pondelok 1. apríla 2013

The Wanted-Warzone 1


Sklonila som hlavu a čakala čo povedia....
-Ty(Max)
-Nie(Matt)
-Si(Michal)
-Normálna
Povedali spolu a takým zaujímavým tónom ktorý som nevedela pomenovať. Ešte viac som sa zhrbila. Mala som chuť sa niekam skovať a schúliť sa do svojej ulity....
-Ale...
Pomaly dodal Jas. No ten mi teda náloží...
-Bolo to úžasné!
Dodal zaňho nadšený Jake. Ten Jake ktorý moc neprejavuje city teraz sršal radosťou a vzrušením. WTF? Zle som počula či čo? Prekvapene som zdvihla hlavu+ moje otvorene ústa. Videla som ako sa všetci na mňa škeria. Bol to taký hrdý úškrn.
-Čo prosím? Zle počujem?
Neverila som vlastným ušiam. Oni si so mňa robia srandu! Alebo som upadla do bezvedomia a toto sa mi všetko sníva!
-Nie dobre počuješ, konečne jej niekto ukázal kam patri! Bolo to WAW!
Andy sa rozplýval. Doslova sa vznášal na obláčiku. Oni to myslia väzné? Ty vole. Začalo mi trhať kútikmi úst. Ja ich milujem
-Ale budeš mat problém...
Moju radosť tak trocha narušil Kápo. Ale ja sa nedám. Počuješ? Viete on musí byt vždy ten vážny a seriózny. Aby sa nepototo
-Podľa mňa to za to stalo
Zamrmlala som si ale skôr pre seba aj keď to všetci počuli ale detail.
-V pondelok budeš stať na koberčeku
Upozorňoval a zároveň sa mi vysmieval Will. Ako keby tam on nestal skoro pravidelne
-Bude to jej slovo proti môjmu
Dobre vedeli že mam pravdu.
-A hra ti do karát, že riaditeľka je dlhoročná priateľka s tvojou rodinou + vie aká ta krava dokáže byt. Takže máš relatívnu šancu že odtiaľ odídeš len s upozornením
Konštatoval Ká s takým tým učiteľským tónom. Pri tom sa držal za bradu a kyvkal si za každým čo povedal aby sa utvrdil že ma pravdu. No bolo to dosť komické že sme sa na ňom začali smiať. Až tak že okolití ľudia sa za nami otáčali a pobúrené krútili hlavami. 
-No a kam teda pôjdeme? 
Ozval sa Tim ktorý bol do teraz ticho a sústreďoval sa na nejakú muchu ktorá ho otravovala. Hlavy sa otočili na mňa a na Kápa. No keď to zvážim.....
-Tak poďme teda na ten surf a potom na pizzu. Zajtra ideme na skejt a potom môžeme ísť na dráhu čo poviete? 
ozvala som sa skôr ako Kápo lebo som vedela žeby sa po tomto priklonil na moju stranu. Stále bol v tom že je so mňa citlivka. No čo bral ma ako sestru a preto ma moc ochraňoval. Prekvapene sa na mňa zadíval+ zdvihnuté obočie. Ja som mu venovala Hollywoodsky úsmev a čakala na reakciu okolia.
-To myslíš vážne? 
Neveriacky sa ma pýtal Ben. On vedel že si niekedy s tohto robím srandu ale teraz nie. Zaslúžilí si to tým ako to zobrali a nespindali ma :D 
-Smrteľne a ovečky moje nebuďte smutne doma vám vyhrabem nejakú zmrzlinu. A nepôjdeme na verejnú pláž môžeme ísť na tu našu ktorá je za domom čo poviete? 
Odpovede som sa nedočkala lebo sa na mňa hodilo 10 chalanov. Zovreli ma v skupinovom objatí tak že som na chvíľu prestavala dýchať. Začala som sa smiať ako bláznivá. No lenže asi som nemala lebo ako sme sa kývali so strany na stranu Andy zakopol o Benovu nohu ten vrazil do Tima a už sme sa rútili k zemi ako domino. A samozrejme kde som bola ja? Na spodku. Kápo sa tomu len prizeral a usmieval sa na nás. Jejjej tu nebola lebo musela ísť domov si pre veci ako inak. 
-Ch-chalani z-zlezte so mňa! Ne-nedýcham!!!
Priskrtene som so seba dostala. Dochádzal mi posledný kyslík keď sa konečne so mňa odvalil Ká. Tim sa z vrchu na mňa škeril a podával mi ruku. S radosťou som ju prijala, pomohol mi vstať na nohy
-No čo princeznička nie je s teba chodiaca placka?
Posmešne sa ma opýtal. Wrrr ten chalan tak rad do mňa šprtá!
-Nevolaj ma princeznička! Dobre vieš že to nemám rada! A som celá ako vidíš!
Nahnevane som zvyšovala hlas a štuchala ho do hrude. Na mojom nahnevanom výraze sa iba smial
-Ejha nahneval som princezničku!
-Ja ti dám princezničku!
Riadne som ho päsťou buchla do hrude. On prevrátil oči, otočil sa a vybral sa za ostatnými ktorý našu radšej nekomentovali. Však počkaj! Rozbehla  som sa a Vyskočila Timovy na chrbát!
-Hej! Si ťažká!
Zvolal prekvapene
-Ja ti dám ťažká! Som dva-krát ľahšia ako ty tak nepindaj! Hijo koníček hijo!
Vrieskala som na cely park. Cela partia sa na nás smiala a par párikov dôchodcov sa smiali s nami. Timovi neostávalo nič iné len ma chytiť pod nohy a niesť ma

-AAAA idemééééé
Vrieskal a na tvári mal zamračený vyraz akoby sa moc namáhal ten blbec. Po polke parku som sa oňho už len oprela a vdychovala tu známu vôňu. Ach čokoládové axe. No mala som naň slabosť ako na všetky vône chlapcov a hlavne tých mojich.
-Nehádžem moc s tebou?
Zašepkal tak aby som to počula iba ja. Hlavu som si presunula na jeho rameno
-Nie vôbec.
Na tvári sa mu objavil úsmev. Dobehli sme partiu. Rozoberali čo budeme robiť cez leto. Mali sme naplánované toho veľa. Nechceli sme nikam cestová chceli sme ostať tu a užiť si posledný krát toto mesto. Takže sa plánovali samé prespávačky, stanovačky,  opekačky, party a iné somariny. Akurát sme sa smiali na tom ako sa Jas potkol na rovnej zemi a spadol na hubu. No prosím nesmejte sa keď sa rozvalí na zem ako nejala placka a hra sa na mŕtveho. Ben s Andym mu museli pomáhať postaviť sa. Chytili ho pod pazuchy a ťahali ho k nám. Popritom vykríkal
-Ja umieram! Nie som moc mladý aby som umrel cely život mam ešte pred sebou! Nie toľko veci som ešte nezažil! Ani ženské telo som ešte neskúsil nieeee! Vidím tunel ! Nie chod preč ešte nie je môj čas!
Ja s toho chalana stále nemôžem. Niekedy sa sprava ako človek a niekedy ako totálny blázon. V záchvate smiechu som sa pozrela pred seba a zbadala ten známy dom v ktorom som vyrastala. Bol obrovsky dvojposchodový a nie nepostavili sme si ho. Je to dom mojej prababky áno teraz nevyzerá žeby bol aký starý ale to je preto že môj dedko a otec ho zrekonštruovali. Aj vnútro je úplne moderne ale zachovalo si to par historických veci ktoré ja milujem. Dom mal farbu vyblednutej žltel. Mali sme veľký železný plot. Pre istotu a za domom sa nachádzala obrovská pláž.

Do brány som naťukala kód a ta sa automaticky otvorila. Ako sme stali pred dverami začula som obrovsky štekot. Na tvári sa mi objavil úsmev boli to moje zlatíčka Bella a Beny.  Boli to dogy lenže Beny bol nemecká doga čiernej farby a Bella bola tiež nemecká doga ale modra aj keď rozdiel by ste nespoznali lenže Bella bola trocha svetlejšia. Ale pre mňa to boli moje zlatíčka
BellaBeny


Nadšene k nám bežali a hneď skočili na Kápa a Bena. Boli najbližšie. Ale keďže to boli riadne hoväda tak ich zhodili na zem. Samozrejme to v nás vyvolalo smiech. Nakoniec keď sme sa s nimi vyhladkali konečne sme vošli do mojej najobľúbenejšej časti domu. Haly. Prečo? Lebo bola z obdobia baroku len trocha zrenovovaná. Bola obrovská a pôsobila ako v tým starých šľachtických filmoch. A keď mama po nej kráčala v krásnych večerných šatách pripadala mi ako kráľovná. 

-Tim zložíš ma už? Ja nie som tvoj ruksak!
Povedala som už na hlas pretože to už nebolo také že tajne
-Nie? Ale ja som si už zvykol. 
Skonštatoval ale položil ma na zem. Ja som ich vyhnala do obývačky ktorá mala výhľad na pláž. No v dome boli totiž 2 jedna taká spoločenská kde sa napchala cela naša rodinka a druha bola taká pre nás tínedžerov. Ja som zatiaľ vybehla to naše úžasné poschodie a zamierila do mojej izby. Bola vo farbách fialovej a nábytok bol taký slabunko hnedý až biely. Momentálne tam bol poriadok. Čo som bola prekvapená. 

Po stenách viseli obrazy mňa a mojej rodiny. A jednu stenu tvorila koláž fotiek mňa a mojej partie. Vždy som na nej zavadila pohľadom a usmiala sa pri nej. Radšej som pokrútila hlavou a zamierila k dverám mojej skrine a viete v čom bol fígeľ? Vyzerala to ako obyčajná skriňa ale keď ste ich otvorili bola tam menšia chodba ktorá viedla do veľkého šatníka. Na jednej strane boli veci na druhej, moja obľúbená časť, topánky a na ďalšej doplnky. Sem tam sa tu objavili aj veci mojich chalanov lebo sem tam tu prespávali. Začala som sa hrabať v jednom šuflíku kde boli plavky. Zvolila som si bikiny lebo som vedela že budú vodne bitky a nechcem aby ma videli ako ma pán boh stvoril aj keď ma raz nešťastnou náhodou videli ale to je zas iný príbeh. Boli pekne pásikavé, bielo ružové.

Nerada som nosila plavky pred mojou mamou lebo vtedy mi bolo vidno tetovania. Našťastie o pirsingu v pupku už vedela a celkom to predýchala ale tie tetovania no neviem jedno som mala na boku takže pri mame som nenosila trička nad pupok keď tak som si ich prezliekla v skole. A keď som bola nútená ísť sa pláž tak som si zohnala vodeodolný make-up. Druhé som mala na krku a to bol jednoduchý krížik a tretie mi zdobilo zápästie a znamenalo pre mňa veľa.



Keď som sa konečne obliekla vlasy som si zopla do konského chvosta, odmaľovala sa, hodila na seba kraťasy a bežala za tými bláznami. Predtým som však vbehla do kuchyne. Na ľadničke svietil neónový žltý papierik bolo na ňom:
                        Lisa prepáč že nie som doma ale volali mi z prace a mame      nejakú prehliadku takže sa vrátim až neskoro v noci. A ocko ma nejaké rokovanie ohľadom nejakej budovy a vráti sa až zajtra. Ak si s chlapcami môžu u nás prespať aby si nebola sama a prosím nezbúrajte dom. 
                                                                                          Z láskou Mama a Ocko

Ejha takže dom pre seba. Hahaha. Neváhala som a zbehla som za chalanmi. No ty sa zatiaľ snažili zničiť gauč ako sa na ňom bili. No boli sme v tej menšej obývačke ktorá mala výhľad na more a prechod na terasu a z nej išli schody na pláž kde sme mali taký mali domček v ktorom sme mali surfy a vedľa bol malý altánok a malé ohnisko


 Toto bola naša miestnosť a všetci to vedeli. Bola veľmi útulná a svoreňa pre nás
-Chalani super sprava!
Zvolala som a skočila na nich. Všetci zaaukali a ja som sa len zasmiala
-Dostala si krámy? 
S nádejou v hlase sa opýtal Will. U všetkých to vyvolalo smiech až na mňa
-Ty debil! Nie už mi skončili! 
Tresla som ho vankúšom tak že spadol z gauča
-Auuuuu to bolelo aha budem mat modrinu!
Ukazoval na svoj lakeť a fňukal.
-Aby si sa nepototo no a späť k veci mama príde asi až nad ranom a otec zajtra takže môžete spať u nás. Jediná podmienka je nezdemolovať dom takže to znamená....
-Filmový večer!!!! Plus Pizza!!!!!!! 
Zvrieskli všetci naraz na čo sme sa aj rozosmiali. Ešte chvíľu sme si váľali šunky až pokým Kápo nezavelil žeby sme mohli ísť už prevetrať surfy. Súhlasné sme zahmkali postavili sa  a pomaly sa vybrali dole. No nie pomaly lebo trojčatá sa začali naháňať a do každého strkali. K nim sa s radosťou pripojil Ben a Jas. Aj ja by som sa ale sem tam sa musím hrať na tu normálnu. Odomkli sme náš kumbálik a vytiahli dosky a vosk. Poctivo sme si ich navoskovali a keď sme boli hotový chalani zhodili trička. Ako ich zhodili Jas, Jake a Ben sa postavili vedľa seba všetci mali na očiach ray bany. Naraz zdvihli hlavy do hora a roztiahli ruky.
-Svetloooo
-Teplooo
-Paraaada


Vyzeralo to dosť komicky až tak že som sa zvalila do smiechu a začala sa tam kosiť. 
-Aha! Ona sa nám smeje!
Zvolal pobúrené Ben. Ostatní sa na mňa vražedne pozreli a zrazu sa začali ku mne približovať so zákerným úsmevom.
- Chlapci čo ide robiť?
Prestrašene som pípla
-Ale tak vieš...
Začal Ben
-Je teplo...
Pokračoval Jas
-A treba ta asi schladiť!
Dokončil Jake a začal sa usmievať ako pripečený. Než mi doplo o čo im ide už ma držali za nohy a ruky a smerovali k vode
-Nieeee pustite ma 
-Ako si želáš!
-Jason ak to urobíš!
Ale neposlúchol ma svišťala som aj s nim do vody. Vynorila som sa a pred sebou videla jeho vyškerený ksicht
-Však počkaj!
Do tvare som mu šplechla vodu. Než mi to stihol vrátiť už som ho potopila a upaľovala preč. Schytila som surf a po kolena vošla do vody

Ostatný nasledovali môj príklad aj zhodený Jas. Hahaha jeho chyba. Naraz sme sa rozbehli do vody a začali pádlovať. Podplávali sme vlnu a čakali na ďalšiu. Ako sme videli že už pôjde začali sme pádlovať do predu. Pomaly nás začalo ťahať do zadu. Teraz! Postavila som sa a začala jazdiť po vlne. Bolo to úžasné. Videla som ako si to všetci užívajú. Ká s Kápom a Andym robili rôzne triky. Trojčatka s Benom len tak jazdili po hrebeni a mi ostatný sme vbehli do padajúcej vlny ktorá tvorila tunel. Bolo to úžasné cítila som sa úplne super. Toto som si vedela vždy tak užiť. Neľutujem že sme nešli na dráhu ale išli sem. Voda vedela vždy všetko zmyť. Vtedy som bola len ja surf a vlny.

Po takých troch hodinách zábavy surfovania a vodných bitiek som vyšla na breh, odložila moju lásku a sadla si na vyhriaty piesok. Sledovala som ostatných ako si to užívajú a pri pohľade na nich som sa usmievala. Veľmi som ich ľúbila a neviem si predstaviť čo by som bez nich robila. Boli to moje zlatíčka ktoré mi spríjemňovali deň. Stále boli so mnou a vedeli ma dostať s toho najhoršieho. Len oni a môj brat dobre vedeli čím všetkým som si musela prejsť len oni vedeli ako som sa cítila a čo všetko som prekonala. Preto som si ich nesmierne vážila. Z vody vybehol Jake s Jason otriasli sa ako psy a prisadli si ku mne. Obidvaja ma objali okolo ramien a viac sa ku mne natisli. Vychutnávala som si ten dotyk. Ten dotyk bezpečia ten dotyk domova. Zavrela som oči a oprela sa o Jasonove rameno. Čerpala som s nich silu ako aj so zapadajúceho slnka. Keď som otvorila oči videla som ako všetci sedíme v jednom rade a kukáme na západ slnka.
-No čo ideme?
Ozval sa potichu Ká
-Môžeme
Tak isto som mu potichu odpovedala. Pomaly sme vošli späť do domu s dobrou náladou. Chalani boli u nás ako doma. Moja mama ich brala ako ďalších synov a otec tak isto. Preto mali v dome jednu obrovskú izbu kde spávali všetci. Niekedy som tam prespala aj ja. No čo. Bola obrovská všade postele, vankúše, ich veci, televízia, počítače, steny pokrývali rôzne vlajky polepy, citáty, naše fotky ktoré tvorili veľkú koláž a iné hovadiny. Taký útulný bunker. Momentálne sa išli poumývať a ja som nasledovala ich príklad.  Čistučká a voňavučká som vbehla do šatníka a vybrala si sivé tielko a kockovane kraťasy. Bolo to rovno aj pyžamo na spanie ale bolo mi to pas. S chalanmi sme sa stretli v nasej obrovskej kuchyni

Už chytali pukance, kolu, čipsy a iné dobroty. Will akurát objednával veľa pizz pre nás dvanástich. Jejjej tu nebola lebo s rodinou išla na návštevu k babke ako sme sa dozvedeli. No nevadí tak si to užijeme aspoň mi. Moje ovečky sa napchávali už zmrzlinou. Ja som si naliala pohár džúsu a všetko som to s úsmevom sledovala.
-Čo budeme pozerať?
Opýtal sa Matt s plnými ústami
-Horor nie!
Hneď som zamietla 
-Ale nooooooo
Zvolali všetci naraz a zborovo
-Je nás tu dosť tak sa nemusíš báť a budeš mat komu mačkať ruku
Referoval mi Ká ja som nahlas prehltla a teda súhlasila lebo som bola prehlasovaná. Tak sme sa pobrali do nasej menšej kinosály. Bola menšia ale v pohode sa tam zmestilo aj 20 ľudí. Na zemi boli porozhadzovane vankúše aby sa sedelo pohodlnejšie. Všetci sme si posadali. Ja som bola v strede. Vedľa mňa bol Jas a Jake. Predo mnou Ben spolu s trojčatami. Za mnou Kápo vedľa neho Andy a Ká. A Tim sedel vedľa Jakea a Will vedľa Jasa. Chalani vybrali Žena v čiernom. Keď som počula ten názov už vtedy som sa zatriasla. Chalani si cezo mňa prehodili ramena za čo som im bola vďačná a samozrejme mi každý daj ruku aby som ju mohla mačkať. Ben sa oprel o moje kolena a Kápo sa predklonil tak že som cítila jeho dych.
Počas filmu som sa neuveriteľné bála tak že som si stále zakrývala oči a sem tam zvrieskla s postavami. Chalani okolo mna utvorili ulitu aby som sa cítila bezpečné ale ja som sa cítila stiesnene. Keď videli že je to už zle že som mala pomaly slzy v očiach radšej to vypli.
-Liss prepáč nechceli sme ta tak vylákať
Previnilo mi vravel Ben
-T-to je v pohode
Trasľavo som zašepkala a stále som mala pred sebou niektoré scény s filmu. Po dvadsiatich minútach ako sa mi ospravedlnovali sme to konečne upratali a vybrali sa spať. Ako som sa ocitla vo svojej izbe všetko mi prišlo zrazu strašidelné každý jeden zvuk. Neváhala som zhrabla prikrývku môjho macka od chalanov a vybrala sa k nim. Za ich dverami sa ozývali hlasy. Zaklopala som a nakukla dnu. Ako ma zbadali na tvári sa im objavil úsmev
-Ja dnes spať sama nebudem....môžem byt u vás?
Za sebou som mala spadnutú prikrývku a obidvoma rukami som objímala macka. Vlasy mi padali na plecia. Pripadala som si ako mala ale nemohla som si pomôcť. Chalani na seba pozreli a pokrčili ramenami. Bolo normálne že keď boli u nás som spala pri nich takže to nebolo až také divne
-No pod ti strachopud
Zasmial sa Tim a pokynul mi aby som išla k nim. Zobrala som všetky moje veci zavrela dvere a šupla sa k nim do kruhu. Oprela som sa o Kápove rameno a ticho počúvala klasickú chalanskú konverzáciu. Pomaly som sa cítila ospalo. Viečka mi klipkali až som upadla do ľahšieho spánku ale všetko okolo som vnímala aj rozhovor
-Je taká krásna keď spi 
Zašepkal Tim.
-Vyzerá ako anjel
Toto povedal Jas a následné som pocítila ako mi jeho ruka prešla po líci
-Ako sme sa k nej dostali vôbec? 
Opýtal sa Andy
-Skôr ako sa ona dostala k nám nemyslíš?
Na otázku odpovedal otázkou Will
- Partia tých  najväčších grázloch a záletníkov. A kde sa vzalo tu sa vzalo jedno zraniteľné dievča ktoré každému prirástlo k srdcu
Konštatoval Ká. Úplne som si vedela predstaviť ako to vraví tým jeho jemným úsmevom
-Zapadla medzi nás ako kúsok skladačky. Ja už si neviem predstaviť deň bez jej humoru, vtipu, irónie, podpichovanie a tých jej pohľadov
Toto povedal Ben. Cítila som ako sa usmieva
-To podľa mňa nikto
Zašepkal Jake
-Ale je sranda že si ešte nik s ňou nezačal
Ozval sa Max. Chalani sa zasmiali
-Vieš čo? Všetkým sa tu páči je to úžasné stvorenie a také dievča by chcel každý. Svojim spôsobom ju ľúbime všetci. Berieme ju ako sestru a niečo viac ale neviem si predstaviť žeby som s ňou niečo mal a to už len preto čo všetko sme si spolu prežili. Vždy bola pri nás keď sme mali problémy vždy nás podporila. A neviem si predstaviť žeby som to pokazil. Radšej ju budem ochraňovať ako oko v hlave aby jej nik neublížil ako by som jej ja mal ublížiť to by ma bolelo viacej a ešte aj rozbitý ciferník od vás a jej brata
Pomaly vravel Kápo a ako to vravel jemne ma pohladkal po vlasoch
-Máš pravdu je to naša mamča! Tej nemôžeme ublížiť musíme byt skôr oporou pre ňu!
Povedali spolu Matt a Michel ale po kúskoch a nie naraz.
-Aj ja vás ľúbim chlapci
Zamrmlala som s polospánku a usmiala sa. V očiach ma štípali slzy. Chlapci sa potichu zasmiali a zborovo mi povedali
-Aj mi teba
-No je čas ísť spať
Zavelil Kápo. Cítila som ako ma zobral do náruče a uložil do postele. Hneď si ku mne ľahol a ja som sa mu schúlila v náručí. Cítila som ešte nejaké tela ktoré si ľahli dookola ale to som sa už vybrala na cestu snov....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára