pondelok 1. apríla 2013

Moments 55


Ráno som sa zobudila na šušťanie a sepkanie v izbe. Vôbec som nemala chuť otvoriť oči. Ešte viac som sa schúlila v Louisovom náručí a spokojne spala. V mysli som sa pousmiala nad včerajšou nocou. Prijemne uzmierenia. V srdci ma pichla bolesť ale rýchlo som ju zahnala a ďalej driemala v Louisovom náručí
-No pozrite na tie hrdličky nie sú krásny?
-Harry aké hrdličky? Čo majú zobák a perie? To sú krásne mrkvičky!
-Niall zas si hladný?
-No tak Liam nebuzeruj ma stále!
-No Liam nechaj môjho Niallera tak!
-Zayn ty sa do toho nemontuj!
Nepokojne som sa pomrvila. Počkať nie ja ale môj vankúš
-Dajte mi pádny dôvoď prečo ste ma zobudili
Zamrnčal podráždene Louis. Vedela som si ho živo predstaviť. Nie žeby ležal vedľa mňa... Jeho privreté oči a odutá pera. A zazeranie na chalanov.
-Lebo je dvanásť hodín?
-Iba? Dobre zavrite dvere a dobru nos.
Zamrmlal a pohniezdil sa. Nespokojne som zamrnčala a ešte viac sa k nemu schúlila.
-Ak ju zobudíte uvidíte aká vie byt zla mrkva
Vyhrážal sa im. Mala som takú chuť sa smiať ale prekonala som to. Ten rozhovor bol zaujímavý a chcela som vedieť kam dospeje
-Ale Louis malý by ste už vstávať. Predsa len Lex sa musí pobaliť. A vieš aké sú ženy pri balení.
-Nezabudol si predsa že večer letíte
-My niekam letíme!
Prekvapene som otvorila oči a pozerala raz na prekvapených chalanov a raz na zamračeného Louisa
-Ďakujem pekne že ste ma prezradili. Teraz bude neodbytná
-To si ako skoro hore?
-Zareagovala ako Niall keď počuje slovo Nando´s
Smial sa Harry a s iskrami v očiach na mňa hľadel. Vyplazila som mu jazyk a pozrela na môjho drahého.
-Kam ideme?
-Nikam
-Kam letíme
-Nikam
-Spýtam sa ešte raz. Kam ideme?
-Prekvapenie
-Bude sa mi páčiť?
-Je to prekvapenie tak hej
Chvíľu sme ostali nehybne ležať a hľadieť na seba
-Tak teda kam ideme?
S detskou radosťou v očiach som naňho hľadela. On prevrátil oči a naštvane pozrel na chalanov ktorý sa tvárili ako anjeličkovia
-Ďakujem veľmi pekne
-Nemáš zač aj nabudúce!
Stihol zakričať Niall ešte skôr ako ho Liam za ucho vytiahol s izby a ostatným dával kázanie aj keď on to prezradil. Čo vám poviem chlapi.
-No ja čakám
Pozrela som naňho a ďalej sa usmievala od ucha k uchu. Teraz sa usmial aj on. Nahol sa ku mne a na pery mi vtisol. Jemný ranný bozk. Na chvíľu sa odtiahol a zahľadel sa do mojich očí
-No dočkala si sa
-Nie toho!
Zamrnčala som. Zatváril sa smutne
-Nie?
Hodil na mňa psy pohľad. Len taký aký vedel on. A moje srdce zmäklo na nejakú kasu. Prevrátila som ocami. Ruky som mu dala okolo krku a pritiahla si ho k sebe. S nosmi sme na seba narazili .Šťastne som sa zachichotala ako nejaká trinástka zatiaľ čo v Louisovich očiach behali ohníčky šťastia.
-Ale vieš čo? Aj hej
Nečakala som na jeho odpoveď a prisala sa na jeho pery ktoré som začala jemne skusavat. Z jeho hrdla sa vydralo zavrčanie. Ruky si vplietol do mojich vlasov a ešte viac si ma k sebe pritiahol a prevzal velenie. Len som sa usmiala a nechala sa viest mojim mrkvičiakom.  Neviem kam by sme až zašli keby nám do izby nevletela pojašená Dan
-Alex dúfam že si pripravená na naku...Ježíš Sorry!
Otočila sa nám chrbtom a zachichotala sa
-Ježíš? Kde!
Zareagovala som zatiaľ čo Louis si niečo mrmlal popod nos. Zamieril do kúpeľne a tým dal jasný signál Dan. Hneď sa otočila ku mne
-Na aké nákupy?
-Predsa ideme preč tak ti treba obnoviť šatník
-Ale...
-Žiadne ale všetko platí Louis aj keď o tom nevie
Sprisahanecky na mňa žmurkla a hodila po mne veci ktoré sa váľali po zemi. Prevrátila som očami. Rýchlo som ich na seba natiahla a trocha sa upravila. Upratala som posteľ a čakali sme ani neviem na čo
-Ehm Dan? Prečo sme tu
-Minútku!
Vystrčila palec a čakala. A zrazu vyšiel Louis s kúpeľne len v boxerkach. Musela som si držať sánku aby mi nepadla na zem. To telo a pri predstave že je moje...Hmm.... V bruchu som pocítila motýliky. Ale to môže byt aj od hladu. Nie to bolo nim
-Vy ste ešte tu?
Prekvapene na nás pozrel. Dan to radšej nekomentovala aj keď ja som mala na jazyku štipľavú poznámku
-Čakám na sponzora
Natrčila ruku a čakala. Louis pozrel raz na ňu raz na jej ruku
-A akého? Čakáš že sa tu zjaví zlata rybka?
-Nebuď vtipný aj keď ti to nejde a ty Lex sa nesmej!
Napomenula ma zatiaľ čo ja som sa dobre zabávala
-Idete na výlet. Ona potrebuje nejaké nove veci a teda platíš
-Ja?
-Nie ta zlata rybka
Odfrkla mu a škaredo naňho pozrela. Len  niečo zabrblal a s peňaženky vytiahol kreditku. Ako sa ocitla v jej rukách žiarivo sa usmiala a už ma ťahala preč. Ledva som sa obula a už kričala na cely dom že už ideme. Hneď na ulici stopla taxík a vydali sme sa na Oxford street. Zmučene som odfúkla a zošuchla sa na sedadle zatiaľ čo Dan mi pripomínala naspidovanu veveričku. Nič v zlom.

-Už nikdy s tebou nejdem na nákupy!
Prehlásila som hneď po tom ako sa môj zadok dotkol mäkkej podušky a moje nohy dostali voľno. Dan sa na mne len zasmiala
-Ale musíš uznať že to bola sranda.
To som nevydržala a musela som sa zasmiať aj ja
-Louis nás zabije uvedomuješ si to?
Mrkla som na ňu. Ona sa zatvárila ako anjelik
-Dobre vedel komu dáva kreditku.
-Ty si blázon.
-Ďakujem. Ach tie komplimenty
Mávla rukou. Doniesli nám našu objednávku a pustili sme sa do rôznych babských rozhovorov.

-Nemali by sme už ísť?
Zahľadela som sa na hodinky a potom na Dan. Skvele sme si rozumeli. Nikdy som nemala takú kamarátku a veľmi si ju vážim.
-No poďme nech sa ti naši chlapi o nás neboja. Aj keď si myslím že budú váľať tie svoje sexy zadky pred telkou
Zasmiala som sa
-Máš pravdu
Pri tomto dievčati sa nedá neusmiať alebo nesmiať. Stále sa mi kútiky úst zdvíhali hore a s mojich pier uchádzal zvonivý zvuk pri ktorom sa za nami otáčali ale nám to bolo jedna.
-Tak hor sa na popravu
Zahlásila som a počúvala Danin krásny smiech.

Taxík nás vyhodil pred domom chalanov. Zhlboka sme sa nadýchli a s hromadou tašiek vstúpili dnu. Pozreli sme na seba a spoločne zvolali
-Sme tu!
Vtedy tam nabehli všetci a my sme sa stihli kvalitne rozosmiať. Opreli sme sa o stenu a zošuchli v kŕčoch na zem
-Pre boha Daniell! Čo si jej dala? Liam tvoja priateľka zdrogovala tu moju!
Hystericky skríkol na Liama a chytil sa za vlasy. Liam sa len uškrnul a mykol ramenami. Louis sa na mňa zahľadel a mňa to rozosmialo ešte viac
-A dosť! Ty!
Ukázal na Dan
-L-louis prstom sa ne-neukazuje to ta neučili?
Povedala pomedzi kŕče a mňa to ešte viac rozosmialo. Louis stisol pery
-Navaľ späť moju kreditku. Chúďa ste ju museli zmordovať. A ty mlada dáma ideme k tebe sa baliť!
Zo už som visela Louisovi na chrbte a mávala Dan ktorá tak isto visela dole hlavou. Louis vzal všetky moje tašky a nasačkoval nás na zadne sedadlo pri tom mu mykalo kútikmi úst ale silno sa držal. Rešpekt!
Celu cestu som sa snažila upokojiť a aj sa mi to podarilo. Zastali sme pred panelákom. Masírovala som si boľavé mimické svaly na čom sa len Louis škodoradostne smial. Ako chce. Schmatla som polovicu tašiek. Druhu zobral on a spolu sme prišli ku mne. Mala Blecky bola dočasne presťahovaná u chalanov keďže som tam trávila dosť času a chalani si ju obľúbili. Takže pokoj. Skopla som topánky a hneď zamierila do izby. Veci som hodila na zem a vytiahla kufor spod postele. Otvorila som ho a pristúpila k skrini. Chcela som vyberať veci lenže som sa zarazila
-Louis tam kde ideme je teplo?
-Nepoviem!
-Ja sa chcem zbaliť!
Odvrkla som mu a hodila naňho prísny pohľad. Len si odfúkol a hodil sa na posteľ
-Hej je tam veľmi teplo
-O.K.
Začala som teda ukladať šaty, kratasy, tielka, plavky a ďalšie veci. S kúpeľne som si zobrala základne veci. Po takej hodke som mala všetko. Do príručnej tašky som hodila pas, peňaženku, slúchadla, nabíjačku a iné potrebne veci.
-Môžeme?
Louis otvoril jedno ocko a pozrel na mňa. S úsmevom som prikývla. Vzal kufor a spolu sme sa presunuli opäť k nim. Spravili sme si taký pohodový večer. Hrali Twister, človeče nehnevaj sa, monopoly a mnoho ďalších hier. Pripadala som si ako v škôlke ale vážne. Chudák Liam. Okolo siedmej ma Louis vyhnal prezliecť sa lebo už musíme ísť na letisko. Prikývla som  vybehla do jeho izby. Oblečenie nie som mala nachystane tak som sa do toho len nasúkala. Boli to obyčajné rifle, tielko a na tom svetrík. Viac nebolo treba keďže ideme niekam kde je teplo. Zbehla som dole kde všetci boli už nastúpení a čakali. Nasadli sme do Harryho Rang Roveru. Úprimne chalanom sme sedeli na kolenách. Celu cestu sme sa modlili aby nás nestopli policajti. Nestalo sa tak. Úspešne sme zastali pred letiskovou halou. Spolu sme išli k pasu na kufri. Odovzdali sme to a išli k partii. Všetkých sme poobjímali a priznám sa ušla mi aj slza. Dan sa so mnou lúčila so slovami
-Keď sa vrátiš pôjdeš pekne so mnou konečne do nasej skúšky jasne? A nie nechcem počuť!
Nestihla som odpovedať lebo Louis ma už ťahal preč. Tak som iba zamávala. Sadli sme si až v lietadle. Pritúlila som sa na jeho hruď a čakala kým vzlietneme
-Loui?
-Áno princezná? A nie nepoviem ti kam ideme
Ticho som sa zasmiala
-Nie, to som nechcela. Chcela som sa opýtať prečo ma berieš preč?
Zahľadela som sa do jeho očí a čakala na úprimnú odpoveď. Vzdychol si a nežne ma pohladil po tvári
-Potrebuješ vypnúť a aj ja. V poslednej dobe toho bolo príliš tak preto
Pousmiala som sa a na pery mu vtisla sladký bozk
-Hm toto sa mi páči
-Ešte si sťažuj
Hravo som odula spodnú peru. Zasmial sa a brnkol mi po nose
-Ľúbim ťa Lex
-Aj ja teba ale musíš ma tam volať?
-Áno moja mala Lexi
Prekrútila som ocami a opäť ho pobozkala.
Konečne sme vzlietli a ja som nevedela ani kam smerujeme ale veľmi som sa tešila. Vedela som že od Louisa Tomlinsona môžem očakávať niečo veľké a šokujúce.

6 komentárov: