pondelok 1. apríla 2013

The Wanted-Warzone 21


Predo mnou stal ten chalan z rana keď som bola behať. Na tvári mu žiaril široký úsmev. Pri pohľade na neho som sa musela usmiata aj ja. Predsa len bol to fešák. To musím uznať. Na nič neváhal. Sadol si vedľa mňa a pozorne sa mi zahľadel so očí. Tie jeho boli krásne hnedé a chvíľu som sa v nich topila
-No ahoj kráska už som si myslela že ta nestretnem
Zaškeril sa a ja som sa zasmiala. Bol ako malý chlapec
-Ahoj.
-Ani mi nepovieš kde si bola?
Prekvapene som zdvihla obočie a zahľadela sa mu do očí
-Prepáč mami nevedela som že ti musím dávať hlásenie
Vyplazila som mu jazyk a on spravil kysli grimasu. Otočila som sa spať k tomu výjavu a vzdychla si
-Bola som len na chate. Načo niekam chodiť? Tam som sa bavila dosť.
Pousmiala som sa. Zamrvil sa a tiež sa pozrel dopredu. Na jeho tvary bol jemný úsmev
-Je tu krásne že?
Opýtal sa po chvíli a ja som s nim musela súhlasiť súhlasným hmkaním
-Toto miesto som objavil asi hneď na začiatku a od vtedy tu chodím. Je tu pokoj a ticho. A to sa nedá povedať o nasej chate
Presne som vedela čo tým mysli
-Poznám
Zasmiala som sa. Spolu sme sledovali ako slnko pomaly zapadá za obzor. Obloha mala rôzne farby. On klasickej modrej, cez oranžovú až po ružovú. Až nakoniec zapadlo a pomaly za na oblohu šplhal mesiac a jeho spoločnosť. Hviezdy.

-Ako dlho tu ešte budete?
Opýtal sa zrazu a tým prerušil to tajomne ticho medzi nami
-Hm...Po tom dnešnom kúsku typujem že tak do týždňa. Vy?
-Asi do budúcej stredy. Viac tomu nedávam aby sme vydržali po kope. Mame toho ešte dosť pred sebou. A aký kúsok?
Len som sa pousmiala. Jazykom som si navlhčila pery a v rýchlosti mu zreferovala čo som spravila Nathanovi. Ten jeho smiech stal za to. Najprv na mňa vyvalene hľadel a nakoniec sa rozosmial. Ľahol si do trávy a smial sa na plne kolo. A ja s nim pretože mal zábavný smiech. Tie som si ľahla. Čakala som kým sa upokojí. Do vtedy som sledovala prvé vychádzajúce hviezdy a podvedome sa na ne usmievala. Milovala som ten pohľad. S bratom sme vždy v noci vyšli na strechu a sledovali ich. Alebo keď sme boli u babky vyšli sme na kopec ľahli si tam. Dedko tam býval s nami a ukazoval nám rôzne súhvezdia. Koľkokrát sme tam už len zaspali. To boli časy.
-Čo ten úsmev?
-Spomienky
-Pekne?
-Veľmi
Svoje svalnaté ruky si dal za hlavu. Len tak sme tam ležali. Keď sa na oblohe zjavilo dostatok hviezd zacapla som hľadať.
-Aha Veľký a Malý voz.
Ukázala som prstom a on sa usmial
-Aha tam je labuť
Ukázal pre zmenu on
A takto sme sa striedali kým sme nevymenovali asi všetky súhvezdia ktoré sme vedeli. Aj sme sa zasmiali
-Aha to vyzerá ako Zajko Bugs
Povedal. Skepticky som sa k nemu otočila a videla tu radosť v očiach
-To ako vážne?
On s nadšeným prikývol
-Ale to nemôže byt Bugs keď je to Orion!
Opravila som ho
-Ale je! Teraz som sa tak rozhodol!
Ruky si prekrížil na hrudi a otrčil spodnú peru
-Nie je! Nemôžeš si len tak vymyslieť hviezdu!
Nadurdila som sa aj ja
-Ale môžem!
-Nie!
-Áno!
-Prestaň!
Zvolali sme naraz. Zamračené sme na seba hľadeli ale nakoniec sme to nevydržali a rozosmiali sa. So slzami v očiach som naňho pozrela. Pristihla som ho pri tom ako sa na mňa zamyslene díva. Hneď ma prešiel smiech. Len tak sme tam ležali a hľadeli tomu druhému do očí. Síce som ich nevidela jasne ale videla som v nich žiaru hviezd. Zrazu zdvihol ruku a jemne mi ňou prešiel po tvary cez krk a obkreslil líniu mojej lícnej kosti. Ležala som tam ako zhypnotizovaná. Nedokázala som sa pohnúť. Nedokázala som so seba vydať ani hlaska. Nevedela som protestovať. Neviem ako to vzal. Zdvihol sa na lakte. Nahol sa ku mne a svojim nosom mi prešiel cez cely krk a nakoniec ho skoval do jamky medzi ramenom a krkom. 

Silno sal moju vôňu a na mojom tele to vyvolávalo zimomriavky. Tak veľmi som chcela zavrieť oči ale nemohla som lebo som ho chcela sledovať.  Svojimi perami začal ľahko prechádzať po krku až nakoniec prešiel cez moju bradu. Odtiahol sa a zadíval sa mi do očí. Bol odo mňa len par centimetrov. Dával mi priestor s toho vycúvať. Jedna moja strana to chcela. Ale ta divokejšia a neviazanejšia nie. Nakoniec som nechala svoje vnútro nech za mňa rozhodne. Jemne som sa nadvihla nespúšťajúc s neho pohľad. Jemne som pootvorila pery. V jeho očiach sa blyslo. Jazykom si zmyselne prešiel cez hornú peru a lačne sa prisal na tie moje. Nebol jemný ani opatrný. Bol dravý a divy. A mne sa to páčilo. Predsa len dosť bolo jemných a sladkých chlapcov. On bol drsný a dravý. Nebral si ma postupne ale teraz naraz a celu. Prudko ma pokúšal do pery a ja som od prekvapenia zavzdychala.

 Zasmial sa. Jazykom sa mi drsne prebil do úst a už ma skúmal. Nenechala som to len tak. Neležala som tam a konala. Ruky som mu obmotala okolo krku a viac si ho k sebe pritiahla. Poťahovala som ho za jeho krátke vlasy a počúvala jeho ľahké vrčanie. Perami sa odlepil od mojich ktoré boli opuchnuté a červene od jeho bozkov. Drsne mi začal skusavať krk a zanechával za sebou červene odtlačky.  Toto budem ťažko vysvetľovať. A nech nemajú sa do mňa čo starať. Svojimi veľkými rukami mi blúdil po tele a ja som sa zvíjalo od vášne. Bol iný ako on. On bol ohľaduplný a romanticky. Síce aj on bol ohľaduplný ale bol dravý ,spontalny a zmyselný. Drsný a to ma vzrušovalo ešte viac. Bez žiadnych nežnosti mi zašiel pod tričko a stisol mi prsia. Zavzdychala som a zaklonila hlavu. Chrapľavo sa zasmial a začal ma bozkávať na odhalene bruško. Narazil na pirsing. Vcucal ho a začal naťahovať a sať. Prehlo ma v chrbte ale jeho silne dlane ma zatlačili opäť dole. Zakňučala som a on sa presunul k môjmu tetovaniu. Na malú chvíľu zdvihol pohľad. Než som stihla zistiť ako sa tvarí už ho svojim hbytím jazykom obkresľoval po jeho zložitých líniách. Zavzdychala som a nemilosrdne ho potiahla za vlasy. Vyšvihol sa opäť hore a moje tričko skončilo niekde vzadu. Lačne ma pobozkal a hneď ciel jazykom, zubami a perami dole. Myslela som že sa zbláznim. Ale vadilo mi že ma stále tričko. Než sa dostal k mojim prsiam strhla som ho s neho a počula ako švíky praskli. Zachichotala som sa a on sa naň pozrel
-To bolo moje obľúbené
Zamrmlal si pre seba a s tmavnúcimi ocami na mňa pozrel
-Nikto je tu nedočkavý
Zavrčal a už hlavu sklonil k mojim kamarátkam. Začal ich skusavat a mašírovať. Privádzalo ma to do šialenstva a to si on dobre uvedomoval. Podprsenka po chvíli tiež letela a jemu už mu nič nebránilo v tom aby cmúľal moje bradavky a bezcitne ich skusoval. Prsty som mu zaborila do vlasov a ešte viac si ho k sebe pritiahla. Našu chvíľu prerušil môj zvoniaci mobil. Odtiahol sa a cez hmlu sa na mňa zadíval. Prehltla som a vytiahla ho z vrecka. Na displeji stalo meno Bracho. Prehltla som a zdvihla
-Áno?
Zašepkala som chrapľavým hlasom a hneď za tým si odkašľala
-Kde do čerta si? Mala si tu už byt! Chceš aby som zošedivel? Kde si!
-Bráško upokoj sa
-Ja sa mam upokojiť? Je jedenásť hodín a ty tu ese nie si!
Skríkol tak že to musel počuť aj on. Zdvihol obočie a počúval ma
-Jai...
Skôr ako som stihla niečo povedať vytrhol mi mobil. Moje ruky chytil a uväznil ma medzi nohami
-Jai počúvaj.....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára