pondelok 1. apríla 2013

Moments 33


Louis:

Spustila hneď. Bolo to ostré, drzé a naštvané
-Už ste spokojní? Že ste ma skoro utopili? Takto "vítate" každého? Či len ja som bola výnimka? Uvedomujete si v tých vašich hlavičkách, že ráno sú svaly stuhnuté? A je to iné ako keď ma tam hodíte na obed keď som už rozhýbaná? A nie ráno keď som rada že chodím! Ale vám to asi nič nevraví. Tak nabudúce si to vyhoďte z hlavy a radšej počkajte! Idioti
Chudáci. Hľadeli na ňu tak ublížene že až. V jej pohľade sa mihla ľútosť. Radšej sa otočila a odpochodovala do kuchyne. Všetci na seba zúfalo pozerali.
-No, čo teraz urobíte?
Bol som zvedavý čo tie ich hlavy vymyslia
-Ospravedlníme sa?
Navrhol Liam
-Žeby?
-Koho vyšleme? Hovorca? 
Zayn sa obzrel 
Všetci pozreli na Nialla. Chudák.
-Prečo ja?
-Lebo pre teba ma slabosť!
Prehlasil Harry.Ako rýchlo si to všimli že jej tento náš blondiačik prirástol k srdcu
-To nie je pravda! Nech ide Louis!
No tak prrr chlapče
-Mňa s toho vynechajte! Ja som v tom nevinne tentoraz!
Začal som sa brániť a mal som pravdu. Podozrivo som v tom nemal prsty ale inak by som mal ale teraz som bol aj ja obeť. Všetky pohľady padli na Nialla
-Mesiac ta budeme voziť do Nandos
Slubil mi Liam
-Tak na čo ešte čakáme? Hors sa do ospravedlňovanie
A už ho nebolo. Taká rovná čiara za nim.
-Nezabudni na puppy eyes!
Este za nim zakrical Harry.
Sadli si a čakali. Vyzerali ako oteckovia v pôrodnej sala. Stále sa mrvili. Ja som sa na nich smial a oni hádzali do mňa vankúše.
-Jupííí.....CHALANI!!!! Je nám odpustene!!
Ozval sa s kuchyne naradostený Niall. Ty majú iné šťastie keby nebolo Nialla......Všetci tam vbehli a Alex uväznili v skupinovom objatí
-Pustite ma! Ja varím!!(Alex)
Prešmykla sa a venovala sa hrncom...............

Neskôr okolo 14:00

Váľali sem sa a ohadzovali pukancami na gauči. V telke bežal nejaký nudný film. Nikto ho nesledoval len tak išiel do blba. Alebo lepšie povedané nikomu sa nechcelo postaviť a prepnúť program. Niallovi sme jedli popcorn a ten pišťal ako baba. Sedel som vedľa Alex. Ta sa stále mrvila a nemohla obsedieť. Zrazu sa postavili a začala pochodovať hore dole. Pozorovali sme ju a čakali čo s nej vypadne.
-Alex sadni si znervózňuješ ma
Nie len teba braček....
-To sa nedá! Keby som sedela tak sa unudím k smrti!(Alex)
-Tak poďme niečo robiť!
-A čo?
-No...Ehm....Vieš...
Začal sa ošívať. Však jasne blondínka....
-Vidíš! Nik nemá nápady. Prisám tri asi sa pôjdem šľahnúť do bazéna aby sa tu niečo dialo!
Zvolala. Dívali sme sa na ňu ako na blázna. Kde sa v nej berie toľko energie? V živote taká nebola, teda čo ju poznám. A teraz? No nie! Ona ma asi záložne baterky či čo....Ale ten bazén...Hm...lákavá predstava.....
-Môžem  ti pomôcť ak chceš
Obetavo som sa navrhol. Viete aká by to bola pre mňa obeť?  Však komu by to robilo problém?
-Louis! To bola len hlaška do vetra!
A ja som sa tááák tesil. Sakra. Kazíš mi toooo :D
-Ale nemusí byt
Harold tichooooo!!!Neštvi ma! odignorovala jeho otázku úplne na plnej čiare ho odpískala. HAHA tak to máš Styles! Bože aký som je škodoradostný...
-Viete čo?
Žeby ju niečo napadlo?
-Nie čo?
-Neviem....
Zaškerila sa a my sme sa na nej rozrehotali. Otočila hlavu k oknu...
-Liam! Louis! Dnes je utorok!
Vôbec som nechápal čo tým myslela
-A čo s tým? Zajtra je streda
-Ty mrkvová hlava! Nechápeš?)
Veľmi sa mi páčilo keď mi nadávala do mrkvy. Bolo to úžasné :D a ja som blby keď takéto niečo rozoberám v mojej makovici! 
-Na čo narážaš? 
Otvárala ústa že nám to vysvetli.........

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára