pondelok 1. apríla 2013

Moments 42


Alex:

Naservíroval nám cerealie s mliekom. Mňamka :D Ale čo snažil sa. Keď sme tu výdatnú stravu skonzumovali, to znelo ako odborne :D No umyla som to aj keď sa Louis naťahoval, že keď on "varil" tak si to aj umyje. Ale mal smolu. Môj dom moje pravidla. Nakoniec to aj tak vzdal. Hahaha ženská sila! O takú hodinu sme už sedeli v Louisovom aute a smerovali k chalanom. Čo im povieme? Ako to pôjde ďalej? Čo ďalej, ako zareagujú?
-Hej Alex čo ti je?
Louis prikryl moju dlaň ktorú som mala položenu na kolene. Len som pokrútila hlavou
-Ale no...niečo ti sadlo na nos. Dobre vieš, že mne môžeš povedať všetko
Ockom na mňa pozrel. V tej chvíli som bola nesmierne rada že šoféruje, inak by na mňa hodil pohľad číslo 54 a bola by som v koncoch
-No.....Neviem čo na to povedia chalani? Bude to teraz iné alebo...
-Pokoj neboj sa ty nás ešte vybozkávajú keď im to povieme. Nič sa nezmení, bude to také iste. Nerozmýšľaj nad hlúposťami
Musela som sa pousmiať. Nahol sa ku mne a na pery mi vtisol rýchli bozk. Zahrialo ma pri srdci. Ale keď sme zastavili pred domom nebol to už rýchli bozk ale dlhy vášnivý súboj pier a jazykov
-Louis aj by sme mali ísť do vnútra. Chalani sú určíte nalepený na okne a sledujú auto
Zachichotala som sa keďže jeho pery ma šteklili na krku
-Ale...
-Loui
-No dobre....
Ešte mi venoval pusu. Vystúpil z auta a skôr ako som otvorila Louis rozrazil dvere
-Slečna
Ukázal rukou aby som vystúpila
-Ďakujem pane
-Smiem vám ponúknuť rameno
-Isteže
Chytila som ho pod pazuchu ale skôr sa to zvrtlo na držanie sa za ruky. Pred dverami Louis zastavil, že nevie kde sú kľúče. Ja ho asi
-Viem, že tu boli, ja to viem
Mrmlal si pre seba a prezeral si vrecka
-Vieš Louis v tvojich vreckách je čierna diera a všetko pohlcuje
"Troska" malo irónie. So stiahnutými ústami  sa na mňa pozrel
-A ja som sa čudoval kam tie mrkvy miznú
Čo by ste urobili vy? No ja osobne som naňho pozrela vyvalene a nebola som schopná odpovede. Blbec
-A náhradný nemáte?
-Vidíš? To ma nenapadlo...
Veľká žiarovka mu svietila nad hlavou. Tajne som hľadala motúzik ale ju zhasnúť. Ale on nikde(smrk)
-Viem že je to 5-ty kvetináč od dverí s mrkvou, mačkou, štvorlístkom, zrkadlom a korytnačkou
Mrmlal si a začal odrátavať
-To vážne? Macka? Zrkadlo?
-3....čo si vravela? A nie pomýlila si ma, musím ešte raz
-Louis? Si so mňa robíš srandu?
Surovo ma ignoroval a rátal si tie svoje kvetináče. Aby mu jeden na hlave nepristal...
-1...2...3....4....5 ha! Tento to je! Teraz by mal byt pod nim...A je tu, herueka!
Začal skákať ako malé dieťa. Podišla som k nemu a ruku polozila na rameno
-Louis mam pochybnosti o tvojom zdraví
Našpúlil pery a urazene otočil hlavou
-Náhodou som v poriadku
-Si si istý?
-Na 100%
-Tak otváraj
-Popros
-Vyzerám ako pes?
-Počkaj pridám ti ušká a chvostík a aj hej
-Blbec...
-Čo prosím?
-Louis prosím ťa mohol by si konečne otvoriť?
-Pridaj ešte niečo
-A čo?
Našpúlil pery
-Louis baví ťa to? Takto ma naťahovať?
-Ja čakám a stále ča-
Umlčala som ho rýchlim bozkom
-Môžeš už?
-S radosťou
Prevrátila som oči a konečne sme vošli dnu keď ma niečo napadlo
-Louis?
-Áno?
-To sme nemohli zazvoniť
Ticho ticho. Navzájom sme si hľadeli do oči
-To si nemohla povedať skôr? 
-Mňa to až teraz napadlo a nemohlo to napadnúť teba?
Stisol pery
-SME DOMA!!!!
Hahah bojko! Radšej vykľučkoval :D 
Všetci sa nahrnuli dnu a skenovali každý nás pohyb
-Tak?
Harry na nas mrkol.Louis sa na mňa pozrel, zaškeril s, preplietol si so mnou prsty a dal mi pusu na líce
-Konečne!(Vsetci)
-Ha vidíš Harry! Zaplať a aj ty Zayn!
Niall sa pred nich postavil a čakal 
-Harry ty si zradil Louisa?
Bola som prekvapená, že nebol na jeho strane. To čo je more! Ale zase oproti tomu moje blonďavé zlatíčko
-No...ale keď ma išiel podviesť! Čo by si urobila ty?
-No coment
Vyplazila som mu jazyk. Chalani sa pobrali so obývačky venovať sa činnosti. Ležaniu a jedeniu. Ja som šla do kuchyne za Niallom. Keď ma zbadal široko sa na mňa usmial. Úsmev mu zmizol z tvare ako zbadal moju prísnu tvar. Že poker face kámo
-Prečo si klamal?
-Inak by si ho nepustila a ja som chcel aby ste boli šťastný
-Mam chuť na teba nakričať. Je to akoby si zradil moju dôveru. Dobre vieš čo si o tom myslím...
-Viem, mrzí ma ,že som klamal. Ale to klamstvo bolo potrebne a pre dobre účely
-Zneužitie že mam na teba slabosť....
-Aj ja ta mam rad..Je mi odpustene?
-Na teba sa ani neviem hnevať...a myslel si to dobre a ja ti ďakujem pod sem
Tuho sme sa objali. Tvar som zaborila do jeho hrude a dýchala jeho voňavku od Armani Mania(toto je pravdivá informácia :D som zistila :D a viem aj ostatných muhahah :D)
-Hej Niall nebaľ mi frajerku
Zdvihla som hlavu a videla Louisa ako sa s frajerským a nebezpečným úškrnom opiera o zárubňu a hľadí na nás
-Nežiarli Tommo
Niall mu vyplazil jazyk
-Aj keď ti to pristane...
-Prosím ta to by si povedala aj keby mal na sebe vrece od zemiakov
-Ale prosím ta nepreháňaj
-Haloooo ja som stále tu!
-Prepáč Niall musím ta opustiť inak bude žiarlivá scéna...Neskôr
Naposledy som ho objala. Niall sa vyparil a nechal ma tam s tým mojim žiarlivcom
-Ja som žiarlivý?
-Iba trocha..Nie klamať sa nemá áno veľmi ale pristane ti to. Si rozkošný
-Nelíškaj sa. A zabudni na to že neskôr pôjdeš za Niallom
Začal sa ku mne približovať a nebezpečne sa usmieval
-Loui? Čo ideš?
-Pomsta...
Schmatol ma do náručia a prehodil si ma cez plece
-Nie Louis William Tomlinson! Okamžité ma polož! Nie!!!
-Hahahaha! No!
-Chalani pomoc!
-Louis ideš!
Skríkol Zayn
-Ty kanec!
Harry sa smial a daval si pät so Zaynom
-Veľa šťastia
Zamaval nam Liam
-Mam dosť
A počula som už len Niallov výbuch. Vybehli sme do jeho izby. Zamkol dvere a hodil ma na posteľ. Než som sa stihla zorientovať už na mne ležal
-Louis?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára