pondelok 1. apríla 2013

Moments 47


Po našom menšom vyznaní lásky sme sa vybrali k tej "hostine". Bolo tam toho veľa ale pre Nialla stále malo :D Ako inak. Louis si ma stiahol na kolena a začal kŕmiť. Namacal jahodu do čokolády a mieril s tým ku mne
-Otvor ústa ide vláčik. ššššššššš
Tak sústredené to vravel že som sa rozosmiala a vtedy mi to nadurdene vopchal do úst a ja som sa skoro zadusila. Hneď ma zachraňoval
-Ty blbec! Chceš ma zabiť?
-Nie kdeže! Ako ta to len mohlo napadnúť..
Povedal to takým ironickým tónom že až to v zadku bolelo
-...Sakra odhalila ma
Nakoniec si zahundral popod nos. Blbec. Pokým sa díval niekam do neznáma ja som si na prst nabrala čokoládu. Pomsta je sladká veď vieš. A v tomto prípade do slovne
-Louis? Zlatko?
Sladko sladulinko som ho oslovila
-Áno princezná?
Prudko ku mne otočil hlavu a ja som mu čokoládu rozmazala po tvári. Po skončení diela a hladenia do Louisovych zmetených oči v ktorých mu to začalo pomaly dochádzať som si oblizla prsty
-To máš za tu iróniu drahý!
Zasmiala som sa a odpila si šampanského.
-Ty krpec
-Nie som mala 
-Ale si krpec krpec
-A nie!
Nadurdene som sa k nemu otočila a vtedy mi jeho líce pristalo na mojom. Na druhé priložil ruku a ja som zacítila ako čokoláda steká a steká
-LOUIS WILLIAM TOMLINSON!
Vypiskla som a rýchlo ju zotrela aby mi nezašpinila oblečenie
-Sama si to povedala pomsta je sladká
Zasmial sa mi a milo na mňa hľadel. Nie nie ten pohľad tento krát nezaberie. Nie nie
- Ale ty si sa nemal za čo pomstiť!
-Si si istá? 
-Hej!
Vtedy ma chytil za tie čokoládové líčka. Hlavu natočil k sebe a nežne sa na mňa usmial. Priblížil sa ku mne a dotýkali sme sa tými lepkavými nosmi. Bola som ako zhypnotizovaná. No dobre uznávam zaberá to. To nie je fér! A čuduješ sa? Opäť ty? Chýbala som ti že? Až to boli. Ja viem som proste obľúbená! Než som stihla niečo odvrknúť tomu debilnému a otravnému hlasu v mojej hlave. Louis mi čokoládou pretrel pery a následne sa na ne prisal. Takýto krásny bozk som ešte nemala. Och! Ja ho zjem! Ta čokoládka! 
-Hm chutíš sladko ako čokoláda 
Konštatoval keď si ma pritiahol k sebe
-No nehovor čím to asi bude ty mudrlant? Nie radšej neodpovedaj
Dodala som keď som videla že sa nadychuje na dlhy monológ ktorý pôjde jedným uchom dnu a druhým von.  
Tak sme tam sedeli asi do takej desiatej. Bolo to prijemne. Pofukoval tak jemný vetrík. Strapatil mi vlasy s ktorými sa Louis hral a mne to spôsobovalo zimomriavky. Už som zaspávala na hrudi toho supermana keď v tom. Oblohu preťal obrovsky blesk. Podskočila som a tvarou sa otočila k Louisovi. Silno som mu zovrela tričko. On ma automaticky ochranne objal
-Mali by sme už ísť
Zašepkal mi a pomáhal mi stávať
-Nehovor
Bojazlivo som zamrmlala ale nepočul to na sto pro. Nejaké veci sme zbalili a ruka v ruke zbehli poschodia a namierili si to do auto. Medzitým sa rozpršalo. Zastali sme pod strieškou a hľadeli na auto ktoré bolo veeeeeľmi ďaleko až moc
-No tak autíčko pod sem pod. Mam pre teba dúšok palivo na pod, pod na pipipipipipi na
Začal ho k sebe lákať Louis. No úprimne? Moja sánka padla dole a kukala som naňho ako na nejakého mimozemšťana. On je s ktorej planéty? Planéty mrkva? Či čo.
-Louis auto nie je sliepka ono len tak nepríde
Potľapkala som ho po ramene a čakala na jeho reakciu. Zdvihol ku mne smutný pohľad
-To vážne?
-Bohužiaľ
Pokrútila som hlavou a čakala kým sa spamätá s tohto "šokujúceho" zistenia. 
-Louis pod chcem ísť už domov
Zaťahala som ho za košeľu. Potichu sa postavil chytil ma za ruku a pomaly otočil ku mne tvar. Na tej jeho svietil žiarivý úsmev. V očiach mal svetielka. O nie! Toto nie je dobre
-Louis? Čo prosím---
Ani som nedohovorila a vytiahol ma do toho dažďa v mihu sekundy som bola mokra
-Louis ty si sa zbláznil!
Smiala som sa a skákala po kalužiach. On sa smial so mnou a robil tak isto blbosti. Narazili sme do seba a ja som pomaly ale isto padala k zemi. Ale našťastie ma zachytil za boky a začal sa so mnou točiť.


Nakoniec si ma stiahol do náručia. Zahľadela som sa naňho. Čo to bude tento krát?
-Zažila si niekedy bozk v daždi?
-Louis na čo narážaš?
Priložil opäť svoje pery na moje. Bolo to také romantické ako v tých gýčových amerických loves story ale toto nebol žiadny gýč lebo toto bola moja love story. Nakoniec sme nasadli do auta a rútila sa ku mne. Drkotajúc zubami som sledovala Louisove pohyby. Hru jeho svalov. A vlastne celého
-Ak sa budeš ešte ďalej na mňa tak pozerať tak neručím za seba
Povedal s pohľadom upretým na cestu. Jemne som sa začervenala a odvrátila pohľad. O chvíľu sme boli už v mojom byte. Po ceste sme so seba zhodili, teda Louis zhodil všetky veci a iba v boxerkach vošiel do mojej izby. Ja som to za nim zbierala a hundrala na to aký je bordelar. V izbe som ho našla ako ma na sebe už tepláky a cez hlavu si preťahuje pásikavé tričko. Prevrátila som oči. Schmatla nejaké veci a skôr ako stihol zareagovať sa zamkla v kúpeľni. Zhodila som so seba všetko mokre a dala ho sušiť na radiátor. Navliekla som na seba druhé Louisove tričko a k tomu chalanské kraťasy. Niečo na spôsob treniek. Odmaľovala som sa, prečesala vlasy a vrátila sa späť. Louisa som našla vo veľmi dráždivej polohe. Ležal len tak na posteli ruky za hlavou a s pohľadom upretým na môj strop. Neodolala som. Rozbehla sa a skočila vedľa neho. Lenže som to neodhadla a Louis skončil na zemi. Ach ta gravitácia! :D To som nevydržala a spustila obrovsky rehot že som musela zobudiť cely panelák
-Ty sa mi budeš smiať?
Naštvané si ľahol vedľa mňa a pozeral sa na to ako sa na ňom smejem
-Nie čo si ja s tebou súcitím!
Vysúkala som so seba a stále sa smiala. Videla som ako mu myká kútikmi úst. Lenže on nechcel prestať hrať jeho hru tak som mu na pery vtisla rýchlo bozk a odtiahla sa od neho
-To bolo pekne mohla by si to zopakovať?
Našpúlil pery a čakal na ďalšiu pusu. Teraz by to nebol len nevinný bozk. Ja som ho radšej preskočila zhasla a opäť si k nemu ľahla. Pritiahol si ma na hrúd a hladkal po vlasoch. Ja som mu prstom kreslila po hrudi. Nepotrebovali sme slova. Bolo nám prijemne aj keď sme boli ticho.

-Louis?
-Áno?
-Ďakujem za dnešný deň. Bol úžasný! Zažila som také veci o ktorých som len snívala. Sladký bozk, tanec a bozk v daždi. Ďakujem že si aj teraz pri mne
-Ty trdlo. Nemáš zač a spi už
-Rozkaz!
Zasalutovala som a zavrela oči. Lenže nie na dlho lebo sa rozozvučala pesnička od Pink Try.
-To je môj mobil
Zabručala som ale natiahla sa k nemu. Dosť ma prekvapilo čo som videla
-Čo môže chcieť Dorothy o polnoci?
Povedala som si na hlas ale zdvihla
-Áno Dorothy?
-Alex..........

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára