pondelok 1. apríla 2013

Moments 44


Alex:


-Alex nemáš tu náhodou tampóny?
Do izby vbehla Dan. Pri tom kukala niečo v mobile. Nedokázala som jej odpovedať. Nevedela som či sa mam smiať alebo plakať, S Louisom sme na ňu vyjavene pozerali. Nezmohli sme sa na slovo. Pozrel na mňa so zúfalstvom v očiach
-To si so mňa robíš srandu
Zamrmlal pomerne nahlas. Dan konečne odlepila pohľad od mobilu a s otvorenými ústami na nás pozerala.
-Hups! Asi so vás vyrušila...
-Myslíš?
-Pardon
Cela červená vyšla z izby. Loui sa na mňa opäť pozrel s nadržaným pohľadom.
-Neviem...
Bolo mi to už blbe. Dan pokazila atmosféru za to jej neskôr "véééľmi" pekne poďakujem.
-Ale no...
Nedal sa odbiť. Prisal sa na môj krk. Ale situácia sa opäť zopakovala. Z chodby sme počuli ale nebrali sme to moc na vedomie. Lenže mali sme
-To vážne si ich prichytila?
-Nie Harry, nechoď...(Dan)
Neskoro. Než sme sa stihli spamätať do izby vpálil Harry, Zayn, Niall, Liam a Dan
-..Tam...
Zamrmlala skôr pre seba a tvárila sa zahanbene
-Fuj! Sa nehanbite? Rozdávať si to tu ako zajace?
-Harold ty prasa! Na tvojom mieste by som pomlčal!
Zakričal naňho
-Aké to bolo?
-To nemyslíš vážne Malik!
Tento krát som zvrieskla ja lebo mam pocit že Louis by ho prizabil
-Vážne nemáš tie tampóny?
-Urobíš mi koláčik?
-Pomôžeš mi upratať?
-Umyješ mi vlasy?
-Pomôžeš mi vyprať spodky?
Oni si so mňa asi robia srandu
-Vy ste hrozný! Ja to môžem cele osrať.
Volal zúrivý Louis. Zdvihol sa so mňa a navliekol si tričko. Ja som si sadla a prepaľovala ich pohľadom. Harry a Zayn si ma začali obzerať a premeriavať
-To je výbava!
-To si tvoje?
-What?!
Pozrela som na nich ako na debilov. Nič nepovedali ale obidvaja naraz ukázali na môj hrudník pozrela som dole a až vtedy si uvedomila že tam sedím v čiernej čipkovanej podprsenke. No pekne Alex! Nepanikar zachovaj chladnu hlavu Louis ta zachráni. Pozrela som ockom na Louisa a videla že mu to ešte nedošlo. Tak to musím vyriešiť sama. Uf.
-A koho by mali byt? Tvoje Harry nebodaj?
-Veľmi vtipne ale neverím to vážne?
-Ano Harold!
Už trocha naštvané som povedala. Nik nebude urážať moje kozičky.
-Príroda na tebe nešetrila to ti teda poviem
Hlavu som sklonila do dlani a opäť na nich pozrela. Debil Zayn 
-My sa tu vážne bavíme o mojich prsiach? My nie sme normálny
-Čo na tom nie je normálne Kladne ti ukážeme....
-Nie Harold ušetri ma od toho!
Zakryla som si oči. Ten spustil taký výbuch že spadol s postele. Dúfam že si tu hlavu udrel poriadne
-Hej! Nečumte na ňu! Ona je moja! Pozerajte sa na svoje kozy!
Spustil veľký krik Louis. Ked som zdvihla hlavu videla som ako ich všetkých doslovne povyhadzoval z izby a zabuchol dvere.
-Ale koťe
Začali chalani mňaukať a škrabať na dvere. Zachichotala som sa a vtedy jeho pohľad padol na mňa.
-A jeje
-Prsne 
-Mam problém?
-Veľký 
-A oboznámiš ma s nim?
Pomaly sa začal ku mne približovať. Sadol si na posteľ a nahol sa nado mňa tak že ma pritlačil k celu postele
-Nikomu nedovolím dívať sa na niečo čo je len moje jasne?
-Nie si nejaký majetnícky?
Zašepkala som
-Nie mne sa nezdá len som opatrní a teraz prosím ta obleč sa aby na teba nečumeli a pôjdeme dole aby nemali reči
-Ja dobre počujem? Tomlinsom dbá na to čo sa o ňom vraví?
Zaškerila som sa a on sa cynicky usmial
-Keby bolo na mne cely deň sme v posteli a stvárame kadejaké veci tak že by Harry žiarlil ale musíš sa isť prezliecť lebo mam pre teba prekvapenie.
-Prekvapenie? A aké?
-Zlato prečo myslíš že sa to vola prekvapenie?
-To bolo hnusne
-Aj ja ta ľúbim
- Ja neviem
Rada ho naťahujem
-Čože?
Zhrozene na mňa pozrel. No nejde to sa s nim naťahovať.. Na tvarí sa mi vyčaril nežný úsmev
-Ale nie aj ja teba ľúbim
-Veď zato
-Nafúkanec
Zašepkala som pred jeho perami. Vtedy sa naše pery opäť spojili do krásneho a nežného bozku plného vášne. Louis sa odo mňa odlepil. Nesúhlasné som zamrnčala
-Prepáč kráska ale musíme sa krotiť stále je tu to prekvapenie tak šup šup
Posúril ma z postele. Hľadala som po izbe tričko ale nikde
-Louis kde mam tričko?
-Neviem
-A v čom mam ísť?
-Keby sme tu boli sami poviem aj v tomto ale keďže je ti veľa nadržancov vrátané mňa tak počkaj
Prešiel k svojej skrini a hodil mi čo? Pásikavé tričko. Privoňala som si k nemu. Voňalo ako on
-Orave si prišiel o tričko
-Zase?
-Tvoja chyba.
Vyplazila som mu jazyk a vyslúžila si bozk na nos. O chvíľu sme už schádzali dole a lúčili sa s chalanmi
-A žiadne nekalosti!
-Áno mami!
Zvolala som. Liam si odfrkol a išiel ku koláčikom.  Od chalanov sa neušlo par podpichnutí a nechutných poznámok ale celkom sme vyviazli.
Už sme sedeli v aute a smerovali k nám aby som sa prezliekla. Som zvedavá aké prekvapenie to bude....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára