pondelok 1. apríla 2013

Moments 39


Alex:


Pomaly som sa prebúdzala. Cítila som ako mi niekto prechádza po tvári. Zacítila som známu vôňu. To vážne? Pomaly som otvorila oči a hľadela do tých najkrajších zeleno-modrých studničiek na svete. Veselo sa v nich iskrilo. Ale videla som tam aj niečo  o čom som si predtým myslela že je to priateľstvo. Teraz som si bola na 100% istá že je to láska. Jemne som sa usmiala
-Takže to nebol len sen?
-Musím ta sklamať ale nie. Už sa ma nezbavíš
Hravo sa zaškeril a oprel sa celom o mojej
-A kto vraví že sa ta chcem zbaviť? 
Nič mi nepovedal len spojil naše pery do vášnivého bozku, ktorý ma oberal o dych. O chvíľu sa zase len opieral o moje čelo. Ruku som mu priložila k lícu.
-Na toto si budem musieť zvyknúť. 
Tvar ztočil tak, že ma pobozkal na vnútro dlane
-Prečo? Ja som si už zvykol a veľmi sa mi to páči
-Čo by sa už len tebe nepáčilo?
-Momentálne na to nemám odpoveď ale keď ju zistím tak ti to poviem
-Platí
Zasmiali sme sa na absurdnosti situácie. Ešte takú hodinku sme ležali, maznali sa  a  rozprávali. Louis pozrel na hodinky.
-Honey mali by sme vstávať. Nie, žeby sa mi nepáčilo s tebou ležať cely deň v posteli ale musíme chalanom objasniť výhru
Zašepkal mi do ucha. Jeho horúci dych vyvolával vo mne zimomriavky. Zodvihla som hlavu z jeho hrude a zadívala som sa mu do oči
-Akej výhre?
Nezbedne sa na mňa pozrel. Zaiskrilo mu v očiach
-Chalani sa stavili či mi odpustíš alebo ma vyhodíš von oknom
-Ty hnusáci! Teba  by som ani nedokázala vyhodiť von oknom
Zapálené som prehlásila. A jéjé.  Nedávala som si pozor na ústa. Pozrel na mňa so zdvihnutým obočím ale s nežným úsmevom na perách
-A to už prečo?
Pozrela som naňho spod mihalníc a zvodne  nimi zaklipkala
-Lebo si ťažký zlato?
Zasmial sa. Chytil ma za pas a vytiahol na neho, tak že sme sa dotýkali nosmi. Srdce mi začalo hlasnejšie bit. Bolo mi jasne že ho počuje
-A teraz ten pravý dôvoď?
Na tvári sa mi vyčaroval úsmev
-Lebo ťa ľúbim 
Tentoraz som ho pobozkala ja. Bol to pomaly a nežný bozk, vyjadroval lásku ktorú som k nemu cítila a tak dlho potláčala
-Ja ta tiež ľúbim sunshine.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára