pondelok 1. apríla 2013

The Wanted-Warzone 20


-Hej! Ty! Spiaca vata vstavaj!
Niekto začal do mňa štuchať. Prevalila som sa na brucho a hlavu skovala do vankúša. Zdvihla som ruku a toho dotyčného začala odtláčať
-Macko Pu vypadni. Nevidíš že spím
Zabručala som. Ozval sa tichý smiech a za nim silnejšie štuchnuté
-No tak!
Napäto zavrčal a ja som mala chuť roztrhať ten vankúš. Prudko som sa prevalila a posadila
-No dobre čo chceš!
Zavrčala som a otvorila moje zalepene oči. Na mojej posteli sedel Jai a pri posteli stal Kápo. Ká asi ešte spal. Hodila som škaredý pohľad na môjho "úžasného" bračeka a opäť sa hodila do perín
-No tak to teda nie! Zdvihni ten svoj kufor. Padaj do kúpeľne. My ta počkáme a potom ideme dole! 
Zavelil ako nejaký generál a ja som naňho škaredo pozrela ako pred chvíľou.
-Kufor?
Vrčaním a hundraním som prešla do kúpeľne. Na zemi boli hodené veci zo včerajška. S odporom som na ne pozrela a hodila ich do vane. Zhodila som so seba pyžamo a zaliezla do sprchy. Opäť som sa umyla a dopriala svojmu telu aby ma vlažná voda prebrala a pripravila na blížiacu sa udalosť. Vyšla som von. Poriadne sa utrela a hodila na seba čisté pradlo. Otvorila som dvere a vyšla von. Para ktorá šla z kúpeľne šla za mnou a ja som si pripadala ako v nejakom akčnom filme. No dobre v erotickom. Pche. Prešla som okolo tých lenivcov. Odfrkla som nad nimi. Proste sa uvelebili v mojej posteli a driemali. Keď som šla okolo Jai otvoril jedno oko. Keď ma zbadal prevrátil nim a opäť ho zavrel. Viem nič nove ma vidieť v spodnom pradle.  Otvorila som skriňu a zamyslela sa. Nakoniec som si vytiahla rifľové šortky, tielko s americkou vlajkou. Poriadne som ho zakasala. Na nohy som natiahla conversy s nejakou kvietkovou potlačou. Ale mne sa to páčilo.


Vlasy som si len prečesala a trocha sa namaľovala. Skontrolovala som sa a do vlasov zastrčila pilotky. Usmiala som sa a otočila na tých dvoch. Odfrkla som si. Fuj. Razilo to tu alkoholom s ich dychov. Zapchala som si nos a otvorila okno. Prišla som k nim a zatriasla Jaiom
-No pod.
Pretrel si oči a spolu s Kápom sa postavili. Ja som si rýchlo postlala a cupitala za nimi. Vošli sme do kuchyne. Ale ten pohľad stal za to. Všetci sedeli na stoličkách a tvárili sa akoby umierali. Pred sebou mali hrnčeky kávy a krabička s tabletkami bola vybielená. Zasmiala som sa dosť hlasne. Vrhli na mňa zmučené pohľady a zapchali si uši
-Bože nekrič tak!
Zakvílil Tim a hlavou si trepol o stôl. Au.
-Ale joj vy moji alkoholici. Som rada že som nepila
Zaškerila som sa svojim Hollywoodskym úsmevom a nachystala si raňajky. Usadila som sa a s chuťou sa do toho pustila. Pri mojom chrúmaní na mňa pozreli. Will ozelenej peknou olivovou farbou.
-Asi idem zvracať.
Zašepkal. Hneď na to odsunul stoličku a ta s rachotom spadla na zem a už sme videli len jeho prdel ako beží na záchod. Musela som sa usmiať. Ešte viacej som provokovala. Keď som dojedla odložila som to a s čajom si k nim prisadla. Očkom som pozrela na teplých bratov a musela sa zasmiať nad tým pohľadom. Nathan mal červene oči a vyzeral ako po týždňovom fláme. Uchechtla som sa. A ani nevyvádzal asi to ešte nevidel. Som zvedavá kedy. Pohodlne som sa usadila a ruky si prekrížila na hrudi. Môj pohľad zaletel k jednému idiotovi. Zistila som že na mňa hľadí. Na tvári mu hral úškrn ktorý vravel "šach mat". Vrhla som naňho povýšenecký pohľad a odvrátila od neho hlavu. Veď počkaj. Zrazu to ticho preťal zvoniaci mobil. Miestnosťou sa ozvalo nesúhlasné vrčanie plne bolesti. Pozrela som na Nathana. Z vrecka vytiahol mobil a pozrel naň.
-Áno?
Povedal zmučene. Sledovala som ako sa jeho tvar zo zúfalého mení na prekvapený a vzápätí na zlostný.
-Čože? Nie nič som nevidel. To nemyslíš vážne! Nie ja to vybavím. Maj sa.....
Zložil mobil a hneď začal na ňom niečo robiť. Zrazu začala hrať video. Šokovane naň hľadel. Ja som v sebe dusila smiech a pozrela na chalanov. Jeho partia sa k nemu nahrnula ako kŕdeľ a pozreli to. Videla som ako Pleši očervenel a vzápätí sa začal smiať. 
-Áno pane už posielam letku Orol!
Skríkol a hodil sa na stoličku. Kefa sa k nemu pridal a Tom len krútil hlavou. Nathan zdvihol hlavu. Ten pohľad bol ako balzam na dušu. Červena nahnevaná tvar a ten pohľad. Och. Vlasy som prehodila na jednu stranu a vrhla naňho víťazoslávny pohľad. Postavil sa. Jeho ramena boli zhrbene a triasli sa od hnevu. Predklonil sa a rukami sa zaprel o stôl. 
-Ty! Prečo! Čo máš stále za problém! Myslel som si že si sa už upokojila! Už to bolo cele fajn! Tak prečo! Láskavo sa už daj do poriadku!
Vrieskal na mňa ako zmyslov zbavený. Ja som len zdvihla obočie a provokačne sa usmiala. Videla som Kápov varovný pohľad. Ale nedbala som naň. 
-Myslíš si že jedným výstrelkom to malo skončiť? Kde žiješ? Ponny Lande? Kde jednorožci kakajú motýle? Čo si na hlavu? Za to čo si mi spôsobil by som ta najradšej vykastrovala. Toto sa iba hrám. Ale upokoj sa a maj pokoj na duši. Game is over....Teda zatiaľ. Ale ja mam iné starosti ako rozmýšľať nad tým ako ta zničiť
Odfrkla som si a vstala. Prešla som okolo stola. Lenže zachytila ma ruka a otočila k sebe. Vrhla som na Nathana pohľad zatiaľ čo on mi nepríjemné zvieral ruku. Ockom som videla ako sa Jai a chalani postavili. Jai bol cely čas ticho a sledoval to pozorne a v pokoji. 
-Pusť ma
Zavrčala som
-Toto si ešte vypiješ...
-Nie môj zlatý. To ty ak ma ešte nasereš. Mohla som ta potopiť jediným prúserom aký som mala na plané ale ja som to nespravila. Tak buď rad
Odfrkla som mu a vytrhla si ruku z jeho zovretia. Prešla som cez obývačku k vchodovým dverám
-Večer prídem
Zabuchla som nimi a vybrala sa preč. Na oči som si nasadila pilotky a prechádzala sa okolo jazera a cez rôzne chodníčky. Dobre som si pamätala jednu cestu odkiaľ bol krásny výhľad. Vyšla som tam a sadla si na skalu. Podo mnou sa rozprestieralo jazero a všetky chatky. Usmiala som sa a užívala si ten pokoj. Zrazu ma niekto chytil za rameno. Mňa trhlo a otočila som sa. Ostala som zarazená pri pohľade na.....


Nathan:

Moje vnútro bublalo od zlosti. Mal som chuť niekoho udrieť. Ju som nemohol aj keby si to zaslúžilá. Videl som ako vyšla von a buchla dverami. Bol som ako býk a ona bola ako červená šatka.
-Do riti
Zavrčal som a sadol si na stoličku
-Ale na tak kamo ber to s úsmevom
Potľapkal ma po ramena Max a ja som naňho vrhol naštvaný pohľad
-Vážne? S úsmevom? Aké by to bolo tebe keby ta strápnila pred celým svetom?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára