pondelok 1. apríla 2013

Moments 34


Louis:

-Na čo narážaš? 
-Čo ste sľúbili Nataly?
Ticho.....Tuho som rozmýšľal. Nataly.....A sakra. Blik-blak cvak! Zasvietilo mi v hlave. Liam vystrelil zo stoličky ako s nasoleným zadkom a ja som sa od šoku zosunul na zem
-Chalani obliekať! Mame program!
Zakričal na všetkých a ich strhlo. Nechápavo naňho hľadeli. Však jasne kto by chápal? Podľa mňa si to stále dávali do kopy
-Načo?
Sa spamätal ako prvý
-Lebo sme s Louisom sľúbili jednému dievčatku že ju prídeme pozrieť do nemocnice. Tak šup-šup a Niall ber gitaru!
Všetci bez odvrávania vybehli hore a ja s nimi. Rýchlo sme sa obliekli a zišli dole. Alex sedela na sedačke a so záujmom si nás prezerala. Pozrel som na ňu. Stále mala na sebe moje veci. To ide takto? To jej nevadí? Prekvapene sme na ňu hľadeli.
-Ty ideš takto? 
-Harold čo si mam podľa teba to oblečenie vyčarovať ?
Pekne mu to povedala. Ten sa začervenal a trepol si po tej svojej kučeravej hlave a povedal hlasne jaj. Blbec. Uchechtol som sa nad nim a nad tou ironickou princeznou.
-Tak ta hodíme domov a my zatiaľ pôjdeme niečo pozrieť tej malej princeznej.
Súhlasne prikývla. Pred ňou nám dala inštrukcie že keď tu budeme mame zatrúbiť. Cestou sme ostatným Liamom vysvetlili o čo sa jedna. V skratke sme im povedali o Nataly o tom ako veľmi je chorá a že sme jej sľúbili stretnutie. Chalanom to prišlo ľúto ako veľmi je chorá hlavne Niallovi a Harrymu to boli naše citlivky aj keď nevyzerali. Zayn sa statočné držal. Vybrali sme sa do nákupného centra. Harry kúpil jedného mega veľkého maca. Niall zase náš album na ktorý sme sa podpísali. Zayn niekde vyhrabal naše DVD tour a tričko s jeho obľúbením slovom Vas happening! My s Liamom donesieme len seba. O 10 minút sme boli späť a trúbili na ňu. O chvíľu už sedela v aute a bila sa o miesto s macom ktorý zabral 2 miesta. Začudovane na nás pozrela mi sme sa nevinne usmiali a naznačili že to bol Harry. Prekrútila ocami a už to radšej nerozoberala. Zastali sme pred nemocnicou, zamierili sme si to na detské oddelenie. Za pultom sedela Dorothy. Alex k nej hneď podišla a silno ju objala. Len sme sa prizerali a ticho čakali
-Nataly si už myslela že neprídeš
-Ale už ma poznáš, ja vždy na poslednú chvíľu
Usmiali sa na seba a Dorothy prikývla. Vybrali sme sa po dlhej chodbe a zastali pred dverami. Jemne zaklopala
-Ďalej....
Alex išla ako prvá a ja s Liamom za ňou. Alex sa zahľadela na Nataly. Bola chudšia a bleda. Musela byt na tom dosť zle. Vyzeralo to tak. Bolo mi tej malej princeznej ľúto. Ale Alex musela byt na tom ešte horšie po psychike keď sa na ňu díva. Jemne ju objala ale aj my.
-Princezná mame pre teba prekvapenie
Nataly na nás dychtivo pozrela a čakala. Teraz je rad asi na mne. Žeby? 
-Poďte...
Dvere sa otvorili najprv maco a potom Harry. Ostatní šli za nimi. Nataly vyvalila tie svoje krásne okále. Bola riadne prekvapená. Asi to nečakala. Potom zatriasla hlavou a široko sa usmiala. Ten úsmev bol taký nádherný, že nás obral o reč. Ako je možné že nás takéto stvorenie opusti? Je to spravodlivé? Jasne že nie! Však ma ešte cely život pred sebou
-Ahoj kráska ja som Harry Styles. Rad ta spoznávam. Takúto kočku a toto som ti doniesol. Tohto obrovského maco. Dúfam ze sa ti sem ešte zmesti.
-Ahoj ja som Nataly. Tie ta rada spoznávam. Vidím a neboj určite sa sem zmesti. Je krásny ďakujem
Zrazu ho objala. Harry ostal zarazený. Rýchlo sa spamätal a objatie jej opätoval. Ďalej išiel Niall. Ten sa s tým neštval a rovno jej venoval svoje Horanovske objatie.
-Ahoj jahôdka. Ja som Niall. Som veľmi poctený že som ta mohol spoznať a ja som ti priniesol náš album aj s podpismi ktoré som si vydobyl
Jasne blondiačik len si vymýšľaj a prikresľuj ten svoj príbeh. Ale bol to pekný obraz. Dve blonďavé hlavičky vedľa seba krása. Bože! Zniem ako baba! Mal by som prestať pozerať tie telenovely  ale keď ten Chuan je taký pekný...  Odovzdal jej darček. Potom išiel Zayn so svojim frajerským úsmevom
-Ahoj drobec, ja som Zayn. Som veľmi šťastný že som ta mohol spoznať. Doslova si mi ukradla srdce. Proste takúto krásku nevidím často. Ja som ti doniesol naše DVD s tour a tričko 
Nataly cela žiarila. Červeň jej stúpla do tvare a úprimne sa tešila a my s ňou. Alex sa vytratila. Zaujímalo by ma kam šla.
-Louis, Liam? 
-Áno princezná? 
Ozval som sa za nás obidvoch
-Alex vyzerá šťastne, som rada že plníte to o čo som vás poprosila.....
S Liamom sme na seba pozreli a nevedeli sme čo povedať. Doslova nás obrala o reč. Tak sme sa len usmiali a prikývli
-O čo si ich poprosila? 
Harry.Ten muší vždy všetko vedieť. Všade musí pchať tu svoju kučeravú hlavičku
-Vas happening? 
-Čo??
Nataly sa na nich začala smiať. Teda na ich vymletých výrazoch. Ale vysvetlila im to. Chalani boli šokovaní keď povedala akú ma chorobu. My sme im s Liamom iba povedali že je chorá a to je všetko. Niallovi vypadla aj slza. Hneď ju objal. Harrymu sa leskli oči a Zayn sa mračil asi tomu nemohol uveriť.
-Aj ja sľubujem že na ňu budem dávať pozor!
Prehlasila nasa Blondy
-Niall to skôr ona na teba dáva pozor
Začali sme sa smiať. Harry mal pravdu. Ale chalani sľúbili to iste. Bolo to niečo ako krvava prísaha bez krvi. Ale keď sme v nemocnici musí tu byt aj nejaká krvná banka a ani by si to nevšimli.....Prečo zase rozoberám hovadiny? A hrám sa na upíra?....Niall zobral gitaru a začal hrať. Spievali sme WMYB. Pozerali sme na ňu, červenala sa ako ruža v rozkvete. Cítil som niečí pohľad na sebe. Otočil som sa a videl ako sa Alex opiera o zárubňu a pozoruje nás. Kývol som jej aby išla k nám. Sadla si k Nataly na posteľ a objala ju okolo pasu. Nataly sa k nej viac pritúlila. Boli spolu nádherné,. Ten pohľad lahodil mojim očiam.....Prečo sa tu vyjadrujem ako nejaký básnik? Sakra! Dospievali sme
-Vlastne dievčaťa ako ste sa spoznali?
No Harold. Chválim ta. Konečne si sa opýtal niečo múdre.....Veľmi ma to zaujímalo. Ako sa títo dvaja anjeli stretli. Alex sa začala krásne usmievať.
-No vlastne....Keď som prišla do decáku tak som bola ta divná. Raz som išla po záhrade nájsť si nejaké kľudné miesto, ujsť pred tými pohľadmi. Sadla som si pod veľkú rozkvitnutú čerešňu a začala čítať. A zrazu niečo spadlo z neba a rovno na mňa. Viete aký to bol šok? Srdce som mala niekde v gaťoch a skoro som si cvrkla. Zahľadela som sa na tu vec. Zdvihla hlavu a ja som hľadela do tých najkrajších očí. Pýtala som sa jej čo tam robila a ona mi povedala, že tie najlepšie čerešne sú hore tak ich išla hľadať. Lenže háčik bol v tom že bola jar a čerešne iba kvitla. Ale bolo šťastie , že som tam bola. Malý anjelik mi spadol rovno do náručia.....
Musel som sa uškŕňať. Bolo to ako s nejakej rozprávky. Smutnej ale krásnej zároveň. Alex sa usmievala a Nataly červenala. Boli sme tam až do večera kým nás nevyhnali. Rozlúčili sme sa s ňou tuhým objatím. Alex pridala bozk na líce aj sa s ňou lúčila najdlhšie. Úplne som ju chápal
-Pá anjelik
-Ahoj....
-Neboj sa ešte prídeme...
-Teším sa.

                            ***********************************************************

V aute sa rozoberali hovadiny. Ale zabávali sme sa. Zastali sme pred jej bytovkou.
-Chalani som rada že , som vás spoznala. Neľutujem to....
Bolo to milé a také od srdca. Ale keďže sme chalani len sme prevrátili oči a mysleli si svoje. Ale v dobrom!
-Však kto by ľutoval? Keby sa zoznámil s pop star? 
-Aby ti nenapršalo do nosa Styles. Lebo by sa tam mohol Louis vykúpať
-Ty ťava!
-Ale no ja nie som Caroline
Ta mu teda dala! Začali sme sa smiať až sa auto otriasalo.
-Si mu teda dala!
Nemyslel som si to pravé teraz? Malik! Nekradni cudzie myšlienky! Mam na ne autorské pravo! 
Doslova ma vykopli z auta vyprevadiť ju. Vôbec mi to nevadilo ale mohli to spraviť trocha jemnejšie. Pred jej dverami som ju strhol do náručia. Obimali sme sa dlho. Svoju hlavu som mal zaborenú v jej vlasoch. Nasával som tu omamnú vôňu. Vonali po jahodách a vanilke. Odtiahol som sa od nej a dal jej pusu na líce. Usmiala sa a ja som s nej odpadával. Mal som chuť ju pobozkať na pery ale ešte musím vydržať musím. Som predsa chlap no nie?  Otočil som sa a radšej išiel skôr ako by som niečo spravil čo by som mohol ľutovať. Stále som cítil jej pokožku, bola jemná ako hodváb....A ta vôňa.........S hlúpym úsmevom som nastúpil. Harry pozrel na mňa a potom na hodinky
-To bolo akesika rýchle, sa lepšíš
Chvíľu som naňho hľadel ako na debila. Potom mi to doplo a to sa už chalani rehotali ako kurence.
-Harold! Ty debil! Tieto úchylnosti si nechaj pre tie tvoje žaby a na ich čajový večierok! Však počkaj!
Škriepili sme sa celu cestu. Nakoniec sme unavení zaľahli. Už som mal vo všetko jasno. Aj v tom čo urobím...............

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára