pondelok 1. apríla 2013

Only Photo...The End


Zobudila som sa do krásneho rana. Prečo bolo krásne? Okrem toho že svietilo slniečko sa mali vrátiť chalani . A môj Zayn. Nesmierne som sa na nich tešila. S postele som vystrelila ako strela. Vbehla som do kúpeľne kde som so seba spravila človeka. Na seba som si hodila rifle, tyrkysové tričko a na to čierne sako. Obula som si conversy. Je mi jasne že dnes to bude živé a v topánkach na opätku by som to nerozdúchala. Megginke som dala jest a mierila ku dverám. Natešená s toho všetkého. A úsmevom som otvárala dvere. Zarazilo ma to čo som videla. Zayn mieriaci rukou na dvere že ide klopať a s kyticou ružových tulipánov. 
Prekvapene sme na seba hľadeli. Nevedeli sme nájsť slova. Nakoniec som to vyriešila za nás oboch. Široko som sa usmiala a nahla sa k nemu. Na pery som mu vtisla rýchli bozk. Keď som sa odtiahla už sa usmieval aj on.
-Ideš ďalej?
Odstúpila som od dverí a on vošiel dnu. Prešiel do kuchyne. Na stôl položil tulipány a otočil sa ku mne. Zovrel ma vo svojom typickom objatí a vášnivo ma pobozkal
-Ahoj
Zašepkal do môjho ucha. Keď sa odtiahol v očiach mu tancovali iskričky radosti. Musela som sa nad nim zasmiať a pokrútiť hlavou
-Čo tu robíš? Myslela som že sme sa mali stretnúť u vás
Povedala som len tak ledabolo keď som si sadla na barovú stoličku. Na jeho tvary sa mihol úsmev a kyticu opäť vzal do rúk
-Myslel som že ta prekvapím. V pyžame a strapatú ale nevyšlo mi to. A cestou som zbadal tieto krásne tulipány ktoré miluješ. Nemôžu ti síce konkurovať v krase ale sú tak isto dokonale ako ty. Svojou jemnosťou a krehkosťou...
Nežne sa na mňa usmial. Podávanú kyticu som vzala a privinula si ju na hruď. So zavretými očami som vdýchla tu dokonalú vôňu a pozrela na Zayna ktorý sa usmieval
-Sú nádherné
-Ale nie tak ako ty
Svojou veľkou rukou ma pohladil po tvary a ja som si užívala jeho dotyk.
-Chýbal si mi.
Zašepkala som do jeho dlane
-Aj ty mne
Zacítila som jeho pery ktoré sa jemne obtreli o tie moje. Nakoniec našu romantickú chvíľu prerušila Meggina lebo sa dožadovala Zaynovej pozornosti. Prevrátila som ocami a nechala ich nech sa spolu zabávajú. Ja som vytiahla vázu, napustila do nej vodu a vložila do nej tulipány. Ešte som ich upravila a zadívala sa na ne.


Usmiala som sa. Zayn vedel o mne toho tak veľa až mi to naháňalo strach ale zároveň aj lichotilo. Milovala som ho celým srdcom ale zatiaľ som mu vravela len slovo ľúbim ta. Slovo milujem bolo pre mňa moc silne a záväzné. Treba čas aby ste to niekomu povedali. A ja som cítila že jemu to môžem povedať. Chcela som avšak počkať na správnu chvíľu. Usmiala som sa a jemne pohladila ružový lupeň. Nakoniec som prišla za tými dvoma a videla ich ako si ležia na gauči a Meggie na jeho hrudi. Oprela som sa o zárubňu a sledovala ich. Zayn zachytil môj pohľad a pokynul aby som k nim prišla. Meggie opatrne položil vedľa seba a mne si stiahol na kolena. Bola som opretá o jeho hruď. Jeho ruky boli polozene na mojom brušku a ja som ich objímala, Mala som mierne privreté oči a Zayn hlavu položenu na mojom ramene. Chýbali mi takéto chvíle. Veľmi. Keď tu nebol cítila som sa taká prázdna. Ale ako náhle som ho zbadala vo dverách zapadli sme o seba ako skladačka. 
-Mali by sme ísť. Sľúbil som chalanom že prídem aj s tebou
Zašepkal a jeho dych pošteklil moju citlivú pokožku na ktorej sa hneď objavili zimomriavky
-Už?
Ospalo som zatiahla
-Máš pravdu ani mne sa nechce ísť ale ak neprídeme tam sem doletí Louis
Zasmial sa a ja som bola hneď prebratá. Zamkla som byt a zišli sme pred bytovku. Na ulici sme si stopli taxík. Neušlo sa to par fotografom takže môžem očakávať zajtrajšiu titulku.....
Pred ich domom to bolo ešte horšie. Hlava na hlave a blesky všade naokolo. Spolu sme sa pretlačili až k dverám. Otázky na našu adresu sme ignorovali. Bolo to lepšie a pohodlnejšie ako na ne vôbec odpovedať. Ako sme sa ocitli vo vnútri vydýchli sme si. Z nôh som skopla topánky a spolu ruka v ruke sme vošli do obývačky kde sa flákali ich celebritne zadky. Ležali, sedeli a kysli. Toto majú byt medzinárodné celebriti? Budíš no...Povedala som si v hlave a hodila sa na sedačku k Louisovi
-Je čau Streis!
-Ahoj Louis!
Skríkli sme na seba a on ma už objímal a strapatil vlasy. Už som si s toho nič nerobila. Zvykla som si. Čo iné mi ostávalo? Protestovať? Pri ňom? Asi ťažko....
-Ahoj!
Zvolali ostatní chalani a ďalej robili svoje veci. Liam napomínal Harryho ktorý ho mal hlboko v paži a sledoval Pamelu Anderson ako beží po plazí v tých červených plavkách. Pozrela som na Nialla a zarazila ma skutočnosť. On nejedol ale bol nacapený na mobile a niečo horlivo pišal
-Stalo sa niečo Niallovi?
Šepla som smerom k Louisovi. On pozrel na mňa a potom naňho
-Áno je chorý a hovorí sa tomu láska
Zaškeril sa a ja som sa rozosmiala
-Kto to je?
-Ešte nepovedal ale pozri ako sa usmieva no nie je rozkošný? Ako tie deti len rastu. Za chvíľu nás opustia a my ostaneme samy
Utrel si imanigarnu slzu a ja som ho ľútostivo pohladila po ramene
-Nie Loui ja tu budem
Žmurkla som a on ma objal. Zayn si vzdychol a dal pohlavok Louisovi. Takéto naťahovačky tu boli stále. On sa len zaškeril a ukradol ovládač Harrymu ktorý naňho skríkol ale on ho ignoroval a prepol na správy. 
Objavila sa tam nejaká prsnatá moderátorka a vravela niečo a svete hviezd. A samozrejme prišla reč aj na chlapcov. Spomínali ich posledný koncert a blížiace sa turné. Boli tam aj nejaké zostrihy. A nakoniec upozornila že im niekto poslal fotku so súkromia. Vtedy sa na obrazovke objavila fotka Zayna ktorú som fotila keď sme boli u nich. Prekvapene som na televízor vyvalila oči a potom som pozrela na Zayna. Sústredene sa mračil a nakoniec vrhol na mňa pohľad. Bol plný zmätku, hnevu, chladu....
Postavil sa a mne pokynul aby som sla za nim do kuchyne. Prehltla som rastúcu guču a postavila sa. Stal opretí a linku a sústredené na mňa hľadel. Postavila som sa oproti nemu a čakala
-Prečo si to spravila? To ti vážne šlo len o to vyfotiť nejakú fotku a potom ju tam poslať? Aby si dostala peniaze? Prečo? Prečo si mi vravela že ma ľúbiš keď to bola loz a pretvárka? Chcela si ma zničiť? A musím ti povedať že sa ti to podarilo.....
Vravel to potichu ale každé jedno slovo sa mi zarezávalo do kože ako ostrá dýka  a bolelo to. Prehltla som slzy ktoré sa mi drali do očí a nevedela čo povedať. Nakoniec som sa trhane nadýchla a pozrela naňho 
-Ty si myslíš žeby som ju tam poslala? Vážne Zayn? Neveríš mi? Ak je to pravda tak toto nemá zmysel....
Otočila som sa na päte. Zastala som vo dverách. Neotočila som sa naňho len som zašepkala
-Ja som ju tam neposlala......
A vybehla som von. Prebehla som popri chalanoch ktorý sa tvárili divne. Rozrazila som dvere. Predrala som sa pomedzi  novinárov a rozbehla sa smerom domov. Slzy ktoré mi zahmlili zrak tiekli veľkým prúdom dole. Slnko zmizlo. Veľký tmavý mraz ho zakryl. Moje srdce sa rozlomilo. Prečo mi neveril?
-Streis stoj! Streis!
Počula som za sebou svoje meno ale nereagovala. Bežala som ďalej. Chcela som mat od všetkých pokoj. Od každého......Lenže ten dotyční ma dobehol a otočil k sebe. Narazila som do jeho pevne hrude. Chytil ma za ramena a odtlačil od seba. Prvá kvapka dopadla na moju tvar a nasledovali ju ďalšie. Začalo pršať. Hustý lejak premočil naše oblečenie a my sme si naďalej hľadeli do tvare. Hľadela som do jeho smutných hnedých oči. Cez tie moje zaslzene som poriadne ani nevidela ale snažila som sa žmurkať a zahnať ich
-Nechaj ma na pokoji!
Skríkla som a mykla sebou snažiac sa vytrhnúť s jeho náruče.
-Nie počúvaj ma!
-Nie! Chceš ma len zas obviňovať! Nechcem to počúvať!
Zhrbila som sa a moje ramena sa začali otriasať od vzlykov. Zayn sa sklonil tak že naše tvare boli na rovnakej úrovni.
-Prepáč mi to! Mal som ti veriť! Som idiot že som o tebe čo i len na chvíľu zapochyboval. To chalani tam tu fotku poslali ale to ma neospravedlňuje že som ten najväčší idiot pod slnkom! Skoro som o teba prišiel. A to ja nechcem. Milujem ta rozumieš! A verím ti! Vždy ti budem veriť! Moje srdce patri len tebe. Prosím odpusť mi moje zaváhanie. Prosím. Na kolenách....
Ako povedal kľakol si. Hľadela som naňho neschopná slova. On tam kľačal. Zmoknutý ako kura. Prosiaci. Moje ruky pevne držal vo svojich. Moje vnútro sa rozohrialo. Jeho slova boli úprimné a myslel ich vážne. Sklonila som sa k nemu a jemne ho pobozkala na jeho prekvapene pery
-Milujem za Zayn Malik
Zašepkala som. On hneď Vyskočil na nohy a zovrel ma vo svojom pevnom objatí. Odtiahol sa odo mňa. S úsmevom som naňho hľadela. Úsmev mi opätoval. Bol plný šťastia. Naklonil sa ku mne a náruživo sa vpil do mojich pier.
-Už nikdy ta nepustím
Zašepkal. A my sme tam stali. Objímajúci a bozkávajúci sa. Neprekážal nám silný a studený dážď. Ani naše mokre oblečenie ktoré sa lepilo na naše horúce tela. Nám stačilo to že sme mali jeden druhého...

                       
                                                                    THE END

1 komentár: