pondelok 1. apríla 2013

Moments 40


Louis:

Taký krásny sen sa mi sníval. Ach. Ale čo to? Ruku som mal cez niekoho prehodenú. Žeby Harry? Začal som trocha ohmatávať toho dotyčného ladné krivky toto Harry nebude....Takéhoto sexy si ho nepamätám žeby išiel na plastiku? Dost ticho! Otvoril som jedno oko. Zalialo ma ostré svetlo. Ach.....Otvoril som aj druhé oko. Ohromilo ma to co som videl vedľa seba. Nebol to Harry ale niečo lepšie ako on ale pred nim ticho. Zavrtel som hlavou. Ja ešte spím či čo? Vedľa mňa leží môj anjel. Takže to neboli len moje tajne želania? Je to pravda? Vážne? Opatrne som zdvihol ruku a prešiel jej po líci. Je tu naozaj. Nie je to len prelud. Musel som sa štipnúť aby som tomu uveril. Takže som jej to povedal? Neušiel som ako vypelichana sliepka? Nie? No pani! Ta mrkva predsa len prospieva môjmu rozumu. Hľadel som do jej pokojne spiacej tvare a mapoval každú jej črtu. Jej tvar som si vrýval do hlavy. Chcel som si ju zapamätať. Zrazu  sa jej mihalnice zatrepotali. Pomaly otvorila oci. Jej oči ma začali pomaly vťahovať dnu. Vždy ma vedela prekvapiť ich hĺbka a zaujímavá, magická farba. Jemne sa na mňa usmiala
-Takže to nebol len sen?
-Musím ta sklamať ale nie. Už sa ma nezbavíš
Hravo som jej odpovedal. Ale myslel som to vážne. Teraz sa upísala mrkvovému diablovi. Muhahahahaha. Tomlinson tebe hrabe! To čo tu predvádzaš?.....Ticho Bambi! Bambi? To vážne?...Hej, čaw!...Dobru!...Už je ráno!...Nerieš, vypni...Ja som vážne debil. Hľadám sa sám so sebou...Celom som sa radšej oprel o to jej a hľadel jej do oči.
-A kto vraví že sa ta chcem zbaviť?
Toto ma obralo o reč. Tak krásne ma zahrialo pri srdci. Nič som jej nepovedal len som svoje pery priložil na jej a začal hru pier. Do bozku som vložil všetku vášeň. Bozk som prerušil a oprel sa opäť o čelo. Ruky mi priložila na líce. Jej dlaň mi jemne šteklila pokožku, bolo to  prijemne. V očiach  som videl lásku. Keď ľúbi tak poriadne a celým srdcom.  Presne to a ňu ide. Spontalne som otočil tvar a pobozkal ju na vnútro dlane.
-Na toto si budem musieť zvyknúť
-Prečo? Ja som si už zvykol a veľmi sa mi to páči
-Čo by sa už len tebe nepáčilo?
To je dobra otázka. Čo len? Hm....
-Momentálne na to nemám odpoveď ale keď ju zistím tak ti to poviem
-Platí
My sme ale blbci. Začali sme sa smiať na tejto vôbec nie komickej situácii. Dosť dlho sme ležali v posteli. Bláznili sme sa, maznali a užívali si jeden druhého. Pozrel som sa na hodiny prekvapilo ma že už je toľko
-Honey mali by sme vstávať. Nie, žeby sa mi nepáčilo s tebou ležať cely deň v posteli ale musíme chalanom objasniť výhru
Zašepkal som jej do ucha a snažil som sa nežnieť sklamane. Hlavu zdvihla z mojej hrude a zadívala sa mi do oči. Boli trocha zmetene
-Akej výhre?
V hlave mi prebehlo veľa situácii našich stávok. Napríklad keď musel isť nahý Harry k susede vypýtať si tvaletny papier lebo došiel.....V očiach som mal iskri a na tvári sa mi objavil nezbedný úsmev
-Chalani sa stavili či mi odpustíš alebo ma vyhodíš von oknom
Keď som to vtedy počul myslel som že ja ich vyhodím von oknom alebo napchám mrkvu do zadku.....
-Ty hnusáci! Teba  by som ani nedokázala vyhodiť von oknom
V očiach mala iskru hnevu. Dosť som ju chápal. Bola by ma škoda priznajme si to, buďme k sebe úprimný. Taký úžasný, oslňujúci, božský, vtipný, láskavý, mužný...
Nie si nejaký skromný Tommo?..Zase ty? Vravel som ti že máš ísť spať!....No nie tu je Santa Claus...Hej? Tak prečo si mi nedoniesol ten vláčik?...Po zaznení tonu zanechajte odkaz píp...Trápne!...Ty si trápny!...Padaj!...Ok! Zase večer, papa ty môj cukrík....Mierne som nadvihol obočie nie nie pre to co povedala..teda aj hej ale hlavne...a do prčic stratil som niť
-A to už prečo?
Ta mala lasička na mňa pozrela spod mihalníc a zvodne nimi zaklipkala. To sa kde naučila? 
-Lebo si ťažký zlato?
Ta mala...Vyvolalo to vo mne smiech. Chytil som ju za pas a vytiahol ju na seba. Takže na mne ležala. Dotýkali sme  sa nosmi. Počul..nie cítil som tlkot jej srdca. Išiel do rytmu spolu s mojim
-A teraz ten pravý dôvoď?
Jej tvar odrazu znežnela. Toľko nehy som naposledy videl u mojej mamy a nikoho iného. Prekvapilo ma to
-Lebo ťa ľúbim 
Nečakal som to. Alex sa ku mne nahla a nežne ma pobozkala. Bol to pomaly a náruživý bozk. Cítil som v ňom niečo čo som nevedel definovať.....Ale bolo mi to známe.
-Ja ta tiež ľúbim sunshine.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára