pondelok 1. apríla 2013

The Wanted-Warzone 18


Nathan:

Ľahol som si do svojej posteli a ďakoval Bohu že tento deň je za nami. Tie fanúšičky nás prekvapili ale zabavili sme sa. Aj keď Lisa sa topila ale prežila to. Fascinuje ma jej vzťah s tými chalanmi. Správajú sa k sebe ako súrodenci, najlepší priatelia a niekedy ako niečo viac. Ale dá sa na nich dobre zasmiať. Mam pocit že náš vzťah sa lepšie. Teda myslím si. Už na mňa nie je hnusná. No dobre teda je ale inak ma ignoruje. Ale s ostatnými sa normálne baví ale prečo nie so mnou, Tajne dúfam že sa to zmení....

Tom:

Shit! Zanadával som v mysli a moja päsť pristala na stene. Zúfalo som sa skĺzol popri nej a hlavu vložil do dlani. Čo sa to tu do riti deje? Prečo je to všetko také zložité? Do riti! Hľadel som von oknom a rozmýšľal nad všetkým. Vtedy na tom mole čo ju Max pobozkal som sa cítil hrozne! Mal som chuť tam ísť a Maxovi dať jednu po hube. Žiarlil som ako pes! Ale ja nemám pravo žiarliť do riti! Tom spamätaj sa! Ale najhoršie je že mi to dala patrične najavo nech sa nestarám. Môj mobil začal zvoniť. Ktorý debil mi vola o druhej v noci? Začudoval som sa a zdvihol
-Áno?
-Ahoj láska ako sa máš?
Ten debil je moja priateľka milé
-Dobre zlato čo ty?
-Bez teba mi je tu smutno. Ani nezavoláš čo si na mňa už zabudol?
-Nie Jess neboj sa len je toho teraz na mňa veľa. Prepáč
-To je v poriadku chápem to.
-Si úžasná.
-Už musím končiť predsa len mate tam veľa hodín. Pá a pekne sny o nás.
Zacmukala do telefónu. Dal som si ho od ucha a hodil na koniec izby. Do riti! Prečo som ja taký idiot? Povedzte mi prečo? Mam priateľku ale prečo ma priťahuje ona? Ja nechcem aby ma priťahovala nie! Čo budem robiť?

Lisa:

S úsmevom na perách do nového dňa. Veď prečo nie? Keď mam už vymyslení plán? Och som to ja ale zla. Sama nad sebou som pokrútila hlavou. Cítila som sa akoby sa vznášam. Preletela som do kúpeľne a pustila na seba prúd vody aby ma prebral. Vbehla som do šatníka a hodila na seba rifľové šortky a biele tielko. jemne som sa namaľovala a vlasy zopla do copu. Dnes bolo náramné teplo ale mne to nevadilo. Zbehla som schodmi dole a už sedela v kuchyni za stolom. Stepoval tu iba Kápo ktorý varil. Ká ktorý pil kávu a Jai ktorý čítal noviny. Počkať..
-Jai ty čítaš?
Prekvapene som naňho pozrela. Zdvihol zrak. Hodil na mňa škaredý pohľad 
-A čo asi?
-Ale hovno číta. Pozerá obrázky!
Zasmial sa Ká a ďalej srkal ten čierny mok. 
-Ty debil musíš ma prezrádzať!
Nazúrený Jai tresol novinami Káa a ten si buchol hlavu o stôl.
-Ty idiot! Ja za to nemôžem že si negramotný!
Skríkol Ká a šuchal si nos. Vražedne na seba zazerali a ja som sa tam zatiaľ pučila od smiechu
-A ty sa nesmej!
Skríkli naraz a ukázali na mňa prstom. S úsmevom som zdvihla ruky pred seba a kusla si do jazyka aby som to vydržala. Oni zatiaľ na seba vražedné zazerali. Ká sa zdvihol a sadol si na opačný koniec ako Jai. Bože ako malý chlapci. Ja som sa zadívala na Kápov chrbát a zistila že nemá tričko. Že čo? A okolo seba zásteru s nápisom Mr. Bombastic. Nieeeee!
-Kápo pekná zástera.
Žmurkla som naňho a on prevrátil očami. 
-Ticho lebo nedostaneš jest!
Ukázal na mňa varechou a ja som radšej stíchla. Hlavu som zložila na stôl a usmievala sa nad mojou predstavou
-Ehm mamča? Vyzeráš divne keď sa tak usmievaš. Ty si zhulena?
Otvorila som jedno oko a videla že sme tu takmer všetci. A moje ovce na mňa hladia divne. No dobre nie len oni.
-Ale houby. V noci si poradne užila. Ste nepočuli jej krik na cely dom? "Áno, tam dobre! Už som!"
Will sa snažil napodobniť môj hlas. Vyvolalo to veľký výbuch tak že Benovi nosom vyprsklo mlieko. Chudák.
-Dobre Will odhalil si ma. Ale aspoň som nekričala na cely dom "Tim no tak zrýchli už! Nech ti odpadne ruka! Áno tak, tak! Ešte!"
Vrátila som mu to rovnakou mierou. Škaredo na mňa pozrel. Aj Tim. Ale mali ste to vidieť. Začal sa smiať a keď mu to došlo hodil na mňa kill face
-Ty si taká blba!
Zavrčal na mňa
-Tvoj milovaný začal
Mykla som ramenom a oprela sa a usmiala do stropu
-Ona je vážne zhulena
Podotkol Jas
-A kedy nebola?
-Vtipne Jake vtipne!
Zamrmlala som.
-Tu mate jedzte!
Kápo pred nás polozil taniere krupicovej kase a my sme sa ako supy hodili po tanieroch. A s chuťou sa do nej pustili. Najedený sme to nahádzali do umývačky a vyklobasili sa do obývačky. Stále som sa usmievala a ostatní na mňa zazerali
-Lisa už prestaň je to strašidelné
Ozval sa Andy. Vyplazila som naňho jazyk a snažila sa upokojiť moje mimické svaly. Môj pohľad sa zrazu stretol s Tomovim. Ale on ho hneď odvrátil. Pozdvihla som obočie. Úbožiak. Znelo v mojej mysli. 
-Nejdeme k jazeru? Sa kúpať?
Ozval sa po chvíli Ká
-Poďme!
Vyskočila som na nohy. Utekala som hore a hodila na seba plavky a ako víchor preletela okolo nich ktorý ešte len šli hore a s veľkou bombou skočila do vody. Zaplávala som si pokiaľ sa oni vrátili a začali sa rôzne hry. Snažili sme sa hrať vodne polo bez košov. Takže tak. Vodne bitky ako inak. A Ben s Ovcami nás potápali a mne stihli rozviazať vrch plaviek za čo si vyslúžili pohlavok od môjho brata. Nakoniec som sa vyštverala na mólo. Teplí bratia povedali že si potrebujú ísť niečo vybaviť. Hralo mi to do karát
-Oné počúvajte...
Zatiahla som so strašidelným úsmevom
-Nie zase!                             
Zvolali všetci naraz
-Ale no tak! Posledný krát!
-Ale iba pre tento krát čo mu chceš vyviesť?
-Tak počúvajte....(Ako inak nepoviem vám to :D)
-Ty si šialená!
Skonštatoval Ká po chvíli ale usmieval sa
-Ďakujem
Odpovedala som mu
-Toto bude ešte väčší kúsok ako ten posledný!
Zvýskol Ben a tesil sa ako dieťa na Vianoce.
-Takže mam s vami rátať!
-Áno! 
Skríkli 
-Tak teda ideme zháňať veci!
Zavelila som a roztrúsili sme sa po okolí zháňať potrebne veci. Stretli sme sa o pol hodinu. Všetko nachystane. Och to bude. Všetko sa nachystalo. Ako aj fľaše, kamera a iné ingrediencie. Posadali sme si do kuchyne a čakali pokiaľ prídu.
-Už sme tu!
Ozvalo sa z chodby a my sme na seba sprisahanecky žmurkli
-Pokračujeme!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára