pondelok 1. apríla 2013

Only Photo...3


Natiahol ku mne ruky a ja som naňho vyvalene pozerala. Avšak nespravil nič čo by som nechcela len ma mierne prekvapil. Zovrel ma vo svojom pevnom objatí a ja som nasávala jeho sexy vôňu Unforgivable Sean John. Úplne opantávala moje zmysli. A ten jemná cigaretová vôňa. Mohla by som ho pokojne fetovať od rana do večera. Odtiahol sa odo mňa a neposlušný pramienok mi zastrčil za vlasy
-A ešte niečo
-Áno?
Odpovedala som ako zhypnotizovaná a čakala čo povie. Keby mi povedal že skoč von oknom asi skočím. Shit! Ten ma iný vplyv na ľudí
-Mohol by som poprosiť telefónne číslo?
-A načo ti bude?
-Aby som sa ti mohol ešte niekedy ozvať lebo mi je s tebou fajn?
Prekvapene som naňho hľadela neschopná hocakého slova. A keď ta iba slovenského a to by na mňa pozeral ako na debila. Asi chápal moje prekvapenie a nemluvnosť lebo mi iba podal svoj mobil. Omámené som natúkala svoje číslo a vrátila mu ho spať. Usmial sa. Posledný krát ma objal a odišiel. Ešte chvíľu som hľadela na jeho chrbát ako sa vzďaľuje a nakoniec som vošla dnu. Hneď sa na mňa vyrútila biela guľka. Začala poskakovať okolo mňa. Zasmiala som sa a sklonila k nej.
-No aj Meggie! Ako sa máš dievča?
Škrabkala som ju za ušami a ona sa prevalila na chrbát. Zasmiala som sa
-No pod ideme na prechádzku. Pripla som jej voditko a vybrali sa na menší okruh nasej ulice. Medzitým som si zrovnávala myšlienky....


Zayn:

Prišiel som domov a bol som s toho všetkého mimo. Usmieval som sa ako pripečený. Bola krásna, Mila, veselá, sympatická, vtipná a uštipačná. A tie jej dlhé nohy....Zasnívané som vošiel do obývačky a sadol si medzi chalanov. Ty na mňa prekvapene pozerali. Louis sa ku mne nahol a začal mávať rukou pred tvarou
-Chalani on je mimo!
Skonštatoval a sadol si
-Don´t say.
Ironicky podotkol Harry. Louis naňho škaredo pozrel a odfrkol si.
-Zayn si v poriadku?
Liam si sadol vedľa mňa a polozil ruku na rameno
-V na prostom
-Čo sa stalo? 
Niall sa opýtal s plnými ústami jedla. Že sa nezadusil
-Čo nevidíte že stretol nejaké dievča?
Naštvané Vyskočil Harry na nohy. Chalani na mňa neveriacky pozreli a skôr ako stihli pustiť paľbu zastavil som ich
-Áno stretol. Ale nejdem vám o nej nič vravieť všetko sa dozviete
Záhadne som sa usmial a vybehol hore. Nechal som ich tam ohromene stať zatiaľ čo som ležal v izbe a sníval o tej kráske.....

Streis:

Na druhy deň ma zobudil divoko vyzváňajúci mobil. Ospalo som zdvihla hlavu a nahmatala ho
-Kto ruší môj drahocenný spánok?
Zavrčala som podráždené a hlavu hodila do vankúša.
-Ja som ta zobudil? Prepáč
Ako som počula jeho hlas hneď ma to prebralo. Moje srdce začalo pumpovať a motýle narážali do môjho bruška. Prevalila som sa na chrbát a upokojovala svoje vnútro ktoré šlo vybuchnúť. 
-No čo chceš Zayn?
Zabručala som aby si nemyslel že som s neho na mäkko aj keď hej....
-Tak najprv prepáč nevedel som že spávaš do jednej. A po druhé chcel by som ta pozvať na večeru.
Neviem či ma zarazila prvá alebo druha veta.
-To už je jedna hodina!
Panicky som skríkla a Vyskočila na rovne nohy
Z druhej strany linky sa ozval povzdych zmiešaný so smiechom
-Veď jasne. Dostaneš pozvánku od známej celebrity a ty sa čuduješ že je jedna hodina
-Nebuď namyslený Malik!
-Ja nie som! Len vravím pravdu!
Cítila som ako sa usmieva tak som sa usmievala aj ja
-A ta večera...
Zatiahol prosebne
-Ja neviem...
Povedala som pravdivo
-No tak Streis prosím! Predstav si moje psie oči!
Zaprosikal. Veď čo tým stratím? Zamyslene som si kusla do pery a pozerala von oknom
-Dobre teda...
Zašepkala som rezignovane
-Jo! Tak ma čakaj o šiestej. Maj sa!
A zlozil. Drzosť! Pozerala som na tmavý displej a stále neverila že sa to deje. Ja, obyčajné dievča zo Slovenska ktoré si plní sen sa stane niečo také? Koľkokrát som len snívala o tom ako sa s nim stretnem a teraz toto? Od toľkého šoku a šťastia som si musela sadnúť na posteľ a usmievať sa na stenu kde visel jeden s mojich obrazov. Potriasla som hlavou a postavila sa. Poriadne som sa ponaťahovala a zaliezla do kúpeľne. Vykonala som rannú hygienu a trocha sa upravila. Navliekla som na seba čierne rifle a modré tričko so sovičkou. Obula som si tenisky a vzala voditko spolu s peňaženkou
-Meggie! Pod ideme sa prejsť!
Zakričala som do útrob bytu a s obývačky na mňa vybehla moja mala kôpka. Pripla som jej voditko a spolu sme sa prechádzali po rušnom Londýne. 
Keď sme boli poriadne vyvenčené zbehla som do obchodu a potom domov. Prišli sme okolo tretej. Dala som jej granule a sebe si spravila niečo ľahké aby som nebola zas moc hladne a nespravila si trapas. Potom som to všetko umyla. Na kolena som si vzala notebook a začala upravovať nejaké fotky. Zažrala som sa do toho tak veľmi že čas mi ušiel ako voda. Spamätala som sa až vtedy keď mi bolo treba na malú. Pozrela som na hodiny. 17:05 no do rite! Skríkla som v hlave. Zaklapla som notebook a vbehla do kúpeľne. Dala som si rýchlu sprchu. Vlasy som si učesala aby mi v jemných kučerách padali na ramena. Dala som si len jemný púder, špirálu a linku. Pery som si pretrela leskom a bežala do izby. Vybrala som si jednoduché biele šaty. V pase bili stiahnuté a sukňa voľne plávajúca dookola. Vrch bol potiahnutý jemnou čipkou. Boli elegantne a nič sa nimi nedalo pokaziť.


Obula som si k nim čierne lodičky na 10 centimetrovom opätku. Ak dobre hádam teraz by som mala byt rovnako vysoká ako Zayn. Usmiala som sa. Vzala som si čiernu kabelku (taká aká je na obrázku len čierna). Do nej som dala mobil, lesk, peniaze a kľúče. Ešte som z poličky vzala môj čierny klobúčik a pred zrkadlom v chodbe si ho upravila a nasadila na hlavu.(proste so Streis mame klobúky ako ma Perrie ten čierny. Tak ten)
V tej chvíli ako som dolaďovala posledne úpravy zazvonil môj mobil. Zayn. Zrušila som ho. Meggie mala všetko čo potrebovala. Ešte som sa navoňala a utekala dole. Pred dverami som zastala zhlboka sa nadýchla a otvorila dvere. Na tvári mi hral jemný úsmev. A pri pohľade na Zayna moje nohy boli ako so želatíny. O môj bože. Pomyslela som si. Nezačne sa opieral o čierny taxík ktorý na nás čakal. Bol taký sexy. Na sebe mal tmavo modré rifle, bielu košeľu a na tom čiernu koženku. Vlasy mal spadnute. Žiadne vyčesané ako nosí. Proste jednoducho upravene. Prepaľoval ma žhavým pohľadom a ja som mala pocit že zhorím. Spamätal sa ako prvý. Vystrel sa a podišiel ku mne. Jemne ma objal a potiahol smerom k taxíku. Mala som pravdu. Teraz sme boli narovnako vysoký takže nemal žiadnu výhodu. Nasadli sme a nechali sa viest
-Si krásna
Zrazu sa jeho pery ocitli blízko môjho ucha. Jeho horúci dych ma ovial a ja som sa mierne zachvela. Trocha som sa k nemu natočila a videla ako sa na mňa frajersky usmieva
-Ani ty nie si na zahodenie
Žmurkla som naňho a odvrátila tvar. Zasmial sa. Ďalej sme už mlčali.
Zastali sme pred malou reštauráciou. Zayn mi otvoril dvere a zaplatil. Ponúkol mi rameno a spolu sme vstúpili do útulného prostredia reštaurácie. Zaviedol nás k stolu pre dvoch. Čašník k nám prišiel a podal lístok. Zayn objednal biele víno. Objednali sme si niečo čoho názov sa veľmi ťažko vyslovoval. Popíjali sme a rozprávali sa. Ja ako správna fanúšička som sa pýtala na nejaké veci. Nakoniec sme to vzdali a Zayn začal rozprávať všetko. S úžasom som ho počúvala ako rozprava čo sa stalo, ako sa cítil a aký je šťastný. Keď nám priniesli jedlo najedli sme sa. Zaplatil. Aj keď mi to nebolo dva krát prijemne. Zastavil taxík a viezli sme sa pre mňa neznámymi ulicami
-Kam ideme?
-Uvidíš
Záhadne sa usmial a ja som sa mu rozhodla veriť. Zastali sme pred veľkým domom. Opäť mi otvoril, zaplatil. Už ma to začínalo hnevať. Pomaly sme kráčali chodníkom a zastali pred dverami. Začala som tušiť čo sa deje ale bola som ticho. Odomkol dvere a mi sme vstúpili dnu.
-Chalani! Som tu a mame návštevu!
Skríkol na cely dom a vtedy sa od všadiaľ ozval dupot.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára