pondelok 1. apríla 2013

Moments 31


Alex:

-Na čo narážaš? 
Otvárala som ústa že im to vysvetlím.
-Čo ste sľúbili Nataly?
Bolo ticho. Liam zvraštil čelo a Louis pozeral do blba. Keby teraz do domu niečo nabralo(Čo je nepravdepodobne tak si to asi ani nevšimnú). Liam vystrelil zo stoličky ako strela a Louis sa zosunul na zem.
-Chalani obliekať! Mame program!
Zakričal a všetkých strhlo. Nechápavo naňho hľadeli.
-Načo?
-Harry Lebo sme s Louisom sľúbili jednému dievčatku že ju prídeme pozrieť do nemocnice. Tak šup-šup a Niall ber gitaru!
Všetci ho poslúchli a vybrali sa hore. Popravde nemali šancu ani keby chceli odporovať tak radšej poslúchli. Keďže som tu nemala žiadne veci na prezlečenie ostala som dole. Všetci zišli vyfintení. Že aký fešáci. Liam ma na sebe koselu, svetle rifle, biele conversy a cez ruku prehodený kabát. 















                                                                                                                                                                     

Zayn mal na sebe biele tričko, červenú bassebalku, hnedé nohavice, vysoké červene najky a cez ruku kabát.

















Niall mal svetle rifle, tyrkysové tričko s dlhým rukávom, vysoké biele topánky a čiernu mikinu.













Harry mal biele tričko, na tom čierne sako s vyhrnutými rukávmi, hnedé nohavice, červene conversy a kabát.

















A Louis? Ten sa mi zdal so všetkých najkrajší. Neviem prečo....Žeby preto ty koza lebo ho ľúbiš?....Buď ticho ja ho neľúbim! Hádala som sa so svojim vnútrom. Mal na sebe čierny svetrík a pod tým bielu košeľu ale trčal mu len golier, červene nohavice, pásikavé traky, biele conversy a kabát.

















Začudované na mňa pozreli kým som sa ja rozplývala nad Louisom. Sakra zase. Facka facka!
-Ty ideš takto? 
Pýtal sa Harry. Bože ty si taký sprostý alebo sa len robíš zlato
-Harold čo si mam podľa teba to oblečenie vyčarovať ?
Uštipačné som mu odpovedala. Začervenal sa a buchol sa po hlave s hlasným jaj.
-Tak ta hodíme domov a my zatiaľ pôjdeme niečo pozrieť tej malej princeznej.
Aspoň niekto tu rozmýšľa.Vdaka Liam. Súhlasné som prikývla. O chvíľu som už vystupovala z auta a povedala im nech zatrúbia keď tu budú. V mihu sekundy som zdolala tých 7 poschodí ako nič. Hneď som si to zamierila do kúpeľne. Rýchlo som sa umyla a s uterákom na hlave a v spodnom pradle išla ku skrini. A čo teraz? To je hrozne! Mate plnú skriňu oblečenia a nikdy neviete čo na seba! Čo som kedy komu urobila? V tom mi do oka padli čierne nohavice na spôsob legin ale boli to nohavice len také elastickejšie. Ďalej biele tričko s krátkym rukávom a na to mikinu a americkým motívom bez zipsu. Bola som spokojná. Ešte som vyhrabala biele conversy.
Utekala som naspäť do kúpeľne. Vlasy som si rýchlo vyfénovala a nechala rozpustene. Prirodzene sa mi zvlnili. Jemne som sa namaľovala. Počula som trúbiť auto. Rýchlo som schmatla kapsičku kde som dala mobil, kľúče, peňaženku a cigarety. Blecky som dala ešte jest a čerstvú vodu. Zbehla som dole a nasadla k chalanom do auta. Pozrela som vedľa seba a tam bol posadený veľký plyšový maco. Doslova som sa s nim bila o miesto.
Kukla som na chalanov. Nevinne sa usmievali. Prevrátila som oči. Zastavili sme pred nemocnicou. Ihneď sme zamierili na detské oddelenie. Dorothy sedela za pultom. Pri krokoch zdvihla hlavu. Keď ma videla tak sa milo usmiala. Podišla som k nej a silno ju objala
-Nataly si už myslela že neprídeš
-Ale už ma poznáš Dorothy, ja vždy na poslednú chvíľu
Usmiala sa a prikývla, za mam pravdu. Rozlúčili sme sa s ňou a zamierili do jej izbičky. Jemne som zaklopala.
-Ďalej
Vstúpila som ako prvá. Ako ma zbadala na tvári sa jej objavil široký úsmev. Zdala sa mi ešte chudšia a bledšia ako naposledy. Jej stav sa určite zhoršoval. Nechcela som na to myslieť. So mnou do vnútra vstúpil len Louis a Liam. Zvítali sme sa s ňou len jemným objatím
-Princezná mame pre teba prekvapenie
Povedal Liam. Nataly naňho dychtivo pozrela a čakala čo sa bude diať. Bola ako každé dieťa. Mala rada darčeky.
-Poďte
Louis zavelil.Otvorili sa dvere..........

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára