pondelok 1. apríla 2013

So Welcome :)


Welcome!
Holky toto je môj nový blog. Ano začínam uplne od 0. Nemam nič! len cez 100 zhliadnuti. Ty vole citim sa ako začiatočnik. Ty ktorí mi ostanu verní dakujem vam. A zaroven by som chcela poprosiť baby ktore maju blogy či by ma zdielali. Alebo aj na nejake stranky na FB. Ano je mi to blbe prosit vas ale potrebujem pomoc. Ja mam par znamich ale potrebujem pomoc. Dakujem. Zaroven pod tymto prospevkom je upkne zbrusu nova cast Dark Side uzite si ju a baby dakujem že pri mne stojite. A BTW v stredu na moje narodenyni by mal moj stry blog presne rok. Za rok sme dali 100 000 zobrazeni :) dufam ze sa nam to podari aj teraz a možno to aj prekonáme :
 čo ja viem? ale aj tak sa teším :) a dakujem :)

2 komentáre:

  1. Cau :D
    Skoda,ze si musela 'zrusit' ten tvoj stary blog ale teraz mas akoby novy zaciatok ;) ja sa ta chcem iba spytat,ze ci by si nedala ten vzhlad co mas teraz na starom blogu(ten strom...) neviem preco ale tak sa mi to paci viac ;) ale je to iba tvoje rozhodnutie :))
    Good Luck
    °sialenec°

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vždy budem verná tvojmu blogu,či už tomuto,alebo tomu starému :))

    OdpovedaťOdstrániť