pondelok 1. apríla 2013

Moments 32


Alex:

Otvorili sa dvere. Najprv do vnútra vošiel maco a za nim Harryho kučeravá hlava, Niall a Zayn. Nataly na nich hľadela s vyvalenými ocami. Potom pokrútila hlavou až jej kučierky skákali. Nádherné sa na nich usmiala. Chalani ostali na mieste stať. Boli cely ohúrení. Prvý sa spamätal Harry. Podišiel bližšie aj s macom.
-Ahoj kráska ja som Harry Styles. Rad ta spoznávam. Takúto kočku a toto som ti doniesol. Tohto obrovského maco. Dúfam ze sa ti sem ešte zmesti.
Milo sa jej prihováral. Bolo to krásne.
-Ahoj ja som Nataly. Tie ta rada spoznávam. Vidím a neboj určite sa sem zmesti. Je krásny ďakujem
Objala ho. Harry bol zarazený ale potom jej objatie opätoval. Ako ďalší k nej pristúpil Niall, ten sa nezaprel a hneď ju objal
-Ahoj jahôdka. Ja som Niall. Som veľmi poctený že som ta mohol spoznať a ja som ti priniesol náš album aj s podpismi ktoré som si vydobyl
Ta mu tiež objatie opätovala. Obidvaja boli blonďaví. Aj keď s rozdielnymi ocami ale aj tak vyzerali ako anjelici. Ešte krídla a svätožiara.....Nataly to o chvíľu bude mat.......Nakoniec išiel Zayn. Ten k nej pristúpil s krásnym úsmevom. Nataly mu ten úsmev opätovala
-Ahoj drobec, ja som Zayn. Som veľmi šťastný že som ta mohol spoznať. Doslova si mi ukradla srdce. Proste takúto krásku nevidím často. Ja som ti doniesol naše DVD s tour a tričko
Nataly sa úprimné tešila. Úplné žiarila. Bola krásna. Bude mi chýbať. Oprela som sa o dvere a sledovala ako sa bavia. Musela som sa usmievať. Nataly žiarili oči ako dve hviezdičky, do líčok sa jej nahrnula červeň a spravili jamky. Bola rozkošná. Chalani sa predbiehali v rozprávaní a snažili sa ju zaujať. Takú šťastnú som ju dlho nevidela. Potichu som sa vybrala za Dorothy. Súcitné na mňa pozrela. Dobre vedela čo pre mňa znamená a že to bude pre mňa ťažké dívať sa ako slabne a odchádza. Pozrela som na ňu a čakala. Dobre vedela na čo sa chcem opýtať.
-Je to čím ďalej horšie. Telo jej nechce primať tuhu stravu. Musí byt na infúziách. Schudla a veľmi. Doktori jej dávajú mesiac maximálne 2. Je mi to ľúto........
Len som sklonila hlavu. Poďakovala som a vrátila sa späť. Z izby bolo počuť spev. Potichu som otvorila. Chalani spievali WMYB. Každý pritom hľadel na Nataly a ta sa červenala. Bola taká rozkošná. Ukladala som si do pamäti každú jednu črtu jej tvare. Gesta, úsmev...proste všetko. Bola som šťastná s ňou. Louis si ma všimol a kývol mi aby som šla k nim. Odlepila som sa od dverí a sadla si k Nataly, ktorá ma objala okolo pása. Doslova ich hltala očami. Takú šťastnú som ju vážne dlho nevidela ani neviem kedy to bolo naposledy. Prečo takáto princezná musí zomrieť? To nie je fér! Kde je spravodlivosť?! Ešte ma cely život pred sebou. Keby som mohla vymenila by som sa s ňou alebo jej nejako pomohla keby to šlo. Ale nemôžem, cítila som tu bezmocnosť a bolo mi s toho zle. Tuhšie som ju objala. Jej telíčko bolo také krehké....Pozrela na mňa a milo sa usmiala. Opäť sa otočila k nim. Chalani dospievali
-Vlastne dievčaťa ako ste sa spoznali?
Harry sa nas opytal.Musela som sa začať usmievať pri tej spomienke
-No vlastne....Keď som prišla do decáku tak som bola ta divná. Raz som išla po záhrade nájsť si nejaké kľudné miesto, ujsť pred tými pohľadmi. Sadla som si pod veľkú rozkvitnutú čerešňu a začala čítať.

A zrazu niečo spadlo z neba a rovno na mňa. Viete aký to bol šok? Srdce som mala niekde v gaťoch a skoro som si cvrkla. Zahľadela som sa na tu vec. Zdvihla hlavu a ja som hľadela do tých najkrajších očí. Pýtala som sa jej čo tam robila a ona mi povedala, že tie najlepšie čerešne sú hore tak ich išla hľadať. Lenže háčik bol v tom že bola jar a čerešne iba kvitla. Ale bolo šťastie , že som tam bola. Malý anjelik mi spadol rovno do náručia.....
Zakončila som rozprávanie veľkým úsmevom. Nataly sa červenala ale aj zabávala aká bola. Dosť dlho sme tam boli pokiaľ nás neprišla vyhnať Dorothy. Chalani sa s ňou rozlúčili objatím a bozkom na líce. Ja som sa s ňou lúčila najdlhšie. Nikdy neviete kedy to je naposledy. Tuho som ju objala a dala bozk na líce.
-Pá anjelik
-Ahoj....
-Neboj sa ešte prídeme
Usmial sa na nu Louis
-Teším sa.

                  **********************************************************************

V aute sme rozoberali hovadiny. Také aké vieme len a len my. Ale bola sranda čo sa musí nechať. Zastali pred nami.
-Chalani som rada že , som vás spoznala. Neľutujem to....
Musela som im to povedať. A bola to pravda. Len prevrátili očami
-Však kto by ľutoval? Keby sa zoznámil s pop star? 
Ach bože Harold
-Aby ti nenapršalo do nosa Styles. Lebo by sa tam mohol Louis vykúpať
Zadrela som. Musela som ho nejako odpalkovať
-Ty ťava!
-Ale no ja nie som Caroline
Výbuch. Všetci sa začali smiať. Dokonca aj Harry aj keď sa hral na urazeného ale nevydržalo mu to.
-Si mu teda dala!
Vysukal so seba Zayn.Rozlúčila som sa s nimi objatím. Louisa vykopli aby ma išiel vyprevadiť. Pred dverami ma strhol do náručia. Dlho sme sa obimali. Nasávala som jeho vôňu a nechcela ho pustiť. Potrebovala som to. Odtiahol sa a dal mi pusu na líce. Usmiala som sa. Cítila som sa úžasne. Šťastne. Dívala som sa za nim ako odchádza. Vstúpila som do bytu. Umyla som sa, natrela mliekom a  len v pyžame vyšla na balkón zapáliť si. Musela som sa usmievať. Cítila som sa super. Bola som šťastná ako nikdy. Bola som rada že som spoznala tých bláznov. A hlavne Louisa. Len ma mrzelo, že nikdy nezisti, že ho ľúbim. Áno práve som si to priznala. Tušila som to už dlhšie ale nechcela som si to pripustiť. Potvrdila som si to až dnes keď som ho videla pri Nataly a chcela ho vidieť tak pri našich deťoch.... Ale aj tak je to jedno lebo moje city by neboli opätovane. Dofajčila som a išla spať................
a

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára