pondelok 1. apríla 2013

Memories 4


Kluce od domu som mala takze to bolo fajn. Harry mi ich dal na nase polrocne vyrocie. Chalani s tym nemali problem takze to bolo O.K. No spät k veci....Pred domom neboli ziadni  novinari co bolo divne. Pomaly som vosla do domu. V tichosti som najprv isla do kuchyne ale Nialla nikde. Skusila som terasu ci tam nebude Zayn ale ani tam. V altanku nebol Liam so svojim notbookom a Louis pri bazene. Kde su vsetci? A Harry? Vsak dnes maju volno mali byt tu......Vratila som sa do obyvacky ked som si vsimla na stole otvorene vino a dva pohare. Zeby si sem Zayn alebo Niall niekoho zavolali? Lenze hned ma zamrazilo ked som si vsimla ze na stole su polozene Harryho hodinky. A bez nich z domu nevychadza. Striaslo ma. Pocula som buchot a zaroven smiech. Pomaly som sa vybrala hore. Bala som sa toho najhorsieho. Prosim nech to je Zayn alebo Niall. Prosim. Ako som prechadzala po chodbe zvuky boli coraz zretelnejsie. Zastala som na konci chodby pred Harryho dvermi. V tej chvili by ste sa vo mne krvi nedorezali ako sa zvykne vraviet. Prehltla som zlc ktora sa mi drala hore krkom. Pomalycky som stlacila klucku a nakukla dnu. Keby som nebola silna tam na mieste skolabujem. Ten obraz...........Harry lezal na nejakej blondinke a obidvaja vzdychali. Bolo mi na zvracanie. Ten hajzel. Slzy mi same od seba zacali stekat po tvari. A ja som mu verila. Verila som ze je iny ale je rovnaky ako vsetci ostatni. Zrazu sa blondinka zahladela k dveram. Ked ma zbadala zakerne sa usmiala a Harryho si pritiahla blizsie k sebe. Nevladala som sa na to divat. Nemohla som sa divat na to ako mi rozbijal moje srdce. Zvrtla som sa na päte a rozbehla sa dole. Lenze to by som nebola ja keby som nezhodila vazu a neporezala sa na nej. No co hold dnes mam stastie. Nevsimala som si to ruky si pritiahla blizsie k hrudi a bezala dalej. Nedivala som sa pred seba a teda do niekoho narazila. Lenze skor ako som dopadla na zem zachytili ma dve mocne ruky
-Beth kam to bezis?
Pozrela som hore a zahladela sa do Zaynovich oci. Usmieval sa na mna ale ked ma zbadal usmev mu zmizol s tvare. Ostatni stali za nim a ked si ma tiez poriadne obzreli uz tvorili kruh okolo mna. Liam zrusil hovor, Louis sa prestal natahovat s Niallom a nieco a uz si ma starostlivo premeriavali
-Co sa stalo? Beth vrav!
Stale som hladela na Zayna a akoby som vypla nevnimala som nikoho nedokazala som im odpovedat. Zayn si ma pritiahol do narucia kde som sarozvlikala
-Chalani takto to nepojde je mimo...(Zayn)
-Tak podme do obyvacky(Liam)
Manipulovali so mnou ako s babkou. Nedokazala som sa ani hybat. Stale som mala pred ocami tu scenu a napinalo ma. Zayn ma stale drzal v naruci aj ked sme uz sedeli. Ja som sa schulila do klbka a hlavu skovala. Citila som na sebe ich starostlive pohlady ale nevedela som im to proste povedat. Chcela som len jedno
-Zayn zavezies ma domov?
-Jasne ale co sa stalo?
Postavila som sa a smerovala k dveram pred vchodom som sa otocila s chladom v ociach.
-Chodte do Harryho izby a pochopite.....A odkazte mu nech mi uz nevola a neukazuje sa na oci
Vybehla som von. Zayn bol hned za mnou zaviezol ma domov rozlucila som sa s nim. Nenutil ma do nicoho aby som mu vravela co som bola rada. Dnes nik nebol doma. Tak som vosla dnu a pri dverach sa zrutila.
-Sis to si ty?
Do chodby vosiel Josh. Ked ma zbadal miska mu vypadla
-CO tu robis?
Ticho som zasepkala. Nemal byt doma
-Co sa stalo? Beth vrav!
-Nic!
Odtrhla som sa od neho a vybehla do izby. Zamkla som sa a chcela byt sama. Lenze to by nebol on keby mi nezacal vyklopkavat a dobijat sa dnu. Ignorovala som to. Zapla som nahlas hudbu a pocuvala. Nech vie ze to nema sancu. Po pol hodine to vzdal a nechal ma. Z bundy som vytiahla mobil. Mala som vela neprijatych hovorov. Dokonca aj od neho. A este k tomu spravy typu neni to tak ako to vyzerala, ja ti to vysvetlim. Hej Styles a ja som totalne rajbnuta. Vymazala som to a mobil vypla. Lahla som si a utapala sa v tom preco mi to spravil? Do konca toho dna som nevysla von aj ked sa mi snazili dobit dnu ale nenechala som sa. A ako to pokracovalo dalej? Do skoly som nechodila kedze som mala vsetko uzatvorene tak som uz ani nemusela a triadne ma ospravedlnila a znamky som mala dobre takze to slo. Pracu no to som robila doma clanky pisala a upravovala fotky ale to iba chvilu. Ostatok? Nevychadzala som z izby. Prestalo mi chutit jest proste stala sa so mna chodiaca troska. Vsetci to so mnou vzdali. Chalanom som sa neozyvala. Nemala som silu. Ale raz...........

-Boze az slzy mi vybehla a to sa stala uz dost davno
Musela som sa zasmiat.
-Baby neodbocuj no co sa stalo?
-Ano mami vrav
-No dobre dobre :D

Ako inak lezala som v izbe a rozmyslala alebo bezducho hladela do steny. Ked sa ozval prudky naraz. Zvere sa prelomili a dnu vpadlo telo. Sokovane som nan hladela. Postavil sa a priblizil k mojej posteli
-Zayn co to robis?
-Uz mam toho dost ako si tu zavreta. Ano urobil hovadinu a je to debil ze to spravil ale ked ho vidim ako bezducho beha po dome a po nociach place uz na to nemam nervy pod ides za nim nech ti to vysvetli
Prekvapene som nanho hladela. Co sa s nim stalo? Kde je Zayn ktoreho poznam? Co ho uniesli ufoni
-A nejdem! Nechcem pocut tie jeho vyhovorky radsej budem tu
Prekrizila som si ruky na hrudy a sadla si do tureckeho sedu
-Dobre ako chces
Prisiel ku mne a prehodil si ma cez rameno
-Zayn! Okamzite ma poloz!
-Nie zabudni
Vysli sme s izby. Od druhych dveri ma pozoroval Josh a Eli
-Pomoc!
-Prepac segra ale je to pre tvoje dobre
Zamrmlal Josh
-Zradca!
Zayn ma hodil do kufra. Ano do kufra! Ze poistka aby som neusla. Ja ho asi zabujem! Ochvilu sme uz stali vytiahol ma a opät si ma prehodil cez rameno. Nemalo cenu odporovat. Dvere sa otvorili a stali tam chalani a tiez drzali Harryho lenze on na mna nevidel. Srdce mi stislo pri pohlade nanho. Odvratila som pohlad. Harryho niekam zaviedli a aj mna. Zavreli nas do jednej miestnosti. Ked som si uvedomila co urobili zacala som trieskat na dvere. Ale nesli vyrazit
-Do riti! Zanadavala som. Prudko som sa otocila a ocitla som sa tvarou tvar k Harrymu hypnotizoval ma ocami akoby som mu zjedla obed
-Nepozeraj tak na mna!
Zakricala som a pobrala sa na opacnu stranu miestnosti
-Zmenila si sa
-JA? To skor ty!
-Nemyslim vnutorne ale vonkajsie.....Si akasika bleda a chuda...Beth......to ja?
Bola som ticho ani on nevyzeral najlepsie
-Skus si na to odpovedat sam
Otocila som sa mu chrbtom. a zahladela sa do steny. Nemohla som sa nanho divat. Zrazu som pocitila ako si niekto za mna sadol. Natocila som hlavu a pozrela sa nanho. Sedel hned za mnou a pozeral na mna. Nepokusil sa ma objat ako kedysi. Nie iba sedel. Bal sa ale iritovalo ma to. Predstava ze sa mi netulim v narusi a len sedime a hladime na seba
-Ja.....Beth prepac mi to bol dom debil a potreboval som si dokazat svoju muznost ale bola to hovadina. Viacej som si vypil a nakoniec sa stalo co sa stalo....Viem pokaslal som si to ale odpust mi....Beth ja ta lubim prosim daj mi este jednu sancu
Neviem preco ale verila som mu asi si poviete ze som sprosta ale v tomto som mala nieo ako instinkt. Podvedome som vzdy vedela kedy niekto klame alebo mi vrvi pravdu a Harry ju vravel
-Nechapem preco si si ju musel dokazovat.......Ja na to chcem zabudnut ale nejde to Harry proste si ma sklamal. Moju doveru a vsetko to spadlo ako domcek s karat........
-A co keby sme zacali odznova? A zacali stavat nove zaklady?
-Najprv si musis ziskat moju doveru
-Stoji mi to za to....Ja o teba nechcem prist....a...
-STOP! Vsetko je to zaznamenane teraz vas uz pustime
Otocili sme sa za hlasom a za nami stali chalani s diktafonom v ruke a usmievali sa ako pripeceni.
-Vy ste iny
Zacala som a s Harrym sme dokoncili
-Chumaji
Pozreli sme na seba a zacali sa smiat
-Konecne su normalni(Louis)
-Uz bolo na case (Liam)
-Inak decka nemate zac(Zayn)
-Aj na buduce(Niall)
-Aby vam to nestuplo do hlavy (Harry)
-Ale co si....
Vravi sa ze nejlepsi smiech je ten ked neviete na com sa smejete a to sa dialo prave teraz. Proste sme sa na seba pozreli a smiali sa az sme boli vsetci cerveny v tvari. Nakoniec sme uz len lezali vedla seba a rozpravali sa. Tak sa zacala druha etapa mojho a Harryho vztahu a...............

-Baby? A budete spolu ze nate sa do kopy ze ze ze????(Chris)
-Nepredbiehal vtacatko vsetko sa dozvies

S Harrym sme sa stretavali ako najlepsi kamarati nikdy sme neboli sami. Vzdy s nami niekto bol. Ja som proste nechcela spadnut do toho znova a tak rychlo. Harry to akceptoval a opät si ziskaval moju doveru. Aj sa mu to darilo ale ako ma uplne dostal? Pamätam si to akoby to bolo vcera. Vzdy to zopakoval na nase vyrocie. Vtedy pre mna prisiel Zayn a Louis.
-Ahoj Beth chod sa prichystat berieme ta niekam(Louis)
-A kam?
-Prekvapenie
Vzdychla som si
-Co si mam obliest?
-Pod nieco ti vyberiem (Zayn)
Verila som mu v tomto lebo mal vkus a vzdy mi vedel poradit. Keby nebolo Eli bol by moja najlepsia kamaratka :D :D Keby to pocul asi by ma dorazil :D Vybrali sme sa teda na poschodie mna poslal do kupelne nech si natocim vlasy a jemne sa namalujem on mi zatial necha veci na posteli. Splnila som to presne do botky inak by bolo zle. Nakukla som do izby. Nebol tam v spodnom pradle som prisla k posteli. Nepozerala som co to je len som si to obliekla. Ale ked som sa uvidela v zrkadle doslova mi to vyrazilo dych. Ten chalan ma vazne vkus a cit pre modu. Na sebe som mala saty staro ruzovej farby bez ramienok a na tom bielu cipku a okolo pasa zviazane na maslu v zadu bolo to krasna za toto si zasluzi pusu na licko.

Obula som si k tomu slaboruzove baleriny a mohla som ist. Zisla som po schodoch hladeli na mna a ja som sa citila ako princezna Zayn ma chytil za ruku a zatocil ma okolo vlastnej osi.
-Akasi  krasna keby sme neboli kamarati tak nieco poriesime
-T ytukan :D a dakujem inak
Nahla som sa k nemu a dala mu pusu na lice. Ten komediant sa chytil za srdce a zacal sa ovievat
-Neodpadavaj
Louis sa zatvaril sklamane aj k nemu som prisla a dala mu pusu
-To za co?
-Aby ti nebolo luto
-Ty trubka
-Ano aj ja ta mam rada
Pobrali sme sa. Nasadli sme do auta, zastali sme na nejakej cistinke otocil sa ku mne Louis a zaviazal mi oci satkou. Pomohli mi vystupit a viedli ma do neznama. Zrazu sme zastali obidvaja mi dali pusu na lice kazdy s jednej strany
-Vela stastia
Pustili ma a ja som tam stala ako solny stlp. Co teraz? Mam si to dat dole? Dajme tomu. Dala som si ju dole a stala som pred lesnim chodnickom dookola bali sviecky a tvorili osvetleny chodnik. Vidala som sa po nich a bola zvedava co najdem na druhej strane. Dostala som sa na malu cistinku. Dookola boli len stromy a v strede akoby to niekto vytrhal. V strede cistinky bola rozprestreta deka. Dookola boli sviecky roztrusene po celej ploche a lupene ruzi. Zrazu sa ozvali prve tony gitary. Otocila som hlavu a zahladela sa na priblizujucu sa postavu. Vstupil do svetla a mne zastalo srdce. Mal na sebe sako, biele tricko, svetle nohavice a biele conversy. Jeho klasicky styl. Nezne sa na mna usmieval a so spievanim sa priblizoval ku mne. Zapocuvala som sa do pesnicky. Spieval Gotta be you. Spieval o tom ako mu to je luto a vlastne ziadal o dalsiu sancu. Zrazu stal pri mne. Nespieval len mi hladel do oci. Nechala som sa unasat svojimi citmi a urobila to co som chcel aspravit uz davno. Postavila som sa na spinky, pritiahla si ho k sebe a pobozkala ho nezne a pomali. Kazdym jednym pohybom som vyjadrovala svoju lasku k nemu.
-Lubim ta
Zasepkala som ticho
-AJ ja teba a ani nevies ako. Tentorz ta uz nesklamem
Vtedy sme sa navecerali a spali sme v malej chatke ktora bola na blizku. Vtedy akoby som to povedala pekne vznikla vasa teta. Hned ako som zistila ze som tehotna Harrymu som to nepovedala nevedela som co mam robit. Ale on bol vzdy ten vnimavy a ked som mu to povedala tesil sa ako maly chlapec. Este len som bola v 3 tyzdni a uz vymyslal meno. Taky pojasenec moj. A po narodeni Lily ma poziadal o ruku. Suhlasila som o mesiac na to sme mali sukromnu svadbu a boli sme ten najstasnejsi a pre niektorych najkrajsi par pod slnkom. Dalej prisla vasa mama a potom ujo.

-Tak to je moj a Harryho pribeh. Neviem ci si ho budete pamätat ked budete velky ale dufam ze vam ho vasa mama potom povie este raz a podrobnejsie
Usmiala som sa na ne. Zahladela som sa na Jess v ociach mala slzy. Deti sme vyhnali von sa hrat. Sadla si k mojim noham a oprela sa o ne ja som ju pohladila po jej kuceravych vlasoch
-SI prese ako tvoj otec
-Ale nie mami
-Ale ano. Uplne oci ako on, vlasy, este aj povahu mas po nom. Lily sa podala viac na mna a Nick je taky miesanec. Ale ty si po nom najviac. Este aj hadzes vlasmi ako on. Tak velmi mi ho pripominas
Usmiala som sa do steny
-Mami velmi ti chyba ze?
-Ani nevies ako. Ked zomrel myslim ze zomrela aj polovica mojho srdca ktora patrila jemu. Som stastna ze vas mam ale ked ste tu neni tak je to horsie. Dan a El su uz stare aby sem chodili. Ale stretavame sa a chalani? Ty aspon volaju ale nie je to uz ono ked nie je medzi nami vieme to vsetci nie sme kompletna Directionerska family. Pamätam si na jeho posledne slova. Bud silna Beth musis ich ustrazit, uz prisiel moj cas. Je mi smutno a lame mi to srdce ze ta tu musim nechat ale ver mi opät sa stretneme to ti slubujem. Vzdy ked sa budes divat na zapad slnka ja budem s tebou. Stale a ked budes plakat bude prsat a preco? Lebo placem s tebou. Pamätaj na to Beth velmi ta lubim a som rad ze som ta spoznal. Vsetky tie chvile zazite s tebou stali za to nikdy som nelutoval bola si moje slniecko moja mala princeznicka....I love you darling....vtedy mi posledny krat stlecil ruku, usmial sa na mna a na pery mi venoval bozk.....
Po lici sa mi skotulali slzy. Videla som ako aj Jess place. Musela som sa usmiat.
-Pod sraha ideme za nimi este mi zburaju dom
Cely den som sa im venovala akoby to bolo naposledy co ich vidim neviem ale ked som si vecer sadla pichlo ma pri srdci. Zeby? Uz? Dnes bol den ked Jess sa vracia domov. Vsetkych som vyobimala a slubili mi ze pridu. Ulozila ich do auta a prisla ku mne
-Jess?
-Ano mami?
-Myslim ze sa vidime naposledy
-Ale mami nevrav taketo veci...
V ociach sa jej zaleskli slzy
-Nie viem to citim to uz sa blizi moj cas cas kedy sa stretnem s tvojim otcom. Odkaz vsetkym ze ich lubim a ze nikdy na nich nezabudnem. Bedeme aj s ockom na vas davat pozor. Nebojte raz sa tak vsetci stretneme a budeme opät jedna velka a stastna rodina.
Silno ma objala
-Pozdravuj ho a ze mi chyba....a neboj sa odkazem im to....Mami lubim ta lepsiu mamu som ani nemohla mat
-Aj ja ta lubim Jess prosim ked budu vsetci velky povedz im moj pribeh chcem aby ho vsetci vedeli a predavali si ho s generacie na generaciu aby na nas nezabudli chcem aby vedeli ako sme sa s Harrym spoznali a ze nic nie je nemozne
-Neboj sa mami...zbohom
-Este sa stretneme..zi svoj zivot na plno a prezivaj svoje sny a nesnivaj ich len to vzdy vravel a vidis ja ho prezivam
Naposledy sme sa objali divala som sa ako sa vzdialuju svetla. Vosla som do domu poupratovala po nich. Zobrala Hyrryho fotku a sadla si do kresla k oknu. Akurat zapadalo slnko. Zahladela som sa nan. Pocitila som slaby vanok. Bol tu pri mne. Pousmiala som sa. Neboj drahy za chvilu sa stretneme. Pozrela som na jeho fotku ktoru nasli deti musela som sa pousmiat ano bol fesak
Usmiala som sa a opät si zaspominala na vsetko ale podrobnejsie. Hrialo ma pri srci ze som mala za manzela prave jeho. Fotku som polozila na stolik. Zatvarali sa mi oci. Oprela som sa o sedadlo a naposledy sa rozlucila s tymto zivotom...................


Ocitla som sa a velkej luke. Vsade dookola boli kvety a nic ine. Dokolola sa ticili hory a dalej bolo jedno velke jazero.


 Zrazu som zbadala postavu ktora sa ku mne blizila ked som ho spoznala moje srdce sa zastavilo. Na tvari mal nezny usmev plny lasky. Mal opät 18 ako vtedy ked som ho spoznala. Sokovane som pozrela na svoje ruky. Neboli zvraskavene a ani stare. Boli mlade. Presla som si po tvari nic jemna a hladka. Opät som sa pozrela na neho. Priblizil sa ku mne stali sme oproti sebe. Chytil ma za ruky a pritiahol si ma k sebe
-Ahoj lasky(Harry)
-Boze Harry tak velmi si mi chybal
-Ja viem videl som to a citil ale neboj teraz sme spolu a nic nas uz nerozdeli
-Viac by som uz nechela o teba prist
-Neboj uz neprides teraz sa ma uz nezbavis
-To ani nechcem
Hladeli sme si do oci. Znova som ho videla, znova som ho stretla olo to uzasne
-Teraz sa citim ako v nebi...Prave teraz je to kompletne uz prisiel moj anjel(Harry)
-Ak je toto nebo tak odtialto ma uz nedostanu
Zasmiali sme a urobili nieco co nam obidvom chybalo. Spojili sme nase pery. Toto mi chybalo tie jeho sledke a vasnive pery. Ani neviem ako dlho sme sa pozkavali. Odtiahli sme sa od seba a uz sa len tuho obijmali. Toto bol raj. Opät som bola s nim s mojou laskou. A nik nam v nej uz nebranil.Nemohla som sa toho nabazit. Harry zasepkal dve krasne slova
-forever together................

                                          The end

2 komentáre: