pondelok 1. apríla 2013

Memories 3



Zobudila som sa na to ako mi po posteli niečo skáče. Pomaly som otvorila oči a pozerala na majú Chris. Široko sa na mňa usmievala a do široko na mňa hľadela.
-Áno zlatko?
-Babyyyy už stavaj! Slnko svieti už a ja chcem vedieť ako to bolo ďalej
Musela som sa zasmiať nad jej detskou zvedavosťou. Posadila som sa a ponaťahovala si stuhnuté kĺby. Nepríjemné mi tam zapraskalo. Spravila som kyslú grimasu ale na naliehanie sa postavila
-Anjelik vieš že keď ta tu nájde mama bude zle? Bez radšej na raňajky ja tam prídem
A už jej nebolo. Usmiala som sa. Spravila som rannú hygienu, obliekla sa a zišla dole. Na stole čakali už lievance ale neboli to lievance od neho. Tie mi chutili najviac. Pardon daughter :D Posadila som sa a doslova som to do seba nahádzala ako ma naháňali. Nicol sa na mne len smiala ale nič nepovedala. Rýchlo ma chytili za ruku doviedli ku kreslu, polozili mi tam čaj. Posadali si dookola a čakali čo poviem :D
-No tak kde som skončila?
Povedala som si sama pre seba a vrátila sa do minulosti.......

Na druhé ráno keď sme sa zobudili ešte sme sa o tom rozprávali ale ani sme nemali o čom pretože sme boli tak zahľadený že nám bolo jedno čo si budú myslieť ostatní. Môj brat to zobral v pohode a myslím že bol aj rad že som si konečne niekoho našla. Na Sheylu dosť dlho zabúdal ale dostať sa s toho mu pomohla  aj moja Eli. Niečo som aj tušila že sa medzi nimi rysuje ale nechcela som sa moc do toho starať. Teraz som mala svojho kučeravého anjelika a bola som šťastná. Cely týždeň sme sa stretávali tajne ale na konci mesiaca sme to oznámili chalanom. Boli naštvaní že sme im to nepovedali skôr ale boli statný že Harry je šťastný takže som prešla. Moja rodina ho tiež prijala v pohode. A ako mňa prijala jeho rodina? Už nám pomaly chystali svadbu ako to tak vyzeralo. Ale boli veľmi milý. A čo sa dialo ďalej?  Pokračovala som v štúdiu a rozhodla som sa že budem fotiť a pišať o celebritach. Stala som sa veľmi populárna a vyhľadávaná. A nie len pre fotenie ale ako aj nová priateľka Harryho Stylesa. Zo začiatku mi to vadilo ale potom som to prekusla. Najviac sa ma dotkli správy od fanúšičiek ale s Harrym sme sa cez to dostali.

-Deti nechcem to moc naťahovať a vravieť vám čo všetko sme zažili proste sme sa s Harrym správali ako mladý a zamilovaní ľudia. Chodili sme spolu na výlety s chalanmi a aj sami. Hrkútali sme si ako hrdličky ale každý príbeh ma svoje ale.....

Už to bol skoro rok čo sme spolu. Áno viem je to dlho ale nič vážne sa medzi nami nestalo cez čo sme sa nevedeli prekusnut. Polovicu veci som mala u chalanov uz. Teoreticky som ta už bývala. Okrem Harryho si moje srdce ukradol Zayn. Vyzeral ako veľký narcis ale zovňajšok klamal. Bol to veľmi citlivý chlapec a veľmi tichý. Harry zo začiatku protestoval ako sme sa k sebe správali a veľmi žiarlil ale potom keď pochopil že moje srdce bije len preňho prestal a nechal to tak. A čo môj brat? Dostal štipendium na športovú vysokú školu. A spolu s Eli tvorili par už pol roka. Áno čo som vravela? Mali sa veľmi radi. Bolo to na nich vidno a bola som s nimi šťastná že sú šťastný aj oni. Tak a toto sa dialo okolo mňa. no Späť k veci. Každý príbeh ma ale svoj háčik a mal ho aj ten môj. Stalo sa to v jednu neobyčajnú stredu keď som sa vybrala k chalanom....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára