pondelok 1. apríla 2013

Moments 36



Louis:

o 2 mesiace neskor:


-Čakám vás v parku......
Zlozila nám. Bol zapnutý reproduktor takže všetci počuli. Z jej hlasu sa nedalo vyčítať ako dopadla. Ale určíte zmaturovala ona hej. Pozrel som na chalanov
-Ideme nie?
Nečakal som na odpoveď a vybral sa smerom k parku. Boli sme v Nandos takže sme boli celkom blízko. Chalani išli za mnou ako verní psici.. Ha akú moc tu mam. Som vodca vládca sveta :D Bol som veľmi nedočkavý. Musel som to vedieť. Sakra Tommo si ako malý. Utápal som sa nadávkami na seba keď som ju zbadal. Sedela pod dubom na našom zvyčajnom mieste. Dívala sa do pred asi rozmýšľala. S jej postoja som nevedel nič vyčítať.
-Aleeeex!!!!!!!
Zakričali sme na ňu. Otočila sa naším smerom. Ja s Niallom sme začali o dušu mávať. Neodkývala nám. O nie! Žeby to nespravila? Nie! Tomu sa mi nechce veriť! Však je šikovná a múdra ona ju musela zvládnuť! Na 100% na samé jedničky. Prišli sme bližšie. Pozerala na nás skleným pohľadom. Bola mimo. Začal som sa báť. Nevyzeralo to moc ružovo. Ustarostene som na ňu hľadel. Za tie posledne 2 mesiace sme si vytvorili úžasný vzťah. Puto. Nie stále nevedela že ju milujem ale bol som jej priateľom ako som sľúbil. Stal som pri nej a pomáhal jej dostať sa s toho najhoršieho. S nikým iným nemohla isť do nemocnice len a len so mnou. Vždy som vycítil kedy sa potrebovala porozprávať. Tak som nabehol ako správny superman a pomohol jej. Počúval som ju a pozorne. Dôverovala mi a ja som si to vážil. Prečo? Lebo Alex je tým človeka ktorý ťažko niekomu prejavy dôveru. Taky samotár proste. Ale pri nás sa mení. Už je viac taká uvoľnenejšia, odviazaná....Proste žiari. Áno žiari šťastím a ja tiež keď ju vidím usmievať sa. Alebo keď aj niekedy u nás spala nedovolil som jej spať v hosťovskej ale u mňa. Vždy som si ju pritúlil k sebe a vychutnával si jej prítomnosť ktorej som sa nikdy nevedel nabažiť. Proste som sa stal jej bratom...Najlepším priateľom a to som chcel a som rad že sa mi to podarilo. Hlavne kvôli nej......
-No tak Alex! Povedz ako si dopadla?
Niall k nej a začal s ňou triasť. A dosť surovo. Hej! Blondiačik klu dni sa! Lebo uvidíš! S Alex to hádzalo s jednej strany na stranu akoby ste hádzali handrovou bábikou.....Niekde za nami začala hrať hudba. V očiach sa jej zažiarilo. Po tvarí sa jej rozlial široký úsmev od ucha k uchu. Vytrhla sa Niallovi zo zovretia a Vyskočila na lavičku. Šokovane sme na ňu hľadeli ale ta sa len škerila.
-Mam to! Zmaturovala som! ANO!!
Začala kričať a čo ma najviac dostalo.....Ona tancovala. Vážne nerobím si srandu. Začala sa pohybovať do rytmu pesničky, smiala sa. Vyzerala tak šťastne. Muselo sa jej veľmi uľaviť. Drela a to riadne. Vedel som že tancovala a išlo jej to ale teraz keď ju vidím na živo tak sánka dolu šefe. Kks je krásna. Jemne sa vlnila a vyzerala úžasne. Zoskočila z lavičky a začala tancovať po celom okruhu. 
-Zmaturovala som, zmaturovala som...!
Začala vykríkať. My s chalanmi sme na ňu vyvaľovali oči ale nakoniec sme sa smiali a radovali s ňou. Všetci na ňu so zvedavosťou hľadeli. Ty starší sa smiali a iný len zazerali. Okolo nej sa vytvoril kruh ktorý jej tlieskal do rytmu. Na tvári mala úsmev. Akoby nevnímala okolie len sa radovala. Pesnička skončila. Všetci jej začali tlieskať. Prudko sa poobzerala ani si neuvedomovala čo robila. Jemne sa začervenala a uklonila
-Gratulujéééééém
Niall sa rozbehol. Prehodil si ju cez plece....teda nabral a začal sa s ňou točiť. Smiali sa ako blázni....počkať! Oni nimi aj sú. Všetci ju objali a gratulovali jej. Ja som ostal ako posledný. Schytil som ju do náruče a pevne ju objal. Zašepkal som jej do ucha gratulujem. Zatriasla sa. Asi jej bola zima. Alebo?.....
-Ideme to osláviť!
Prehlasil Harry.Väčšinou by protestovala ale asi bola moc šťastná
-Nandos!
Ako inak. Zasmiali sme sa ale vybrali sme sa tam. Objednali sme si a debata sa rozprúdila.
-Alex vedeli sme že si tancovala ale, že si až taká dobra...
Prekvapil ju Zayn. Počuj Malik ty máš nenapadne napadne myšlienky ako ja! Mal by si prestať lebo porušuješ myšlienkové práva! Nič mu na to nepovedala len sa jemne usmiala. Nečakala to
-Alex v sobotu príde Dan chceli by sme vás zoznámiť más čas? 
-Hm...najprv musím ísť na kontrolu do nemocnice ale potom môžem. Hej jasne prídem
Začala nahlas rozmýšľať. Niekedy sa jej to stavalo ale zvykli sme si. Bola to aj zlate. Vždy si začala hrýzť spodnú peru  a hľadieť do blba. Bola pri tom taká sexy že to ani pekne nebolo.
-Dobre Louis po teba príde
Bol cely natešený. Však ako nie? Bude mat konečne pokoj a Dan nebude doňho tak hustiť aby ich konečne zoznámil. Mňa ako inak použije ako dopravný prostriedok. Inokedy by mi to vadilo ale pri Alex nie pre ňu aj modré z neba by som zniesol a to oni vedia a niekedy si so mňa pre to uťahujú. A nech. Alex sa na mňa pozrela. Jemne som prikývol ale asi to nevidela. Asi mi nechcela robiť starosti na viac ale pre mňa to nebola starosť ale radosť.
-Alex?(
Čo zas potrebuješ Harold??
-Hm...?
-Už vieš kam pôjdeš na vysokú? (
Bože Harold však nám to už vravela ty trkvas!
-Raz som vám to už vravela....(
No čo som si myslel?
-Bože Harry však ju nechaj! Ma čas, ešte len zmaturovala!
Prerušil som ju v polovici vety. Nemalo cenu na takú blbu otázku odpovedať. Žmurkla na mňa a ja som jej venoval jeden s mojich žiarivých úsmevov. Hneď mi zmizol keď Harry do mňa stuchol a začali sme sa kučkovať. Alex sme išli vyprevadiť cez park aby sa jej niečo nestalo. Len ma mrzelo že sa 2 dni neuvidíme lebo ona ma pracú a my tiež. Rozlúčili sme sa objatím a vydali svojou cestou. Domov sme dorazili o takú pol hodinu ale rátajme aj návštevu ďalšieho Nandos lebo Niallovi vyhladlo. Chalani mali zase blbe reči na moju adresu ale šikovne som ich ignoroval. Ako sme sa dostali do domu hneď som sa vybral do izby umyl som sa a zaspal s myšlienkou na ňu.

                            *****************************************************

Tie 2 dni sa vliekli veľmi pomaly. Bol som nervózny a teda aj všetci dookola. Proste mi vadilo že som nemohol byt s ňou. Ale zase volal som jej každú chvíľu keď sme mali čas a väčšinou sa privtreli aj chalani.

                           ******************************************************

Čo je dnes? To bola moja prvá myšlienka keď som sa zobudil. Pozrel som na kalendár a tam bolo červeným zakrúžkovaný dnešný deň....A kruci! Je sobota koľko je? Pozrel som na hodiny 8:45 
-Do mrkvyyyyy!!!!!!!
Za 15 minút mam byt u Alex. Vletel som do kúpeľne a bleskovou rýchlosťou spravil rannú hygienu rýchlo sa obliekol a zbehol dole. Všetci sedeli za stolom a raňajkovali
-To ste ma nemohli zobudiť? Teraz meškám! Vy zákerné mrkvy! Však počkajte!
S frflaním som vybehol von a počul výbuch smiechu a nejaké ich "mudre" hlášky. Bol som prekvapený že ma po ceste nezastavilo žiadne policajné auto ako som išiel rýchlo. Šťastie stalo pri mne. Presne na čas som zastavil pred miestom konania. Zatrúbil som a čakal kým zbehne. Dvere spolujazdca sa otvorili a ona naskočila. Pozrel som na ňu. Vyrazila mi dych ako vždy. Ako to stále dokáže? Bola krásna. Tak jednoduchá ale krásna. Jemne som sa usmial
-Dobre ráno sunshine
-Dobre mrkva
Cez cestu som jej rozprával čo sme všetko povyvádzali. Miloval som jej smiech. Bol taký úžasný...Ach! Normálne by som ju niekam posadil a uctieval ju ako nejakú bohyňu! Áno už mi rajbe! Prišli sme do nemocnice a so smiechom podišli k Dorothy
-Ahojte srdiečka
-Dobre Dorothy dnes vám to pristane
-Ale ty lichotník!
-Ahoj Dorothy...a ty Louis nevtieraj sa
Ty ťavuša 
Dorothy odviedla Alex k doktorovi. Potom sa vrátila a začali sme sa rozprávať o Alex a Nataly. Dorothy sa veľmi boji že keď Nataly odíde že Alex to po psychickej stránke nezvládne. Ubezpečil som ju že na ňu dám pozor a budem pri nej. Milo sa na mňa usmiala
-Ty ju musíš veľmi ľúbiť však?
Zmetene som na ňu pozrel. Sklonil som hlavu
-Ani si neviete predstaviť ako.....
Možno by mi niečo odpovedala ale Alex sa vrátila cela vysmiata
-Hotovo?
-A už mi stačí chodiť iba na mesačné kontroly!
Hneď sa mi pochválila.
-To je super!
Podišiel som k nej a jemne ju objal. Dorothy nás skenovala pohľadom. Alex si to všimla a bolo jej to očividné nepríjemné tak sa snažila odpútať jej pozornosť
-Dorothy môžeme ísť za Nataly?
-Prepáč zlatko ale konečne zaspala a nechcem ju rušiť.
Alex bola sklesnutá ale povedala teda nech ju aspoň pozdravuje. Rozlúčili sme sa a vybrali k nám do domu kde sme sa mali stretnúť a uskutočniť náš plan :D Tentoraz sme boli ticho zabratí do svojich myšlienok. Rozmýšľal som či nám plán vide. Proste on musí vyjsť! Zastavili sme pred nami. Zaviedol som ju do zrkadlovej sály. Ešte tu nebola a aj tak sa tvárila. Točila sa okolo vlastnej osi a všetko si obzerala s otvorenými ústami
-Waw
-Páči sa ti tu?
-Blázniš? Je to tu úžasne ako z rozprávky.
Bol som rad že je šťastná. Vtedy som bol aj ja. Zrazu hodila tašku na zem a podišla k jednej tyči. Ľahko na ňu vyšvihla nohu a ponaťahovala sa. To je dobre znamenie. Znamená to že náš plán vyjde.
-Alex?
Oslovil som ju. Neotočila sa ale zahľadela sa na môj odraz v zrkadle. Venovala mi pozornosť a čakala
-Tancuj.....
Poprosil som ju o jednu vec ktorá jej prináša radosť
-A hudba čo?
Jemne sa zasmiala. Znelo to ako zvonkohra. Podišiel som do rohu a pustil hudbu. Všetko bolo nachystane tak už len stlačiť tlačidlo play. Alex zavrela oči. Ja som sa zatiaľ presunul k bande ktorá vošla. Ako signál sme mali hudbu. Stali sme na kraji sály a čakali. Alex sa po chvíli rozhýbala. Stále mala zavreté oči. Úplne sa oddala hudbe. Bol som ako zhypnotizovaný. Nevedel som od nej odtrhnúť oči. Vznášala sa ako vták ale bola ladná ako motýľ. Ako môže byt niekto taký úžasný? Ako? No vysvetlite mi to.......Obzrel som sa dookola a videl ako ju všetci sledujú so zatajeným dychom dokonca aj Dan. Na tvári mala úsmev. To znamená niečo dobre. Hudba dohrala. Alex ostala stáť na mieste. Začali sme tlieskať. Otvorila oči a zmetene sa na nás pozrela. Daniell sa začala približovať k Alex. Ta tam len stala a stále mala na tvári zmetený vyraz.
-Ahoj ja som Daniell rata ta spoznávam. Veľa som toho o tebe počula aj o tom, že si tancovala. Ale netušila som, že si až taká dobra. Vyzeralo to ako nacvičená choreografia a nie improvizácia. Si dobra a veľmi. Máš talent. Nechcela by si tancovať v nasej skupine? Klube?
Hneď na ňu spustila Dan. Nedala jej ani čas sa nadýchnuť a sypala na ňu slova. Alex tam len stala a vyvaľovala na ňu oči. Asi sa stále s toho spamätávala.
-Dan nechoď na ňu tak zhurta. Chúďa pozri čo si jej spravila
Povedal uštipačne. To Alex prebralo a dala mu pohlavok ale zároveň s ňou aj Dan. Tie sa na seba pozreli a začali sa smiať. Dali si päť.
-Tak tie dve si budú rozumieť určíte 
Vravel s kyslou grimasou na tvári a šuchal si napadnute miesto. Alex sa pozrela na Dan a usmiala sa. Nastavila jej ruku. Dan ju s úsmevom chytila.
-Tak ešte raz. Ja som Alex. Aj ja som rada, že ta spoznávam. Aj o tebe mi veľa rozprávali. Liam sa doslova rozplýval(smiech) A tancovať v klube?
Už sme tam neostali. Buchol som ich že nech idú. Toto nech si už preberú medzi sebou. Chalani sa hneď rozvalili na gauči a pustili telku pravé bežal futbal. Nebavilo ma to. Teda nemal som náladu lebo moje myšlienky behali stále k Dan a Alex. O čom sa asi tak rozprávajú? Čo tam robia? Nepohádajú sa? Zašiel som do kuchyne a vybral si mrkvu. Začal som ju chrúmať a dívať sa do blba. Ani som si nevšimol že za mnou prišiel Liam. Všimol som si to až vtedy keď mi polozil ruku na rameno. Trhlo mnou
-Brácho čo ti je? 
Znel ustarostene
-Ja ani sám neviem...
-Alex?
Nemo som prikývol. 
-Nemyslíš že by si jej to mal už povedať? Tvoje nálady sú iné od kedy ju poznáš. Keď si s ňou je to ten starý Tommo ktorého poznáme. Ale keď si bez nej si úplne bez duše iba taká chodiaca babka. Akoby so svojim odchodom brala tvoje vnútro.....
-Liam...Ale ona ho berie. Keď nie je som mnou som zúfalý..Cítim sa taký prázdny akoby niekto zobral môjho ducha. Ale keď som s ňou cítim sa taký úplný. Taký cely akoby niečo vypĺňala...
Vravel som mu presne to čo som cítil. Nebral som ohľad
-Tak jej to už povedz!
-Ale čo keď mi povie nie? Čo bude potom? Prestane sa s nami stretávať a čo? Budem sa cítiť akoby mi ukradla srdce a nevrátila. Zlomilo by ma to bojím sa.......
Liam pristúpil ku mne a objal ma.
-Louis podľa mňa ta neodmietne.....ona ta ma tiež rada ale je len na tebe a na nej zistiť ako veľmi. Čo keď ona si mysli že ju len berieš ako priateľku a nič viac? Alebo sestru? Čo keď sa aj ona tak boji odmietnutia a radšej trpí ? A je šťastná keď je v tvojej prítomnosti? To si vážne taký slepí? 
Bez slova odišiel. Ďakujem Payne teraz si mi nasadil do hlavy chrobáka. Ako to myslel? Že trpí? Že som slepý? Ale prečo? Čo? S týmito myšlienkami som sa vrátil späť a usadil sa na zem. Nevnímal som svoje okolie. Precitol som až vtedy keď sa Dan ťahajúc Alex postavili pred televízor. Čo chalanov podráždilo.
-Hej uhnite!
-Mame skvelú správu(Dan)
-Že uhnete od televízie aby sme videli?(Harry) 
-Nie ešte lepšiu. Ukecala som Alex aby k nám išla cez leto na skúšobne tancovanie a budem u naj bývať!(Dan)
Čože? Alex bude tancovať? Áno môj plán vyšiel bože Dan ja ta asi vybozkávam. Ale radšej nie lebo by som dostal od otecka. A Dan ty budeš u nej bývať? To je mimo scenára! A aký bol náš plán? Zoznámiť ju s Dan ale ešte predtým si musela pozrieť ako tancuje a navrhnúť jej tancovať s ňou. Vedeli sme že to miluje a Dan bola očarená takže to do seba zapadlo ako skladačka.
-Prečo budeš u nej bývať, keď tu je miesta dosť? (Liam)
Vyvalil na ňu oči. Urazene ale aj zronene na ňu hľadel.
-Prepáč honey ale potrebujem aj dievčenskú spoločnosť a tu je toho na mňa veľa
-Ale dnes tu ostávaš. Že?
-Jasne
Dan prišla k nemu a dala mu pusu. Alex na nich s úsmevom pozerala a ja som žiarlil. Keby som aj ja mohol pobozkať Alex...Keby že.....Alex si sadla vedľa mňa na zem a počúvala debatu lebo sa stále točila okolo nej. A ja som zatiaľ mohol hľadieť na ňu a vychutnávať si ten pohľad krasy
-A dobre som počul? Budeš tancovať? (Harry)
-A to najlepšie......ide študovať tanec!(Dan)
Stále za ňu odpovedala. My sme si už zvykli ale pre Alex to je nove
-Pripadám si ako nesvojprávna...(Alex)
Zamrmlala si popod nos. Ja som ju počul a začal sa chcechtat. Veľmi dobre som to poznal. Aj ja som sa tak cítil ale už nie zvykol som si na Danine odpovede za druhu osobu. Škaredo na mňa pozrela a dala mi päsť do ramena
-Au!
-To nie je vtipne! Som tu utláčaná!
Odula spodnú peru a začala fňukať. Ty herečka
-Chudáčik
Začal som ju hladkať po vlasoch a ona sa mi oprela o rameno. Bolo to milé. A mal som rad takéto chvíle keď som ju mohol utešiť alebo hrať s ňou tuto hru.
-Prečo ste mi nepovedali že ty dvaja sú spolu? 
Teraz si zabila. Pozreli sme tam zmetene s Alex. Potom na seba a začali sa smiať. Mne to bolo aj ľúto že to nie je pravda ale Dan to povedala takým Tôňom že sme sa museli smiať
-Čomu sa smejete? Liam!
-Zlatko oni spolu nechodia. Oni sa len tak k sebe správajú. Na to si zvykneš
-Ale boli by spolu zlatý.....
To sme radšej nekomentovali. Keďže nás bolo veľa rozhodli sme sa pre nejaké hry a potom sme skukli film. Alex sa opierala o moje rameno a akurát v jej záchvate smiechu zazvonil mobil. Rýchlo sa zdvihla a odišla do kuchyne všetci na mňa pozreli a ja som len mykol ramenom že neviem. Sakra to musím vedieť všetko čo sa o ňu jedna? Aj to kedy ma krámy? A mimochodom bude ich mat o týždeň...ale to je detail všetko o nej neviem kks akoby som mal vedieť kedy ide na záchod aj. Pre boha za co ma mate? Po chvíli sa vrátila cela sklesnutá.
-Alex čo sa stalo? 
-Volali mi s prace a musím ísť zastupovať zajtra na rannú.
-Nieeeee
Nie! Bolo mi to ľúto. Myslel som že tu ostane a bude spať vedľa mňa a ja si to budem užívať. Nie! Nemôže ísť. Nie nie nie! Postavila sa na odchod. Bola smutná bolo to na nej vidieť.
-Alex zavezie ta
Navrhol som sa ochotne nechcel som sa s ňou ešte lúčiť ešte nie.
-Nie nemusíš
Začala mi odporovať. Tak to teda nie dievča zlate
-Ale ja chcem! Tak ticho a chod si sadnúť ja za chvíľu prídem
Vydal som jej rozkaz a pozrel na ňu že musí poslúchnuť. Skrivila tvar do úškľabku
-Haf-haf...
Ty koza :D Jasne koza ale akurát zahafkala...Ja som iný blb. Začali sme sa smiať. Ale vážne správal som sa k nej ako nejaký pán. Ale poslúchla ma a išla von. Ja som zatiaľ išiel pre kľúče. V chodbe ma stopol Liam s Harry
-Louis...Rozprávali sme sa o vás dvoch....
Začal harry jemne
-...A dospeli sme k záveru že je čas jej to povedať....Nečakaj už dlhšie ubližuješ ako sebe tak aj jej....
Zakončil. Vraveli to akoby som jej mal povedať že za par dni zomriem alebo že som tehotný . Ale mali pravdu. Už je čas! Toto mi pomohlo ukončiť môj vnútorný rozpor. Poďakoval som sa im a vybehol von. Išli sme v tichosti. Cítil som na sebe jej pohľad. Po chvíli si vzdychla. Bol to taký utrápený vzdych. Chcel som sa jej naň opýtať ale ja sám som musel zbierať odvahu na to aby som jej to povedal. Dúfam že to bude cítiť rovnako. Zastal som
-Alex už sme tu
-Ďakujem, že si ma zviezol.....Ahoj
Ani som sa nestihol nadýchnuť a už sa strácala v paneláku. To čo? Tomlinson ti debil! Položil som si hlavu na volant. Zatrúbilo to a naľakal som nejakú babku a ta mi začala hroziť palicou. Veľmi mi pripomínala tu babku s rozprávky Madagaskar... Tak som sa radšej oprel o sedadlo a zahľadel sa do zrkadla. Zrazu som zbadal jej tašku. Znamenie! Áno! Schmatol som ju a bleskovou rýchlosťou vybehol 7 poschodí za ňou. Už otvárala dvere
-Alex! Počkaj!
Zakričal som na ňu. Zastavil som pred ňou. Čakala. Nadýchol som sa a zbieral odvahu.
-Musím ti niečo povedať...........

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára