pondelok 1. apríla 2013

Stolen My Heart 13


Jess:


Nie,nie,nie to nemôže byť on. Nie! Čo tu robí? Už som myslela, že ho v živote neuvidím. Keby som mohla len tak rozprávať. Hneď by som to Zaynovi povedala. Ale veril by mi? Keď je to ich známi? Sedela som na weckách a ukludňovala sa. Klepala som sa na celom tele a triaška nechcela ustúpiť. Po takých 10 minútach som sa odhodlala vyjsť a ísť za Zaynom povedať mu to. Teda napísať. Ako som vychádzala niekto mi zapchal ústa a začal ma niekam ťahať. Keďže tu bolo veľa ľudí boli sme ako neviditeľní. Sotil ma do nejakej chodby. Otočila som  sa k nemu. Bol to on. Ten ktorý toto všetko spôsobil
-Opäť sa stretávame maličká. Ani v tom najtajnejšom sne som si nepredstavoval, že sa ešte stretneme. Myslel som že si skapala alebo odišla ako ostatne. Ale ako vidím si silný oriešok. A že sa objavíš po boku Zayna Malika? Kto by to povedal. Teraz ta musím umlčať navždy...Aby si to nikomu nepovedala. Ale ešte predtým.....
Slizko sa na mňa usmial a oblizol si pery. Začal si ma premeriavať od hlavy až po päty. Od strachu som sa začala triasť. Na tele mi naskočili zimomriavky. Žalúdok mi zovrelo a mala som pocit že všetko vyvrátim. Oči sa mi rozšírili do vystrašeného výrazu...... Pane Bože, ak ma počuješ pomôž mi! Prosím.... Zachráň ma...Pritlačil ma o stenu a opäť začal obchytkávať ako vtedy. Pred ocami som mala ten obraz. Všetko som prežívala opäť. Slzy mi začali stekať v potôčikoch po tvarí. Bola som úplne bezmocná. Ani kričať som nemohla ostávalo sa mi len modliť a čakať na zázrak..... Musím tomu zabrániť, musím! Začala som sebou metať. Lenže nasledovala ta istá situácia ako vtedy. Zase mi jednu vrazil. Musím kričať, musím! Prosím, Bože pomôž mi. Otvorila som ústa a skúsila niečo povedať. Nič. Opäť. A stále nič. Nemôžem to vzdať nie. Opäť som to skúsila s môjho hrdla sa vydral tichý chripot. Prosím! Bože! Tuho som zavrela oči. Toto môže byt môj posledný pokus.
-Za-yn
Čože? Prudko som otvorila oči a uisťovala sa v tom že to nebol len môj výplod fantázie. Môžem rozprava....Bolo to  síce len sepkanie ale.....Bože ďakujem ti...Ďakujem...Tentoraz sa mi do oči nahrnuli slzy vďaky
-Zayn...
Už sa mi vrátila sila. Odsotila som ho od seba a rozkričala sa ako som len v tej chvíli vládala
-Zayn! Zayn! Pomoc!!!!
Kričala som z plných pľúc. Zúrivo ma schmatol pod krk. A zdvihol do vzduchu. Nechty som mu zaťala do dlani aby ma pustil. Musela som stať na špičkách a to som ledva dočiahla. Dusil ma. 
-Chcel som ti dopriať rozkoš ty hlupaňa ale teraz
Pomaly ale pomalinky mi začal stláčať hrdlo. Cítila som ako sa mi hrtan pohybuje a viac sa pritláča. Dochádzal mi vzduch. Veľmi to bolelo ešte viac akoby to spravil rýchlo. Išlo mu len a len o to....Aby ma videl trpieť. Chcel vidieť ako pomaly zomieram jeho rukách. Bol to blázon. Pomaly sa mi začalo zahmlievať pred očami. Vzduch mi pomaly uchádzal z pľúc. V mojej hlave neboli modlitby nachádzalo sa tam len a len jedno meno a jedna tvar.....Zayn........

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára