pondelok 1. apríla 2013

Stolen My Heart 8


Zayn:


Prebehol jeden cely mesiac. A druhy už pomaly koncil. Do konca prázdnin ostávali už len 2 týždne. Jess stále nerozprávala, ale čím dlhšie som bol s ňou tým viac som bol zmätenejší ohľadom nej. Keď som bol bez nej cítil som sa prázdno akoby mi niečo chýbalo ale keď som bol s ňou nič viac som k životu nepotreboval. Sedel som v kresle a rozmýšľal. V mysli sa mi premietali obrazy z leta. Ako objavila knižnicu...popravde sme ani nevedeli, že tu je akurát sme vtedy hrali skovky alebo niečo iné?.....

-Jess kde si? Vylez mrkva, ja ta nájdem!
Po pravde hľadali sme už len ju. Lebo Louis ma zmapovane všetky skrýše
-Kde len je?
-Vyzerám ako veštica Harry?
Zamrmlal som dosť podráždené. Pozorne sa na mňa zahľadel.
-No náušnice máš dáme ti nejaké visiace, zoženieme šaty a kryštálovú guľu a tvoj sen sa splní!
-Ty idiot!
Ďalej sme to radšej nerozoberali lebo na práci mame hľadanie Jess ako bitku a pomstu Harrymu...aj keď...
-Aha!
Liam Ukázal na pootvorene dvere. Pomaly sme vošli dnu
-A mam ta!
Stala chrbtom k nám. Ani na nás nepozrela. Na čo sa to pozerá? Začal som sa obzerať dookola. Knihy. Veľmi veľa kníh. No počkať...
-My mame knižnicu?
Čudoval sa Harry a ja s nim
 -Evidentne hej
Podotkol Liam
-Odkiaľ sa tu zobrala?
-Vieš Niall v noci prišli škriatkovia a postavili ju tu 
-To vážne? Myslíš že tu nejakí ešte ostali? 
-Niall!
Skrikli sme nanho.
Jess sa pohla a začala sa usmievať. V očiach mala hviezdy, tak ju to potešilo. Išla podľa abecedy a zobrala 3 hrubé knihy. S nádejou sa na nás pozrela
-Áno môžeš...
A už jej nebolo, vybehla von ako raketa. Počuli sme dupot po schodoch.
-Obývačka!
Rozbehli sme sa dole. Už sedela na zemi, otvorene všetky knihy a čítala ako robot
-Čo to čítaš mrkva?
Loui zobral jej knihu rovno spod nosa, škaredo naňho pozrela a natiahla ruky ako bábo, ktoré chce na ruky
-Pravo v 20.storoci...Bože do svätej mrkvy ty sa s toho scvokneš.
Od vtedy keď sme ju nevedeli nájsť bola zakutraná v knižnici. Bolo to proste jej miesto. Jej svätyňa...

 
Pomrvil som sa. Max pribehol ku mne a Vyskočil mi na kolena
-Ty vtierka
Zasmial som sa. Ale začal som ho hladkať. V mysli sa mi vynorila ďalšia myšlienka a za ňou ďalšia a ďalšia. Výlet do Írska, Bahamy, Dan a El, prechádzky, stanovanie, opekačka...Proste toho bolo veľmi veľa. Ale stále ma štvala jedna vec......Ešte nenašli toho chlapa čo to všetko spôsobil. Stále nič....
Teraz som čakal kým príde. Baby ju vytiahli von na nákupy. Zrazu sa do miestnosti vrútili chalani. Pozreli na seba, potom na mňa a zas na seba. Nakoniec vybuchli do hurónskeho smiechu
-Vas happnin?.....


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára