pondelok 1. apríla 2013

Stolen My Heart 9


Zayn:

-Len mi pripomínaš môjho starkého, ktorý vždy sedával v kresle pri ňom sedel jeho verný spoločník Hugo. Poťahoval si s fajky na kolenách knihu a čakal na babku kým príde z obchodu
Nemo som naňho civel, nemal som slov. Harry. Harry Styles so seba dostal niečo múdre a dokonca aj prozaické. Nič úchylné ani perverzne...Kam tento svet speje?
-Však ho nechajte! Nevidíte , že je zaláskovaný?
Ten, ten Louis Tomlinson ktorý si so mňa robí najväčšiu srandu sa ma zastal aj keď podpichovačné ale zastal sa ma. Oni sú určite nadrogovaní...
-Nie som!
-Ale si!
-Nie! 
-Áno!
-Nie!
-Dobre skľudnite hormóny a nechajte to tak. Nechceme prísť o jedného člena
Liam Mal pravdu. Stíchli sme. Počkať my sme stíchli? Väčšinou ho neposlúchneme a pokračujeme kým nás od seba neodtrhnú....Tento deň je čím ďalej divnejší...a vážne...
-A inak mate partnerky na zajtra?)
-Áno!
 Však ako inak. Ide so svojou mrkvičkou. Nie tou ktorú ma v nohaviciach...
-Sa este pýtaj
Aby ti niekto nezrazil hrebienok Styles
-Aj ja mam
Však kto by ti odolal blondiačik? Ty zbalíš každého.
-A čo ty Zayn?
Louis sa na mna otocil s usmevom
 -Nikoho...
Pokrčil som plecami. Prekvapene na mňa pozreli
-Ako to?
Louis položil prekvapene otazku.
Neodpovedal som a opäť mykol ramenami
-A keby si pozval Jess? Však ju tu nenecháme len s Maxom.
Prekvapene som naňho pozrel. Popravde nebol to zlý nápad. Bojím sa ju tu nechať tak ju pozvem prečo nie? Liam normalne mas dobre napady
-Môžem..
Všetci začali jasať. To čo je akože? Na čom fičia?
-Ale drž sa na uzde Romeo
-Tomlinson?
-Áno?
-Sklapni!
Začali sme sa škriepiť. Ako inak. Žeby tie účinky začali vyprchávať? Dajme tomu. Zrazu buchli dvere. Dnu vošli vysmiate baby. Harry do mňa stuchol nech idem
-Veď dobre
Zavrčal som naňho podráždené a vybral sa za ňou. Neviem prečo ale bal som s, že povie nie. Toto sa mi nikdy ešte nestalo že by som sa bal odmietnutia. Väčšinou ony pozývali mňa alebo keď som ich pozval doslova sa na mňa vrhli. Ale Jess...Ona je iná...Bojím sa.....Vybrala sa do kuchyne a ja som išiel hneď za ňou
-Ako bolo?
Pozrela na mňa, obdarila ma úsmevom a zdvihnutým palcom
-Jess? Môžem sa ta niečo opýtať?
Sadla si na linku a pozorne ma počúvala. Pripadal som si ako neskúsený zelenáč. Bože Malik! Ide to s tebou dole vodou!
-No vieš, zajtra je ta akcia a ja nemám s kým ísť. Tak ma napadlo....Nešlabysisomnou?
Rýchlo som zo seba vysypal. Bal som sa že to budem musieť opakovať. Prekvapene na mňa vypúlila oči a mierne pootvorila ústa. Ona povie Nie! Ach ja debil...ale prečo cítim taký divný tlak na hrudi? Prečo? Čo sa to so mnou deje? Začala si hrýzť spodnú peru a hľadela von oknom. Nakoniec zoskočila a obrátila ku mne zrak. Podišla ku mne. Nie! Teraz mi jednu streli! Ja to viem sakra...Ale zaslúžim si to....Zdvihla ruku......

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára