pondelok 1. apríla 2013

Stole My Heart 5


Zayn:


Pomaly som sa preberal. Konečne som sa vyspal ako sa patri. Mrkol som na hodiny. Pol jedenastej. Zafučal som a prevalil sa na druhu stranu. Slastne som zavrel oči.

O 5 minút:

-Čože? Pol jedenastej?! Sakra! Už je neskoro!
Vyletel som s postele a veľmi rýchlo až nadzvukovou rýchlosťou sa dal do poriadku. Vlasy som len prečesal a nechal ich spadnute. Namieril som si to k Jess.
-Jess! Nejdeš dole...
Nikde nikoho. Kde je? Ak jej niečo spravili....Rozbehol som sa dole.
-Harold! Louis! Kde je Jess? Ak ste jej niečo spravili s tým vaším humorom tak vás na mieste pretrhnem a niekam zakopem!
Vtrhol som do kuchyne. Hnev vystriedal sok. Všetci sedeli za stolom. Nik sa s nikým nebil a ani nehádal. A aký bol dôvod? Jedno cárovné stvorenie, ktoré sa skrúcalo v kuchyni. Ani si ma nevšimla ako sa skrúcala pri platni. Potichu som si sadol
-Čo vari?
-Psst!
Zahriakol ma Niall. Zbožne na ňu hľadel.
O 5 minút boli pred nami palacinky a všetko možné. Niall ju objal okolo pasu
-Ja ta milujem! Chalani necháme si ju?
Jess bola trochu mimo ale potom ho postrapatila po vlasoch a ukázala mu aby začal jest. Niallovi to 2-krát nemusela opakovať.
-Doneste vitrínu, sviečky a vonne tyčinky. Niall ma novu modlu
Podotkol Louis a dalej sa venoval smiechu.P.S.(To čo sa uctieva ak by ste nevedeli)
Začali sme sa smiať. Jess si sadla vedľa mňa
-Dobre ráno
Pozdravil som ju. Ona sa na mňa usmiala. Zdvihla ruku a prešla mi cez spadnutú ofinu. Ani som sa nepohol ako mi cez ňu prechádzala. Ako sa ma dotkla prebehol mnou elektricky prúd a naskočili mi zimomriavky. Čo sa to so mnou robí? Dala ruku dole, široko sa na mňa usmiala. Do líc jej stúpla červeň a ukázala mi zdvihnutý palec.
-Ďakujem...
Ešte viac sa začervenala a venovala sa svojmu tanieru. Nenapadne som ju sledoval. Zjedla 5 palaciniek a bola plna. Ale ako jedla! S Niallom sa pretekali kto rýchlejšie zje palacinku. Natreli si ju zagúľali. Pozreli na seba a Louis to odštartoval. Ani jeden sa s tým neštval. Zobrali si do ruky každý tu svoju a začali jest. Boli zababraní až za ušami. Ale vážne. Jess mala čokoládu okolo celých úst. Ešte si aj dva pásiky urobila ako indián(viem aký je to pocit raz mi to spravila Baja :D ale haluz ale keď som to dávala dole.. :DD). Ale bola rozkošná. Na zjedenie a to doslovne. A Niall? Neviem ako ale nutelu mal v obočí a okolo celých úst. A tak. A kto vyhral? Nečakané. Nik by to nepovedal ale.....chvíľka napätia....Niall! Vyzerali ako malé deti a my sme sa na nich len smiali. Liam to nenapadne odfotil a hodil na twitter. Ak to jeden s nich zisti bude zle. Nezávidím tatko. No späť do prítomnosti. Jess sa oprela o stoličku, zaklonila hlavu a odfúkla si.
-Plna?
Z boju na mňa kukla a prikývla. Zavrela oči. Chvíľu len tak sedela a my sme sa zatiaľ ešte napchávali. Ja už som mal tiež dosť. Zrazu sa Jess postavila. Začala upratovať zo stola.
-Čo to robíš?
Nechápavo naňho pozrela a Harrymu ukázala na riad
-Nie, nie ty si navarila a my to upraceme
-Harry ma pravdu, nechaj to na nás
 Dodal Louis.Začala krútiť hlavou. Louis sa postavil, taniere jej vytrhol
-A mazaj sa umyť!
Ukázal jej mimo kuchyne. Ona nafúkla líca, prekrížila ruky na hrudi a vyplazila naňho jazyk. Ale otočila sa a vypochodovala von. Hľadel som za ňou.
-Hej! Zem vola Zayna. Ozvite sa! centrála prepínam!
Louis mi maval rukou pred očami
 -Nehltaj ju tak!
So smiechom zvolal Harry.Nechápavo som na nich pozrel. Chvíľu trvalo kým mi to docvaklo
-Idioti!
-Ale kľud Romeo
Louis zatiahol medovým hlasom
-Neuťahujte si ja nie som žiadny Romeo!
-Ale neklam! Vidíme ako na ňu hľadíš
Ten Harold si koleduje
-Nie!
-A milenci sa milujú!
 Začali obidvaja kričať. Naštvané som sa postavil
-Viete čo? Strčte sa niekam!
A vypochodoval som von
-Za pravdu sa každý bije!
Tupci!Blbci!Idioti! Ja som sa nezamiloval! No dobre som rad v jej spoločnosti ale to nič neznamená! Zamieril som si to do spoločnej kúpeľne(Takej pre všetkých)Prudko som otvoril dvere. Lenže nebola prázdna. Vystrašil som Jess, ktorá sa umývala. Vystrašil som ju a dosť až sa oprskala vodou. Zmätene sa otočila. S tvare jej kvapkala voda.
-Prepáč nevedel som...
Ani ma nenechala dohovoriť. Len mávla rukou. Prešla okolo mňa. Neviem prečo ale chňapol som ju za ruku a prudko otočil k sebe...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára