pondelok 1. apríla 2013

Stolen My Heart 17


Zayn:

Ráno som sa zobudil na to ako ma niečo štekli na tvarí. Otvoril som oči a to niečo dal preč. Boli to vlasy. Ale nie moje. Však logicky by mi za jednu noc nenarástli. Prevrátil som sa na bok a uvidel vedľa mňa ležať môjho anjela. Ešte sladko spala. Vtedy sa mi vybavila noc a doplo mi prečo tu je. Pousmial som sa. Ale keď mi doplo že dnes odlietame moja nálada klesla na bod mrazu. Vyšuchol som sa od nej a zamieril si to do kúpeľne. Rýchlo som sa umyl, učesal vlasy a nahádzal na seba pripravene veci. Rifle, biele tričko bassebalovu mikinu a červene conversy. Kufre som potichu zniesol dole aj z príručnou taškou. Chalani ešte spali. Mali sme ešte čas ale ja by som už nezaspal kvôli myšlienkam. Urobil som si veľmi silnú kávu aby som sa prebral. Jedlo by som do seba momentálne nedostal. Zapol som si telku a vyvalil sa tam. Dávali sitkom 2 a pol chlapa, takže som sa dosť zasmial na Charliho hláškach. Okolo jedenastej zišiel Liam a Niall. Kufre polozili k mojim. Urobili si jesť a pripojili sa ku mne. Zabávali sme sa a nemysleli na to ako o par hodín letíme. O dvanástej sa uráčilo zísť Louisovi a Harrymu. Ale to by neboli oni keby sa na kufroch nespustili dole. No debili. Určíte zobudili polku susedstva pri tom aké zvuky vydávali. So smiechom sa vyvalili k nám. Keď začali byt hladný Liam im niečo pripravil a doniesol ako najväčším kráľom
-Dobre ráno....
Nakoniec zišla aj Jess. Na sebe mala svetle rifle na konci vyhrnuté, veľký pásikavý sveter žltej farby a žlté nízke conversy. Štýl alá Louis. Vlasy mala vypnute.
Bola krásna, ako môže niekto taký dokonalý existovať? Nevyzerala moc šťastne. Asi jej budeme chýbať. Teda dúfam. S jogurtom sa vyvalila k nám
-Toto leto bolo úžasné
Súhlasné sme prikývli. Na našich tvárach sa objavili pripečené úsmevy
-Pamätáte ako sme boli pri jazere a hodili tam Jess?
-Harry to nebolo pekne! Vieš aká ta voda bola studená?
-Ale potom sme tam skočili aj my!
-Áno ako to bolo? Skok štýlu alá Tarzan?
Začali sme sa smiať pri tej spomienke. A keď sa mu to lano pretrhlo....
-No čo bol to excelentný placák!
 Toho placáka schytal aj Harry keďže tie opice išli na jednom lane obidve
-Tomu ver!
 Takto sme spomínali až do jednej.
-No už by sme mali ísť
Liam sa zdvihol ako prvý a nám klesla nálada. Hlavne mne, už je to tu....


Zastali sme pred známym domom. Všetci sme vystúpili von. Uväznili sme Jess v skupinovom objatí
-Budete mi chýbať chalani.
Vravela uplakaná Jess
-Aj ty nám kráska
-Harold!Nebaľ ma!
Zasmiala sa so slzami a buchla ho do ramena
-Jess kto mi bude robiť tvoje úžasné palacinky?
-Kto sa tam bude so mnou rozprávať? Však tam nie je nik normálny!
-Koho budem baliť?
-S koho si budem robiť srandu? A vlastne s kým si budem uťahovať s ostatných?
 Kto tu pre mňa bude keď ho budem potrebovať? To som si ale myslel v duchu. Nemohol som to povedať na hlas. Jess sa zasmiala. Po lícach jej začali padať slzy
-Niall palacinky ti budú robiť ty najlepšie šéfkuchári..
-Tvoje sú lepšie
Zamrmlal. Jess si to nevšímala a pokračovala ďalej.
-Liam určíte sa tam niekto nájde, možno Paul. Aj Dan tam bude a keď to bude zle tak volaj...
Ten sa pousmial a prikývol
-Harry vieš koľko krásnych báb ťa tam budú baliť? Budeš si mat s čoho vyberať
-Ale ty si jediná ktorá odoláva
Zamrmlal
-A Louis? Zle budeš robiť všetkým naokolo, takže sa neboj. A s kým? No typujem Harryho alebo El. A keby potrebuješ nejakú stratégiu daj vedieť
-Beriem ta za slovo mrkva
Bol som ticho a díval sa na to ako sa lúčia. Lámalo mi to srdce. Dali si skupinové objatie
-A nech sa ti darí v škole!
Stihol ešte zakričať Liam. Všetci sa nasačkovali do auta ale ešte pred tým na mňa hodili velevyznamny pohľad. No skvelé.  Stal som jeden krok od Jess. Navzájom sme si dívali do oči. Nevedeli sme čo si mame povedať. Aj hej ale bolo toho veľa a nevedeli sme ako začať. S jej oči išli ešte viac slz. Nevydržal som to a strhol ju do objatia. Objímali sme sa dlho a bez slov. Keby chalani nezatrúbili stali by sme tam aj do rana.
-Budeš mi chýbať
Zašepkal som
-Aj ty mne. Ďakujem za všetko
-Nie to ja ďakujem tebe
Posledný krát sme sa objali. Otočila sa a kráčala k dverám. No tak Zayn povedz to! Urob niečo! Davaj!
-Jess!
Zakričal som na ňu. Otočila sa ku mne a čakala.
-Mam ťa rad...
Pousmiala sa
-Aj ja teba Zayn...
Zbabelo som nastúpil do auta. Som ja ale debil. Mam ta rad. Bože. Tak to bolo. Prečo som len taký debil?!
-Zayn?
Pozrel som na Liama. Všetci na mňa upierali sklamane pohľady
-Toto budeš ľutovať
Na sucho som preglgol
-Ja viem.......

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára