielko som si  prevliekla cez hlavu a vlasy prehodila ce rameno. Este som vytiahla sako a rýchlo si ho obliekla. Keď som sa otočila videla som ako Malik na mňa vyvaľuje oči
-Utri si slinu. Vybehla ti
Drzo som mu povedala. Odišla som do kúpeľne kde som skrotila moje vlasy a trocha si ich prežehlila. Jemne som sa namaľovala a hodila na seba bižutériu. Vrátila som sa do izby. Schmatla kabelku ktorá mi šla k tričku a hodila tam potrebne veci. Vytiahla som tak tiež ladiace topánky na opätku s platformou. Navoňala som sa a išla k dverám kde stal


-Uhneš mi?
Zvrčala som naňho
-Kam ideš?
-Čo sa staráš!
Štekla som mu do tvare a vyšla von. Rýchlo som zbehla schody 
-Hej! Vráť sa!
-Bez tam za svojimi kuričkami Malik! Tie ta budú poslúchať. Ale ja nie! Tak si to výhod z hlavy. Majte sa!
Zakričala som a vyšla von. Z kabelky som vytiahla mobil a vytočila číslo človeka ktorého som potrebovala počuť.....
Prosím?
Ozvalo sa na druhej strane. Do oči sa mi opäť natlačili slzy....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára