pondelok 1. apríla 2013

Stolen My Heart 12


Zayn:


Všetky tri doslova a do písmena žiarili. Idem od kraja. Dan mala na sebe krémové šaty s jemným nádychom ružovej bez ramienok, boli iba po kolena ale vzadu predlžené až po zem. Perfektne jej to zvýraznilo jej bronzovú pokožku, stihli postavu a dlhé nohy. Vlasy mala vyčesané ale jej vodopád kučier dopadal na ramena. Bola krásna. 
Ďalej El mala oranžové šaty bez ramienok k tomu ladiace lodičky. Vlasy si nechala rozpustene a prirodzene dopadali na ramena a chrbát. Všimol som si že vrch šiat je viac previazaný takže zvýrazňuje Eleanorinu štíhlu postavu. Proste tie šaty jej padli ako uliate. Na jej vysokej postave by ste povedali že to bude vyzerať zle ale u nej nie. Bola v tom sexy.
A nakoniec čerešnička na torte. Jess. Ona mi prišla s nich najkrajšia. Na sebe nemala nič sexy, výrazné obtiahnuté alebo extravagantne....vsadila na jednoduchú eleganciu a dievčenskosť. Mala na sebe kvietkovane šaty po kolena. Hýrili rôznymi farbami. Vyzerala v nich roztomilo ako také malé dievčatko. Veľmi sa jej to hodilo. Bola jemne nalíčená a baby jej oči upravili tak aby boli ešte výraznejšie ako sú, vlasy jej v prirodzených vlnách padali na plecia a tvorili prstence. Pohľadom som zišiel nižšie a všimol si namiesto vysokých topánok jednoduché čierne balerínky. Bola okúzľujúca, krásna. Vyrazila mi dych. Nič krajšie som ešte nevidel. A to sa dosť často pozerám do zrkadla a myslel som si že som najkrajší.
Opieral som sa o zárubňu a tváril sa akoby sa nich nestalo. Zatiaľ čo moje vnútro, pocity, protestovalo/i. Nechcel som aby vedeli ako ma to vykoľajilo. Jess sa otočila mojim smerom a široko sa na mňa usmiala. Keby som sa neopieral tak asi teraz ležím na zemi ako po zásahu Nialla keď držím jedlo. Úsmev som jej nervózne opätoval.
-Tak keď sme už všetci môžeme ísť
Zavelil Liam. Všetci sme sa pobrali do pristavenej limuzíny. Ja a Jess sme šli posledný. Nahol som sa k jej uchu a mňa ovanula kvetinová vôňa konvaliniek a vanilky. Ach taká sladká. Priblížil som sa k jej uchu a odolával nutkanie pobozkať ju na šiju.
-Ešte som ti to nepovedal ale si prekrásne. Je pre mňa pocta že ideš so mnou...
Keď som sa odtiahol videl som ako sa začervenala. Jemne som sa zasmial a ona ma stuhla pod rebra. Ruky som si strčil do vačkou keď som tam niečo zacítil. Však jasne. Chytil som Jess za ruku a zabránil jej vstúpiť do auta. Zmätene sa na mňa pozrela
-Na niečo som zabudol otoč sa,
Z vrecka som vybral prívesok ktorý mi padol vo výklade do oka. Jemne som jej odhrnul vlasy a pripol jej ho tam. Vlasy som jej opäť rozostrel na chrbte ale neodolal som jemne jej prejsť po ramenách. Striasla sa. Postavil som sa vedľa nej a videl ako drží prívesok medzi prstami. V očiach sa jej leskli slzy
-Neplač sunshine, slzy ti nepristanú ale úsmev hej
Otočila ku mne hlavu a široko sa usmiala
-Tak sa mi to páči
Perami naznačila ďakujem
-Nemáš zač keď som to zbadal spomenul som si na teba a...
Nedokončil som myšlienku lebo sa ku mne nahla a dala mi pusu na líce. Červenajúc sa odo mňa odtiahla. Jemne som sa usmial. S dobrou náladou sme si nasadli k tým blbcom. Česť výnimkám
-Čo ste tam tak dlho robili?
Harry nás prepadol otázkou a smial sa popod fúzy
-To by si rad vedel
-No tak
Žobronil Louis
-To nie je pre vaše uši detičky
-Zradca!
Urobili nafúknutú buchtu ktorá im moc dlho nevydržala, lebo už vtipkovali na môj účet, ako inak. Ja som to s úsmevom ignoroval čo ich ešte viac vytočilo. Ockom som pokukoval na Jess ako sa na nich smeje. Teda smeje ale žiadny zvuk. Bola taká rozkošná. Limuzína zastavila.
-Tak panstvo vystupovať
Hneď ako to povedal chytil Dan za ruku a spolu vystúpili do svetla fotoaparátov. Ďalej išiel Louis s El, Harry s Niallom(Partnerky ich čakali už vo vnútri). Vzdychol som si
-Tak a teraz mi
Nastavil som ruku a ona ju s úsmevom chytila. Pomaly sme vystúpili von. Všetka pozornosť sa zrazu obrátila na nás. Začali sa vypytovať otázky typu
-Zayn to je vaša nová priateľka? Koľko ste už spolu? Myslite to vážne? Chystáte svadbu? Je tehotná? Čo Perrie?
Zaťal som zuby. Nemal som chuť odpovedať im. Len som ťahal Jess do vnútra kde sa to všetko konalo. Decka na nás čakali a už kompletne popárovaný
-No čo prežili ste?
 -Ako vidíš ušli sme tým hyenám
Zasmiali sme sa. Všetci sme dobre vedeli aké to je. Poobzeral som sa dookola nachádzali sme sa vo veľmi luxusnom zariadení.
-No keď ste tu už všetci tak toto je Amy a je to modelka
Harryn nam predstavil nám vyššiu blondínu s krásnym úsmevom. Na sebe mala bledunkomodré šaty čím zvýraznila svoje oči. Všetci sme sa s ňou zoznámili. Bola veľmi príjemná. Pohľad nám padol na Nialla
-Toto je Rose(Rous). Pracuje ako fotografka
To dievča bolo zaujímavé už iba svojimi ružovými vlasmi ale mala to úžasné. Všimol som si aj menší pearcing ale nebolo jej ho moc vidno mala ho cez nos. A krásne modré oči skoro ako Niall. Na sebe mala zelene šaty. Crazy kombinácia ale na nej pekná.
Zrazu sa k nám prirútili 2 osoby. Jedna ryšavá a druha s klobúkom.
-Olly!
Nadšene skríkol Blondiačik
-Ed!
Zvrieskol Harry tým svojím chraplákom a padli si do medvedieho objatia
-Ahojte
Pozdravili sme ich. Jess sa usmiala a zakývala im. Olly a Ed zbežne vedeli, že nerozpráva lebo sme na nich narazili raz na spoločnej dovolenke
-Ako sa mate?
 -Dobre
-Zayn? Kedy ste sa dali do kopy? A prečo o tom nevieme?(Ed)
Pozrel na nás svojim vševediacim okom. Jess jemne očervenela a sklonila hlavu. Ostatní sa na tom začali smiať
-My spolu nechodíme. Len som ju požiadal či by nešla so mnou
-Jasne Zayn, veríme ti!
Olly mavol rukou a smial sa
 -Neironizuj!
-Ja? Nikdy!
 A opäť sa sa smiali. Radšej sme sa vybrali k svojim stolom. Presedeli sme jeden nudný rozhovor a potom sa mohla začať zábava.
-Smiem?
Opýtal som sa Jess ukazujúc na parket. Súhlasné prikývla. Ako sme tam prišli naschvál začala hrať pomalá pesnička. Ospravedlňujúco som sa na ňu usmial. Chytil som ju za boky a ona mna okolo krku. Šibol som pohľadom k pultu a koho nevidím? Louisa, Harryho, Eda a Ollyho. Toto si ešte odpykajú. Otočil som pohľad k Jess. Hlboko ako sme mali vo zvyku sme sa dívali do očí jeden druhému. Prijemne ma hrialo pri srdci.  Začal som niečo rozprávať. Jess buď prikývla alebo sa usmiala. Bola taká rozkošná. Začal som mat divný pocit. Než som ho stihol rozlúštiť pesnička skončila. Pobrali sme sa k stolu. Lenže tam bol jeden nečakaný hosť. Tom. Náš veľmi dobrý priateľ. Smerovali sme tam. Keď ma zaregistroval s úsmevom ma pozdravil
-Zayn ahoj! Ako sa máš? Počul som ,že máš novy úlovok
-Ahoj Tom! Ale dobre, úlovok? Nie len dobru kamarátku....A tu je, Jess toto je Tom. Tom Jess
Navzájom som ich predstavil. Jess zrazu stuhla a rozklepala sa. Z tvare jej zmizla všetka farba. Dostal som strach
-Jess si v poriadku?
Mykla sebou. To som u nej už dlho nevidel. Len prikývla a vybrala sa smerom na WC. Čo sa stalo? Pozrel som na Toma a aj on sa tváril divne aj keď to chcel zamaskovať.
-Čo jej bolo?
-Asi jej prišlo zle, nie je zvyknutá na toľko ľudí. Tom ospravedlníš ma?
-Jasne!
Už som dlhšie neostával. Zamieril som si to na menšiu terasu, kde som si v kľude zapálil. Čo to bolo? Čoho sa Jess tak zľakla? Bude v poriadku? Asi by som už mal ísť. Zahasil som cigaretu a vybral sa dnu. Pri našom stole boli všetci, teda až na Jess
-Kde je Jess?
-Neviem naposledy som ju videl s tebou
Odpovedal mi na otázku Liam ked odtrhol pohlad od Dan
-To hej ale potom išla na WC a od vtedy som ju nevidel
Začal som mat divný pocit. Oblial ma strach a divná predtucha
-Idem sa teda pozrieť!
Dan sa zdvihla. Bol som ako na ihlách. Stále som sa mrvil
-Ona tam nie je!
Dobehla vystrašená Dan
-Dobre panikárime!
 -Nerob si srandu!
Okríkol som Louisa. Rozdelili sme sa a začali ju hľadať. Každého sme sa pýtali či ju nevideli ale bez úspechu. Akurát som išiel okolo jedných dverí keď som niečo začul......Bol to nejaký zvuk prišiel som bližšie. Cely som stŕpol. Zrazu som začul..........

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára