pondelok 1. apríla 2013

The Wanted-Warzone 16


Pomaly sa začal ku mne nakláňať. Ani som sa nepohla. Hľadela som na neho a čakala čo bude ďalej. Jeho plne a horúce pery sa zľahka obtreli o tie moje. Odtiahol sa a zahľadel sa mi do očí.
-Chcem ta...
Zašepkal plný vášne a opäť sa ku mne nakláňal keď....
-Héééj Pleši si tu? Pod na moju hruď *hík* mam chuť si poriadne užiť! *hík* no tááák láska pod ku mne! Pod na moju hruď!
Na terase sa objavila záchodová kefa a ja som bola nesmierna vďačná za jeho pád. Asi mu kúpim čokoládu. Lenže on sa zrazu rozbehol opitým behom tak že ho hádzalo na každú stranu. Meter od nás sa odrazil od zeme a skočil na prekvapeného Plešiho a spolu spadli do vody. Hľadela som na bublinky ktoré sli k hladine a potom na ich prekvapene tvare a na Kefu ktorá ho začala pusinkovat. Nevydržala som to a rozosmiala sa na cele kole. To donútilo vybehnúť von aj zvyšné osadenstvo. Keď ich zbadali začali sa smiať a potom im pomohli. Predsa len  boli opitý a mohli sa utopiť. Zakrútila som nad nimi nechápavo hlavou a otočila sa na päte. Šla som do vnútra keď som si všimla osobu stojacu pri dverách. prepaľovala ma zvláštnym pohľadom. Tom na mňa hľadel ako na vraha a mračil sa. Prekvapene som naňho pozrela a prešla okolo neho.
-Čo to malo byt?
Povedal mrazivým hlasom keď som prechádzala okolo neho
-Ak dobre chápem tak si to videl tak asi vieš
Odvrkla som mu.
-Aha...
Povedal a ani na mňa nepozrel
-Neviem čo sa do mňa staráš. Nie si moja matka a ani frajer tak sa daj vypchať
Zasyčala som naňho a vybehla odtiaľ preč. Zabuchla som sa v izbe a hodila na posteľ. Vankúš som si pritlačila k tvári a začala doňho kričať. Cela nazúrená a nechápavo som vbehla do kúpeľne a pustila na seba studený prúd vody. Schladilo ma to a unavilo zároveň. Prezliekla som sa do pyžama a ľahla si do postele. Zakutrala som sa do perín a nevšímala si opite hlasy ktoré mi pod oknom spievali serenádu a zaspala.....

Ráno som sa zobudila pomerne skoro. Vyspatá a pokojná som sa ponaťahovala a zbehla do kúpeľne. Natiahla som na seba trojštvrťáky a tielko. Vzala som si Mp3 a vlasy zopla do copu. Obula som si tenisky a vybehla von. Niekedy som behávala. Buď keď som vstala skôr alebo keď som mala náladu a potrebovala som si prevetrať hlavu ako dnes. Slúchadla som dala do uší a rozbehla sa. Nohy som striedala do rytmu pesničiek ktoré mi hrali a ja som sa sústreďovala len na pravidelný rytmus a môj dych. Niekde v polovici jazera som otočila hlavu a pozerala na sa slnečné lúče ako sa odrážajú od hladiny. Bol to dokonalý pohľad. Obral ma o koncentráciu a vtedy som dopadla na zem. Nezakopla som však o vlastnú nohu a ani o koreň. Pozrela som pred seba a videla na zemi chalani približne v mojom veku ako na mňa zmetene hľadí. Vytiahla som si slúchadla a postavila sa.
-Prepáč zahľadela som sa.
Jemne som sa naňho usmiala a podávala mu ruku. Úsmev mi opätoval a prijal ruku
-To je v pohode aj ja som mal dávať pozor. Inak ešte som ta tu nevidel
Zaškeril sa a poškrabal na zátylku. Usmiala som sa. Bol rozkošný a stal by za hriech. No tak Lisa spamätaj sa! Okríkla som sa v duchu
-Nie už sme tu zopár dni ale zdržiavali sme sa v chate a zabávali sa ale dnes som si potrebovala prevetrať hlavu. A ty?
-Ale my sme tu tiež par dni a ja tadiaľto chodievam každé ráno a večer. S kým si tu?
Zahľadel sa na mňa a v očiach mu lietali nezbedne ohníčky
-No s bratom a partiou + môj úžasný bratranček a jeho teplí bratia
Povedala som a zas si nedávala pozor na svoje city. Prekvapene na mena pozrel a potom sa začal smiať
-Teplí bratia? Nemáš ich moc v láske čo?
Zaškerila som sa.
-Jeho nenávidím a ich predychávam! A ty?
-Ale s partiou kam osou a už nám s toho šibe
-Poznám
Rozprávali sme sa ešte takú hodinku. Lenže to už som musela ísť inak by sa o mňa balí. Rozlúčili sme sa so slovami že sa ešte niekedy stretneme. S ľahkým úsmevom som dobehla až pred chatu a vstúpila dnu. Už to tu žilo
-No tam Ben! Vypadni preč! Chcem variť!
Vstúpila som do kuchyne a mne pred tvarou preletela panvica. Videla som Jasa ako naňho mieri nožom a Ben sa usmieva. Retard. Pomyslela som si a z misy si uchmatla jablko a na napadne zmizla. Zaliezla som do izby a hneď sa hodila pod sprchu. Čistá som vyšla von a so skrine vytiahla biele tričko s nápisom a čierne kratasy.



Vlasy som si zopla do drdola riasy si pretrela špirálou a bosá cupitala dole do kuchyne kde sedeli chalani a o niečom sa bavili. Sadla som si na svoje miesto vedľa Bena a Kápa a počúvala debatu a včerajšku. Pleši a Kefa vyzerali akoby ich prešiel parný valec a stále jojkali že ich boli hlava
-Segra kde si ráno zmizla?
Opýtal sa Jai keď vošiel. Pozrela som naňho
-Bola som si zabehať
Popravde som mu odpovedala a napila sa Benovho džúsu. Škaredo na mena pozrel. Vytrhol mi pohár a dal ho odo mňa čo najďalej.
-Vážne? Čo si ma nezobudila? By som šiel aj ja
Usmial sa a sadol si oproti mne. Úsmev som mu opätovala
-Nabudúce budem vedieť
Oprela som sa o stoličku a čakala na Jasove úžasné raňajky. Bol asi jediný no nie jediný ale proste vedel variť. Šlo mu to. Polozil pred nás taniere a my sme sa do toho pustili. Najedený sme si posadali do obývačky a hľadeli na seba. Chalani viedli nejaký rozhovor o Turne a zapojili sa doňho aj Will, Andy a ovce. Ja som sa oprela o Jaia a zavrela oči. Ruku prehodil okolo mojich ramien a nos si zaboril do mojich vlasov. Chýbalo mi to. Chýbal mi cely.  Našťastie už budeme spolu. Takže si to vynahradíme.
-Čo ideme dnes robiť?
Opýtal sa Ká a vyvalil sa mi na kolena. Hlavu si polozil do lona a ja som sa hrala s jeho vlasmi.
-Čo tak prechádzka?
Ozval sa Siva a my sme naňho pozreli
-Prečo nie?
Ozval sa Jake a my sme sa zdvihli a vybrali do izieb. Obula som si čierne conversy a zišla dole. Mobil som pri sebe mala a to stačilo. A samozrejme par drobných. Stretli sme sa pred chatou. Zamkli sme a kľúče dali Kápovi. Tomu najzodpovednejšiemu. A potom naša veľká tlupa sa vydala preskúmať terén v ktorom mame byt. Lenže to sa musí stať len nám a my musíme stretnúť.....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára