pondelok 1. apríla 2013

Stolen my heart 4


Zayn:

Po pár dňoch:

Chodil som za ňou prevažne ja. Na mňa si zvykla najviac. Keď jej jedlo doniesol niekto iný nezjedla ho ale keď ja tak v poriadku. Trávil som pri nej veľa čašu. Pomaly sa jej zlepšoval stav čo ma tešilo ale hlas sa jej nevracal čo ma mrzelo. Dal by som všetko za to aby som mohol počuť jej hlas. Ako asi znie? Je jemný a melodicky? Alebo hlboký a zvodný?.....Práve som smeroval na poschodie. Ako inak išiel som za ňou. Vošiel som do izby a ona nikde. Zaliala ma  vlna strachu. Začal som splašene mapovať izbu, našiel som ju ako sedí na parapete a pozerá von oknom. Som vystriedala úľava ale nahradil ho hnev. Preľaknuto na mňa hľadela. Potom keď si to uvedomila že som to ja opäť sa uvoľnila.
-Už ma takto nestras! Vieš ako som sa zľakol?
Vychrlil som na ňu a čiastočné teda úplné si vybil hnev a strach. Asi som to trocha teda dosť prehnal lebo jej úsmev nahradil vystrašený vyraz. Viac Sabol mykla k oknu. Akoby sa schovávala. Bože som ja ale debil. Prešiel som si rukou po tvári.
-Prepáč nechcel som na teba tak vybehnúť. Proste som sa zľakol...
Stal som už pri nej. Jemne som ju objal. Odtiahla sa odo mňa a usmiala sa. Uf. Sedeli sme spolu pri okne. Teda ona na parapete a ja pod ňou. Ako som jej rozprával zážitky z x-factoru rukou mi zašla do vlasov a hrala sa s nimi. Bolo to veľmi prijemne. Krásne sa usmievala. Myslel som si že umriem. Teda skôr že som umrel a som v nebi vedľa anjela. Bolo mi len ľúto, že s ostatnými tak nevychádza. Dostal som bláznivý nápad
-Jess?
Pozrela na mňa
-Pod dole...
Prekvapene na mňa hľadela a začala krútiť hlavou až jej vlasy šľahali dookola. Opäť sa niečoho zľakla
-Jess prosím. Oni sú v pohode, daj im šancu, nič ti neurobia. Za to ti ručím...Prosím dôveruj mi....
Natiahol som k nej ruku. Pozrela na ňu a potom na mňa. Zahľadela sa do mojich oči. Neuhol som. Opatrne mi svoju malú dlaň vložila do mojej. Zapadli do seba ako kúsky skladačky. Pousmial som sa
-Ďakujem..
Nervózne sa na mňa usmiala. Bolo zvláštne ako sme spolu komunikovali. Teda ona so mnou. Len a len úsmevom a mimikou. Ale vždy som ju pochopil. Pomaly sa postavila. Urobila jeden krok, druhy. Zastala. Musela sa oprieť o stenu. Aj keď sa jej stav zlepšoval stále bola slabá. Pristúpil som k nej a objal ju okolo pása. Celou váhou sa o mňa oprela. Pomaly sme zdolali schody. Z obývačky sa ozýval ruch. Presunuli sme sa teda tam. Nik si nás nevšimol a tak sme sa dívali na scénu pred nami
-Liam povedz Haroldovi aby mi vrátil mrkvu!
Louis hystericky kričal a nahaňal ho po obývačke.
-Harold vráť mu ju!
-Až keď mi vráti moje obľúbené boxerky!
Odvrkol Harry a dalej utekal
 -Louis!
Skrikol Liam
-Harold!
Zvolal Louis
-Liam!
So slzami zurivosti zajačal Harry
 -Niall!
A Niall si zvolal si sám pre seba. Pozrel som na blondiačika a ten sa napchával pizzou a sledoval scénku a dobre sa zabával. Začal som sa smiať. Všetci stíchli a otočili sa k nám. Prekvapene pozerali na Jess a ona sa neviem ako presunula za mňa. Skrývala sa. Bol to obraz ako keď sa dieťa skrýva za sukňu svojej mami(Veľmi potešujúce že ja hrám úlohu mami so sukňou). Pomohol som jej sadnúť si na gauč. Chvíľu na ňu chalani pozerali a ona kukala do zeme. Škaredo som na nich pozrel. Ako prvý sa spamätal Liam. Začal sa jej pýtať na ktoré mohla prikyvovať. Debata sa nakoniec otočila na nás. Rozprávali sme jej o x-foctore ale už o spoločných zážitkoch. Usmievala sa na nás a videl som ako každému jej úsmev učaroval. Najprv bola utiahnutá ale potom sa uvoľnila. Neskôr sa nám snažila posunkami  niečo povedať lenže sme nevedeli čo. Vlastne sa nám snažila povedať čo študuje. Zrazu sa Niall postavil keď videl jej sklesnutý vyraz. Niekam odpochodoval. Dívali sme sa na seba ako na tukanov. Čo to do neho vošlo? O necelú minútu bol späť. Prišiel pred Jess. Cupol si k nej a poťahal ju za rukáv mojej mikiny(Nemala tu veci tak sme jej dali nejaké čo tu mali baby a keď tak ja som jej dal svoje). Zdvihla k nemu pohľad. Jemne sa na ňu usmial a spoza chrbta vytiahol zápisník. Buchol som si po cele. Že ma to nenapadlo skôr! Pozrela na zápisník a potom naňho. Krásne a zároveň nežne sa naňho usmiala. Zobrala si zápisník. Už vstaval keď ho prekvapila tým čo urobila. Vlastne tým šokovala nás všetkých. Jednu ruku mu priložila k lícu. Nahla sa k nemu a pobozkala ho na druhé líce. S úsmevom sa odtiahla a začala písať. Niečo ma pichlo vo vnútri. A nebola to Louisova večera. Neviem čo to bolo a radšej som to zahnal. Niall na ňu vyvaľoval oči. Zahanbene sa usmial, sklonil hlavu a začal sa červenať. Jess dopísala a podala mi zápisník.
-No na začiatok rada som vás spoznala chalani...Aj keď som sa zo začiatku bola vystrašená ale pochopte ma....Ale zistila som že vám môžem veriť...A čo študujem? Akurát som skončila prvý rok práva. Áno nevyzerám na to ale je to pravda.
Dočítal som jej úhľadné písmo. Pozrel som na ňu a ona na mňa žmurkla. Louis sa pred ňu postavil. Zdvihla k nemu zrak. Natiahol k nej ruku. Ona podvedome cukla ale nik si to nevšimol okrem mňa. Začal jej strapatiť vlasy
-Dobre dievča, dobre
Louis s ňou jednal s ňou ako so psom. Ona vystrela ruky a začala ho čapať. Nakoniec aj Louis začal čapať! A bola s toho babská bitka. Nemalo to konca. Zrazu ho Jess stuhla pod rebra. On to nečakal a zvalil sa na zem. Jess zdvihla ruky do hora s víťazoslávnym úsmevom.
-....A krásna Jess porazila terminátora Tomlinsona. Nik to nečakal...Koniec humoru bolo to jasne od začiatku
-Harold! Keď sa postavím a chytím ta tak si ma nepraj! Večer nič nebude!
-Ale Louis ja som dobrý chlapec
-Vrav svojim žabám!
-Tomlinson!
-Styles!
Vrhli sa na seba a začali sa bit. Takto pokračoval zbytok večera. Pozoroval som Jess. Konečne vyzerala uvoľnene a spokojne. Sem tam sebou cukla ale už to bolo lepšie. O takej desiatej jej hlava klesla na moje rameno. Zaspala
-Chalani tichšie. Jess spi...
-Tak ideme spať
Liam zavelil ako general
-Ale tatko!
Skríkli ostatní v skupinovom zbore
-Ticho a hajdi do postele!
S frflaním sa tam všetci vybrali. Opatrne som zdvihol Jess do náručia a odniesol ju do izby. Zakryl som ju a pomaly sa vybral do svojej izby. Zavrel som za sebou
-Zayn? Už ideš spať?
-Bože Payne! Srdce mam až niekde v gaťoch! Nestras ma takto!
-Prepáč
Sklonil hlavu a nasadil smutný vyraz šteniatka aj keď som videl ako mu cuka kútikmi úst
-No čo by si rad?
Začal som sa pomaly vyzliekať
-No cítiš niečo k Jess?
Zabehla mi pasta. On ma raz zabije!
-To ta ako napadlo?
-Ja neviem len tak. Správaš sa k nej veľmi ochranársky. Akoby si sa na ňu namotal.
-Liam mal by si prestať kukať Toy Story neprospieva to tvojej fantázii
-Takže nie?
-Môžem ti na 100% povedať, že nie
-A keby hej povedal by si mi to?
-Bol by si prvý
-Dobre, tak ja idem ešte Louisa vyhnať od Harryho a Niallovi prečítať rozprávku...Dobru
-Brú
Prevrátil som oči. Náš starostlivý tatko. Doumýval som sa a zaľahol. Ale stále mi behalo po hlave čo mi Liam povedal....


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára