pondelok 1. apríla 2013

Stolen My Heart 10


Zayn:

....A priložila mi ju na líce. Jej tvar sa rozšírila do nežného úsmevu. Jemne prikývla. Zo srdca mi spadol kameň. Chytil som ju do náruče a zatočil sa s ňou. Na líce som jej vtisol pusu. Takú spontálnu
-Ďakujem
Jemne sa začervenala. Bola taká rozkošná keď sa červenala. Vrátili sme sa späť k chalanom. Hneď vedeli, že hej. Tak to bolo veselo. A riadne. Veľa podpichovania a narážok. Okolo polnoci sme sa uložili na spánok. Už sa teším na zajtra.

*******************************************************************

Druhý deň:

Dnes je ta akcia. Bože, som viac nervózny ako žena. Stresujem tu a jačím ako nejaký šialenec. To je hrozne. Ide to so mnou dole vodou. Hneď ako som vstal umyl som si hlavu. Predsa len muším mat hebké vlasy. Nemôžem sklamať. Nachystal som si na večer veci a ešte raz všetko prekontroloval. Zo všetkým som bol spokojný až nad mieru. No uvidíme do kedy....S pokojom na duši som zišiel dole do kuchyne kde sa už jedlo
-A nášmu narcisu sa uráčilo ukázať, neverím
-Áno Louis si veľmi vtipný. Hotový komik roka 2012!
Vyplazil mi jazyk a venoval sa mrkve. Liam sa zatiaľ skrúcal v kuchyni ako pravá gazdinka
-Čo vari?
-Neviem, ale viem že to bude úžasné
-Niall tebe to môže byt jedno. Pokiaľ ti to neujde z taniera tak to zješ.
-Svätá pravda!
Louis  sa pridal na Harryho stranu. Medzitým som si prisadol a čakal s ostatnými na raňajky. Avšak niečo mi tu nesedí. Niečo tu chyba. Ale čo? Poobzeral som sa dookola, miesto vedľa mňa zívalo prázdnotou. Aha! Blik!
-Chalani kde je Jess?
Už viem čo tu chýbalo. Nebol tu jej oslnivý úsmev ktorý mi zlepšil deň a vyčaril úsmev na tvári.
-No Romeo keby si včera počúval svoju Júliu a nehltal ju ocami, normálne som sa bal že ju zješ a ona bude fuč. No späť k veci, tvoju Júliu zobrali baby aby ju dali do parády tak že ti padne sánka
-Musíš byt stále taký uštipačný a podpichovačný Tomlinson??
-Hm...taká otázka na telo...musím porozmýšľať....Hej!
-Dosť lebo nedostanete jest a dám to Niallovi!
Vyhražal sa nas Daddy
-Hádajte sa ďalej, len smelo do toho. Viac hádky viac jedla pre mňa!
 -Takú radosť ti neurobíme Blondy
-Súhlasím so Zrkadielkom
-Pch a to si vravíte bratia...Nikdy ma nepotešia pch...
Ešte si tam niečo brblal o tom aký sme zlý. No moment
-Zrkadielko?
Zdvihol som obočie.
-No a? Som ta prekrstil
Louisa hrdo usmial.Radšej som to ďalej nerozoberal lebo by po mne niečo hodil a ja následné po ňom a nemali by sme jest. Tak som radšej čakal na jedlo. Liam polozil pred nás praženicu so slaninkou a slaninou ešte vedľa samostatne
-Mňam!
Vrhli sme sa na to ako supy na svoju korisť
-Liam? Vyberieš kyslé uhorky?
Pobavene sme naňho pozreli.
-Harry? Ty si tehotný?
Louis ho nečakané objal okolo ramien
-Už je čas Harry nemali by sme to pred nimi ďalej skrývať. Áno Harry je v tom a ja som otec.
Hrdo vypol hrúd. A teraz ako zareagovať? Našťastie to za nás vyriešil náš milovaný Blondiačik. Proste vybuchol smiechom. A my sme sa k nemu pridali.
-Harry ty si žena? To si nám chcel kedy povedať?
 -Počkaj nie som si istý musím sa pozrieť
-A kto ide za krsnych?
-Jess!
 -Zayn!
 Vystriedali sa v odpovedi ty dvaja „zalubenci“.Úsmev mi zamrzol na tvári
-O čo vám sakra ide?....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára