pondelok 1. apríla 2013

Luxury Companions 7


Angela:



Zobudila som sa na veľkú bolesť hlavy. Bolelo ma cele telo. Keď sa mi v mysli prehrali včerajšie udalosti bolo mi ešte horšie. A ešte k tomu tie nočné mory....No do riti! Spomenula som si ako ma v noci Zayn utišoval. Dúfam že si teraz nebude nič myslieť. Otvorila som oči. Zarazilo ma par veci. Zayn bol na mne nalepený. Spal vedľa mňa. Svoje ruky mal okolo môjho pasu. To nemysli vážne. Vykrútila som sa s jeho objatia. Prekvapene otvoril oči a hľadel na mňa dosť zmetený.
-Čo si to dovoľuješ?
Štekla som naňho. Jeho vyraz sa v mihu sekundy zmenil na tvrdý a opovrhujúci.
-Pekná vďaka za to že som tomu chlapovi rozbil hubu
Odvrkol a prevalil sa na druhu stranu. Ostala som zarazene stať a hľadieť naňho. Niečo sa vo mne pohlo ale hneď som to zahnala. Začala vo mne kypieť zlosť.
-Čo si o sebe myslíš? Že ti budem teraz akože vďačná zatože si mu rozbil hubu? To sa teda myslíš. Nik ta o to neprosil tak niekam chod!
Skríkla som naňho a vbehla do kúpeľne.
-Ty si obyčajná krava! Nič odo mňa uz nečakaj!
Počula som Malikov nazúrený hlas
-Teba by som o nič ani neprosila!
Zvrieskla som a vstúpila do sprchy. Poriadne som sa umyla. Vyšla som von a usušila som sa. Obliekla som si pradlo a pozrela sa na seba do zrkadla. V okolí rebier som mala veľkú modrinu tak isto aj na nohách. Ruky boli doškriabané a niekde boli žlte modriny. Chrbát bol tak isto doškriabaný od toho štrku. A moja tvar? Na líci sa mi tvorila väčšia a dosť viditeľná modrina. Zakrútila som hlavou. Navliekla som si na seba čierne rifle a sveter s dlhým rukávom s motívom anglickej vlajky. Obula som si biele tenisky a tvar zatrela make-upom 


Keď som ako tak zakryla tu modrinu. Stále bola vidno ale už nie tak. Vyšla som von. Malik tam už neoxidoval. Mobil som strčila do vrecka a zišla dole. Ostatní už sedeli za stolom a raňajkovali
-Dobre
Zamrmlala som a do misky si dala cerealie a mlieko. Sadla som si vedľa Liama a začala jest. 
-Angie čo sa včera stalo?
Jemne začal Liam. Škaredo som naňho pozrela
-Je to moja vec tak sa prosím nestarajte
ešte dosť s pokojom som mu povedala a venovala sa miske.
-Čo nepovieš že si niekomu dala?
Začal zapárať Malik. Svoj pohľad som odtrhla od taniera
-Kto sa teba na niečo pýtal pán "Dokonalý?"
Vyštekla som naňho. On sa zákerné usmial
-A prečo by som nemal odpovedať na niečo na čo viem odpoveď?
-Si obyčajný hajzel a idiot! Nechápem čo sa do mňa stále staráš. Staraj sa o seba a o svojho vtáka!
Zvrieskla som naňho a hodila po ňom moju misku. Bola našťastie s plastu. Smola pre mňa dobre pre neho. Mlieko a vločky mal po celej tvarí a ja som zúrila ako nejaká sopka pred výbuchom
-Čo si to dovoľuješ? Si obyčajná krava! Nechápem prečo som tam včera išiel a staral sa o teba!
Postavil sa. Boli sme jediný ktorý stali a hľadeli na sebe zabijacky. Chalani len na nás vyvaľovali oči a čakali.
-Kto ta o to prosil? Ja určíte nie! Keby hej tak ti to poviem! Ani ja nechápem prečo si taký idiot a šiel tam!
Zatínala som zuby a zhlboka dýchala.
-Vieš čo? Nabudúce keď ta niekto znásilní tak nevyplakávaj!
Skríkol na mňa. To bola posledná kvapka. Vystrela som sa akoby som zhltla pravítko. Hrdo som zdvihla hlavu a pozerala na tu špinu.
-Dosť končím! 
Povedala som pokojným hlasom. Otočila som sa na päte a vybehla hore. Do tašky som si zbalila nejaké veci. Na krk som si dala sal a zbehla dole
-Kam si myslíš že ideš?
Skríkol na mňa Zayn v dosť veľkom pomykove ale aj hneve
-Čo najďalej od takého chrapúňa ako si ty!
Odsotila som ho a vybehla von. Stopla som si taxík a nechala sa odviesť k sebe domov. Zaplatila som a vybehla hore. Odomkla som. Veci som šmarila do kúta. Z kuchyne som vzala fľašu whisky a sadla si do obývačky k telke. Zapla som si niečo v nej a v ruke zvierala fľašu z ktorej som pila a pila.....


Zayn:


Prekvapene ale aj nazúrené som hľadel ako sa zabuchli dvere. 
-Do riti Paul ma zabije!
Povedal som hystericky. Ale veď čo aspoň som sa jej zbavil a mam pokoj. Mykol som ramenom a odišiel do obývačky a sadol si na gauč a užíval si slobodu ale nie dlho
-Zayn kde je Angie?
Vbehol sem Niall a pozeral na mňa
-Odišla
Mykol som ramenom a ďalej hľadel do bedne. Avšak môj pohľad prerušil Liam ktorý sa pred ňu postavil
-Ak dovolíš nevidím
Zamával som rukou aby vypadol ale on nie
-Čo sa stalo?
-Čo myslíš?
-Včera večer
-Nechajte to tak
Zavrčal som
-Nie vrav!
Pozrel som na Loisa ktorý si sadol vedľa mňa. Prevrátil som oči a naštvané si vzdychol. 
-Včera keď šla domov tak ju niekto napadol a pretiahol potom cela uplakaná prišla ale to viete. V noci ma zobudila a revala. Bol som asi dosť dezorientovaný a hlúpy lebo som ju utešoval a potom v nejakom amoku som tomu hajzlovi šiel rozbiť ciferník. Stačí? Skončili ste? Chcem sa dodívať
Odvrkol som a snažil sa ich odtiaľto vyhnať
-To vážne?
-No nie Niall vymýšľam si
Prevrátil som ocami a pozrel na nich. Na tvarí mali ľútosť a obavy
-Čo keď si niečo spraví?
-No Tommo takú radosť by mi neurobila
Zachechtal  som sa a otočil k telke
-Ako môžeš byt taký bezcitný Malik!
Skríkol na mňa Niall a postavil sa.
-Neviem
Mykol som ramenom
-A kde šla?
-Mam taký pocit že mi konečne dala pokoj
Vytazoslavne som sa usmial a viac sa usadil do kresla
-Čože!
Skríkli ostatní a ja som sa na nich divne pozrel
-Paul ta zabije! Čo teba aj nás!
Hystericky kričal Liam  a behal hore dole po izbe
-Ale čo!
-Ale hej! Boha Malik! Začni sa správať normálne! Nemysli len na seba ale aj na skupinu! A zas bude v novinách že si sa rozišiel tak nás udupú k smrti!
Dopadol na sedačku a tvar si zlozil do dlani
-Si vážne vôl zamrmlal Louis a odišiel preč
-Ja som nechcel
Zamrmlal som. Boli mi ľúto chalanov že som ich takto sklamal.
-Zayn prosím ta ak ti záleží na tom čo robíme chod za ňou a povedz jej že nech sa vráti nemaj ju rad. štekajte na seba ale neprežeň to tak ako dnes prosím!
Pozrel na mňa Liam. Vzdychol som si a zvesil plecia.
-Dobre idem sa ponížiť spokojný?
Liam ma objal a doslova vyhodil z domu nasadol som do auta a nechal sa viest. Do riti čo to robím? Idem sa ponížiť pred tou kravou! A prečo? Kvôli chalanom. Áno to pre mňa znamená viac. Ale toto mi raz vynahradia. Zastal som pred jej bytovkou. Hore sa svietilo. Znechutene som si vzdychol a vyšiel hore. Zaklopal som na jej dvere a čakal. Z vnútra sa ozýval veľký hluk. Otvorila mi strapatá a asi už aj podgurážená Angela
-Čo je Malik? Pomýlil si si asi dvere
Podotkla a už šla zabuchnúť. Ja som tam stihol vopchať nohu a vtlačil som sa dnu
-Čo tu chceš? Vypadni_!
Skríkla na mňa a sotila ma. Na to že bola opitá sily mala dosť. Prevrátil som oči. Prečo ja?
-Angela počúvaj ma pozorne. Vraví sa mi to ťažko a je to pod úroveň ale musíš sa vrátiť
-.A načo? Ani nechcem!
Odvrkla mi a otočila sa na päte. Nasledoval som ju do obývačky. Sadla si a hneď sa napila z fľaše ktorá tam bola
-Angela! Musíme dokončiť to čo sme začali. Tebe ide o peniaze a mne o reputáciu!
Hnusne na mňa pozrela.
-Nekeckaj Malik a pi!
Vtisla mi do ruky fľašu. Vzdychol som si a lokol si s nej. Hm..Vkus na alkohol teda mala.
-Angela...
-Prestaň Malik! Jedine prečo sa vrátim je kvôli mojej sestre. A nemysli si že keby som bola triezva tak sa vrátim. Buď rad že som opitá
Zaškerila sa. Poriadne som si odpil. A potom ona. Nerozprávali sme sa len sme pili. A pili.
-Malik ty si taký idiot
Vravela keď bola opretá o gauč so zavretými ocami
-Ty tiež nie si nejaké Kvetko Moorova!
Odvrkol som jej a potom sme sa začali smiať. Sedeli sme vedľa seba. Cítil som jej prenikavú vôňu. Otočil som k nej hlavu a hľadel na jej kontúry. Na jej líci niečo svietilo. Jemne som po tom prešiel. Ona otvorila oči a sykla.
-To máš...
-Hej...
Prerušila ma a opäť si odpila. Svoju ruku som ale nezlozil. Nechal som ju tam. Hľadeli sme si do oči a nevedeli čo robíme. Pomaly som sa k nej začal približovať. Naše pery boli od seba par centimetrov. Jemne som sa svojimi obtrel o tie jej plne ktoré chutili po whisky
-O čo ti ide?
Zašepkala do ticha.
-Neviem som opitý aj tak si to nebudem pamätať
Mykol som ramenom a opäť sa k nej naklonil
-Malik si idiot!
Povedala ešte predtým ako som spojil naše pery. Lačne som sa na ne prisal a hneď vošiel dnu jazykom. Svoje ruky obtočila okolo môjho krku  ťahala ma za vlasy. Vrčal som jej do pier. Chcel som viac. Zdvihol som sa ale neprerušil kontakt. Zdvihol som ju na ruky a smeroval do jej izby. Tam som ju hodil na posteľ a priľahol ju......

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára