pondelok 1. apríla 2013

The Wanted-Warzone 11


-Princezná vstavaj...
Nežný hlások sa ozval pi mojom uchu. Pokrčila som nosom a prevalila sa na druhu stranu
-Ešte 5 minút mami no dobre tak hodinku...
Zamľaskala som a vracala sa do ríše vil a škriatkov
-Nie nie princezná bud to pôjde po zlom lebo po dobrom
-Áno mami lievance s nutelou a kakaukom ďakujem
Usmiala som sa pri predstave toho božského jedla. Ach hm a jahôdky k tomu...Mňam!
-Ako myslíš
Medový hlások mi odpovedal a konečne sklapol. Aleluja. Zdalo sa mi akoby ma niekto zobral na ruky. Ale to mohlo byt dôsledkom toho že v mojej ríši lietam. Lalala aké krásne je lietať v oblakoch. Nananaa.
-Princezná mala by si otvoriť očka...
-To je moc náročné...
Zabrblala som
-Ako myslíš....
Vietor začal narážať do mojej tvare. Toto sa mi už nesnívalo.....
Šokované som otvorila oči a zistila že niekto so mnou uteká k bazénu. To nie!
-Ak si kto si ihneď ma polož!
Začala som kričať a metať sa ako nejaká žížala. Pohľad som presunula hore
-Jai! Ty idiot! Ihneď ma poloz
-Ale princezná! Si mala počúvať!
Smial sa ako nejaký retard.
-Ak tam so mnou skočíš...
Nestihla som dopovedať vetu lebo ten idiot sa odrazil od zeme
-Bomba!!!!!
-Ty idiooooot!
Zvrieskli sme na raz. Narazili sme o hladinu a klesali ku dnu. Odkopla som to bremeno a zabrala smerom k hladine. Prudko som sa nadýchla. V nose som cítila ten nepríjemný pocit od vody. Hneď za mnou sa vynorila hlava môjho "milovaného " brata. Škeril sa od ucha k uchu ako nejaké slniečko. Hodila som naňho kill face
-Ti idiot! Šašo počmáraný! Čo ta to napadlo! Ja ta zabijem!
Začala som naňho špliechať vodu. On sa len smial a smial.
-Ty idiot! Nesmej sa!
Hysterčila som ako babka keď zistila že sme jej zjedli všetky koláče a nemala nič na štedrí večer. Nechcite ju tak zažiť.
-Ako chceš sestrička!
Na tvári sa mu objavil diabolský vyraz. 
-Nie! Jai padaj odo mňa! Nechaj ma!
Začala som utekať. No utekať ako utekať. Viete ako sa uteká vo vode. A tento obor urobil dva kroky. Chytil moje búšiace päste
-Nádych
-Jai!
Nestihla som dopovedať vetu lebo ma už potopil. A tak to išlo stále! Potopiť, vynoriť, potopiť, vynoriť.
-Jai! Nechaj svoju sestru na pokoji!  A poďte už sú raňajky!
Mamin hlas som počula aj pod vodou. Neochotne ma nechal tak. Vynorila som sa. Najprv poriadne nadýchla a spustila
-To je všetko čo povieš? Tvoj nevydarený syn ma skoro zabil a ty povieš už sú raňajky? Ďakujem ctená matka ta ktorá mi dala život!
Odfrkla som si a čo naštvanejšie a najdôstojnejšie prešla okolo teplých bratov, mami, otca ktorý sa smial a brata ktorý si žmýkal tričko. Veselo sa na mňa škeril. Tak to teda nie! Vytrhla som mu tričko zatočila a švihla ho
-Au! To boli! Lis padaj!
Začal skuvíňať a utekať a ja za nim
-Nemal si si začínať! A ďalej som ho plieskala po tej sexy ritke.
-Dobre vzdávam sa!Mamííííí!
Začal kričať ako malý
-Preboha prestaňte! Vychladnú vám raňajky!
Odkričala mu
-Áno mami si super! Raňajky sú ti prednejšie!
Nazúrené a oduto odkričal a bežal dnu. Tam sa ta veľká gorila šmykla a spadla na zem a samozrejme ja naňho. A cely mokrý sme sa šmýkali po celej chodbe až sme zaparkovali v kuchyni. Dezorientovane sme s brachom na seba pozreli. Obidvom sa nám nafúkli líca a spustili sme veľký rehot na celu kuchyňu.
-Give me five!
Vystrčila som ruku a čaptavo sme si capli
-Prečo nemôžem mat ja normálne deti?
Mama nad nami krútila hlavou
-No mami normálne by si nemohla mat. Veď by si sa nudila!
Vysúkal so seba Jai. Nedávalo to hlavu ani pätu a tak som sa rozosmiala ešte viac.
-Už sme tu tetáááá čo je na raňajky?!
Dnu sa vrútil Ben a za nim ostatní. Pri pohľade na nás sa začali smiať takže to bolo kompletne
-Ticho! Vy sadnúť a vy dvaja takzvaný súrodenci sa prezliecť!
Zavelila mama ako nejaký generál. Navzájom podopierajúc sme sa vytrepali do svojich izieb. Zamierila som do kúpeľne. Zhodila so seba mokre pyžamo a vliezla do sprchy. Moje mimické svaly ma už kompletne boleli. Musela som zhlboka dýchať aby som sa upokojila. Už v pohode som vyšla dnu a rýchlo prebehla do šatníka. Tak som si vybrala  tmavé rifľové kratasy(ako vždy) a na to ružové tričko s nápisom call me maybe.


Musela som sa usmiať. Vtedy mi ho doniesol Will a Tim. So slovami neodolali sme. Museli sme ti ho kúpiť. Od vtedy e v skrini Keď si predstavím že ako sa presťahujem do Londýna nebudem nosiť moje klasické veci kratasy a tričko....Ach...Hrôza...Vlasy som si prečesala a s vansami v ruke som bežala dole. 
-Tak ešte raz Bré ránko
Žmurkla som na osadenstvo a sadla si k raňajkám. Moje obľúbené. Lievance. Oči mi žiarili ako dva drahokamy. Zalizovala som sa až za ušami
-Bože segra ty nikdy nedospeješ
Škaredo som pozrela na Jaia ktorý sa škeril ako nejaký dilino
-Vieš čo ti dilino? Radšej budem dieťa ako nejaký zaškatuľkovaný dospela
Vyplazila som mu jazyk a zhrabla nutelu skôr ako Jas a Ben. To sú kobylky na ňu. Namazala som si lievanec a nechala môjho miláčika nech koluje. S láskou som sa do nej zahryzla. Ach ta božská chuť!
Keď som dojedla oprela som sa o stoličku a držala som si brucho
-Asi prasknem
Zafučala som a zavrela oči
-Sa nečudujem za chvíľu sa tu budeš guľať ty buchta
-Strč sa!
Odvrkla som bratovi. 
-Lis? 
-Hm?
-Si tu špinavá
-Jake a to je problém?
Stále som neotvárala oči. Zrazu som s obidvoch strán zacítila pery
-Hej!
Zasmiala som sa. Jake a Andy sa na mňa škerili
-Už si čistá
Prehlásil Andy a zacmukal
-Ale aj sladká..Hmm..
Jake si prešiel jazykom po perách
-Blbci
Zasmiala som sa a pomohla mame spratať riad. Potom som prišla za mojimi opicami a vyvalila sa na nich. Ale zarazilo ma to že tam sedeli aj teplý bratia. Tvrdo som ich ignorovala a ležala na svalnatých nohách. Ruky som si založila za hlavu a sledovala náš strop.
-Čo ideme robiť?
Opýtal sa Ká popritom ako sa mi hral s vlasmi
-Nechceli sme ísť na tu stanovačku?
-No Andy ma pravdu a kam?
Spýtal sa Will a tipujem že si prehrabol vlasy
-Čo do tej rezervácie? Kde je aj to jazero?
-No Lis..To by sa dalo.
Pritakal mi môj milovaný braček
-A kedy pôjdeme?
-Max, Matt a Michel ak sa všetci stihnú zbaliť a večer o šiestej tu budete nastúpení tak aj dnes!
Zasmial sa Jai a hodil po nich vankúš
-Majte sa!
Skríkli ovečky ja som už videla len ich zadky ako upaľujú preč
-To platí aj pre nás?
-No Tim nie vieš vy ste osobitná kategória!
Ironicky som povedala. Vtedy som pocítila tvrdosť nasej podlahy
-Hej!
Šuchala som si hlavu a videl a ďalšie zadky ako utekajú preč. Prevrátila som oči a pozrela na Jaia.
-Aj my by sme sa mali ísť baliť že?
Prikýval. Tak teda som odcupkala do svojej izby. Logicky tam ideme na týždeň. Vytiahla som kufor a začala don hádzať veci. Plavky, kratasy, trička, dlhé nohavice, tenisky a mnoho ďalších veci. Zavrela som ho. Našťastie. Do ďalšej tašky som nahádzala kozmetiku. Do cestovnej som hodila mobil, cédečka, notebook, nabíjačky. To by sme mali. Kufre som zniesla dole a naložila ich do auta. Vedela som že Jaia nenapadne vziať stany a spacáky tak som ich tam hodila a mnoho ďalších hovadín. Tak to by sme mali. Jai sa určite balí. Vbehla som do kuchyne
-Mami ideme s chalanmi na stanovačku idem na nákup maj sa!
Vzala som kľúče od auta a peniaze. Zamierila som si to k najbližšiemu supermarketu. Zaplnila som 2 plne košíky. Ako viem bol tam obchod ale radšej...Predavačka pri pokladni na mňa divne pozerala ale ja som sa len usmievala. S dobrým pocitom som šla domov. Auto som zaparkovala a vyvalila sa v obývačke.
-Mamiiii nevieš kde mam trenky?
-Jai sú v kúpeľni!
-A tie nohavice?
-Tie bledé? Tie som ti dávala do skrine!
-A....
Ďalej som nepočúvala lebo som si do uši dala slúchadla. Nemala som za potrebu počúvať problémy môjho brata. Asi som zaspala lebo mnou niekto zatriasol
-Lis vstavaj
Otvorila som oči a hľadela na moju mamu
-Hm..čo je mami?
-Len ti chcem povedať aby ste si dávali pozor a...
Neisto na mňa pozerala. Ach jaj
-A?
-IdôsvamiajNathanaostatni!
Vysypala so seba jedným dychom
-Čože!!!!!!
Zvrieskla som na cely dom
-Prosím zlatíčko!
-Nie nepozeraj sa tak na mňa!
Zakryla som si oči ale vedela som že ma porazí
-Ale neručím  že vrátim všetkých možno o jedného menej...
Zamyslela som sa a prislo mi to ako dobry napad
-Melissa Anastázia McGregorova!
Zvýšila na mňa mama hlas a oslovila ma celým menom
-Dobre vzdávam sa ale kde budeme spať? Toľko miesta nemáme!
Víťazoslávne som sa na ňu usmiala
-Tu sú kľúče od chaty
Podala mi kľúče a odišla preč
-Tak dik no...
Zamrmlala som a venovala sa telke
-Tak čo sestrička zbalená?
Jai sa vyklobasil vedľa mňa. Neprítomné som prikývla a hodila mu kľúče
-Čo? 
-Idu s nami aj teplý bratia. Mama zavelila
Doplnila som skôr ako sa opýtal
-Aha takže chata hej?
-Žiadne prasaciny!
Zasmiala som sa a tresla ho do ramena
-Akoby si ma nepoznala
-No veď práve
Odvrkla som mu a ďalej sme sa kučkovali
-Počuj chod za nimi či sú už zbalení
-Rozkaz madam!
Zasalutoval a zmizol hore.
*Crrrrn*
Zazvonil náš milovaný zvonček. Nepotrebovali sme otvoriť lebo oni sa vedeli pozvať sami. 
-Sme tu ako na koni. Presne a tešíme sa na stanovačku!
Skríkli všetci na nás. Teda až na Kápa ten nikdy nebol taký aktívny.
-Tak posadať menšia zmena plánu
Silene som sa usmiala. Prestrašene si ku mne sadli
-Takže nejdeme?
Max na mňa sklamane pozrel
-Ale nie len idú s nami aj Teplý bratia mama nakázala a nejdeme stanovať ale do chaty
Čakala som ohlasy a nadávky ale viete čo oni?
-Jooooo! Chatáááááá!!!!!
Zvrieskli a začali skákať. Ja som na nich nechápavo hľadela. Ale po tom ako ma Jake zobral na ruky a začal so mnou točiť už som sa smiala s nimi. 
-Sú zbalený môžeme ísť!
Prihnal sa k nám Jai. Keď nás videl začal sa smiať aj on. Pokrútil hlavou. Keď sa ako tak upokojili začali nosiť tašky do auta. Keďže nás bolo veľa tak teplý bratia išli druhým autom. K nim musel ísť Andy a Jake ak by sa náhodou stratili. Nejako to prekuli. Auta bolo pred domom a my sme sa lúčili s našimi
-Dávajte si pozor
-Áno mami
-Majte sa!
Povedali sme naraz a nasáčkovali sa do aut. Tak týždeň sa začína....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára