pondelok 1. apríla 2013

Moments 43


Alex:


Hľadela som mu do oči v ktorých sa veselo iskrilo. O  čo mu zase ide?..No o čo asi....Ja sa ta už asi nezbavím čo?....Máš smolu, nie....No tak myšlienkový pochod čo myslíš? O čo mu ide,...To si až taká naivná?...Prečo?....Je chlap a ma svoje pudy, o čo mu asi ide?....Nie! Aj keby mal snahu muším súhlasiť ja" A keď nie tak nie!...Jasne!...Prestaň byt ironická!...Ja a irónia?   Kruto som ten hlas v hlave ignorovala a vrátila sa do prítomnosti
-Louis?
-Áno?
-Si ťažký
-A čo s tým?
-Nemôžem dýchať, tak pohni tím svojim chutným zadkom a zlez so mňa...
Lenže on nezliezol. Len sa nadvihol na rukách a kolenách. Bol ako na štyroch. Stále mi hľadel do oči. No tak. Ja som sa nadvihla na lakte tak že sme boli od seba par milimetrov
-No?
-Nedáš si povedať?(Louis)
Zasmiala som sa mu do tvare. On ma na oplátku krásne umlčal. Svoje pery priložil na moje. Bozk začal veľmi pomaly až provokatívne. Nedočkavo som mu kusla do spodnej on sa len zasmial nad mojou nedočkavosťou. Ale zintezivnil bozk. Jazykom prešiel po mojich perách. Ešte chvíľu som ho potrápila. Ale keď už zavrčal pootvorila som pery a vpustila ho dnu. Začali sme pomalé oťukávanie a spoznávanie. Neskôr sa ten bozk zvrtol na vášnivý súboj v ktorom mal na vrch Louis. Však som ho aj nechala nech sa chopí iniciatívy. Zatlačil ma na vankúše. Z polovice na mne ležal ale dával si pozor aby ma nepripustil. To by vyzeralo: Priateľka Louisa Tomlinsona bola nim pripučená.....Usmiala som sa nad absurdnosťou mojej fantázie.
-Nad čím sa usmievaš?
Sepkal pomedzi bozky. Pokrútila som hlavou. Ďalej to už nerozoberaj. Keď som mala pery opuchnuté a ledva som lapala dych svoje nenásytné pery presunul na môj krk. Jemne ho začal skúmať a nechával za sebou mokre cestičky od jazyka. Dostal sa až k mojej tepne. Jemne sa na ňu prisal. Nie to neurobil! Tommo! Však počkaj. Ak ste tipovali že mi spravil cucflek tak bingo. Ten mali hajzlik. Jemne som ho stuchla do rebier
-To si si mohol odpustiť
-Ja som neodolal vieš ako sa na mňa pekne usmievala?
-Ty blázon
-Ale tvoj a mimochodom muším si ta nejako poznačiť ze si len moja
-A nikoho iného
-To ti radím
Zasmiala som sa. Ale smiech ma hneď prešiel ako zobral môj ušný lalôčik medzi zuby a začal sa s nim hrať. Prebehla mnou triaška a nabehli zimomriavky. Z úst sa mi vydral tichý povzdych. Louisove pery sa roztiahli do širokého úsmevu keď našiel moje citlivé miesto. Nemala by som len tak nečinné sedieť. Jednu ruku som mu vplietla do vlasov a druhu mu polozila na kríže. Pomaly som mu prechádzala po chrbte a sem tam aj poškrabala. Aj jemu ušiel jemný vzdych. Ha! Takže ma rad škrabkanie hej? Pomaly som mu zašla pod tričko a začala prechádzať po jeho rozpálenej pokožke
-Máš studené ruky
-A ty si moc rozpálený
-Keď ja za to nemôžem že ma tak rajcuješ
Prevrátila som oči .Teraz som chcela viest ja. Surovo som Louisa prevalila na chrbát a obkročmo si naňho sadla. Svoje ruky automaticky polozil na moje boky.
-Toto sa mi Pači
-blbec
Neodpovedal lebo som sa zohla a začala mu pusinkovať krk. Sem tam som zašla až po výstrih trička. Dosť mi tam prekážalo. Odtiahla som sa a chytila mu lem trička. Akoby mi čítal myšlienky pomohol mi aby som mu ho stiahla. Už som sa išla opäť venovať jeho krku ale zastavil ma
-Ja som tu bez trička a ty ho môžeš mať? Žiadne také!
A to už moje tričko cestovalo na druhu stranu
-Waw!
-Prestaň! Budem sa červenať, nie je to zas taká sláva
Do líc mi stúpla červeň. Jemne mi nadvihol bradu tak že som sa dívala do jeho nežných oči
-Prečo by som mal klamať? Si nádherná! Krajšiu bytosť som ešte nevidel. A keď sa červenáš si neskutočné zlata
-Ďakujem toto mi ešte nikto  nikdy nepovedal.
Do oči sa mi natisli slzy. Svoje veľké a horúce dlane priložil na moju tvar a jemne mi ich zotrel
-A to je chyba že ti to nik nepovedal lebo je to pravda. Ale ja ti to budem vravieť ešte veľmi dlho
Pousmiala som sa a venovala mu krásny bozk ktorý s jeho pomocou bol ešte úžasnejší. Moju pozornosť zaujala pulzujúca tepna. Na tvári sa mi objavil zákerný úsmev. Pomsta je sladká veď vieš. Zahrám sa na upíra. Jemne som sa prisala na ňu a vytvorila mu tam cucflek
-Ty mala..
-Ty môžeš a ja nie? Diskriminácia
-Prečo tak dobre argumentuješ? 
-Lebo to viem
-Keby som nebol tebou opantaný tak 
-Vieš čo Louis? Moc kecáš
Nestihol nič povedať a aj keď chcel niečo povedať namiesto súvislej vety s neho vyšiel vzdych keď som začala skúmať jeho hruď. No ty vole! Že aké buchtičky. Krása. Unesená jeho krasov som začala perami a všetkými zmyslami skúmať jeho sladkú pokožku. Keď sa moje pery blížili k pupku ani neviem ako ale ležala som pod nim.
-Nie tak rýchlo kráska chlap som tu ja
-To je nelogické vysvetlenie
-Úprimné pre mňa to stačí
Zasmiala som sa. Louis sa ku mne nahol a začal ma dravo bozkávať. Vedela som o čo mu išlo ale čo teraz? Aj ja to chcem tak trochu ale je ešte skoro nie? A čo- Myšlienky sa mi hneď rozutekali keď ma začal bozkávať na prsia. Prehlo ma v pase. Ruky som mu vplietla do vlasov. To ho vyburcovalo že začal smerovať nižšie. Pomaly sa presúval po brušku na dol. Nadvihol svoju strapatú hlavu a zapozeral sa mi do oči
-Smiem?
Nebola som schopná sformulovať nejakú odpoveď tak som len prikývla. Hlavu opäť sklonil. Nahmatal zapínanie opaska keď......

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára