pondelok 1. apríla 2013

The Wanted-Warzone 14


-Vstááááááávajte!!!!!!! Nechcete predsa prespať cely deň? Slnko sa usmieva vtáčiky spievajú a vy spite vstááááávať!!!!!!!!!!!
Prebrala som sa na Jaiov a Káov krik. Shit! Viete aký krásny sen som mala? Práve som mučila toho idiota na tých stredovekých hovadinach a poviem vám och! Pousmiala som sa a zavlnila obočím ako nejaký uchylak. Dosť! Ledva som vstala s postele a po štyroch sa prešuchtala k dverám. Otvorila som ich a videla že nie som sama kto škaredo pozerá na tých dvoch tajtrlikov ktorý sa usmievali ako slniečka
-Zbláznili ste sa?
Vyštekla som na nich. Ich úsmev sa ešte rozšíril. Nechcela som počuť čo povedia. Určite nejakú koninu. Odfrkla som si a zabuchla dverami. Po ceste do kúpeľne som so seba zhodila tričko a vliezla do sprchy aby ma trocha prebrala. Tepla voda + môj malinový šampón ma prebrali a bola som už čula ako rybička. Uterák som si opásala okolo tela. Vlasy zviazala do drdolu a umyla si zuby. Špirálou si pretrela riasy a s pískaním zamierila ku skrini. Chalani mali pravdu čo nerada priznávam aj keď iba v duchu. Vonku svietilo slniečko a tým vytvorilo široký úsmev na mojej tvary. Zamyslene som si odtiaľ vybrala  sivé tričko s Miney, Modre kratasy a obula som si čierne žabky.



Posteľ som si upravila a s veselou náladou sa pustila po zábradlí dole. Tam ma ovanula sladká vôňa miešaných vajíčok. Hladne som zamľaskala a v mojom bruchu sa ozvali muzikanti. Chytila som sa zaň a v mihu sekundy sedela za stolom čím som vyplašila ešte spiace ovce o seba a nášho šéfkuchára Jakeho(džejka.Neviem ako to mam skloňovať-.-).
-Dobre ráno
Zaštebotala som keď predo mňa polozil tanier. Chytila som vidličku a začala jest
-Aj tebe
Zamrmlali ostatní a ďalej si slastne spinkali. Musela som sa nad nimi zasmiať. Jediný kto bol čulý okrem mňa bol bracho, Kápo, Ká a Jake. Keď som mala už vylizany tanier napadla ma jedna podla vec. S nebezpecnym usmevom som odstrčila Jakeho a sklonila sa aby som vybrala panvicu a varechu. Zmätene na mňa pozreli
-To ich ideš utĺcť?
Preľaknuto na mňa hľadel Jai. Ja som prevrátila očami a hodila naňho pohľad
-Nie také ľahké to mat nebudú
Úsmev sa mi vrátil na tvar. Potichu som podišla odzadu. Odtiahla ruku s varechou. Chalani si zakryli uši a ja som začala trieskať na cely dom. Všetci podskočili dobre že nie meter od stoličky s rachotom na ňu dopadli a začali sa okolo seba obzerať
-Nie Nemci útočia!
Skríkol v návale neviem čoho Ben a skočil na ovce ktoré zvalil na zem. To ma donútilo prestať. S otvorenými ústami som naňho hľadela
-Nemci
Zašepkala som
-Útočia
Doplnili ostatní. Moje ramena sa pomaly začali natriasať až som prepukla v mega veľký a hlasný smiech. Panvicu som ledva odložila a už som sa opierala o linku. Nebola som našťastie jediná kto sa zabáva. Chalani sa prehýbali v kŕčoch alebo si plieskali po nohách. Au. Keď sme sa ako tak upokojili posadali sme si a ja som pozrela na Benovu urazenú tvar s našpúlenými perami
-Ale no Ben nedurdi sa nepristane ti to
Žmurkla som naňho. Odfrkol si a otočil sa mi chrbtom. Ja som sa k nemu prisunula a prstom mu začala kresliť obrazce po chrbte. Jemne sa zachvel. Jeho slabosť čo vám poviem. Miloval keď som ho škrabkala.
-Nechaj ma
Zahundral aj keď viem že sa premáhal. Pousmiala som sa
-Ale no Ben..Na mňa sa nemôžeš hnevať. Ani to nevieš
-Vieš čo!
Prudko sa otočil na stoličke tak že sme mali tvare par centimetrov od seba. Než stihol niečo povedať cmukla som ho na našpúlené pery. Neberte to zle. Nie je to žiadny prejav lásky. Skôr to bola taká súrodenecká pusa. A poviem vám že nie prvá. Sledovala som ako sa jeho tvar mení. Našpúlené pery sa mu začali rozťahovať do úsmevu a v jeho krásnych očiach mu svietili iskričky. Prevrátil ocami a pritiahol si ma do náruče. Ja som sa už usmievala od ucha k uchu a naši milý teplí bratia sa na nás dívali ako na zjavenie. Ben si ruku polozil okolo mojich ramien a bradou sa oprel o moju hlavu
-Ach čo len s tebou urobím? Vždy ma vieš obmäkčiť to nie je normálne
-Ale no Ben aj tak ma ľúbiš
Zaspievala som. On prevrátil oči a vyslúžil si odo mňa štuchanec
-Ja som to videla
Zavrčala som hravo. 
-Ale joj cica
Spravil mi orecha a so strapatými vlasmi pustil.
-Hej Ben! Ruky preč od mojej ženy!
Zvolal Jake a Jas. Zas na seba vražedne pozreli a hodili sa po sebe. No bili sa ako baby teda iba rukami sa tam fackali.
-Počkať stop!
Skríkol Jas. Odtiahol sa
-Čo je?
Opýtal sa Jake. On pozrel naňho so slzami v očiach
-Zlomil si mi necht!
Zakvílil a u nás to vyvolalo smiech. Ako inak. Ale zas sa tam začali švácať. Prevrátila som ocami. Keď sa ozval hromový hlas môjho brata
-Dosť vy dvaja! To čo ma byt? Akože čo? Ruky preč od mojej malej sestričky! Ta je len moja! A ty Ben ak ta to uvidím ešte raz spraviť tak ti vykrútim krk!
Vravel tichým ale hrozivým hlasom. Stal tam ako nejaký pomstiteľ. Ruky prekrížené na hrudi. Ale ja som vedela že je to len sranda. Tak isto ako to vedel Ká a Kápo. Keďže sme s nim najdlhšie. Chalani naňho vyvalili oči a prikrčili sa. Ja som sa  tam potichu chechtala čo si všimol aj veľký brat.
-A ty sa tu nešker ako nejaké slniečko na hnoji!
Prišiel ku mne a potľapkal ma po hlave
-Prestaň nemám to rada
Odula som sa naňho a on sa usmial
-Ja viem a preto to je väčšia sranda opäť to zopakoval. Naštvala som sa a skočila naňho. Lenže trocha nešťastne lebo si ma prehodil cez rameno. A len si tam tak stal. A zrazu jeho ruka pristala na mojom zadku
-Si zla!
Povedal a strelil mi ako otec keď sme boli malý a niečo sme vyviedli čo bolo na dennom poriadku.
-Prestaň! Idiot! Zlož ma nie!
Kopala som nohami a metala sa ako červík ale on nič. Smial sa a aj chalani. S naštvaním výrazom som hľadela na zem. Keď môj pohľad padol na jeho sexy pozadie. Diabolsky som sa usmiala a natiahla ruky dole. Rýchlo som zachytila jeho trenky a dosť vysoko ich vytiahla. Zaskuvíňal a podskočil
-Lis pusti! Pučíš mi môjho kamaráta!
Povedal tenunkým hlasom. Och ale som ja zla. 
-Tak ma daj na zem
Poslúchol a ja som pustila. Vydýchol si a otočil sa. Trocha som videla ako si odtiahol kratasy a pozrel sa. Zhnusene som naňho pozrela
-Prosím ta chod sa s nim hrať na záchod a nie tu!
Rukami som si zakryla oči.
-Prestaň! Kvôli tebe je Jai junior spučený.
Zakvílil a škaredo na mňa pozrel
-Dobre ja končím toto je už divne
So smiechom a so zdvihnutými rukami som odtiaľ vyšla ešte som počula ako vraví Juniorovi
-Neboj sa chlapče za chvíľu bude dobre
Kam som sa to ja dostala? Vybehla som do izby. Vzala si kapsu, Ray Ban okuliare a nejaké peniaze. Po tichu som sa vyplazila von a šla sa prejsť na vzduch. Nech sa tie zveri vybláznia bezo mňa. Vtedy som vypla užívala som si len prírodu ktorá bola okolo mňa  a krásny pohľad na razero.

Naspäť som sa vrátila až okolo ôsmej. Ako som vstúpila dnu uprelo sa na mňa veľa pohľadov
-Kde si bola vieš ako som sa bal? Skoro som zošedivel!
Vybehol na mňa Jai
-Pokoj daj si pivo a dýchaj. A ešte niečo aj mobil existuje
Odpovedala som mu a vybehla hore. Prezliekla som sa do jeho veľkého trička a  šortiek na spanie. Zbehla som dole a v kuchyni si spravila jest. Aj som to zjedla tam. Predsa len potrebovali vychladnúť.
-Hej Lisa! Pod sem!
Zavolal na mňa Will. Pomaly som sa tam došuchtala a videla ako vytiahli človeče nehnevaj sa.
-Čo s tým idete robiť?
-Hrať to ale trocha inak
Zaškeril sa. Zdvihla som obočie a pozrela na nich
-Ako?
-Bude to vyzliekane človeče. Ak ta vyhodia tak ide jeden kus dole. 
-Ideš? Či si ideš ľažkať a zapnúť si nejaký sladak.
Našpúlil pery Tim. Bola to provokácia.
-Prečo nie?
Usmiala som sa a sadla si k nim do kruhu. A hra sa začala...



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára