pondelok 1. apríla 2013

Luxury Companions 8


Rano:


Zobudila som sa na dosť veľkú hlavy a nejaký zápach vedľa mňa. Rozlepila som zalepene oči a stretla sa s nejakým chrupom ktorý na mňa dýchal a mne bolo z toho na grc. Odvrátila som sa a nadýchala sa ako tak čerstvého vzduchu. Posadila som sa a pozrela na tu osobu. Bol to Malik. Počkať. Malik?!
-Do riti Malik čo tu robíš?!Vypadni!
Skríkla som naňho a zkopla hol z postele.
-Čo do riti robíš!
Podráždené na mňa skríkol a Vyskočil na nohy. Naskytol sa mi príjemný ale zároveň aj šokujúci pohľad. Zayn Malik. Čleň skupiny One Direction stal predo mnou len v boxerkach. Vypracovane snede telo ktoré zdobili rôzne tetovania, čierne strapaté vlasy a nahnevane hnedé oči ma prebodávali zatiaľ čo ja som bola zmätená, naštvaná a vyvedená z mieri? Vyskočila som z postele a ukázala naňho prstom
-Čo tu do riti robíš? A prečo máš len na sebe boxerky!
Teraz pre zmenu mal prekvapený vyraz on. Čo zas?
-Čo čumíš!
-Prečo si v spodnom pradle?
Polozil otázku ustráchane a pozrel na seba. Zamrzla som. Opatrne som sa na seba pozrela. Mal pravdu mala som čierne čipokovane spodne pradlo ktoré zakrývalo len hlavne časti. O do riti!
-Nepozeraj!
Skríkla som a omotala okolo seba prikrývku.
-Čo sa tu večer stalo?
Zašepkala som podráždené a prepaľovala ho pohľadom.
-Viem že ma sem chalani poslali aby som ta dostal späť a ty si povedala áno. Potom viem že sme pili a viac si nepamätám.
Zašepkal a popritom sa zamračil. Na prázdno som preglgla
-Myslíš že sme spolu spali?
Vyslovila som otázku ktorá zožierala nás oboch
-Neviem!
Odpovedal. Naštvané som naňho pozrela.
-Dúfam že si si užil!
Vyštekla som a odpochodovala do kúpeľne. Naštvané som treskla dverami pred jeho prekvapenou tvarou. Zošuchla som sa po dverách na zem a tvar zlozila do dlani. Zúfalstvo sa mi rozlievalo po celom tele.
-Prečo?
Zašepkala som. Nemohla som sa s nim vyspať. Proste nie! To nejde! Nie som predsa taká tupá! Nie nie nie! Prosím! Iba ma zneužil! Nič iné! Pekne využil situáciu! V zúfalstve a zožierania z vnútra som vošla do sprchy a pustila na seba studenú vodu. Nechala som nech ma zobudí a otvorí myseľ. Vyšla som von. Pozrela som na seba do zrkadla a prefackala sa. Nič to nemení. Len to bude horšie. Vzdychla som si. Obliekla som si na seba prichystane veci. Teda biele tielko, supermanovsku mikinu, rifle a červene vansy.


Vyšla som von a našla Malika ako sedí na posteli a hľadí do blba
-Ak sa chceš ísť umyť tak chod. Len sa neutop lebo prvú pomoc ti nedám!
Odvrkla som mu. Škaredo na mňa pozrel a vošiel dnu. Upratala som posteľ a hneď prezliekla periny.  V tom spať teda nebudem. Zbalila som si nejaké veci a čakala na Malika. Raňajky budú u nich dúfam. O chvíľu už napochodoval ku mne
-Ešte žiješ?
Sarkasticky som naňho pozrela
-Pre teba bohužiaľ hej!
Odvrkol mi a provokatívne sa usmial.  Zagánila som naňho. Otočila som sa na päte a nečakala naňho. Lenže s jeho blbymi očami ma dobehol a ja som mohla ísť ho či ako rýchlo už som bežala a on nič. Nech sa niekam strčí.  Zabuchla som dvere že skoro vypadli z pántov. Zbehla som to dole a čakala na našu "hviezdu". Prišiel, otvoril. Nasadli sme a už sme sa viezli ulicami Londýna k ich domu. Zastali sme a prekvapilo nás par veci. Veľká kopa navinorov pred nami.
-Do riti!
Zahrešil Malik. Prevrátila som ocami ale tiež som nebola dva krát nadšená
-Pod
Zavrčal
-Ale, ale Malik. Teraz sa musíš správať ako vzorný priateľ a nie ako grobian tak mi výpal otvoriť tie dvere!
Sladko som sa naňho usmievala. Dívala som sa ako zaťal päste a vystupil. Nasilu sa usmial a prešiel k mojej strane. Otvoril mi dvere a ja som ho chytila za ruku. Veľmi silno mi ju stlačil
-To boli!
Zavrčala som pomedzi stisnuté zuby
-Dobre zlatko to rad počujem
Usmial sa a na líce mi vlepil pusu. Mala som chuť si ho utrieť ale prekonala som sa. Predierali sme sa cez dav ľudí a snažili sa dostať k vchodu
-Zayn! Zayn! Je pravda že Angela Čaka dieťa?
-Je pravda že ste sa vzali?
-Je pravda že vás podviedla s Ollym?
Zatínala som päste a aj zuby. Zayn si to všimol. Vzdychol si a zastal.
-Nie nečakáme dieťa
Ockom pozrel na mňa. Mal obavy ako aj ja. Veď si nič nepamätáme!
-Nie nevzali sme sa ešte je skoro a nikdy nevieme čo sa môže stať a s Ollym ma nepodviedla. Je to veľmi dobrý kamarát ako aj môj tak aj jej. A teraz môžete odísť!
Odbil ich a pretlačil nás do vnútra. Pred vchodom ma strhol k sebe. Prekvapene som naňho pozrela. On sa zákerné usmial a prisal sa mi na pery. Nestihla som reagovať kopancom medzi nohy lebo sme už boli v chodbičke.
-Malik to čo si dovoľuješ!
Skríkla som naňho a penila. On sa spokojne usmial. Dosiahol čo chcel vytočil ma ako vždy.
-Si moja priateľka
Povedal akoby mi to malo stačiť
-Si idiot! Nabudúce povedz!
Odvrkla som a obišla ho smerom do obývačky. Chalani sedeli na gauči a pozerali do telky kde sme boli akurát mi ako sa bozkávame
-Bože prepnite to! Dosť že som to musela zažiť a nie že to ešte vidím!
Znechutene som odvrkla a hodila sa vedľa Nialla
-Jeeej Angela!
-Jééé! Superman is here!
Skrikol Niall a hodil sa mi okolo krku. Louis zatiaľ na mňa zbožne hľadel. Teda na moje tričko.
-Bal som sa že sa nevrátiš
-Veď jasne kto by potom varil že?
Usmiala som sa naňho a on zahanbene sklopil pohľad. Prevrátila som ocami. Zayn si sadol na druhu stranu a nezapájal sa do rozhovoru
-Kde ste boli celu noc?
Provokačné sa opýtal Harry. Nenávistné som pozrela na Zayna. On mi pohľad s radosťou opätoval.
-Ale ale hrdličky
Zašvitoril Louis
-Louis sklapni s nim nikdy! Radšej pobozkám ropuchu! Ups ale tu som už asi pobozkala čo Malik!
Výsmešné som naňho pozrela. Vyfúkol a videla som ako mu červeň stúpa do tvare
-V živote s takou šľapkou ktorá dáva každému
-Dokonca aj tebe Malik čo?
Odbila som ho. Obarený ostal sedieť a hľadel na mňa. Odfrkla som si a postavila sa
-Keď nájdeš nejaké argumenty ozvy sa mi. Ja idem hore
Povedala som a vybehla hore.
-Do riti!
Ozval sa zdola obrovsky krik a za nim smiech chalanov. No chudáčik náš. Zaškerila som sa a hodila na posteľ. Zavrela som oči a zrazu mi začal zvoniť mobil. Zdvihla som ho.
-Prosím?
-Angie ahoj tu Olly.
-Čo by si rad?
-No ide o to......

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára