pondelok 1. apríla 2013

Memories 1


Zdvihla som pohľad a zahľadela sa na toho najkrajšieho chalana akého som videla. Bol krásny.....popravde ani som mu nevidela do tvare ale stačili mi jeho oči ktoré mi vyrážali dych. Sedela som tam ako blba a hľadela na neho ako na prízrak. Zohol sa ku mne
-Si v poriadku? Prepáč telefonoval som....Prepáč
Začal sa mi ospravedlňovať. Hlas mal krásny mužný, sýty a no proste sexy. V duchu som sa prefackala. Usmiala sa
-Nie v pohode aj ja som mala dávať pozor nie je to len tvoja chyba
Hodil na mňa úsmev ktorý mi vyrazil dych. Odhalil rad bielych zubov. Skoro som oslepla. Kde mam slnečné okuliare? Pomohol mi postaviť sa. Ja som sa začala oprašovať lebo som dopadla do štrku. 
-Ešte raz prepáč
-Prestaň už povedala som že je to v pohode tak pšt
Zahriakla som ho lebo som nemala srdce pozerať sa na jeho puppy eyes.
-Tak teda už som ticho a.....
Išiel niečo povedať lenže mu začal zvoniť mobil. S otráveným výrazom ho zdvihol.
-Áno?.....Do prkna....Už bežím.......Pa...
Zlozil zronene na mňa pozrel
-Pozval by som ta na niečo lenže meškám a ak do 15 minút neprídem tak bude zle....
Tváril sa tak tak krásne.....Ale že ma chcel niekam, pozvať? Waw! Škoda že sa to neuskutoční.....No nevadí život je pes
-V pohode tak utekaj aby si nemal zle....
-Tak ahoj dúfam že sa niekedy ešte uvidíme
-Maj sa....
Dúfala som že sa niekedy uvidíme ale stretnúť ho v tomto veľkom meste....Povedzme si úprimne šanca je nulová. Naposledy som sa naňho usmiala otočila sa a bežala domov. Také zlatíčko....Taký milý...Prečo som ho ešte v živote nestretla? Ale bol mi veľmi povedomý.....Kde som ho len videla? A sakra! Ani neviem ako sa vola....! No pekne vážne....Stretneš sexy chalana a ani nevieš ako sa vola? Elizabeth! Ty trúba! Bolo mi to tak ľúto.....Radšej som sa rozbehla domov aby som sa stihla pripraviť na to fotenie. Mama, otec ani brat neboli doma. Mama s otcom na služobke a brat niekde s frajerkou. Vybehla som do svojej malej ale útulnej izby. Všade som mala knihy...Proste som ich milovala a posteľ som mala pri okne kde som mala úžasný výhľad.


Veci som hodila do kosa na pradlo. Vošla som do mojej súkromnej kúpeľne kde mam prístup len a len ja

Vošla som do sprchy a dopriala svojmu telu uvoľnenie. Namazala som sa mojim obľúbeným kokosovým sprchovým gélom a nechala sa unášať myšlienkami. A kam smerovali moje myšlienky? No k tomu neznámemu.....Nemohla som ho dostať z mysle. On bol taký úžasný, božský proste sexy

-Babka? Čo znamená slovo sexy?
Opýtala sa ma mala Chris. No pekne čo teraz? Začala som panikáriť a hľadať správne slova za toto bude slovný výprask od ich mami. Škaredo na mňa pozrela a ja som za zaškerila. Niekedy som si prišla ako dieťa a to som už na dôchodku.
-To znamená že je chrumkavý
Ozvala sa zrazu Suzi. Prekvapene som na ňu pozrela a začala sa smiať
-To más odkiaľ dieťa moje drahé? 
-Od Megi.....
-A ta to ma odkiaľ?
-Od jej sestry
-Viete čo deti? Nechajte radšej babku rozprávať lebo sa nedozviete ako to bolo....
Prerušila ich Nicol. Zasmiala som sa ale vyhovela jej


Radšej som vypla vodu. Vyutierala sa do sucha a natrela kokosovým mliekom. Áno viem som na ňom závislá. Len v spodnom pradle som sa vybrala do izby. O hodinku by som mala vyraziť takže čas sa obliezť. Podišla som k skrini a otvorila ju do korán. 
-A čo teraz?
Povedala som si sama pre seba......Hm....Zvolila som klasické rúrové rifle, biele tielko na to ružovú Jack Wills mikinu, čierne vysoké tenisky. 

Do kúpeľne som sa išla len jemne namaľovať aby sa nepovedalo. Vlasy som si rozpustila mala som ich kučeravé tak som na hlavu nasadila ešte čiernu čiapku. Prešla som k veľkému zrkadlu a zhodnotila sa. Hm to by sa dalo. Ležárne a pohodlne. Ok. Pozrela som na hodiny hm...do štúdia môžem ísť aj peši....Dobre. Schmatla som potrebne veci. Teda mobil ktorý som hodila do kapsy k ostatným veciam a moju zrkadlovku. Zavrela okno a zároveň aj dom. Pomaly som sa vybrala ulicami.

Prišla som pred velku budovu. Nevyzerala vôbec ako nejaký ateliér ale tým sa nejdem zaoberať. Prišla som na recepciu kde ma milo privítali a zaviedli ma do môjho štúdia v ktorom budem pracovať. Keď som ho zbadala vyrazilo mi to dych bolo krásne, geniálne proste waw.

Povedali mi aby som si pripravila potrebne veci. Tak dobre. Na najbližší stôl som si rozložila všetky nadstavce a na zem stojan. Otvorili sa dvere. Ozýval sa z nich veľký smiech a nejaký  krik. Otočila som sa. Predo mnou stalo 5 chalanov + nejaký chlap. Všetkých som si premerala ale zastavila som sa len na jednom. Prekvapene sme na seba pozerali keď sme si uvedomili kto ten druhy je. Dobre som si ho pamätala s parku. Mal kučeravé vlasy ktoré mu lietali na všetky strany, proste úžasné vlasy. Krásne zelene oči, a ten úsmev...áááá.....doslova som sa rozplývala. Ten chlap si odkašľal odtrhla som od neho zrak a venovala mu pozornosť.
-Dobre ja som Paul hľadáme fotografku ktorá ma fotiť tuto chalanov. Neviete kde ju nájdem? Vola sa Elizabeth ale meno mi vypadlo....
Uškrnula som sa.
-Už nemusíte hľadať....
-Prečo?
Prekvapene na mňa pozeral. Nastavila som mu ruku
-Keďže si myslím že som jediná Elizabeth v celej budove tak rada vás spoznávam
Ústa mal otvorene do korán na čo sa začali chalani zabávať. Pokrútil hlavou a potriasol mi rukou
-Myslel som si že ste staršia
-Ja som tu len na skúške ale ďakujem za kompliment :D
-Paul uhni aj my sa chceme zoznámiť
Strčil doňho chalan v pásikavom. Vyzeral tak dosť šialene ale zdanie môže klamať.
-Ja som Louis. Louis Tomlinson ale to už asi vieš
Žiarivo sa na mňa usmial. Čo to ma znamenať? Však vás vidím prvý raz do prkna
-No teraz to už viem a ako si počul ja som Elizabeth ale stačí iba Beth
Usmiala som sa naňho. Ale on na mňa pozeral akosika divne a vlastne aj ostatní.....
-Čo je? 
Už mi to bolo blbe....
-Ty nevieš kto sme? 
-Nie, mala by som?
-Si robíš srandu? 
Teraz sa ozval chalan s nagelovanými vlasmi. Bol veľmi pekný ale na neho nemal.
-Vyzerám na to? 
Ten ktorého som zrazila sa začal smiať a spolu aj s blondiačikom a ešte jedným v košeli.
-Tak to sa potom vážne teším na spoluprácu
Ten v košeli
-Vysvetli mi to už niekto lebo je mi to blbe...
Zatvárila som sa kyslo.
-No my sme One Direction. Chlapčenská skupina ktorá bola v X-factore. Pôsobíme už spolu 2 roky. Mame vydaný album...skončili sme turné a pozná nás cely svet teda až na teba
Vysvetlil mi ten v košeli cez smiech
-Kde žiješ? V Narnii či čo? 
Ten s nagelovanymi vlasmi
-No dovoľ? Ja sa oproti nim snažím dokončiť školu na dobre známky a nemám čas na hudbu a iné novinky. Mne stačí skupina Coldplay, Hot Chell Rea, 30 second to mars.... A iné.....Prepáčte ale ako povedal váš kamarát stoji mi vlas žijem v Narnii na severe Londýna
Odfrkla som im. No čo som? Muším o každom všetko vedieť či čo. Všetci vybuchli do veľkého smiechu až na toho s nagelovanými vlasmi
-Stoji mi vlas? Kde! Kde je zrkadlo?!
To som sa už začala smiať ja. Pristúpil ku mne ten v košeli.
-Tak keď nás nepoznáš tak ja som Liam
Košeľa =Liam
-Ja som Niall a ten čo si kontroluje vlasy je Zayn
Blondiačik =Niall
Stoji mi vlas =Zayn
Ako posledný ku mne smeroval zelenoočko. Mal na tvári frajersky uškrň. Krásne na mňa kukal a moje srdce reagovalo začalo sa trepotať a chcelo vyskočiť von.
-Keďže som na to ráno zabudol ja som Harry
Potriasla som si s nim ruku
-Vy sa poznáte? 
Paul
-No ráno som ju zrazil keď som sa ponáhľal na skúšku a vtedy sme sa stretli
-úúúúúúúúúúúúúúúúúúúú
Povedali ostatní na raz
-Tak to bolo to tvoje zdržanie(Louis)
Začali sa uškŕňať. Nechcela som to komentovať radšej
-Čo keby sme sa do toho pustili? 
Povedala som im. Bez slova ma poslúchli. Najprv som urobila par spoločných fotiek a potom oddelene. Bolo to na viac situácií....(Album teda fotky dám osobitne lebo by bolo toho veľa :D)
Skončili sme asi až o 19:00. Unavení sme sa zvalili na zem. Tak som sa nasmiala na nich ako nikdy. Na Louisovi na tých jeho opičkách ktoré sú zvečnené....Ach....Povzdychla som si. Začal mi zvoniť mobil. Pozrela som na meno. Volal mi Josh môj brat, čo asi chce? 


-Áno? 
Odišla som trocha bokom. Ale aj tak stíchli aby počuli o čom sa ideme baviť.
-Sestrička? Kde si? Som doma a ti nikde....A keď pôjdeš domov kúp nejaké pitie už všetko došlo aj moje zásobí....štik.....Sestrička vieš že ta ľúbim? Prosím pridi...prosím.......
-Josh? Čo sa stalo?....JOSH!!
Zvolala som do mobilu. Nič hluché vypol to. Pozerala som na displej a bála sa toho najhoršieho..Čo keď si niečo urobí? Čo potom? 
-Beth? Všetko v poriadku? 
Strhla som sa pri oslovení....Otočila som sa a všetci na mňa pozerali.
-Ja-ja.....neviem....Niečo sa asi stalo ale neviem čo....Prepáčte ale musím ísť....
Nenechala som im čas odpovedať. Schmatla som svoje veci a vybehla von. Asi som tam nechala polovicu veci ale nevadí. Bála som sa o brachu. Viem niekedy sa sprava ako blbec ale ľúbim ho. Rozbehla som sa smerom dole. Začalo pršať. No skvele ešte niečo? Oblohu preťal blesk. Hej! To bol vtip! Zdalo sa mi že niekto na mňa kričí ale nevenovala som tomu pozornosť. A bežala ďalej. Zrazu ma niekto zdrapil za rameno. Hodila so mnou do zadu a ja som pozerala do zelených oči. Harry ma držal v náručí
-Čo sa stalo? Beth!
-Teraz nie! Vysvetlím ti to potom
-Idem s tebou
-Čože? 
-Nenechám ta ísť samu v takomto stave a neprotestuj...
Radšej som ho poslúchla a rozbehla sa s nim v pätách. 
o 20 minút som otvárala dvere od domu. Premočení ako myši sme vošli dnu. Ale ten pohľad čo sa mi naskytol...............

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára