pondelok 1. apríla 2013

Stolen My Heart 7


Zayn:


-Sme doma! Aj s novým členom!
Zakričal som do útrob domu. Ako na povel všetci vbehli do chodbičky.
-Zayn kufor nie je novy člen
Pozrel som na Harryho ako na debila. Pravé si uvedomujem že naňho tak pozerám dosť často. Čím to asi tak bude? 
-Ty si tukan Styles!
Do miestnosti vošla Jess aj s Maxom
-Jéj šteniatko
Niall bol pri nej ako prvý.
-Ako sa vola? On je tvoj? Liam? Necháme si ho?(Niall)
No čo vám poviem. Hyperaktívne dieťa.
-Vola sa Max, je Jessin a čo povieš tatko?
Bol som ako jej hovorca. Ďakovne sa na mňa usmiala. Liam sa zahľadel na tu malú kôpku ktorá si užívala tu prehnanú pozornosť prerastených deti
-Vitaj u nás Max
Všetci nadšené zvýskli a Maxa zobrali s Jessinho náručia. Ta len rozdávala tie svoje okúzľujúce úsmevy. Zatiaľ som kufor vyniesol do jej izby. Potom som sa vrátil dole. Všetci sa hrali s malým Maxom. Ale ju som nikde nevidel. Odchytil som si Liama
-Kde...
-Na terase
-Ako
-Ako som to vedel? Zayn poznám ta už dosť dlho aby som videl, že sa ti páči a nie je ti ľahostajná a predsa len som Daddy Payne a....
-Liam stop! Dobre páči sa mi ale to je všetko
-Si si istý?
-Hej
-Ale ja som ti to vravel keby niečo
-Jasne...
Len som mykol rukou a išiel za ňou. Z terasy sa ozývali tony gitary. Keďže Niall bol vo vnútri tak si možno zapla rádio. Lenže omyl. Sedela na schodíkoch a v rukách mala gitaru. Hrala nejakú pre mňa neznámu skladbu. Potichu som počúval. Nechcel som ju vyrušiť. Keď dohrala gitaru polozila vedľa. Podoprela si hlavu rukami a vzdychla. Díval som sa na ňu z profilu. Ožiaroval ju mesiac. Vyzerala kúzelne. Odlepil som sa od dverí
-Ahoj...
Naľakane sa ku mne otočila
-Prepáč..nechcel som ta vyľakať
Usmiala sa. Sadol som si vedľa nej.
-Nevedel som že hráš
Rukou naznačila že len trochu
-Ale aj tak to bolo krásne
Na tvári jej Vyskočila červeň. Sklonila hlavu. Opäť na mňa pozrela a perami naznačila "ďakujem" Neviem prečo ale ruku som jej polozil na líce. Zahľadela sa mi do očí. Mohli sme tam sedieť 5-10 minút a ani sme sa nepohli. Stále sme si hľadeli do očí. Tie svoje zavrela a oprela sa o moju dlaň. Fascinovane som na ňu hľadel. Všetko robila s takou ľahkosťou a prirodzenosťou. Vyzerala akoby čerpala energiu. Bola krásna
-Vieš Jess...Fascinuje ma ako sa spolu rozprávame. Komunikuješ len úsmevom...Ale vždy keď sa ti pozriem do očí, viem ako sa cítiš alebo čo vieš povedať
Na tvári sa jej mihol úsmev.
-Raz chcem počuť tvoj hlas
Zašepkal som skôr pre seba. Ruku som dal dole s jej líca. Prekvapene otvorila oči. Zmätene na mňa hľadela. Ruku som dal okolo jej ramien a pritiahol si ju viac k sebe. Pomrvila sa. Schúlila sa mi viac v náručí. Spolu sme hľadeli na nočnú oblohu aj keď môj pohľad stále smeroval k Jess. Ukazoval som jej súhvezdia a ona mne. Ale musel som háďat čo to je. Cítil som že je unavená ale nechcel som pokaziť chvíľku, tak som ju nechal. A do pol hodiny spokojne spala na mojej hrudi. Dlho som ju pozoroval než nás prišiel skontrolovať Liam
-Ups ak vyrušujem tak....
Usmieval sa ako mesiačik na hnoji
-Nie spi
-Tak ju mazaj uložiť
-Rozkaz
Opatrne som ju zdvihol a premiestnil do jej izby.
-Dobru princezná...
Dal som jej bozk na celo a odišiel spať aj s mojimi zmätenými pocitmi.....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára