pondelok 1. apríla 2013

Scared of dark with Josh Devine



UPOZORNUJEM NECHCELO SA MI TO OPRAVOVAT A AJ PRETO ZE SOM MUSELA IST SPAT :DDDDDDD


Bola jasna noc. Mesiac osvetloval polnu cestu po ktorej som kracala. Bola som u mojej najlepsej priatelky ktora odomna byva asi hodinku cesty. Na moje stastie som zmeskala posledny autobus. Musela som prist domov inak by som mala zle. Tak a teraz som tu kracam po nerovnej ceste a bojim sa. Preco? Okrem zvierat a inych nocnych zivocichov som mala stach z tmy. Neviem ako som k nemu prisla ale moze to byt dosledkom tym ze ked sme raz s mojim bráškom hrali skovky zabudol na mna a ja som stravila v zavretej skrini asi pol dna. A od vtedy som mala s nej husinu a vsade muselo byt vzdy zasvietene. No a teraz.......
Ja truba! Mala som povedat ze u nej prespim! Ale to nejde! Preco? Lebo zajtra mam prax v jednom hoteli a musim sa dostavit inak budem mat velky problem ako aj od riaditela, triednej ale hlavne od mamy. Mojej mame zalezalo velmi na mojich znamkach. Neviem ai preco. Mozno preto ze ona nemala vtedy take moznosti. No a  tak teraz na to doplacam. Bola tma ako vo vreci. Nebyt mesiaca ktory bol v splne tak neviem......Obijmala som sa okolo hrude. Nielen ze som sa bala ale bola mi aj zima na sebe som mala len tenke tricko, cierne rifle a cervene conversy. A nie ze by som si ja blbka zobrala aspon mikinu ked je uz ta jesen ale ja si idem von akoby bolo leto vecer a nie jesen!
Vazne! Toto sa moze stat len mne! Ako som si nadavala nieco zapukala. Zastala som. Oci sa mi rozsirili a srdce mi zacala narazat do rebier. Co to bolo? Zacala som sa obzerat do okola velmi som sa bala. Preco som ja krava nesla po ceste? Jasne tadial to je to kratsie ale....A zase...Co to je? Zacula som funenie zvierata. Pozrela som do krikov odkial na mna pozerali svietiace oci. Toto nie! Pomaly to zacalo vystupovat a predomnou stal obrovsky diviak. Rozklepala som sa. Do oci sa mi nahrnuli slzy. Adrenalin vo mne stupal. Hladeli sme na seba ani sme sa nepohli. Ked v tom sklonilo tu velku hlavu zahrablo nohou a rozbehlo sa oproti mne. Ostala som zamrznuto stat. Co teraz? Co urobim? Jedina moznost ktora mi ostavala bol beh. Tak som nevahala a rozbehla sa prec. Vietor mi svistal okolo tvare, vlasy rozlietane na vsetky strany. Bala som sa. Ja zu tomriem! Je to absurdne ale ak je to samica tak ta ma zabije ak tu ma nejake mlade. Pane boze pomoz mi! Bezala som po polnej ceste. Modlila som aby som nezakopla alebo nezosypala sa. Okolo mna nebolo nic ine len pokosene obilie. Uz mi dochadzal dych. Nevladala som. Pomaly som spomalovala. Stale som za sebou pocula zvuky kopyt. Ked v tom zrazu sa stal zazrak. Nie ziadny polovnik ktoreho by som si zelala ale jeden obravsky strom. Nevahala som a zamierila k nemu.  S mensimi problemami som sa nan vysplhala a co najvysie sa usadila. Dychala som prudko a rychlo. Ledva som lapala dych. Diviak ma dobehol. Zurivo zacal narazat do stromu ktory sa triasol. Oblapila som sa nejakeho konara a tuho zavrela oci. Po licach mi stekali slzy. Prosim odid. Prosim nechaj ma ja ti nic neurobim. Diviak kruzil stale dookola. Kolko som tam mohla sediet? 5 minut? Hodinu? Zacal fukat silny vietor a zarezaval sa mi do kosti. Bola mi stale viac a viac zima. Klepala som sa na celom tele ako aj od zimy ale aj od strachu o moj zivot. Na buduce pojdem radsej po ceste alebo si aj hodinu pockam na ten debilny autobus. Uz nikdy nebudem nadavat na mesku dopravu. Uz nikdy nezjem nejaku divinu nikdy len sa chcem od tialto dostat!

-Hej! Ty tam! Hej!
Otvorila som oci a zadivala sa na zem. Po diviakovi ziadne stopy ale namiesto neho tam stal nejaky chalan. Mal na sebe cierne tricko teda myslim, modru mikinu, cierne rifle a cervene conversy.
-Ano?
Nedokazalo som kricat stale ma opantaval strach. Hlavu mal vysoko zdvihnutu
-Uz mozes zist diviak odisiel
-Vazne?
-Myslis ze by som tu inak stal? Keby tu bol?
Opytal sa ironicky
-Nie
-Mas pravdu, uz by som sedel vedla teba
Zasmial sa sam na sebe. Mne to na tvari vyvolalo usmev.
-Ides dole? Ci tam budes este kempovat?
Zakrical mi hore. No poobzerala som sa a ked som sa pozrela dole a ako som vysoko zatocila sa mi hlava
-Ja neviem ako dole!
Odkricala som mu spät.
-Vsak pod dole tak ako si tam vyliezla
Zvolal so smiechom. To ma nastvalo.
-Pocuj ty mudrlant! Ja som sem vyliezla nejakym zazrakom ked som utekala pred tym diviakom myslis ze som vtedy uvazovala ako zidem dole?
Nastvane som mu zakricala. Zrazu stichol. Stale sa pozeral hore a vyzeral ze rozmysla.
-Prepac neuvedomil som si to....Ale myslim ze viam ako zides
-Ako?
Ruky zdvihol do vzduchu a na tvari sa mu mihal usmev
-Skoc ja ta chytim
Neveriacky som nanho pozerala aj ked myslim ze to nevidel
-Zblaznil si sa?
-Pokial viem tak nie skoc!
-Nie!
-Ja ta chytim neboj!
-Naizaj?
-Ano!
-Slubujes?
Zo strachom som sa ho opytala. Teraz som si bola 100% ista ze sa usmieva
-Ver mi
-Dobre.
Postavila som sa pridrziavajuc sa konarov.
-Na 3!
Zakrical
-1
Zavrela som oci
-2
Zhlboka som sa nadychla
-3!
Odrazila som sa od konara. Letela som dole. Vzduch okolo mna svistal. Ruky som si dala k hlave aby som ju ochranila. Zrazu som zacitila silne ruky ktore ma chytili. Otvorila som oci. Hladela som do vysmiatej tvare toho chalana. Bol ocarujuci. Vlasy nemal kratke ale trocha dlhsie tipujem ze hnede. Mal ich ucesane trocha na bok. Prepichnute usi a krasny usmev. Obarene som nanho hladela
-Vidis? Vravel som ze ta chytim
Az teraz som si uvedomila ze ma stale drzi v naruci. Ako to ze nespadol? Zas az taka lahka nie som
-Ehm polozis ma?
Trocha zahambene som sa ho opytala
-Prepac
Usmieval sa ako slniecko na hnoji ked mi pomohol stavat sa na nohy. Poobzerala som sa dookola a stale cakala ze ten diviak od niekal vybehne
-Uz tu nie je odisiel pred takymi 20 minutami ked si uvedomil ze nezides
Odhadol moje myslienky a odpovedal na ne. Opät som sa k nemu otocila
-Dakujem keby si neprisiel tak tam sedim asi do rana
Obidvaja sme sa zasmiali
-Inak ja som Josh
-A ja Angie(Endží)
-Tesi ma
Skerili sme sa na seba.
-Inak co tu robis?
Opytala som sa Josha a bola som zvedava co ho sem privadza
-No boli sme s kapelou na opekacke. Ked sme sedeli v aute vyhnali ma ze si nieco zabudli a ako som vystupil nastartovali auto a zdrhli pri tom na mna kricli ze to mam za tu slahacku. Ale vsak oci uvidia ked pridem teraz to bude horsie ako slahacka
Pozeral do dialky a mrmlal si uz tak pre seba. Mna to rozosmialo ale iba trocha.
-To nebolo od nich pekne
Ale nadalej som sa usmievala
-A ty kraska? Co tu tak sama?
Trocha som sa zacervenala ale to nemohol vidiet
-No ja som bola u svojej kamaratky lebo je chora a zmeskala som autobus. Lenze ja som domov musel aist inak by ma mama zabila a tak som si povedala ze pojdem skratkou. A lutujem to
-Ja nie
-A to uz preco?
Zvedavo som sa nanho pozrela
-No keby mi to nespravili tak by som nestretol okuzlujuce dievca ako si ty
Povedal to takym zvodnym hlasom. Boze! On tu do mna husti! OMG! Do lic sa mi nahrnula cerven
-To vravis kazdemu dievcatu ktore stretnes na strome?
Premenila som to na vtip radsej
-Oh si ma odhalila :D ale zatial som nemal to stastie a teraz si prisla ty
-Blazon
-Netajim sa tym
Prevratila som ocami. Stale sme si hladeli do oci a usmievali sa na seba ako blbci.
-Pojdeme uz? Urcite ideme tym istym smerom
-Dobre mozeme ist
Pobrali sme sa pomaly smerom do mesta. Preco ta truba musi byvat tak daleko? Budem sa stazovat u jej rodicov. Ako sme pomaly slapali mala som chut o nom vediet viac. Neviem preco ale pritahoval ma . Bol krasny a ten jeho hlas. Uz som sa ho isla opytat na kapelu ked mi zacal zvonit mobil. Zastala som a Josh so mnou. Zacala som prehrabavat vrecka a na treti pokus som ho nasla. Mama. Preglgla som a zdvihla ho
-Yes mum?
Prosim nevrieskaj na mna nevrieskaj
-Angie ahoj,este si u An? Ak hej mozes tam ostat prespat volala tvoja profesorka ze v hoteli je zajtra nejaka akcia a nepotrebuju ta. Ja len tolko lebo viem ako sa bojis tak maj sa a uzite si to bye!
Ani som jej nestihla nic povedat a zlozila mi
-Si so mna robi srandu!
Zvolala som nazurene.
-Ja sa ako blba trepem cez pole lebo sa bojim ze ma zabije a ona mi teraz vola ze nemusim ist zajtra na prax! Are you fucking kiding me! Pokoj dychaj!
Vravela som nahlas. Vzdy ked som bola nahnevana vravela som to co si myslim. Preto som mala väcsinou problemy s matikarkou. Ja sa bojim tmy, skoro ma zabil diviak trepem sa domov a ona mi povie ze mozem ostat! To nemohla zavolat skor! Zhlboka som dychala a ratala do 10.
-Si v poriadku?
Na svojou ramene som pocitila cudzi dotyk. Otvorila som oci. Josh stal oproti mne a usmieval sa
-To nie je vtipne!
-Ako pre koho
-Ty ty ty.....škodoradostník!
-škodoradostnik? Tak mi etse nik nepovedal take slovo aj existuje?
-Prepac ze nenadavam! A ano existuje najdi si ho v slovniku!
Nahnevane som vravela. Prskala som ako macka a on sa mi len smial. Nastvane som sa mu otocila chrbtom a vybrala sa inou cestou. Debil!
-Hej pockaj! Stoj!
Ignorovala som ho a kracala dalej
-No tak!
Chytil ma za ruku a otocil k sebe
-Pust ma ja s tebou nejdem!
Hlavu som musela zdvihnut hore pretoze inak by som mu nevidela do oci
-Prepac Ang(Endž) ja som to tak nemyslel nevymyslaj a pod
Stali sme oproti sebe. Ja som zhlboka dychala a on na mna hadzal puppy eyes.
-Preco ma vzdy obmäkci pekna tvaricka?
Mrmlala som si pre seba
-Lebo mas dobre srdce?
Stale sa na mna usmieval
-Asi no pod chcem byt uz doma
Posuchala som si ramena lebo zacalo fukat. Vykrocila som ako prva
-Pockaj
-Co je?
Otocila som sa a videla ako si zvlieka mikinu. Pod trickom sa mu rysovali svaly. Omg! Asi mi usla slina.
-Tu mas
Podal mi svoju mikinu
-Nie bude ti zima
-Ale tebe je zima a ja som chlap nieco vydrzim
-Ale...
-Ziadne ale proste si ju zober inak ti ju oblecem
Kazal mi ako mama svojmu dietatu tak som si ju zobrala a obliekla. Ohromila ma jeho vona. Vav. Bola krasna svieza a plna muznosti.
-Spokojny?
-Nadmieru no tak pod poznam skratku.
Chytil ma za ruku a zacal tahat smerom k lesu. Medzitym sa ma zacal vypytovat na rodinu, priatelov, skolu, zaluby, oblubene skupiny a ine hovadiny. Ja som mu kladla tie iste otazky. Dozvedela som sa o nom velmi vela veci. Bol proste uzany. Uz sme boli pred lesom. Ja som zastala a divala sa do toho vreca plneho tmy. Josh sa ku mne otocil a zahladel sa na mna. Ja som zamrznuto stale a hladela tam. Prehltla som. Zacala som sa triast
-Ides?
-Tam ja nevkrocim
-Preco?
-Je tam tma...
Sklonila som hlavu a oblapila sa rukami.
-A ty sa bojis tmy.....
Skonstatoval. Zrazu mi len jeho velka dlan zdvihala hlavu tak aby som sa mu divala do oci.
-Preco si mi to nepovedala? Nie radsej nic nevrav. Pocuvaj ides so mnou takze sa nemas nicoho bat ak chces budeme kracat vedla seba a ja ta budem drzat za ruku dobre?
Jeho oci sa vpijali do tych mojich. Okolity svet prestal pre mna existovat ako zhypnotizovana som prikyvla. Ako slubil postavil sa vedla mna a preplietol si so mnou prsty. Do mojho tela vystrelila horucava. Citila som triasku. Bolo to uzasne. Vstupili sme do lesa a vo mne sa prehlbil strach. Viac som sa natisla k Joshovi. On ma pustil. Zlakla som sa ale on ma objal okolo ramien a tak si ma k sebe dal blizsie.
-Josh?
-Ano?
-Vrav mi o tej kapele v ktorej si
-Dober teda....No ako by som zacal? Som bubenik...a teraz prosim ta nekric som clenom skupiny One Direction. Tvorime uzasnu partiu. Su mi ako rodina ked som od svojej tak daleko nahradzaju mi tu ktoru som musel nachat doma. Liam je ten najrozumnejsi a je ako nas otec. Preto ho prezivame Daddy Directioner. Potom je tu Niall nas jedak s ktorym si velmi rozumieme a tvorime zohratu dvojku. Je to uzasny chalan ktory si zije vo svojom svete a je velmi citlivy, Louis je sice najstarsi ale sprava sa ako 5 rocne dieta. Je to sialenec a clovek sa pri nom nenudi, Zayn je nas narcis zo zaciatku bol tichy a utiahnuty ale potom ako sme ho viac spoznali sme zistili ze je vesely a je s nim sranda. A Harry? To je typek. Je najmladsi a najnadrzanejsi. Nevycitame mu to. Ale ked sa spoji s Louism a vznikne Larry tak to je moc aj na kona a....
Stale vravel a vravel o kazdom jednom clenovi mi povedal tolko. Sem tam mi usiel aj tichy smiech a hlavne ked mi vravel o prihodach s koncertoch, skusok a inych veciach. One Direction som poznala ta trubka An je do nich blazon a kazdy den o nich melie. Maju super pesnicky ale nepovazujem sa za fanusika. Celu tu cestu prekecal a ja som sa citila v bezpeci ako mi slubil. Uz som videla vychod. Ulavilo sa mi. Ako sme vysli Josh so mna slozil ruku co ma zamrzelo ale musela som s tym ratat. Ako sme vysli s toho lesika zbadali sme vysvieteny Londyn. Mesto kde zijem. Nezili sme v centre ale na kraji co som bola rada. Pomaly sme sa vybrali
-Ktorym smerom byvas?
Opytal sa ma Josh. podrobne som mu to opisala on iba prikyvoval.
-Ja byvam no byvame tiez na kraji a mam to blizsie takze ak pojdes so mnou tak ta hodim autom a budes to mat rychlejsie co povies?
-Dobre teda
Suhlasila som po asi minutovom rozmyslani. Bola som rada ze mozem byt s nim dlhsie. Vybrali sme sa teda pomaly smerom k nim. Po ceste mi vysvetloval ze cela kapela zije vo velkom dome. Ze je to praktickjsie ked idu na skusku alebo na ine akcie. Rozpraval mi akurat jednu prihodu s bazenom ked v tom oblohu pretal blesk. Tak ma to vystrasilo ze som priskocila k Joshovi a skovala sa mu na hrudi. On ma reflexne objal. Toto nie je fer preco dnes? Ano mam strach aj z burok. To zas pre to lebo raz do mna skoro udrel blesk
-Aj burok sa bojis?
-Asi este viac ako tmy
Zamrncala som a s oci sa mi spustili potoky slz. Josh sa odo mna odtiahol a zadival sa mi do oci. Ruky zdvihol ku mojej tvari a zotrel mi slzy aj ked ich hned nahradili dalsie
-Vies co som ti povedal pred tym ako sme isli do lesa?
Pokrcila som ramenami. No co povedal mi toho vela.
-Ides so mnou tak sa nemas coho bat pocujes to plati aj teraz
Povedal a usmial sa na mna roztrasene som mu usmev opätovala. Ale opät oblohu pretal blesk, hrom a opät blesk. Oci sa mi rozsirili a opät som sa skovala na Joshovej hrudi. Objal ma a hlavu si polozil na vrch mojej hlavy
-Urobime to takto aby sme tam boli skor vyskocis mi na chrbat a budeme bezat dobre? A nie nie je odpovet
Jemne som prikyvla. Ked som sa upokojila odtiahol sa odo mna. Presla som zanho. On si klakol a ja som mu vyskocila na jeho chrbat. Nohy som mu obtocila okolo trupu a rukami ho chytila okolo krku. On ma chytil za nohy.
-Drz sa
-O nic ine mi nejde
Zamrmlala som blizko jeho ucha. Opät zahrmelo. Hlavu som si skovala na jeho krku. Josh sa rozbehol. Vietor svistal okolo nas ako bezal. Je to absurdne ale vtedy ma napadla myslienka ze vyzerame ako Edward a Bella s Twilightu :D ja viem keby som sa nebala tak sa budem asi smiat. Zrazu sa velmi schladilo. Oblohu teraz pretal blesk a rozprsalo sa. Za chvilu sme boli mokry ako kostolne mysi
-Este chvilu a sme tam.
Zakrical pomedzi dazd. Ja som sa len modlila a modlila aby do nas nic neudrelo. Zrazu zastal. Otvorila som oci a ocitli sme sa pred velkym vidieckym sidlo. Zamieril so mnou pod striesku kde parkovalo vela aut. Zlozil ma a hned sa ku mne otocil
-Pockaj idem pre kluce a hned ta zaveziem
Prikyvla som. Opät sa rozbehol do dazda. Sledovala som jeho sexy postavu az dokym mi nezmizla v dome. Co sa to deje? Nikdy som ziadnemu chalanovi nepovedala tolko co jemu. Je to normalne? To mu az tak verim? Odpoved vedelo jedine moje srdce. Nikdy som si nikoho tak nepustila k telu. Ale zase je pravda ze za jednu noc sme si toho zazili dost. Ani neviem ako dlho som bola v svojich uvahach ked
-Si zlata ked rozmyslas
Od laku som poskocila a hladela do Joshovej vysmiatej tvare. Mal na sebe uz suche oblecenie a v rukach drzal kluce a...
-Doniesol som ti nejake veci na prezlecenie aby si neprechladla
-Nemusel si si robit starosti..
-Ty nie si starost
Usmial sa na mna. S cervenajucimi licami som prijala teda veci. Odomkol mi auto. Vliezla som do zadu a rychlo na seba natiahla jeho tricko, mikinu a asi aj teplaky ktore boli nastasie na snurku. On ma zatial cakal vonku a hladel do tmy. Potichu som vysla von a postavila sa vedla neho. Pozrel na mna. Prezrel si ma od hlavy az po päty.
-Pristane ti to
-Ty klamar vsak v tom plavam
-Mne to pride zlate
Zamrmla. Nic som na to radsej nepovedala
-Ideme?
-Mozeme
Nastupili sme do auta. Nadiktovala som mu adresu ktora bola od nich asi 20 minut cesty. Takze skoro susedia :D Viezli sme sa po tichu a vychutnavali si to ticho ktore medzi nami vladlo ked sme zastali na strkovej ceste ktora viedla k nam. Svietilo sa uz len v obyvacke takze brat je hore. Uf. Aspon ze nie mama.
-Mate to pekne
-Dakujem
Usmiali sme sa na seba. Nik z nas nevedel co povedat. Ta trapna chvila pri luceny.
-Tak ja idem ahoj Ruku som mala na klucke ked ma zastavil jeho hlas
-Pockaj Angie? Nedala by si mi tvoje cislo?
-A naco ti bude?
-No po 1. mas na sebe moje oblubene tricko :D a po 2. mozno by som ta chcel niekam pozvat
-Chmulo pis si
Nadiktovala som mu ho a on mne to svoje. Rozlucili sme sa a ja som vystupila. Uz som kracala po schodikoch. Pred dverami som zacala hladat kluce
-Angie pockaj!
Otocila som sa a videla ako Josh bezi po schodikoch ku mne
-A co?
-Toto...
Nestihla som nic povedat lebo jeho pery sa ocitli na mojich. Jemne ma zapojil do toho tanca. Bol to krasny a pomaly bozk. Objala som ho okolo ramien a on si ma pritiahol za pas. Zrazu sa odomna odtrhol a s veselimi iskrickami v ociach sa mi zadival do oci
-Toto som mal chut urobit od kedy som ta zbadal na tom strome......Zajtra o siestej pre teba pridem
-To znamena?
-Beriem ta na rande a nie...
-Nie je odpoved
Dopovedala som zanho. Zasmiali sme sa na sebe. Josh mi venoval este jeden bozk a utekal uz. Ja som sa vrutila dnu s veselym usmevom pozdravila zmeteneho brata a vybrala sa do svojej izby. Dala som si rychlu sprchu. A len v Joshovom tricku lahla do postele a tesila som sa na zajtrajsie rande.

                                                The End


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára