pondelok 1. apríla 2013

Stolem My Heart- The End


Zayn:

Stala tam Jess. Moja Jess. Žiadny priateľ ktorému by som chcel rozbiť ústa. Ale čo ak je vo vnútri? Mlč...Ale...Nekaz mi ilúzie...Dobre....Na tvári sa mi vyčaroval nežný úsmev. Mala na sebe moje tričko v ktorom plávala a kraťasy. Keď som sa jej pozrel do tvare videl som tam vyčerpanosť a smútok? Pod ocami mala veľké kruhy a oči červené. Čo jej kto urobil? Hajzel keď zistím kto to je tak sa nedožije zajtrajška.....
-Zayn? Čo tu robíš? Nemali ste prísť až zajtra?
-Ehm...Ja..no....Prišiel som skôr....
-Vážne? Nevrav. Vôbec som si nevšimla.
Začala sa mi smiať. Ach ten jej smiech ten sa ničomu nevyrovná, tak veľmi mi chýbal
-Pod ďalej a povieš mi teda prečo si prišiel
Vošli sme do obývačky. Žiadny priateľ. Uf, aspoň niečo. Ale zato tu boli samé vreckovky a kýbliky od zmrzliny.
-Prepáč nečakala som návštevu
-To skôr prepáč ty mne že som ta takto prepadol...
-Príjemný prepad....
Zdalo sa mi to? Či to vážne povedala. Waw...To sa aj červená? To som si už nestihol všimnúť lebo začala zbierať vreckovky a hádzať ich do krbu. Kýbliky zaniesla do kuchyne a vrátila sa s dvoma hrnčekmi čaju. Spoločne sme sa usadili na gauč. A čo teraz? Čo jej poviem? Všetko mi vyfučalo von! Mal som si to napísať....SHIT!
-Tak povieš mi prečo si prišiel?
Nádych Zayn...
-Prišiel som kvôli jednej výnimočnej osobe....
Prekvapene na mňa pozrela a aj sklamane?
-Tak to je potom šťastná osoba ale potom prečo si tu? A nie pri nej?
Sakra nepochopila ma...to máš z tej zmrzliny....
-Jess....Ta osoba sedí vedľa mňa na gauči, ma na sebe moje veľké tričko v ktorom vyzerá rozkošné, strapaté vlasy, nenamaľované a vyzerá úžasné. Vie ma vždy rozosmiať, keď som s ňou nikdy nemáme núdzu o tému vieme sa baviť aj o úplných hovadinach. Ale vidím na nej že ju niečo trápi....Jess ta výnimočná osoba si ty...
-Čo tým myslíš? Zayn, ja nechápem...
Rozkošné sa zamračila a pozrela na mňa. Tak teraz Malik
-Ja....Už to viac v sebe, nemôžem dusiť...Záleží mi na sebe teda tebe. Vidíš aký som domýlený keď som s tebou? Ani neviem čo vravím, myšlienky mi lietajú na všetky strany a neviem sa sústrediť...A zase som odbočil...No pokračujem a nie neprerušuj ma! Neviem bez teba byt, žiť, existovať. Si pre mňa ako voda pre smädného ako jedlo pre hladného....Keď som odchádzal urobil som tu najväčšiu chybu na svete ktorú budem ľutovať keď som ti nepovedal čo k tebe cítim...Preto som tu napraviť môj životný omyl...Bol som proste zbabelý, bal som sa, nemal som ujasnene city...a ľutujem to.  Mal som si to uvedomiť hneď ako som ta zbadal a nie až keď som ta opustil....Tieto 3 mesiace boli pre mňa peklom. Stále som na teba myslel. Keď som spal, jedol, spieval....Nevedel som ta dostať z hlavy. Tvoj úsmev, tvoje oči...proste teba. Bola so mňa troska, chodiaca mŕtvola. Všetkým som liezol na nervy. Na nič som sa nevedel sústrediť okrem spevu a to som myslel na teba. Raz sa mi stalo že na miesto zubnej pasty som si dal mydlo, chodil som bublinkujuci ešte dva dni....Teraz len dúfam, že nie je neskoro a že som nepremrhal šancu.....Jess....Ja ťa milujem....Neviem bez teba žiť, prepáč že som bol taký blbec...dáš mi prosím šancu? Ja...Ja.....Neviem bez teba existovať, byt, žiť....Proste nič neviem....Tak som sa bal že keď sem prídeš budeš mat iného tak som sa bal že už nebudeš pri mne preto za prosím o jednu šancu....
Konečne som k nej zodvihol zrak. Plakala. Slzy sa kotúľali po jej tvári. Už som otváral ústa ale zarazila ma
-Teraz počúvaj ty mňa Zayn. A neskús sa ma prerušiť. Vieš ako som sa cítila ja? Povedal si mi že ma máš len rad...Bola to pre mňa rana pod pas...Myslela som teda dúfala že ku mne cítiš niečo viac. Niečo ako ja. Keď si odišiel môj svet akoby sa zrútil. Stratil zmysel. Ako aj ty ani ja som sa nevedela na nič sústrediť okrem školy. Pred ocami som mala všetky okamžiky s tebou. Jedine kedy som zabudla keď som sa venovala skole inak to nešlo. Každý deň som ta videla v správach s nejakým iným dievčaťom. Moje srdce pukalo a vravela som si že si na mňa zabudol. V mojej mysli behali myšlienky prečo? Prečo zabudol? To som preňho vážne nič neznamenala? Chcela som, snažila som sa zabudnúť ale nešlo to nie! Lebo......
Prerušil som ju v strede vety
-Ja viem že som debil ale prosím Jess....
Bolo mi mizerne  s toho keď som počúval čo všetko som spôsobil
-Keby si ma nechal dokončiť ako som chcela....Tak....No lenže ja blba som sa do teba zamilovala a odpustila by som ti všetko, rozumieš?
Prekvapene som zdvihol hlavu čo povedala?
-Čo prosím?
-Už som ti povedala Zayn, ľúbim ta a som schopná ti všetko odpustiť. Záleží mi na tebe. Ja som asi sebec ale potrebujem ta....
Zrazu mi všetko do seba zapadlo ako skladačka
-To znamená, že aj pres to, že som debil a vôbec si nezaslúžim aby si ma ľúbila ta ty....
Nič mi neodpovedala. Aj cez tie slzy sa jej na tvári vyčaril nežný úsmev. Prisunula sa ku mne bližšie a jej pery sa jemne obtreli o moje. Zacítil som elektricky výboj..
-Milujem ťa Zayn Malik. Pochop to už konečne! 
Tentoraz som sa usmial ja. Jednu ruku som jej vplietol do vlasov a druhu jej dal okolo pása. Naše pery sa spojili v tom najkrajšom bozku. Všetko okolo mňa začalo vybuchovať. V bruchu som cítil motýle. Cítil som sa ako na húsenkovej dráhe. Prechádzala mnou triaška a elektrina zároveň. Stále tomu nemôžem veriť. Tomu že tento anjel ma miluje. Po našom prvom bozku som sa stal na nej závislí ešte viac ako som bol. Tužil som po ďalších a ďalších bozkoch. Jej pery proste chutili tak sladko ako ta najsladšia sladkosť.čelom sme sa opierali o seba a navzájom si hľadeli do oči
-Milujem ťa Jess
-Tak veľmi som o tomto snívala a sen sa stal skutočnosťou 
-Len treba veriť
-A počúvať svoje srdce
-Mali by sme to oznámiť chalanom, kde máš notebook?
Vytiahla ma na nohy a zaviedla do jej kráľovstva. Ale ešte predtým som si ju k sebe pritiahol. Vybral som mobil a počas nášho bozku nás odfotil. Hodil som to na TT s popisom konečne som šťastný! Rešpektujte nás!
A teraz na skype. Bol tam Liam tak sme mu zavolali. Keď to zodvihol hľadeli na nás 4 hlavy
-Tááák?????(Vsetci)
Nič som im nepovedal, nahol som sa k Jess a dal jej pusu
-Jooooooo, Konečne!!!!!!
Začali chalani vrieskať.
-Zajtra to oslávime!
Zaradoval sa Harry
-Áno bude veľká party! All day all night!
Doplnil ho Louis
 -Veľa jedla!
Ako inak Niall nemysli na nič ine...
-Gratulujem
Po hodine keď sme skončili hovor urobili sme si jest, kukli film počas ktorého sme sa skôr maznali a bozkávali ako pozerali. A nakoniec sme si ľahli  spolu do jednej postele. Nešlo mi o sex pri nej nie aj keby sme spolu nespali nevadilo by mi to hlavne že som bol s ňou. Stúlila sa mi na hrúd. Ja som ju pevne objal a bol šťastný. Zdvihla ku mne pohľad. Jej oči svietili a videl som v nich lásku. Nie nie som domýšľaví ale vážne.
-Ľúbim ťa Zayn
-Aj ja teba princezná
Naše slova sme spečatili bozkom, ktorý sa čím ďalej tým viac stupňoval. Prevalil som sa na ňu....A to čo nasledovalo vám ďalej nemuším hovoriť. Len vám poviem že vtedy som sa cítil ako najšťastnejší človek na svete. Vždy treba počúvať svoje srdce a nebáť sa. She just stole my heart....



                                            The End

3 komentáre:

  1. Nádhera!!! ;'3333 Respekt za to, že si to tak úžasně napsala ;)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je to proste nádhera :3 celé som to prečítala za hodinku aj pól a je to fantasticky dokonalé! ^^

    OdpovedaťOdstrániť